Ik kan er ook niet meer van maken dan dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Soort Try before you die maar dan alleen met Beau?
wie? watquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
En nu Brittje naar de finale schreeuwen
Het is een waardeloze snol die denkt dat ze kennis van 100 miljoen miljard zaken heeft.quote:
Ha, vertel dat maar aan Gordon. En dat is slechts één voorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is een waardeloze snol die denkt dat ze kennis van 100 miljoen miljard zaken heeft.
Ik verwacht van BN'ers dat ze hun kop moeten houden als ze van niets weten...
En Lieke, en Nicolette, en Chantal, en Winston, en Jan Kooijmans...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, vertel dat maar aan Gordon. En dat is slechts één voorbeeld.
De Nederlandse variant van Tomtesterom denk ik. Was succesvol in Belgie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Soort Try before you die maar dan alleen met Beau?
inderdaad, het verschil ligt hem echter dat ze in Nederland geen gek vonden die zaken als de marathon des sables (6 dagen lopen in de sahara met één etappe van 82km) te lopen. En dat maakte het net zo'n succes werd, het kanaal overzwemmen is een wereldprestatie, maar zoiets zit aan het extreme.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Nederlandse variant van Tomtesterom denk ik. Was succesvol in Belgie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |