Ik vind het nog steeds een acceptabel niveau halen. Af en toe zit er een onboeiende gast drtussen, maar meestal is het goed te doen. DWDD recordings hoef ik echter niet meer terug te zien. Voegt maar weinig toe en die intro duurt veel te lang!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het wordt tijd voor vernieuwing in dit programma.
Ik wilde weleens weten hoe dat ding eruitziet dus ik googlen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Tem het volgende:
Jongens het beste seizoen ooit dit. Niet voor niets die nipkowschijf natuurlijk.........
!
quote:
zeker, mooi shotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de Nachtwacht wel een mooie achtergrond zo eigenlijk.
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
13 in 1 dozijn nummerquote:
ik had eerder het idee dat de rest van DWDD op dat moment nogal kinds wasquote:
Same here, ik dacht skippen en zag Nachtwacht en dacht: toch even kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoen![]()
Kom op zeg, je kunt toch niet van een neerlandicus verwachten dat ie in het engels gaat interviewen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoen![]()
Wat een vreselijk gênante vertoning met Bill WithersOmdat Van Nieuwkerk niet in het Engels kan interviewen, moet Withers aan de kant zitten totdat (alweer) Claudia hem bij het gesprek betrekt. Stuur Van Nieuwkerk op cursus (leuke zomerbesteding!) of nodig geen Engelstalige gasten meer uit.
Dat lesbisch moederschap gaan de andere partijen echt wel steunenquote:
Snap ook niet dat je Bill Withers hebt die al jaren niet meer optreedt en waar je niks mee doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik had eerder het idee dat de rest van DWDD op dat moment nogal kinds was
Dit had de redactie beter kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kunt toch niet van een neerlandicus verwachten dat ie in het engels gaat interviewen?
Als Matthijs wil dat ik hem niet meer affakkel, dan kan hij die cursus best doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een vreselijk gênante vertoning met Bill WithersOmdat Van Nieuwkerk niet in het Engels kan interviewen, moet Withers aan de kant zitten totdat (alweer) Claudia hem bij het gesprek betrekt. Stuur Van Nieuwkerk op cursus (leuke zomerbesteding!) of nodig geen Engelstalige gasten meer uit.
Gargamelquote:
DWDD moet je ook niet live kijken. Daarvoor zitten er vaak teveel oninteressante gasten tussen. En die butt-muziek boeit me sowieso niet. Je kijkt het gewoon terug; en slaat alle oninteressante gasten over. Oké, soms heb je dan nog maar 10 minuten die interessant zijn, maar je verdoet geen tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een acceptabel niveau halen. Af en toe zit er een onboeiende gast drtussen, maar meestal is het goed te doen. DWDD recordings hoef ik echter niet meer terug te zien. Voegt maar weinig toe en die intro duurt veel te lang!
Ja dat is zeker een mooi achtergrond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Claudia bij Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Deckard het volgende:
Sorry,.. ik zat naar claudia d'r inhoud te kijken.
Precies, ik heb DWDD in de auto opnamemodus en skip vaak eerste gesprek die soms 19 minuten duren, ik skip de muziek, ik skip de DWDD recordings.quote:
Je bent idd knettergek als je een uur aan DWDD gaat verspillen. Neem alleen al die zinloze intro's met oude cabaretfragmentenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, ik heb DWDD in de auto opnamemodus en skip vaak eerste gesprek die soms 19 minuten duren, ik skip de muziek, ik skip de DWDD recordings.
Ik mis in deze post een linkje naar iets van jezelf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent idd knettergek als je een uur aan DWDD gaat verspillen. Neem alleen al die zinloze intro's met oude cabaretfragmenten.
quote:Nederlandse moslimfundamentalisten of jihadstrijders in spe die denken op de website poldertaliban.nl in contact te komen met gelijkgestemden komen bedrogen uit. De url linkt namelijk door naar de site van de SGP. De domeinnaam is geclaimd door Alexander Klöpping.
Nee, dat had ze niet. Zij doet hier alsof er geen andere partijen zijn, én alsof de PVV ermee zal instemmen dat de rechten voor homo's ingeperkt zouden worden. De PVV zit niet in het kabinet, en over homorechten zijn geen afspraken gemaakt in het gedoogakkoord.. De PVV is geen tegenstander van homo's, integendeel, dat is een van de punten van de Islam waar ze tegen strijden.quote:
Pijnlijk ja. Gelukkig maakte de decolleté van De Breij een hoop goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff wat beschamend dat laatste stuk van de uitzending van gisteravond.
Lol.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pijnlijk ja. Gelukkig maakte de decolleté van De Breij een hoop goed.
Wanneer gaat ze scheiden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:34 schreef inZanity het volgende:
Die Katja blijft ook een lekker wijf zeg.
Nee papier vs. digitaal nieuw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ik was even weg, gaat dit over dat onzin het nieuws haalt en nieuws niet?
Dat zag je net inderdaad..quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Specularium het volgende:
Ze had ook een keer contact met een moeder van een van die bellers, maar die leefde nog bleek een minuut later.
Uiltje op haar rug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ze nou op dat groene ding?
Kippen en paarden ofzo?
Het was toch Britsche humor?quote:
Klopt maar vond de grappen van Graham Norton ook puberaal....Dacht dat je het daar over had.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat filmpje van Cuba was toch gewoon Amerikaans...
Hahaha precies.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Lekker gek doen in de laatste week, kosten noch moeite gespaard.
Ik ga de redactie straks stoken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Dit doen ze gewoon expres omdat de redactie dit topic leest.
Wat kunnen we doen om de redactie weg te jagen. Ik heb ineens weer zin om een tirade uit te brengen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Dit doen ze gewoon expres omdat de redactie dit topic leest.
Ik kijk nu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef Langdon het volgende:
Komt er nog een herhaling?Oh die is al bezig.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:34 schreef inZanity het volgende:
Die Katja blijft ook een lekker wijf zeg.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:21 schreef Langdon het volgende:
Sommige kinderen kijken alsof ze regelrecht getroffen zijn door de bezuinigingen op het onderwijs.
quote:Gasten in de uitzending van donderdag 26 mei zijn: Frans Timmermans, André Rieu, Beau van Erven Dorens. Muziek is er van Carice van Houten met Howe Gelb, tafelheer is Arie Boomsma. Ook de laatste Downistie.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Muziek is er van Carice van Houten
juppie
Inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Muziek is er van Carice van Houten
juppie
Niet alleen gespot, hij heeft hem zelfs meegenomen naar de studio.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
Arie heeft de enige leuke Marokkaan van Nederland gespot.
"Waar is je lamp?"quote:
Aladdin geef die lamp eens terug! Die is niet van jou!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
"Waar is je lamp?"
"Lamp zeker thuisgelaten he?"
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef UncleDolan het volgende:
Mijn beeld van Marokkanen is helemaal bijgesteld.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
Gelijk extra hard applaus omdat het een Marokkaan is. Stelletje kastracisten.
+1quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Downistie is toch wel het slechtste wat de Nederlandse televisie de laatste 25 jaar heeft voortgebracht.
Een mongool die een hartoperatie verricht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat realiteit worden door al die bezuinigingen op de zorg.
Die scene gaf precies weer hoe de situatie was, dat beeld kon niet treffender. Maar uiteindelijk kon Karremans hier ook niks aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat een trieste vertoning van die kerel.
DWDD met een mongool als tafelheer/dame, oh nee die zijn er al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat realiteit worden door al die bezuinigingen op de zorg.
Inderdaad. Dan brengt Down with Johny de verstandelijk gehandicapten toch een stuk positiever in beeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Downistie is toch wel het slechtste wat de Nederlandse televisie de laatste 25 jaar heeft voortgebracht.
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...
Ik schat jou dan op hetzelfde niveau als de acteurs van Downistiequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...
Vast wel aangezien je er bijna niet aan ontkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
ik heb echt nog nooit iets van die man gehoord
Schaam jequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
ik heb echt nog nooit iets van die man gehoord
nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vioolhomoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
Ja, nu weten we wel dat je eigenlijk fantastisch bent, ouwe vioolhomo.
Zeg dan stijve tepels :p.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:09 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen die harde piemel zeggen is nooit grappig.
Volgend jaar zondag reserve klasse 6quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Als dit programma ook weer flopt gaat hij dan definitief van de buis? Je kunt toch niet 10x degraderen
Dan mag hij naar de regionale televisie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Als dit programma ook weer flopt gaat hij dan definitief van de buis? Je kunt toch niet 10x degraderen
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Soort Try before you die maar dan alleen met Beau?
Ik kan er ook niet meer van maken dan dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
wie? watquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
En nu Brittje naar de finale schreeuwen
Het is een waardeloze snol die denkt dat ze kennis van 100 miljoen miljard zaken heeft.quote:
Ha, vertel dat maar aan Gordon. En dat is slechts één voorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is een waardeloze snol die denkt dat ze kennis van 100 miljoen miljard zaken heeft.
Ik verwacht van BN'ers dat ze hun kop moeten houden als ze van niets weten...
En Lieke, en Nicolette, en Chantal, en Winston, en Jan Kooijmans...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, vertel dat maar aan Gordon. En dat is slechts één voorbeeld.
De Nederlandse variant van Tomtesterom denk ik. Was succesvol in Belgie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
inderdaad, het verschil ligt hem echter dat ze in Nederland geen gek vonden die zaken als de marathon des sables (6 dagen lopen in de sahara met één etappe van 82km) te lopen. En dat maakte het net zo'n succes werd, het kanaal overzwemmen is een wereldprestatie, maar zoiets zit aan het extreme.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Nederlandse variant van Tomtesterom denk ik. Was succesvol in Belgie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |