En enkel in onderbroekje?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
naakt,maar dan voor de helft
gewoon shirtless is halfnaakt toch?
Ik heb ook in een vleeswarenfabriek gewerkt en denk bij zo'n terugverend stukje altijd aan de bakken met ingrediëntenquote:
dat is naakter jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En enkel in onderbroekje?
Dat noem ik dan naakter...
Ik snap niet helemaal wat je dan tegen worst/gemalen vis hebt, eigenlijk...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb ook in een vleeswarenfabriek gewerkt en denk bij zo'n terugverend stukje altijd aan de bakken met ingrediënten
Sssssssst... ik wil het niet, Niet, NIET weten...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb ook in een vleeswarenfabriek gewerkt en denk bij zo'n terugverend stukje altijd aan de bakken met ingrediënten
Ow kom opquote:
Nja in 1 of enkele van z'n filmpjes loopt ie ook zo rond...quote:
Grove stukjes, dan moet ik altijd denken aan die vlees-delen. En dat bederft mijn eetlust. Heel hypocriet jahquote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je dan tegen worst/gemalen vis hebt, eigenlijk...
doh,moet ik rechten aanvragenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:00 schreef Peter het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1572619/2/151#91035575
Hier een naakte waveydavey
Ahh. Ja, en als je dat voor je ziet is het niet zo lekker nee. Vervelend.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Grove stukjes, dan moet ik altijd denken aan die vlees-delen. En dat bederft mijn eetlust. Heel hypocriet jah
En vissen eten wormen * rill* .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |