quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:01 schreef Sequencial het volgende:
Zo'n grote aanhangwagen met dubbele wielen heb ik, net als vele anderen als ik ff google, altijd een 'tendermaster' genoemd van horen zeggen. Nu hoorde ik afgelopen week iemand duidelijk 'tandem-asser' zeggen, en dat klinkt ineens een stuk logischer: dubbele as
Ik wel. Alleen als TS het had gedaan hadden we de volgers meegenomen.quote:
Heb de link erin gezet, maar ik weet niet hoe je een reeks maakt. Vroeg me laatst al af hoe het kon dan een vervolg topic vanzelf in myat terecht kwam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen als TS het had gedaan hadden we de volgers meegenomen.
Als TS de link naar dit deel in de lapo wilt zetten van het vorige topic en voortaan goed op wil letten dat het een reeks wordt.
onder je laatste post (sluitpost) staat dan: open een nieuw deelquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb de link erin gezet, maar ik weet niet hoe je een reeks maakt. Vroeg me laatst al af hoe het kon dan een vervolg topic vanzelf in myat terecht kwam.
Maar goed, ik had niet door dat ik de sluitende post maakte, en het leek me niet netjes om vervolgens geen nieuwe te openen. Hoe maak je er een reeks van? Dan weet ik dat ook weer.
Preciesquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
onder je laatste post (sluitpost) staat dan: open een nieuw deel
Denk dat we deze eye-opener de komende jaren in dit topic nog wel terug gaan zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
onder je laatste post (sluitpost) staat dan: open een nieuw deel
Je kunt natuurlijk ook gewoon je gordel niet te strak instellen en om laten zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef missyB het volgende:
ik heb echt een compleet beschamende uit mijn adult life!
ik heb best iets van vliegangst, klein beetje maar hoor(ahum)
Dus we landen, na wat ik vond een vrij turbulente vlucht, was ook echt zo!
Dus ik praat met mn man dat ik zo bang was geweest en elke keer die lampjes aan van gordel om en zo.
Voor mijn gevoel was ik steeds bezig met gordel om gordel af.
Mijbn man is altijd met me begaan en vraagt zich af maar meisje welke lampen dan want we hadden een relaxte vlucht hoor.
ik wijs aan welk lampje.
man lief 14 dagen niet uit zijn lachstuip gekomen, het bleek het lampje van toilet bezet te zijn.
Dus ik heb nooit geweten dat dat wc bezet lampje was!
15 jaar aan het vliegen en elke keer d egordel om doen als lampje brandde, hoe dom kan je zijn?
Nou zo dom als mij dus
Ik heb geeeeeeen idee dat brandde dus nooit tot op heden hahahahquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
Ik vraag me dan wel af wat je deed als het 'seatbelt'-lampje ging branden.
Net op die momenten ging ze naar de wc; dat maakt het wel meteen wat avontuurlijker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
Ik vraag me dan wel af wat je deed als het 'seatbelt'-lampje ging branden.
Ook niet tijdens vertrek en aankomst? Vreemde maatschappijen waar jij mee vliegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeen idee dat brandde dus nooit tot op heden hahahah
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Vroeger zat mijn broertje op scouting (bevers) en kreeg toen eens in de zoveel tijd een knuffel mee: Bollie Bever oid. Wanneer hij deze een weekje had was het de afspraak dat je minimaal 1x patat en 1x pannenkoeken moest eten die week.
Mijn grotere broer en ik vonden dit natuurlijk ook prima! Wij noemden hem voor de lol Bollie Beffer. Onze ouders werden dan boos, ik snapte dit tot mijn 12e(!) niet.
De naam werd een taboe, en pas later dacht ik aan onze benaming ervoor......oh jaaaaa daaaaaarom!
Daarvoor hebben ze dat 'ploenk!' geluidje uitgevonden, dat gaat niet af als er iemand naar de wc gaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeen idee dat brandde dus nooit tot op heden hahahah
Dat heeft hij ook helemaal niet, hij heeft 1 oog met een grotere pupil waardoor het lijkt of hij een beetje verkleurd is. Is gekomen omdat een schoolvriendje hem ooit in zijn gezicht geslagen heeft. Heeft hij later wel eens verteld dat dat het beste was wat een vriend hem ooit aangedaan heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:05 schreef Grunge. het volgende:
Dat David Bowie twee verschillende kleuren ogen heeft. Onbegrijpelijk dat ik daar nu pas achter kom.
Grappig, dat heeft mijn pa ook. Zo'n grotere pupil dan, niet de kleurverandering (iemand stak 'm eens per ongeluk in z'n oog in het zwembad als kind).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook helemaal niet, hij heeft 1 oog met een grotere pupil waardoor het lijkt of hij een beetje verkleurd is. Is gekomen omdat een schoolvriendje hem ooit in zijn gezicht geslagen heeft. Heeft hij later wel eens verteld dat dat het beste was wat een vriend hem ooit aangedaan heeft
Dat kleurverschil bij bowie doet hij er ook wel een beetje om in foto's want als je gewone foto's van hem ziet is het helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Grappig, dat heeft mijn pa ook. Zo'n grotere pupil dan, niet de kleurverandering (iemand stak 'm eens per ongeluk in z'n oog in het zwembad als kind).
Waar wordt dat gezongen?quote:
Niks, maar zo zong ik hem vroeger mee.quote:
Dus ze komt terug met babykleertjes en jij dacht dat ze uit de ''hood'' kwamen?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:03 schreef Kieswiel het volgende:
Een vriendin van me had altijd spullen van de ' zwarte markt'. Echt heul lang gedacht dat het een of andere illegale handel was en zat een beetje te balen dat ik niet zulke connecties had.
Vergeleken met die herrie in juni wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Swomp het volgende:
Stil in mij - Van Dik Hout
Ik dacht altijd dat die kerel zong: 'Het is zo stil in mei'
Wist ik ook niet zo zijn er zoveel afkortingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef swollywood het volgende:
Kom er net via Twitter achter dat Conimex is afgeleid van Conserven Import en Export.
Die kende ik al wel, zijn er idd veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wist ik ook niet zo zijn er zoveel afkortingen
febo, hema, horeca.
Ik wist het ook niet, gegoogled, en het kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 11:03 schreef Kieswiel het volgende:
Een vriendin van me had altijd spullen van de ' zwarte markt'. Echt heul lang gedacht dat het een of andere illegale handel was en zat een beetje te balen dat ik niet zulke connecties had.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat je hoogbegaafd bent als je een IQ van 132 of hoger hebt...
Dat klopt ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat je hoogbegaafd bent als je een IQ van 132 of hoger hebt...
Bij de 'normale of klassieke' variant wel ja, maar als je gel tandpasta hebt (met de 'zachte' lijntjes) dan zit het in een cupje bij de spuitmond.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:23 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Zo komt het lijntje in je tandpasta.
Heb je daar een bron/filmpje/illustratie/webpagina van?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:24 schreef whY... het volgende:
[..]
Bij de 'normale of klassieke' variant wel ja, maar als je gel tandpasta hebt (met de 'zachte' lijntjes) dan zit het in een cupje bij de spuitmond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |