quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef trui het volgende:
ik zag op etsy geinige badmatten van zpaghetti-achtig garen, in de vorm van een 'doily' (zo'n ouderwets gehaakt kleedje, wat is nou 't nederlandse woord voor doily, iemand?)
quote:
quote:
oh wauw, tof zegquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Inu het volgende:
Ik vind dat ie er nog wel een keertje in mag. *zwijmel*
[ afbeelding ]
Ja, drie weken fulltime haken staat er in de blogpostquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef trui het volgende:
ze had 'm zelf gemaakt. knap he! (en ze heeft er ook wel 't lijntje voor.. ik weet niet of ie mij met m'n iets bredere 'taille' even mooi zou staan..).
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Inu het volgende:
Ik vind dat ie er nog wel een keertje in mag. *zwijmel*
[ afbeelding ]
wat liefquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef Herfstblad het volgende:
Teigetje is tof!
En die (bruids)jurk![]()
Mijn nog pootloze Jottes:
[ afbeelding ]
Ze lijken wel wat ingedeukt, maar dat is in het echt niet zo. En vies zijn ze ook niet
heu, wat bedoel je. een maandje op water & brood?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
Ik krijg binnenkort een maandje, dus wie weet kan ik er ooit in
Die zijn leuk! ik ben benieuwd hoe ze er met pootjes uitzienquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef Herfstblad het volgende:
Teigetje is tof!
En die (bruids)jurk![]()
Mijn nog pootloze Jottes:
[ afbeelding ]
Ze lijken wel wat ingedeukt, maar dat is in het echt niet zo. En vies zijn ze ook niet
mijn toetsenbord deed raarquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef trui het volgende:
[..]
heu, wat bedoel je. een maandje op water & brood?![]()
ik zag een mooie deken op flickr. hoe zou ze die kanteel-achtige randjes om de blokken van 4 gemaakt hebben? ik moest meteen aan die tapestry-techniek denken. maar bij nader inzien kan dit natuurlijk telkens rondgehaakt worden, dus hoef je hier niet te keren en kun je de draadjes van de andere kleur telkens erachter wegwerken. pffiew, weer een raadsel opgelost.
Of je Paypal koppelen aan je rekening, zodat het met eraf gehaald wordt. Alleen dan moet je altijd genoeg saldo erop hebben, anders gaat het niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Redostrike het volgende:
Etsy is idd paypa. Maar paypal kan je al lang met bankrekening hoor. Het is alleen wachten tot het geld erop staat.
Volgens mij is dat enkel een optie in Nederland want dat hebben we hier op onze belgische paypal niet, het is ook omdat het zo lang duurt voordat je van Bankrekening naar paypal dat ik ook voor een Credit Card ben gegaan. Gebruik hem ook alleen maar voor internet aankopen. En het is wel handig zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Of je Paypal koppelen aan je rekening, zodat het met eraf gehaald wordt. Alleen dan moet je altijd genoeg saldo erop hebben, anders gaat het niet meer
Dawn Toussaint heeft allemaal van die leuke!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:17 schreef trui het volgende:
leuk stefanie! zo wil ik ooit nog eens zo'n aangekleed dawn-toussaint konijn maken. zoiets als deze bijvoorbeeld.
O ja, jij woont in Belgiequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef Redostrike het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel een optie in Nederland want dat hebben we hier op onze belgische paypal niet, het is ook omdat het zo lang duurt voordat je van Bankrekening naar paypal dat ik ook voor een Credit Card ben gegaan. Gebruik hem ook alleen maar voor internet aankopen. En het is wel handig zo.
oooh, wat liiieeeefffquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef saaw het volgende:
Kwam net deze ergens tegen trouwens
[ afbeelding ]
met haaknaald 0.4
Ik heb ze idd ook van Etsy met paypalquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef annelotje het volgende:
ooh geweldig. Die van Delicious crochet zijn allemaal leuk! Hoe moet je daar betalen? Net even snel gekeken maar kon het niet vinden..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef saaw het volgende:
Kwam net deze ergens tegen trouwens
[ afbeelding ]
met haaknaald 0.4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |