Ik vind het nog steeds een acceptabel niveau halen. Af en toe zit er een onboeiende gast drtussen, maar meestal is het goed te doen. DWDD recordings hoef ik echter niet meer terug te zien. Voegt maar weinig toe en die intro duurt veel te lang!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het wordt tijd voor vernieuwing in dit programma.
Ik wilde weleens weten hoe dat ding eruitziet dus ik googlen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Tem het volgende:
Jongens het beste seizoen ooit dit. Niet voor niets die nipkowschijf natuurlijk.........
!
quote:
zeker, mooi shotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de Nachtwacht wel een mooie achtergrond zo eigenlijk.
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
13 in 1 dozijn nummerquote:
ik had eerder het idee dat de rest van DWDD op dat moment nogal kinds wasquote:
Same here, ik dacht skippen en zag Nachtwacht en dacht: toch even kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoen![]()
Kom op zeg, je kunt toch niet van een neerlandicus verwachten dat ie in het engels gaat interviewen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Interessant verhaal van Zwagerman ook. Dit was pas de eerste keer dat ik naar hem luisterde dit seizoen![]()
Wat een vreselijk gęnante vertoning met Bill WithersOmdat Van Nieuwkerk niet in het Engels kan interviewen, moet Withers aan de kant zitten totdat (alweer) Claudia hem bij het gesprek betrekt. Stuur Van Nieuwkerk op cursus (leuke zomerbesteding!) of nodig geen Engelstalige gasten meer uit.
Dat lesbisch moederschap gaan de andere partijen echt wel steunenquote:
Snap ook niet dat je Bill Withers hebt die al jaren niet meer optreedt en waar je niks mee doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik had eerder het idee dat de rest van DWDD op dat moment nogal kinds was
Dit had de redactie beter kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kunt toch niet van een neerlandicus verwachten dat ie in het engels gaat interviewen?
Als Matthijs wil dat ik hem niet meer affakkel, dan kan hij die cursus best doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een vreselijk gęnante vertoning met Bill WithersOmdat Van Nieuwkerk niet in het Engels kan interviewen, moet Withers aan de kant zitten totdat (alweer) Claudia hem bij het gesprek betrekt. Stuur Van Nieuwkerk op cursus (leuke zomerbesteding!) of nodig geen Engelstalige gasten meer uit.
Gargamelquote:
DWDD moet je ook niet live kijken. Daarvoor zitten er vaak teveel oninteressante gasten tussen. En die butt-muziek boeit me sowieso niet. Je kijkt het gewoon terug; en slaat alle oninteressante gasten over. Oké, soms heb je dan nog maar 10 minuten die interessant zijn, maar je verdoet geen tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een acceptabel niveau halen. Af en toe zit er een onboeiende gast drtussen, maar meestal is het goed te doen. DWDD recordings hoef ik echter niet meer terug te zien. Voegt maar weinig toe en die intro duurt veel te lang!
Ja dat is zeker een mooi achtergrond.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Claudia bij Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Deckard het volgende:
Sorry,.. ik zat naar claudia d'r inhoud te kijken.
Precies, ik heb DWDD in de auto opnamemodus en skip vaak eerste gesprek die soms 19 minuten duren, ik skip de muziek, ik skip de DWDD recordings.quote:
Je bent idd knettergek als je een uur aan DWDD gaat verspillen. Neem alleen al die zinloze intro's met oude cabaretfragmentenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, ik heb DWDD in de auto opnamemodus en skip vaak eerste gesprek die soms 19 minuten duren, ik skip de muziek, ik skip de DWDD recordings.
Ik mis in deze post een linkje naar iets van jezelf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent idd knettergek als je een uur aan DWDD gaat verspillen. Neem alleen al die zinloze intro's met oude cabaretfragmenten.
quote:Nederlandse moslimfundamentalisten of jihadstrijders in spe die denken op de website poldertaliban.nl in contact te komen met gelijkgestemden komen bedrogen uit. De url linkt namelijk door naar de site van de SGP. De domeinnaam is geclaimd door Alexander Klöpping.
Nee, dat had ze niet. Zij doet hier alsof er geen andere partijen zijn, én alsof de PVV ermee zal instemmen dat de rechten voor homo's ingeperkt zouden worden. De PVV zit niet in het kabinet, en over homorechten zijn geen afspraken gemaakt in het gedoogakkoord.. De PVV is geen tegenstander van homo's, integendeel, dat is een van de punten van de Islam waar ze tegen strijden.quote:
Pijnlijk ja. Gelukkig maakte de decolleté van De Breij een hoop goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff wat beschamend dat laatste stuk van de uitzending van gisteravond.
Lol.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pijnlijk ja. Gelukkig maakte de decolleté van De Breij een hoop goed.
Wanneer gaat ze scheiden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:34 schreef inZanity het volgende:
Die Katja blijft ook een lekker wijf zeg.
Nee papier vs. digitaal nieuw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ik was even weg, gaat dit over dat onzin het nieuws haalt en nieuws niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |