Doegquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat techniek voor wat het is.. Ik kan voor je koken..![]()
Over eten gesproken: bara's zijn klaar, dus ik ga voor nu weg, maar ik zal terugkeren
Doei Steven
Doei de rest![]()
[Twin Peaks-style] Ik kan een lusje leggen in het steeltje van een kers, met m'n tong [/Twin Peaks-style]quote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zonder handen? Dan ben je kennelijk goed met je mondDat is een heel groot pluspunt
Wat heb jij hiertegen op te bieden, Steven![]()
ik snap het niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je echte naam beter uit te spreken is dan je nickname dan hebben we een deal.
Het gaat zo lastig he: "ooooh vanitasvanitatumetomniava , jaaaah vanitasvanitatumetomniava !! Ohh OHH! vanitasvanitatumetomniava !! vanitasvanitatumetomniava !!!"
quote:
Mijn naam is zeer eenvoudig uit te spreken, of je nou uit china komt of uit Ivoorkust.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je echte naam beter uit te spreken is dan je nickname dan hebben we een deal.
Het gaat zo lastig he: "ooooh vanitasvanitatumetomniava , jaaaah vanitasvanitatumetomniava !! Ohh OHH! vanitasvanitatumetomniava !! vanitasvanitatumetomniava !!!"
Jeetje....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:52 schreef iLOVEDICK het volgende:
7 post's gedaan vanochtend, half waker, 7! bijna 2 keer schemvullend, met toch zou ik zeggen niet geheel onintressante verhaaltjes, maar wat krijg ik als dank, nauwelijks 2 reacties, soms voel ik me zo genegeerd.
en dan die poll, is het echt zo dat de meerderheid mij het liefst als theatermamma ziet, ik heb nog niet een motivatie gelezen, of is dat gewoon uit gemakzucht omdat je anders weer aan iLOVEDICK moet wennen
[HOMO] nummertje duizendvijfhonderdendrieënzeventig
buikdans?quote:
Moet je maar niet zo lang wegblijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
buikdans?![]()
maar belangrijker:
waar gaat het allemaal over?
en wie zijn al die gasten hier?
en waar is beaverhausen?
o dear
ik was op reis naar neverneverneverneverneverneverlandquote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo lang wegblijventhings change.
tja dat is de dramatiscjhe kant in me, zeer moeilijk te beteugelen, vraag maar eens aan Ang3l die kan er een trilogie over schrijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje....
Druktemaker.. ik heb als eerste gestemd..
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ARGH!
Koffie overdosis, alles bibbert
En 'k kan me niet meer focussen
ja blind typenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoiets ja
Typen gaat nog wel, trouwens
muur in een darkroom?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vieze vuile kutflikkers allemaal tegen de muur
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vieze vuile kutflikkers allemaal tegen de muur
he ajuu met een duu!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
buikdans?![]()
maar belangrijker:
waar gaat het allemaal over?
en wie zijn al die gasten hier?
en waar is beaverhausen?
o dear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |