jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Anneke krijgt te weinig tijd, die zit in zo;n kortere maat ingeplakt.
wut? die kerel is juist goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Die shout shout dude mag wel afgevoerd worden, alleen al hierdoor.
Blaudzun. Geweldige stem;slecht gekozen nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Een van de beste stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Elusive het volgende:
ik vind anita meijer stiekem wil leuk trouwens
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Nober het volgende:
Miss Montreal, Jan Smit en die Elle Bandita met afstand de beste.
Sabrina Starke inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen die ene die true colors kan echt zingen.
Die zwerver moet kapot iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Torre Florim, die gast die keihard zijn gitaar afragt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zit te tobben, welke was nou de slechtste? Persoonlijk vond ik Roosbeef super afgrijselijk, maar die 'masculine face' flapdrol kan er ook wat van.
Niets aan toe te voegen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zit te tobben, welke was nou de slechtste? Persoonlijk vond ik Roosbeef super afgrijselijk, maar die 'masculine face' flapdrol kan er ook wat van.
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
[..]
Bij Roosbeef zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
dat Erwin Krol kapsel wat hij nu heeft helpt ook niet echt....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
marc marie begint oud te worden.. tering.
[..]
Bij Marc Marie zouden eigenlijk de stembanden geamputeerd moeten worden, gewoon om de mensheid te redden.
lol ja idd, waar is dat hogequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
volgens mij horen we nu zijn echte stem![]()
dat piep stemmetje is een act.
gelukkig kom ik nooit in het theaterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Eenskijken het volgende:
maar je ziet meteen dat het een theaterfiguur is. Perfect voor theater liedjes
Nee er zit een `tril` in zijn zang die er niet hoort te zitten.quote:
Heb je Simone Walraven, Henk-Jan Smits of die flapoor wel eens horen zingen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem erg matig voor iemand die anderen moet jureren.
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.
Niets hoortquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee er zit een `tril` in zijn zang die er niet hoort te zitten.
troll postquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Lady Gaga, Rihanna, Kesha, Kate Perry, Justin Bieber moet dat absoluut gebeuren, niet bij Roosbeef met haar unieke stem.
Die kunnen ook niks behalve zakenlui zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je Simone Walraven, Henk-Jan Smits of die flapoor wel eens horen zingen?
Gaga heeft en verdomd goede stem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |