+1quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Downistie is toch wel het slechtste wat de Nederlandse televisie de laatste 25 jaar heeft voortgebracht.
Een mongool die een hartoperatie verricht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat realiteit worden door al die bezuinigingen op de zorg.
Die scene gaf precies weer hoe de situatie was, dat beeld kon niet treffender. Maar uiteindelijk kon Karremans hier ook niks aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat een trieste vertoning van die kerel.
DWDD met een mongool als tafelheer/dame, oh nee die zijn er al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat realiteit worden door al die bezuinigingen op de zorg.
Inderdaad. Dan brengt Down with Johny de verstandelijk gehandicapten toch een stuk positiever in beeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Downistie is toch wel het slechtste wat de Nederlandse televisie de laatste 25 jaar heeft voortgebracht.
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...
Ik schat jou dan op hetzelfde niveau als de acteurs van Downistiequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schat Downistie hoger in dan Oh Oh Cherso, GTST, Idols, X-Factor, Boer Zoekt Vrouw, Op Zoek Naar... en ONM...
Vast wel aangezien je er bijna niet aan ontkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
ik heb echt nog nooit iets van die man gehoord
Schaam jequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
ik heb echt nog nooit iets van die man gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |