jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Anneke krijgt te weinig tijd, die zit in zo;n kortere maat ingeplakt.
wut? die kerel is juist goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Die shout shout dude mag wel afgevoerd worden, alleen al hierdoor.
Blaudzun. Geweldige stem;slecht gekozen nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Een van de beste stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Elusive het volgende:
ik vind anita meijer stiekem wil leuk trouwens
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Nober het volgende:
Miss Montreal, Jan Smit en die Elle Bandita met afstand de beste.
Sabrina Starke inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen die ene die true colors kan echt zingen.
Die zwerver moet kapot iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Torre Florim, die gast die keihard zijn gitaar afragt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zit te tobben, welke was nou de slechtste? Persoonlijk vond ik Roosbeef super afgrijselijk, maar die 'masculine face' flapdrol kan er ook wat van.
Niets aan toe te voegen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zit te tobben, welke was nou de slechtste? Persoonlijk vond ik Roosbeef super afgrijselijk, maar die 'masculine face' flapdrol kan er ook wat van.
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
[..]
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
dat Erwin Krol kapsel wat hij nu heeft helpt ook niet echt....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
marc marie begint oud te worden.. tering.
[..]
Bij Marc Marie zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
lol ja idd, waar is dat hogequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
volgens mij horen we nu zijn echte stem![]()
dat piep stemmetje is een act.
gelukkig kom ik nooit in het theaterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Eenskijken het volgende:
maar je ziet meteen dat het een theaterfiguur is. Perfect voor theater liedjes
Nee er zit een `tril` in zijn zang die er niet hoort te zitten.quote:
Heb je Simone Walraven, Henk-Jan Smits of die flapoor wel eens horen zingen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem erg matig voor iemand die anderen moet jureren.
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.
Niets hoortquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee er zit een `tril` in zijn zang die er niet hoort te zitten.
troll postquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.
Die kunnen ook niks behalve zakenlui zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je Simone Walraven, Henk-Jan Smits of die flapoor wel eens horen zingen?
Gaga heeft en verdomd goede stem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Gekkie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je van stemvervormers houdt dan raadt ik je de top40 aan.
Herinner jij je Jan Smit? er is echt maar 1 mogelijke winnaar in deze verkiezingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Miss Montreal wint dat, afschuwelijk!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Herinner jij je Jan Smit? er is echt maar 1 mogelijke winnaar in deze verkiezing
Jan Smit en gitaar spelen, je verwacht erg veel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok, maar die speelde nog zelf gitaar toch?. Al met al zater er heel veel slechte tussen
IK HELP JE COLLECTEREN!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
ja! ik vond het mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar was Downistie vandaag?. Die aflevering van gister kan toch niet het einde zijn?
Hij kan zeker goed zingenquote:
Inderdaad, dat was echt genant.:')quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajb zeg, die van Jan Smit was wel zó ontzettend slecht en zonder emotie.
Hij zingt niet goed hoor.quote:
Uiteindelijk waren het er 912 of zo, dat je een ene "Janne" hebt kunnen onthouden zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:20 schreef pfaf het volgende:
Waarom noemt niemand het nummer van Janne? Dat was namelijk wel fenomenaal moo!
Ik ben groot Roosbeef-fan, maar dit was niet echt aan haar besteed.
Zo moeilijk is dat niet:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren het er 912 of zo, dat je een ene "Janne" hebt kunnen onthouden zeg
Ali B krijgt er slaap vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet:
Alle andere optredens gingen het ene oor in en nog sneller de andere uit, maar deze...
Janne Schraquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren het er 912 of zo, dat je een ene "Janne" hebt kunnen onthouden zeg
Heb je het gisteren niet gezien dan?quote:
Ik kon de uitzending niet volhoudenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je het gisteren niet gezien dan?
Alain Clark was inderdaad knap ondanks dat ik totaal niet van zijn stem houd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ff 1 ding: Ruben Block was goed, maar Alain Clark was veruit het best van de hele serie.
Hij stond zonder dikmaakpak met zijn lul te zwaaienquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Krantenman het volgende:
Dit was toch met afstand de beste uit de recordings:
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog dagenlang zitten nazingen.
Ik vond die allebei ook de bestequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ff 1 ding: Ruben Block was goed, maar Alain Clark was veruit het best van de hele serie.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Krantenman het volgende:
Dit was toch met afstand de beste uit de recordings:
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog dagenlang zitten nazingen.
Jezus wijf, lekker belangrijk hoe ze kijktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, smaken kunnen erg verschillen. Ik vond die Stevie Ann juist heel irritant. Wel goed hoor, maar irritant en ze kijkt er bij alsof ze niet kan poepen.
... in a simple twist of fatequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Running like a freight-train..... mo-ving"
Naar de tekst van een nummer luisteren kan nooit kwaad. Bob Dylan is ook niet moeders mooiste.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, smaken kunnen erg verschillen. Ik vond die Stevie Ann juist heel irritant. Wel goed hoor, maar irritant en ze kijkt er bij alsof ze niet kan poepen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:54 schreef Krantenman het volgende:
[..]
... in a simple twist of fate
(Ja, dat stukje was je vergeten te vermelden)
Maar dat gaat kennelijk ook boven hoe ze zingt. En ze zingt fantastiesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:20 schreef bloodymary het volgende:
Helemaal niet belangrijk, maar ik vond het erg irritant, dat is het enige dat ik zeg.
Lezen is ook moeilijk. Ik vind Stevie Ann wel mooi, en de tekst van het nummer vind ik ook heel mooi, ik vind het nummer zelfs mooi. Ik vond alleen dat ze het op een irritante manier zong en er irritant bij keek. Dat is mijn subjectieve beleving.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Naar de tekst van een nummer luisteren kan nooit kwaad. Bob Dylan is ook niet moeders mooiste.
Jaja, allemaal leuk, dat soort van "subjectieve belevingen", mede gebaseerd op hoe iemand al dan niet kijkt als ze aan het poepen is. Luister gewoon naar de muziek en naar de stem beste meid. Ik heb geen boodschap aan jouw subjectieve mening over iemands uiterlijk en de manier waarop ze "irritant" met haar ogen beweegt of zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk. Ik vind Stevie Ann wel mooi, en de tekst van het nummer vind ik ook heel mooi, ik vind het nummer zelfs mooi. Ik vond alleen dat ze het op een irritante manier zong en er irritant bij keek. Dat is mijn subjectieve beleving.
Ik heb inderdaad een hekel aan dat soort "subjectieve meningen" ja. Die "subjectieve meningen" zorgen er bijvoorbeeld voor dat Silvio Berlusconi nog steeds Italië regeert. Als je maar genoeg praat over iemands neus of de omvang van iemands billen, dan is er waarschijnlijk een carrière voor jou weggelegd daar.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Pfff, wat een gezeur om niks zeg. Ik zal voortaan mijn subjectieve meningen op dit forum achterwege laten...
Typische vrouwenopmerking, mijn mening wordt niet gewaardeerd dus vallen ze mijn persoon aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Pfff, wat een gezeur om niks zeg. Ik zal voortaan mijn subjectieve meningen op dit forum achterwege laten...
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Typische vrouwenopmerking, mijn mening wordt niet gewaardeerd dus vallen ze mijn persoon aan.
Beetje vrouw pareert dat met humor of gaat na de ruzie even wijd liggen.
Als je nou nog zegt dat ze het heel mooi zong, dan maak je iig nog een beetje goed...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk. Ik vind Stevie Ann wel mooi, en de tekst van het nummer vind ik ook heel mooi, ik vind het nummer zelfs mooi. Ik vond alleen dat ze het op een irritante manier zong en er irritant bij keek. Dat is mijn subjectieve beleving.
Benieuwd of hij zich eraan houdt. "Ja maar das nie voor t eggiequote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef nightfall het volgende:
volgens de officiele stand staat ado nu 5de...
mathijs![]()
Bij mij Jan Smit, dan Miss Montreal en dan Roosbeef.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn favoriete DWDD recording is blaudzun gevolgd door die triggerfinger gast
Flauw. Bovendien is de weddenschap nog lang niet ten einde. Die loopt nog twee jaar.quote:'Matthijs van Nieuwkerk gaat toch niet kaal'
Matthijs van Nieuwkerk. FOTO BRUNOPRESS
UPDATE Presentator Matthijs van Nieuwkerk gaat zijn hoofd waarschijnlijk niet kaalscheren, weet Omroep West. Hij beloofde in 2008 in het programma Holland Sport zijn haar eraf te laten scheren als ADO Den Haag binnen vijf jaar in de top-5 van de Eredivisie zou belanden.
Na de play-offs is ADO Den Haag op de vijfde plaats van de competitie geëindigd.
De KNVB hanteert echter twee verschillende ranglijsten. De eerste ranglijst is die na 34 wedstrijden, aan het einde van de 'gewone' competitie. Op die lijst is ADO Den Haag dus zevende geworden. Na het spelen van de play-offs voor het Europese voetbal maakt de KNVB een nieuwe lijst op. Op deze lijst is ADO Den Haag wél als vijfde geëindigd.
Maar volgens de woordvoerster van Van Nieuwkerk eindigde de weddenschap met het einde van de 'gewone' competitie. (Redactie)
Flauw, nee. Want, nou ja reden staat in jouw post dus dat ga ik niet herhalen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flauw. Bovendien is de weddenschap nog lang niet ten einde. Die loopt nog twee jaar.
Shit, pas op Bill Withers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hans Keilson, Willem Duys..ik zou als hoogbejaarde wel even 2 keer nadenken alvorens ik te gast kom in DWDD.
quote:13-jarige geslaagd voor gymnasium
SCHIEDAM - Met vier achten, een zes en de rest zevens heeft een 13-jarige jongen het gymnasium afgerond. Na op de basisschool een jaar over te hebben geslagen doorliep Erik van der Boom het Stedelijk Gymnasium in Schiedam in slechts drie jaar.
Het Stedelijk Gymnasium heeft een speciale afdeling voor hoogbegaafde leerlingen, voor kinderen als Erik. Hij deed de eerste vier jaar van het gymnasium in één jaar.
De jongen slaagde met vlag en wimpel, maar zelfs voor Erik waren de examens even taai. "Ik ga niet net zoals mijn klasgenoten tot twee uur 's nachts door, die zitten dan al aan de blikjes energiedrank. Ik ga gewoon om elf uur slapen, maar natuurlijk heb ik de afgelopen twee weken ook heel hard geleerd."
Volgend jaar gaat de jongen studeren aan de TU in Delft.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=2092quote:Zondag 4 en 11 september (om circa 16:00 uur) 2011 brengen verschillende artiesten, die al te zien waren in het programma, hun bijzondere versie van popklassiekers live en in zijn geheel in de Melkweg te Amsterdam ten gehore.
presentatie: Matthijs van Nieuwkerk. Op tv te zien op zondag 8 en 15 oktober 2011 om 23:00 uur op Ned. 3.
Line-up zondag 4 september: Waylon, Miss Montreal, Blaudzun, Krystl, Wouter Hamel, Lenny Kuhr, Tom Barman, Bertolf, Frank Boeijen en Anneke van Giersbergen.
Line-up zondag 11 september: Bennie Jolink, Marike Jager, Sabrina Starke, Jacqueline Govaert, Jan Smit + gitarist, Ellen ten Damme, Thé Lau en Mathilde Santing
De definitieve line-up wordt later bekend gemaakt.
quote:Chef'Special wordt de nieuwe huisband van De Wereld Draait Door. De Haarlemse band, die zijn debuutplaat One For the Mrs. in maart uitbracht, gaat regelmatig een optreden verzorgen in het VARA-programma. "Wij zouden het heel erg leuk vinden als jullie onze huisband zouden worden", zei Matthijs van Nieuwkerk dinsdag in de radioshow van Giel Beelen op 3FM. "Dat vinden wij echt heel tof", reageerden de mannen. "We gaan er een mooi jaar van maken."
De huisband van De Wereld Draait Door speelt elke laatste vrijdag van de maand. Het programma is vanaf 5 september weer op televisie. Eerdere huisbands waren onder meer Rigby, Roel van Velzen en Go Back to the Zoo.
Dan kijk je niet. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit niet te wachten op een nieuw seizoen.
Vorig seizoen lwas een geweldig voorbeeld hoe klote en kut DWDD Is geworden...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. Probleem opgelost
Ik denk dat het klopt want ik ben het er mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:38 schreef Felagund het volgende:
ChefSpecial, dat is een stuk beter dan Gbttz, als ik tenminste de juiste band voor ogen heb.
Wordt dat leuk gevonden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik mis het antwoord Ja. op downesty
hand opsteekt, ik hou wel van vage muziek maakt me niet uit wie er over lult als ik dan muziek leer kennen die ik niet ken is altijd mooi meegenomen. Helaas lult ze niet vaak over vage muziek maar over vervelende singer songwriter muziek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft intellectueel lullen over vage muziek ingevuld?
Ik denk door mensen met het syndroom van down wel ja, sowieso wel een leuk experimentquote:
Het duuuuuuurt zooooo laaaaaaangquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk door mensen met het syndroom van down wel ja, sowieso wel een leuk experimentIk denk dat de acteurs veel lol hebben tijdens het maken
Inderdaad als die Alexander Klópping komt gaat het zeker over die Steve Jobs ..Eigenwijze Alexanderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef pberends het volgende:
Vanavond in Knevel en Van den Brink: Arnold Karskens, Wouter Kurpershoek, Helga van Leur, Kees Jansma en Alexander Klöpping.
Zal wel over Steve Jobs van Apple () gaan.
Ja, wat heeft dat met DWDD te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef pberends het volgende:
Vanavond in Knevel en Van den Brink: Arnold Karskens, Wouter Kurpershoek, Helga van Leur, Kees Jansma en Alexander Klöpping.
Zal wel over Steve Jobs van Apple () gaan.
Hij is een reguliere DWDD-gast? Wil je bijdehand doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met DWDD te maken.
Nee dat is aan jou voorbehouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is een reguliere DWDD-gast? Wil je bijdehand doen?
Geen reet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met DWDD te maken.
Uhm.. oke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef pberends het volgende:
En toch gaan alle DWDD-kijkers hier toch naar Alexander in Knevel kijken (zo dan niet op uitzending gemist).
Ja jongens, het heeft helemaal niets met DWDD te maken!
Nee heb je mooi mis ik wil P&W.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef pberends het volgende:
En toch gaan alle DWDD-kijkers hier toch naar Alexander in Knevel kijken (zo dan niet op uitzending gemist).
Ja jongens, het heeft helemaal niets met DWDD te maken!
Tegelijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee heb je mooi mis ik wil P&W.
Je wordt een beetje een karikatuur van jezelf. Een soort Djeez, maar dan anders. Wel typisch Frontpage.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef pberends het volgende:
Op het forum loopt bijna iedereen te kutten, zeker in de TV-topics. Lekker toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je wordt een beetje een karikatuur van jezelf. Een soort Djeez, maar dan anders. Wel typisch Frontpage.
Komt omdat dat live is, dan lopen de emoties soms hoog op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Op het forum loopt bijna iedereen te kutten, zeker in de TV-topics. Lekker toch?
Heeft ie weer die zwoele blik.quote:
Nee een oude kop met die baardquote:
Zal eerder door de zon komen, lijkt me.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef Veerboot het volgende:
Heeft hij nou ook zijn haar geblondeerd op die foto, of is dat lichtval?
Die negerin die er toen zat zag er al raar uit, ook nog een fan van al die NL piratenmuziek dan is Precious Little van Come Fly With Me beter gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wendy van Dijk is weer bezig. Extra goed opletten of vage figuren te gast zijn
Ik zie een man gepokt en gemazeld door het leven, die straks nog een wijntje gaat drinken in café petit Paris, merci beaucoup, oui, en de avond afsluit met een heerlijke Dylanesque plaat. Krijg weer zin in een nieuw seizoen wereld draait doorrrr.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ah natuurlijk, de 'Tom Egbers meets zwerver-look' !
Tijd voor een bril dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie een man gepokt en gemazeld door het leven, die straks nog een wijntje gaat drinken in café petit Paris, merci beaucoup, oui, en de avond afsluit met een heerlijke Dylanesque plaat. Krijg weer zin in een nieuw seizoen wereld draait doorrrr.
quote:Prem Radhakishun mogelijk terug in DWDD
Prem Radhakishun keert mogelijk terug als tafelheer in De Wereld Draait Door. Dat vertelt talkshowhost Matthijs van Nieuwkerk aan dagblad Metro.
Van Nieuwkerk gaat binnenkort weer om tafel met de tv-personality. "Over twee weken gaan we koffie drinken. Dan wil ik van hem horen of hij zin heeft om terug te komen, of hij van plan is om vaker hele rare dingen te roepen of dat hij weer in topvorm is, want als dat laatste het geval is, vind ik het fijn om hem weer in het programma te hebben."
Radhakishun werd vorig jaar ontslagen door de VARA-talkshow, omdat hij tv-recensent Jean-Pierre Geleen in de uitzending beschuldigde van pedofilie. "Die merkwaardige kortsluiting waarop die groteske verdachtmaking volgde, kon niet zonder gevolgen blijven. DWDD is een brutaal programma, maar geen onbezonnen schiettent", zei Van Nieuwkerk eerder.
Het nieuwe seizoen van DWDD begint op maandag 5 september.
Downistie krijgen geen tweede seizoen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal Downistie een tweede seizoen krijgen? Of de Wilson Pickett-cup? Matthijs met een hoedje altijd goed.
gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Downistie krijgen geen tweede seizoen.
Wat een verrassing.... god wat was dat tenenkrommend slecht zeg.quote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
André is top Jan Kees de Jagerquote:Op maandag 5 september 2011 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jan Kees de Jager
André van Duin, dat is toch al 15 niet grappig meer?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 15:03 schreef BobW het volgende:
En de cliffhanger dan? Ik wil weten hoe het eindigt
moeilijk he, 1 pagina terug lezen.quote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
zou Matthijs zn baardje nog laten staan?
Rustig manquote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
moeilijk he, 1 pagina terug lezen.
Ze moeten vooral weer een wat 'kaler' programma maken vind ik.quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach ja, Prem. Nostalgie al weer.
* Cynix ® hoopt dat er ook énige vernieuwing plaatsvindt bij DWDD. Misschien eens een nieuwe tafelheer- of dame, een nieuwe dicht0r des Vad0rlands of een nieuwe striptekenaar. Een nieuwe huisband is er al, dat is alvast een begin.
Tsja, old boys network again dus. So much voor vernieuwing.quote:
volgens mij heeft jan kees de jager weinig kunnen genieten van zijn vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 17:25 schreef borisz het volgende:
Vanavond:
- SCHRIJVERS TERUG UIT PEKING
- JAN KEES DE JAGER FRIS NA ZOMERRECES?
- ANDRÉ VAN DUIN
- CHEF'SPECIAL
Jan Mulder als tafelheer
no shit!quote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij heeft jan kees de jager weinig kunnen genieten van zijn vakantie
quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat ze nog een beetje stilstaan bij Freddie Mercury
vast wel jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Fragment was al eens eerder voor bij gekomen... of niet?
Jee het links rechts gejank is weer terugquote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef Jivis het volgende:
Jeee, De Wereld Draait Links begint weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |