abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:59:20 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97020658

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25

De OP is hier te vinden!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:00:14 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97020669
Damn, ik had de TT nog moeten aanpassen buiten alleen het nummer.
Nou ja dat moet met het volgende topic dan maar weer. Hij is in ieder geval nog steeds van toepassing :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:08:26 #3
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97020813
Idd, hier nog 3 speelrondes, als we die allemaal winnen, zijn we kampioen.
Eerst maar eens komende zaterdag zien te winnen, zal de belangrijkste wedstrijd van de competitie worden.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:12 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97021151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef tja77 het volgende:
Idd, hier nog 3 speelrondes, als we die allemaal winnen, zijn we kampioen.
Eerst maar eens komende zaterdag zien te winnen, zal de belangrijkste wedstrijd van de competitie worden.
3 speelrondes :?
Wij hebben er nog maar 2 en dan hebben we ze allemaal gehad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:30:22 #5
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97021199
Misschien omdat wij op zaterdag spelen, 21 en 28 mei, en 4 juni.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:35:01 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97027240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:30 schreef tja77 het volgende:
Misschien omdat wij op zaterdag spelen, 21 en 28 mei, en 4 juni.
5 juni hoeven wij niet meer.
Hebben jullie dan ook pas 4 keer gespeeld?

Ik weet nog wel dat een paar weken geleden niet iedereen van ons in het topic speelde toen we op zondag wel gewoon gespeeld hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97027411
Wij moeten er op zaterdag idd ook nog drie.

Verder weinig gezeur binnen het team. Heb gewoon aangegeven in een zaterdag herenteam te willen, om weer ff wedstrijdritme op te doen. Maar gaat me veel te gemakkelijk af. Niveau binnen ons team is veel te laag (wel allemaal vrienden van elkaar en NACsupporters), ben daar als enige nieuweling prima binnen gerold. Maar ben echt gemakkelijk ongeslagen gebleven in de enkels (ondanks dat ik steeds de eerste speel) en de dubbels win ik ook allemaal ondanks dat ik met een vliegenmepper sta.

Zaterdag de eerste test lijkt het wel. Tegen een speler met een prima ranking, ook weinig gespeeld. Gisteren prima gespeeld en getraind. Lijnen waren op een gegeven moment op teveel plaatsen wit, omdat de spreiding zo heerlijk liep.

Dit jaar nog even genieten in de 7 en dan volgend jaar weer hoger gaan spelen. Op naar de 5!

Sinds een jaar weer actief bezig met tennis, zit nu op 85% van mijn kunnen van toen denk. Toen ik zo'n 5 jaar geleden gestopt was, was ik rond de 5,9 qua ranking. Heb het gevoel dat ik dat nu makkelijk kan halen. Misschien dit seizoen nog wel, met wat toernooien erbij.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:14:17 #8
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97032915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

5 juni hoeven wij niet meer.
Hebben jullie dan ook pas 4 keer gespeeld?

Ik weet nog wel dat een paar weken geleden niet iedereen van ons in het topic speelde toen we op zondag wel gewoon gespeeld hebben.
Jah, 4 wedstrijden gespeeld, en geen wedstrijden gemist.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:30:18 #9
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97033579
Ja, was met de meivakantie dat de zaterdag vrij had ... stond ik daar op zondagochtend half 10 ergens in de zon op kunstgras te vergaan van mn kater :')

Doelstelling was al snel schade beperkt houden en met 1 breakje per set en een einduitslag van 46 46 was ik nog heel tevreden ook _O-

Competitie gaat verder wel redelijk. Vooral in mn dubbel sta ik bij vlagen echt heerlijk te spelen, en er zijn momenten dat dit doorsijpelt in mn single :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97128148
Kut... }:|
Vage blessure in linkerbeen, kan niet langer dan een uur tennissen. Begint onderin m'n been pijn te doen en gaat dan langzaam naar boven. Als ik niks doe nergens last van...

Ga morgen alleen de mix spelen. Nu nog iemand vinden die invalt voor de herendubbel... :?
pi_97131564
Vandaag alleen de dubbel gespeeld. 3-6 6-3 6-3 gewonnen.
De eerste set was echt dramatisch, totaal geen energie en niet fit, service game met 2 dubbele fouten en 2 eerste ballen onderin het net :'). Daarna snel een 3-0 voorsprong gepakt en vooral erg goed staan serveren.
Tegenstander serveerde nog redelijk goed waardoor er nog een beetje spanning was.

Nog een enorm klotemoment op 4-3? in de derde set. Kort balletje op m'n maat, die gaat het niet halen dus ik wil 'm pakken. Leg de bal rustig langs de lijn weg en wil uitglijden, blijft m'n voet overdwars steken en ik lig in de tramrails op de baan ernaast :')!
Maar m'n linkerbovenbeen is aardig verrekt daardoor, hopelijk trekt het een beetje weg vannacht.

Totaal voor de verandering 2-3 verloren :').
pi_97139177
2 double bagels vandaag :D

Episch.
U MAD?
pi_97139426
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
2 double bagels vandaag :D

Episch.
Niveautje :D.
pi_97139747
Martin Verkerk zou trots op me zijn.
U MAD?
  zondag 22 mei 2011 @ 00:34:13 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97140401
Morgen is het erop of eronder voor ons. We moeten tegen de nummer 6 en die staan 4 punten op ons voor. Zelf staan we laatste (8ste).
1 van mijn teamgenoten kent al onze tegenstanders en die denkt dat we morgen met 5-3 of 6-2 moeten kunnen winnen. Die 6-2 hebben we sowieso keihard nodig want dan komen we gelijk.
We moeten de laatste keer tegen de nummer 7 dus als we daar ook van winnen blijven we er in.
Spannend :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97141018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef luckass het volgende:
Vandaag alleen de dubbel gespeeld. 3-6 6-3 6-3 gewonnen.
De eerste set was echt dramatisch, totaal geen energie en niet fit, service game met 2 dubbele fouten en 2 eerste ballen onderin het net :'). Daarna snel een 3-0 voorsprong gepakt en vooral erg goed staan serveren.
Tegenstander serveerde nog redelijk goed waardoor er nog een beetje spanning was.

Nog een enorm klotemoment op 4-3? in de derde set. Kort balletje op m'n maat, die gaat het niet halen dus ik wil 'm pakken. Leg de bal rustig langs de lijn weg en wil uitglijden, blijft m'n voet overdwars steken en ik lig in de tramrails op de baan ernaast :')!
Maar m'n linkerbovenbeen is aardig verrekt daardoor, hopelijk trekt het een beetje weg vannacht.

Totaal voor de verandering 2-3 verloren :').
*O*

Leuk he die invallers van jullie? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97141195
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

*O*

Leuk he die invallers van jullie? :D
Vrouwentennis :'). Volgend jaar herenteam.
pi_97141231
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef luckass het volgende:

[..]

Vrouwentennis :'). Volgend jaar herenteam.
Voor mij ook :D *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97141620
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voor mij ook :D *O*
Sja, ik ben deze competitie al gewoon meerdere keren vrouwen met speelsterkte 4/5 tegengekomen, maar dat gaat gewoon helemaal nergens over he _O-.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:18:23 #20
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97143762
Zo slapen en dan het gravel op. The next leffol!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97145699
Lekker weer vroeg thuis vandaag... 8.30 aanwezig. Ben vandaag vcl en aanvoerder.. :-) Gelukkig niet aan de beurt voor de hapjes vandaag.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:41:17 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97145874
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:07 schreef luckass het volgende:

[..]

Sja, ik ben deze competitie al gewoon meerdere keren vrouwen met speelsterkte 4/5 tegengekomen, maar dat gaat gewoon helemaal nergens over he _O-.
Zelfs dames met een niveautje 3 zijn soms niet werkbaar.
Ik heb op de training wel eens met een 3tje gemixd. Dat gaat eigenlijk echt nergens over.
Vooral dat achterin blijven staan. Het is net een enkel met handiicap
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97145917
Doe dit jaar ook mee met de competitie, ben ingedeeld bij de senioren. Ik als 17jarige maak daar geen kans. Ik moet alleen maar tegen 23+ers. Het zijn gelukkig wel leuke tegenstanders op die mensen van Zwolle na :/
  zondag 22 mei 2011 @ 12:18:57 #24
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_97149328
Gisteren eerste wedstrijd deze competitie verloren. Enkel met 6-3 4-6 0-6 onderuit gegaan. Eerste set al snel 0-3 achter, daarna alles op zijn backhand blijven spelen en de rally's gedomineerd. Hoorde achteraf ook dat de tegenstander geen idee had wat hij moest doen. In de tweede set al snel een break en dus 2-0 voor. Vanaf toen keihard gaan kloten, 2-5 achter en zelf nog teruggekomen tot 4-5. Mag ik uiteindelijk serveren voor 5-5, krijg ook verschillende gamepoints maar laat het af weten. Dan moet er ineens een mongolige sproeipauze gehouden worden, kwam daardoor de eerste games in de derde amper vooruit en ben uiteindelijk alleen maar tegen mezelf gaan tennissen. Gast heeft amper nog wat moeten doen voor zijn punten. Zo zonde, totaal onnodig en had ee leuke rankingboost kunnen geven.

Vervolgens in de dubbel met een 8,9 moeten spelen tegen een 5,9. Ik had het eigenlijk ook helemaal gehad en was niet vooruit te branden in de eerste set. 2-6 verloren dan ook. Tweede set maar wat van proberen te maken en doordat ik steeds in rallys kwam tegen een gast die alleen maar terugspeelde en geen intentie had om een punt te maken, kon ik en lekker op energie komen en weer even het ritme oppakken. Met als resultaat 6-4 winst. Mijn dubbelspeler had bijna geen benul van wat hij moest doen aan het net, maar stond er op de belangrijke momenten (ook al waren deze erg zeldzaam in de wedstrijd), wat er dus ook voor resulteerde dat we amper fouten maakte. Derde set lekker binnen getikt met 6-1. Iets wat ik dus helemaal niet had verwacht.
pi_97165736
Enkel: 6-1 7-6 (op kunstgras :o)
Dubbel: 6-7 0-6 :').

3-5.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:09:50 #26
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97165867
zo, eindelijk weer eens sinds lange tijd op gravel gespeeld, speelt toch wel het fijnst als je het mij vraagt. Jammer dat het een uitstervende baansoort is.
"Ik quote graag mezelf."
  zondag 22 mei 2011 @ 19:43:15 #27
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97167622
Lekker staan gravelrukken vandaag :Y

Single lekker 61 61 en dubbel 63 62. Totaal een nette 3-3 neergezet, prima dagje tijdsbesteding!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97171873
AIAIAI kampioenswedstrijd verloren met 6-2.

Vrouwtjes begonnen nog voortvarend en wonnen nog maar daarna kakte iedereen weg. Was niet leuk meer zo droevig af en toe...
pi_97175132
Thuis mix: 5-7 1-6 :')
Na de 5-5 ging niet meer, concentratie weg...
Hele been ingesmeerd + ibuprofen geslikt. Nergens last van gehad... :P
Maar opzich goede eerste set gespeeld tegen 1,5 tot 2 punten hoger dan wij.
En wel weer leuke middag.
Einduitslag: 1-4
  zondag 22 mei 2011 @ 21:51:06 #30
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_97175997
Jezus, niet eens ranking punten erbij gehad. Ik als 7,3 in de dubbel samen met een 9 tegen een 8,9 en 5,9. Was iets met 2 rankingpunten verschil ofzo :P. Dacht dat deze overwinning wel een lekkere boost aan mijn ranking zal geven.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:18:07 #31
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97178012
Ik begin zo langzamerhand een trauma te ontwikkelen...

De dag startte alweer lekker met zes uur slaap en een belachelijke hoeveelheid alcohol van velerlei soorten in de maag. Ik ben nog nooit zo brak geweest op een zondagochtend en dan moet je ook nog eens tennissen. We wisten al dat dit weer een team met jonge ventjes was, maar ze stonden onderaan dus dat moest wel te doen zijn. Niet voor mij hoor! Ik speelde in de eerste set niet eens zo heel slecht, maar na op 5-4 twee setpoints te hebben verneukt, vergooide ik de set alsnog met 7-5. Ik zat er helemaal doorheen, maarja, best of 3 hè? Dat werd dus 6-2 in een dramatische set. Ik trek het echt slecht, het lukt me godverdomme niet om een partij te winnen.

Verder zijn er ook nog twee geblesseerden in het team, waarvan ééntje vandaag. Dus dat waren alvast twee verloren partijen. Uiteindelijk is het 2-4 geworden, stiekem was ik blij dat ik de tweede dubbel niet hoefde te spelen.

Donderdag trainen met een ballenkanon, hopen dat dat vorderingen met zich meebreng. Ik heb m'n hoop gevestigd op de laatste twee wedstrijden in het seizoen, dat moet het nog een beetje goedmaken.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97178306
5-3 verloren van de nummer 2, maar geen schande. We zijn zo goed als veilig nu. Mijn single tegen een 4,3tje gewonnen. Ik stond 5-1 achter in de eerste set, maar ik knokte me enorm terug en daarna pakte hij nog maar 4 games: 7-6, 6-3 :D De dubbel helaas in 3 sets verloren, maar ik heb lekker staan ballen. Daarna was het lichaam leeg. In de mix lukte helaas nog maar weinig, in 2 sets verloren dus. Maar ik ben blij met die single though.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:00:26 #33
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97180849
Volgende week tegen de koploper. Thuis tegen ventjes van 14. Ik heb al pure intimidatie geëist van mijn teamgenoten :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97181386
De uitslagen beginnen wel ongunstig te worden in onze poule zeg.
Drie gedeeld nummers 5 (waaronder wij), die vier punten los staan van de hekkensluiter.
  maandag 23 mei 2011 @ 08:17:08 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97188081
Hoppetee 5-1 gewonnen van de directe concurent.
We hebben nu een serie van 4-2, 4-2, 5-1, 5-1, en 6,0 en we zijn het enige team dat nog ongeslagen is. Volgend weekend tegen een team dat uit 9 man bestaat, dus zijn we erg afhankelijk van wie hun opstellen, maar zelfs hun sterkste opstelling zou te pakken moeten zijn. De afsluitende week, mogen we tegen het team dat laatste staat. Dus het kampioenschap komt nu wel heel dichtbij.
Dus naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar 2e klasse.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:08:49 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97191485
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:09 schreef San_Andreas het volgende:
zo, eindelijk weer eens sinds lange tijd op gravel gespeeld, speelt toch wel het fijnst als je het mij vraagt. Jammer dat het een uitstervende baansoort is.
Valt volgens mij wel mee. Gewoon zorgen dat je bij grote verenigingen blijft spelen en in bepaalde districten.
Alle teams in onze poule hebben gewoon gravel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 mei 2011 @ 11:19:20 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97191911
Gisteren weer met 5-3 gewonnen. :)
Zelf mijn enkel verloren met 3-6 4-6. Stond 4-1 voor in de 2de en ik maak geen game meer. Begint een beetje triest te worden. Als het goed is heb ik volgende week een goede kans dus laten we het hopen....

Dubbel gewonnen met 6-3 6-0. Goede wedstrijd in de 2de set. Eerste set was ik niet zo goed, maar gelukkig die jongens ook niet en mijn maatje speelt bijna altijd wel goed dus dat is wel een voordeel. Wel bizar dat ik alle moeilijk volley's goed sloeg en alle makkelijke gingen uit of in het net |:(
2de set geen fout gemaakt en ook de moeilijke ballen goed geraakt. Zelfs op mijn oude dag er nog een sprintje uit kunnen trekken vanaf de baseline op een bal die 30cm vanaf het net stuiterde en nog halen ook :D

Mix weer verloren. 5-2 voor in de 2de en dan 7-5 6-3 verliezen :(
Ik ben er zo klaar met dat mixen. Ik kan het ook gewoon niet. Ineens blijven heren ook achterin staan omdat ze bang zijn dat iedereen de dames dan laat volleren. Het is gewoon een enkel met handicap :r
Daarnaast verkloot het ook mijn rating. Win ik mijn dubbel van een 3.5 en een 4.5. Kan ik straks weer opnieuw beginnen omdat je dan verlies van een 4.5 en een 5.0. |:(
Btw, ik snap niets meer van de rating in de dubbel....

Weer geweldig dat het meisje dat maar 1 partij bij ons speelt (lees eerdere berichten....) nu voor de laatste competitiewedstrijd een gesprek wil met de TC en met onze aanvoerder omdat ze 2 partijen wil spelen :') We hebben het nog over 1 focking competitiewedstrijd :')
En als ze er dan toch 1 speelt wil ze een mix spelen omdat ze niet meer willen enkelen. Terwijl ze enkelt omdat ze daar beter in is dan het andere meisje en het andere meisje beter is in de dubbel.
Serieus, dames kunnen zo door blijven zeiken. Ik snap dat je er even pissed over bent en dat je uitleg wil hebben, maar focking accepteer gewoon iets als het zo is. Ga niet verder lopen zeiken ofzo het heeft toch geen zin. |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97191941
8-0 *O*
Geen set verloren, zoals verwacht. Wel 4 games tegen in de single, godverdomme. Ben 4 keer gebroken :') Eerste keer dat ik boos werd deze competitie, moest even een scheldkannonade uit :P
Toen liep me service weer :P

Volgende week kampioenswedstrijd tegen kleine kindjes van de Primadonnakaas, de gedeeld nummers 2 (wij staan 1e dus) :P

Als we 8-0 winnen zijn we kampioen
7-1 ook
6-2 wordt al iets spannender maar zou ook wel genoeg moeten zijn als de andere #2 nog een punt verliest
5-3 tsja...lastig
4-4..hmm dan geloof ik het niet meer :p

Maar ik reken op een 6-2!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 mei 2011 @ 11:22:52 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97192050
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:19 schreef Komakie het volgende:

Mix weer verloren. 5-2 voor in de 2de en dan 7-5 6-3 verliezen :(

5-2 voor in de 2e? Moet dat niet eerste zijn? ;)
pi_97193719
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef Alovenac het volgende:
Jezus, niet eens ranking punten erbij gehad. Ik als 7,3 in de dubbel samen met een 9 tegen een 8,9 en 5,9. Was iets met 2 rankingpunten verschil ofzo :P. Dacht dat deze overwinning wel een lekkere boost aan mijn ranking zal geven.
dubbelratings :')
Echt wat heeft de knltb daar toch voor bedacht, ongelooflijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 mei 2011 @ 12:37:11 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97194713
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

5-2 voor in de 2e? Moet dat niet eerste zijn? ;)
nee joh wij tellen altijd terug :P

Inderdaad 1ste set bedoelde ik :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97202344
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

dubbelratings :')
Echt wat heeft de knltb daar toch voor bedacht, ongelooflijk.
Eerste speeldag: ik (3,9) win met mijn dubbelpartner (5,6) van een 4,8 en een 5,2

Vervolgens krijg ik er een 3,4 bij :?.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 23-05-2011 15:57:10 ]
pi_97203203
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Eerste speeldag: ik (3,9) win met mijn dubbelpartner (5,6) van een 4,8 en een 5,9.

Vervolgens krijg ik er een 3,4 bij :?.
je verschilt meer dan 1.5 met je partner :')
Het slaat toch nergens op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97203359
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

je verschilt meer dan 1.5 met je partner :')
Het slaat toch nergens op.
Even edit gedaan, andere tegenstander was 5,2. Maar mijn partner kreeg er een 5,1 bij.

Ik wil het niet eens snappen :').
pi_97203655
Het lag aan je eigen dubbelcombinatie...bij meer dan 1.5 verschil krijg je er alleen 0.5 bij of eraf als je wint of verliest :P
Het is ook niet te snappen, want het slaat nergens op. Als je als 2 6jes van een 4 en een 8 wint (dan is alles 6 gemiddeld) krijg je uberhaupt niks...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97203676
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Eerste speeldag: ik (3,9) win met mijn dubbelpartner (5,6) van een 4,8 en een 5,2

Vervolgens krijg ik er een 3,4 bij :?.
Verschilt jij en je partner tussen de 1,5 en 2,5 of de tegenstanders onderling.
Krijg je 0,5 punten - je huidige rating....
Bij meer dan 2,5 verschil krijgt niemand er wat bij of af..
  maandag 23 mei 2011 @ 16:09:14 #47
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97203822
Ik had laatst een grote bek (dronken in de kroeg, je kent het wel) en nu ga ik met Pinksteren een dubbeltoernooitje in de 4 spelen met een goede 4 van onze vereniging. Ben zelf 5.9 op dit moment _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97203846
Iets duidelijker in ieder geval, bedankt :P.
pi_97203949
maar het slaat zo nergens op...dat je misschien niet keihard punten wil verliezen als verliezend team (wanneer je iemand naast je hebt staan die minder is) zijnde kan ik begrijpen , en dat ze daar dus iets voor hebben bedacht, maar dat de winnaars dan vervolgens ook niks krijgen is echt zo zonde.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 mei 2011 @ 17:38:06 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97208484
Ik snap van die dubbelratings ook geen jota meer.
het enige wat ik weet is dat die mixen elke keer mijn rating verkloten :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97213070
Gewoon winnen, dan gaat je rating sowieso niet omlaag ^O^
  maandag 23 mei 2011 @ 19:43:16 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97214631
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef JonkersR het volgende:
Gewoon winnen, dan gaat je rating sowieso niet omlaag ^O^
Met de HD geen probleem. Het zijn die klote mixpartijen die niet opschieten :(

Zit ik net te kijken bij de uitslagen. Krijgt voor dezelfde dubbel mijn maatje een 3.0 erbij en ik een 4.1. Dat is alles behalve logisch :(

[ Bericht 15% gewijzigd door Komakie op 23-05-2011 19:51:14 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97233606
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef luckass het volgende:
De uitslagen beginnen wel ongunstig te worden in onze poule zeg.
Drie gedeeld nummers 5 (waaronder wij), die vier punten los staan van de hekkensluiter.
De laatste 2 gaan degraderen hoorde ik, we zijn de zak :').
pi_97235798


[ Bericht 100% gewijzigd door Daan2x256 op 24-05-2011 08:08:52 ]
pi_97235799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:01 schreef luckass het volgende:

[..]

De laatste 2 gaan degraderen hoorde ik, we zijn de zak :').
Jammer, als wij in een klasse speelden zouden we ook degraderen.. gaat alleen moeilijk in een open klasse. Had liever 6e klasse gespeeld, maarja.. dan volgend jaar maar.
pi_97236254
Enkel statistieken tot nu toe: 0/3 :'). Zowel de enkel als dubbel in 3 sets verliezen, de gehele dag zijn er 5 driesetters gespeeld waarvan we er 1 wonnen :{, wat een kutsport. Staan nog steeds 7e op 2 punten van de nummer 6, de nummer laatste staat wel echt dik onderaan, maar de laatste 2 degraderen dus we zijn ook de lul :{.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:17:02 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97238527
Ook lekker bij ons.

Wij hebben 2 wedstrijden gewonnen en staan 8ste.
De nummer 7 en 6 hebben er 0 en 1 gewonnen en nummers 5 en 4 hebben er 2 gewonnen.
Hoe krom is het dat we dan toch onderaan staan :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:43:04 #58
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97239311
Tja dat zijn de regeltjes bij de KNLTB.
Soms ziet het er raar uit.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:51:23 #59
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97239544
Als je als team 6 keer wint met 6-0, en 1 keer verliest met 2-4. Heb je 38 punten voor en 4 tegen
Als een team alles met 4-2 wint, heeft dat team 28 voor en 14 tegen, maar is wel kampioen.
Zo kan een team dat eigenlijk beter is, maar een off day heeft, of een paar mindere invallers 1 week, geen kampioen worden.
pi_97239651
Wel een zieke wedstrijd zondag, Komakie :D.
pi_97240875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:01 schreef luckass het volgende:

[..]

De laatste 2 gaan degraderen hoorde ik, we zijn de zak :').
Nou kop op je kan het! ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97265587
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef luckass het volgende:
Nog een enorm klotemoment op 4-3? in de derde set. Kort balletje op m'n maat, die gaat het niet halen dus ik wil 'm pakken. Leg de bal rustig langs de lijn weg en wil uitglijden, blijft m'n voet overdwars steken en ik lig in de tramrails op de baan ernaast :')!
Maar m'n linkerbovenbeen is aardig verrekt daardoor, hopelijk trekt het een beetje weg vannacht.
Wat een faalkneusje ben ik toch :r. Net tijdens de training land ik bij een service op m'n linkerbeen en het schiet er weer in, op dezelfde plek :r. Kan zaterdag sowieso niet spelen, hopelijk de laatste competitiedag wel.
pi_97268926
een 68 jarige man, heeft mij bijna van de baan geslagen :') :|W
Te veel winners willen slaan, te veel onnodige fouten .. o|O
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:19:43 #64
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97270895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
een 68 jarige man, heeft mij bijna van de baan geslagen :') :|W
Te veel winners willen slaan, te veel onnodige fouten .. o|O
liep die oude baas ook vaak op naar het net ?
"Ik quote graag mezelf."
pi_97272940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef San_Andreas het volgende:

[..]

liep die oude baas ook vaak op naar het net ?
uhu, mijn passing shots gingen ook geweldig goed :')
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 25 mei 2011 @ 00:01:00 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97276994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:51 schreef tja77 het volgende:
Als je als team 6 keer wint met 6-0, en 1 keer verliest met 2-4. Heb je 38 punten voor en 4 tegen
Als een team alles met 4-2 wint, heeft dat team 28 voor en 14 tegen, maar is wel kampioen.
Zo kan een team dat eigenlijk beter is, maar een off day heeft, of een paar mindere invallers 1 week, geen kampioen worden.
Ik weet het. Maar het geld alleen als je alle "dagen" gewonnen hebt. Dan ben je kampioen. Heb je er 1 gelijk of verloren dan gaat het op het aantal gewonnen wedstrijden.
Op zich is het niet onterecht, maar het staat bij ons wel een beetje raar.

Ook wel lullig dat het team dat 5de staat heel veel invallers gebruikt heeft en daarom zo hoog staat. Klinkt apart, maar als je ineens een 2 inzet weet je sowieso dat je 3 punten winst hebt per dag :{ Dat hebben ze 2 of 3 wedstrijden gedaan dus tel uit je winst.

Het blijkt wel dat als we degraderen we gewoon te laat fatsoenlijk zijn gaan tennissen.
Uiteindelijk moet ik wel toegeven dat onze aangepaste opstelling wel heeft gewerkt. We hebben 2 dames dubbels gewonnen die we anders nooit gewonnen hadden en dat heeft net wel het ene punt verschil gemaakt en kan wel eens heel belangrijk zijn. Is het gezeur toch nog wat "waard" geweest.

Morgen weer een gezellig gesprek omdat de dame die 1 partij speelt niet wil enkelen, maar wil dubbelen of mixen komende zondag. Precies nu we 2 damesdubbels gewonnen hebben waar zij niet in zit. Ik mix met die andere dame en ik heb daar nog geen wedstrijd mee gewonnen (ook pas 1 gespeeld). Maar die andere dame is zwakker in de enkel. Juist bij de directe concurrent als het er op of eronder is gaat ze lopen miepen dat het allemaal anders moet :')
2 weken geleden had ik twijfels of het allemaal wel waard zou zijn die aangepaste opstelling, maar inmiddels hebben we daardoor wel 2 keer gewonnen en daarom zijn we nog in de race. Dan eisen dat er iets gaat veranderen.
Waarschijnlijk gaat ze als ze alleen moet enkelen niet mee. Misschien ook wel net zo rustig :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:22:12 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97342692
Vraagje: Wat vinden jullie het beste bij dubbel als netspeler.

1) Proberen elke bal die in de buurt is te volleren/smashen ook al heb je 'm misschien niet...
2) Alleen als je zeker weet dat je 'm hebt volleren/smashen ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:18:20 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97345234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Vraagje: Wat vinden jullie het beste bij dubbel als netspeler.

1) Proberen elke bal die in de buurt is te volleren/smashen ook al heb je 'm misschien niet...
2) Alleen als je zeker weet dat je 'm hebt volleren/smashen ?
Zorgen dat je actief aan het net bent met bewegen (dus naar binnen en naar buiten bewegen EN naar voren en naar achteren) en er op die manier tussen proberen te komen, maar ik wil wel er redelijk zeker van zijn dat ik hem heb....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97345355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Vraagje: Wat vinden jullie het beste bij dubbel als netspeler.

1) Proberen elke bal die in de buurt is te volleren/smashen ook al heb je 'm misschien niet...
2) Alleen als je zeker weet dat je 'm hebt volleren/smashen ?
In de mix: 1
In de HD: 2

:P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97356905
Afgelopen zaterdag een marathon partij van 3 uur erop zitten.. Gelukkig won ik hem alsnog met 6-3 in de 3e set ( 1-3 achter ). Beide speelde we te tactiek muur en waren rally's van 20+ slagen meer dan normaal :') Ik kreeg die pingpong ballen ( lees Tretorns ) met geen mogelijkheid weg en zodoende werd het voor mijn gevoel alsof ik 3u aan het inslaan was :{

De mix gelukkig ook makkelijk gewonnen :) top seizoen tot nu toe!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:58:35 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97362902
Vanavond weer getraind. Speel ik met een dame die 3de klasse speelt.
Ze is eigenlijk net niet goed genoeg voor de 3de klasse vind ze zelf, maar van mij had ze zo bij ons gemogen. Ze is anderhalf keer zo goed als 2 van de dames die bij ons in het team zitten. Wel lekker om een keer een dame te hebben die een bal afmaakt aan het net :P

De dame die bij ons alleen een single zou spelen speelt waarschijnlijk niet zondag. Ze wilde per se mixen en ik heb gezegd dat ik liever met de andere dame mix, omdat ik die net iets beter (of minder slecht) vind. Ik was gewoon heel eerlijk en rustig, maar ze was zo gepiekeerd dat ze nog wel liet weten of ze komt zondag :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97363601
Wat een ongelooflijk trieste bedoeling zeg :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97363672
Ze zal wel een rood draadje in de onderbroek hebben.
Wat een zeikwijf.
U MAD?
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:15:12 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97363924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijk trieste bedoeling zeg :')
tja, als je een rotte appel in je team hebt zitten....
Een beetje jammer dat je door 1 zo'n persoon met een partij gezeur zit.

Ik moet zo'n t-shirt hebben. "Nee heb je en ja kun je vergeten" :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97364041
Geen competitie zaterdag.
pi_97364160
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef luckass het volgende:
Geen competitie zaterdag.
Hoezo dat? DSLTC heeft geen spelers? :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97364264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hoezo dat? DSLTC heeft geen spelers? :')
Dat is vraag 2. Maar ben geblesseerd ;(.
pi_97364477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Dat is vraag 2. Maar ben geblesseerd ;(.
wat? Jij ook al? jezus :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97364604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

wat? Jij ook al? jezus :')
Ja lees maar even terug hoe het is gebeurd :').
pi_97364776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja lees maar even terug hoe het is gebeurd :').
Oh overheen gelezen...wat kut zeg :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:33:34 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97364948
On a more positive note....

Ik heb vandaag een balletje door de benen als winnend punt geslagen :D
Een beetje zoals die van Federer op de US Open:

Alleen die van mij was rechtdoor tijdens een dubbel. Ze waren zo verbaast dat ze vergaten te reageren volgens mij :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:30 #82
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97372504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef Komakie het volgende:
Ook lekker bij ons.

Wij hebben 2 wedstrijden gewonnen en staan 8ste.
De nummer 7 en 6 hebben er 0 en 1 gewonnen en nummers 5 en 4 hebben er 2 gewonnen.
Hoe krom is het dat we dan toch onderaan staan :?
Dat hebben wij nu ook in de poule (in ons voordeel dan :+ ). We staan (gedeeld) vierde met 1xW 1xG 4xV, terwijl de nrs. 5, 6 en 7 allemaal 2x gewonnen hebben.

Wel gek trouwens, zie ik nu. Moet team Y niet boven ons (X) staan op basis van het aantal winstpartijen? Het lijkt nu gewoon op alfabet te staan :+
1
2
3
          S    W    G    V    Pnt   Voor  Tegen
4    X    6    1    1    4    16    16    20
4    Y    6    2    1    3    16    16    20
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97378361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Komakie het volgende:
On a more positive note....

Ik heb vandaag een balletje door de benen als winnend punt geslagen :D
Een beetje zoals die van Federer op de US Open:

Alleen die van mij was rechtdoor tijdens een dubbel. Ze waren zo verbaast dat ze vergaten te reageren volgens mij :D
Nice!
Ik sloeg er 3 op de training woensdag, we deden smash en lob oefeningen, er ging er 1 in het net, 1 werd afgevolleerd en 1 werd helaas ook geen passeerbal maar werd gewoon teruggeslagen. In een wedstrijd gebruik ik het meestal niet, hoewel ik het wel kan :'), maar ik ga dan toch liever wat meer op safe.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:40:47 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97381020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zorgen dat je actief aan het net bent met bewegen (dus naar binnen en naar buiten bewegen EN naar voren en naar achteren) en er op die manier tussen proberen te komen, maar ik wil wel er redelijk zeker van zijn dat ik hem heb....
Ik heb dan ongeveer 70% van de ballen. Maar ik merk ook dat mijn medespeler als dat niet mijn reguliere medespeler is dan in de war raakt en niet loopt op de bal als ik hem mis :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:10:41 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97384700
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Nice!
Ik sloeg er 3 op de training woensdag, we deden smash en lob oefeningen, er ging er 1 in het net, 1 werd afgevolleerd en 1 werd helaas ook geen passeerbal maar werd gewoon teruggeslagen. In een wedstrijd gebruik ik het meestal niet, hoewel ik het wel kan :'), maar ik ga dan toch liever wat meer op safe.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik elke training er wel een paar probeer (soms tot frustratie van de trainer :D )en ze bijna altijd in het net of uit gaan, maar deze zat er lekker op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97447241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hoezo dat? DSLTC heeft geen spelers? :')
Wat een jinxbaas ben je toch ook _O_.
Ze zijn met een heer minder op komen dagen.
3-2 gewonnen.
pi_97448343
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Wat een jinxbaas ben je toch ook _O_.
Ze zijn met een heer minder op komen dagen.
3-2 gewonnen.
Dat valt nog mee :P

Wat een schrale kutbazen zijn het toch ook, ongelooflijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 29 mei 2011 @ 07:32:56 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97448371
Laatste competitiedag alweer. Toch wel weer jammer, ondanks het gezeur binnen het team.

Maar vandaag de dag van de waarheid, erop of eronder, nu of nooit, dood of de gladiolen. Hoeveel clichés wil je hebben....
Maar we moeten gewoon zo dik mogelijk winnen endan hebben we goede kans erin te blijven. Als we niet winnen is het sowieso klaar.

Nadeel is wel dat ze zowel gravel als Smashcourt hebben. We zullen wel op gravel beginnen, maar als het gaat regenen moeten we toch op SC ben ik bang.
Op zich vind ik dat niet eens verschrikkelijk, maar het is toch even een overgang en vaak tennissen ze dan gewoon door met regen. Iets waar ik echt een schijthekel aan heb.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97448494
Als het goed is gaat het nauwelijks regenen. :) Alleen de wind vandaag gaat weer vervelend worden... ik haat het zo hard die wind. 35-40 km/h :{
pi_97448595
Laatste dag en voor het eerst sinds een jaar weer een keer op GRAVEL
pi_97450554
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 06:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat valt nog mee :P

Wat een schrale kutbazen zijn het toch ook, ongelooflijk.
Daardoor wel een grotere kans om degradatie te ontlopen :P.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:42:20 #92
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97450863
Gister weer 2 potten gewonnen ( Mix en enkel ) Dit seizoen 9 vd 10 potten binnen gehaald dus ik draai best lekker :)

Tijdens met enkelwedstrijd het eerste punt als winner geslagen op de zijlijn. Ging mijn tegenstander de afdruk zoeken op de dubbelspel lijn voor zeker 30 seconde... :') Wist ik meteen dat ik scherp moest zijn met callen en de stand vermelden na elk punt.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:25:21 #93
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97453926
Ik zit nu in de duinen van Katwijk, waar de banen met windkracht 7 worden geterroriseerd. Kut om te kijken, nog kutter om te tennissen. Ik moet zo m'n single nog spelen, maar er staat voor ons allebei niets meer op het spel, dus ik vraag me af wat er met de dubbels gaan doen... Het voelt als tijd voor bier!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 29 mei 2011 @ 14:22:43 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97455941
Zo dan, gisteren mochten we aantreden tegen de nummer 4.
Onze 2e single speler had veel last van zijn hamstring, en zou zijn single niet spelen. Zijn dubbel (met mij) heeft hij wel gedaan, en we wonnen met 6-3 en 6-4. ik mocht daarna meteen de baan op voor mijn single. Zware partij en 3 lange sets, en ik win in de 3e set met 7-5. Tijdens mijn wedstrijd haalde mijn teamgenoot ook zijn overwinning in de single. Onze eerste single winnen we met 6-3 derde set. En de andere dubbel met 6-1 en 6-3. Einduitslag 5-1.
Dus de serie word voortgezet. 4-2, 4-2, 5-1, 5-1, 5-1, en 6-0.
Volgende week tegen de nummer laatst, even het kampioenschap binnenslepen. En dan volgend jaar 2e klasse.
Heb dit jaar 5 dubbels gewonnen en 0 verloren, 2 singles gewonnen en 2 singles verloren.
In zowel mijn single als dubbel rating meer dan 0,5 verbetering geboekt.
Tot op heden dus een zeer geslaagd seizoen.
Binnekort voor wat toernooien inschrijven, doe er dit jaar een stuk of 5. En dat is weinig voor mijn doen, in mijn topjaren deed ik er minimaal 10 per jaar.
Maar ja, huisje boompje beestje, en andere prioriteiten.
pi_97456525
Aantal gewonnen wedstrijden gaan voor onderling resultaat toch?
2-3 verlies zou genoeg moeten zijn om niet bij de laatste 2 te eindigen.
Bij minder punten is het afhankelijk van andere wedstrijden.
  zondag 29 mei 2011 @ 15:17:39 #96
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97457318
Aantal winstpunten bepaalt de rangorde, behalve als er een is dat team alles heeft gewonnen (kampioen) of een team alles heeft verloren (laatste plaats)
Al de winstpunten gelijk zijn, dan telt het onderlinge resultaat, als dat gelijk is, telt het setsaldo in die onderlinge wedstrijd.
pi_97468387
Ik zat vandaag eventjes naar een wedstrijd uit de hoofdklasse te kijken tussen twee dames die allebei overgewicht hadden :').
pi_97474708
als je wta kijkt kom je dat ook tegen hoor ;)
pi_97477252
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef Chriz2kk het volgende:
Ik zat vandaag eventjes naar een wedstrijd uit de hoofdklasse te kijken tussen twee dames die allebei overgewicht hadden :').
En wie van de twee had het overwicht?

HaHaHaHaHaHa :D HaHaHa
U MAD?
pi_97477881
We staan nu één na laatste, in puntenaantal gelijk met 2 andere teams. Hoe wordt bepaald welk team er samen met de rode lantaarndrager degradeert?
pi_97478790
Onderling resultaat.
En als dat gelijk is sets in onderling resultaat.
U MAD?
pi_97480587
Dat zou lelijk zijn, onderling resultaat is gelijk. Dan degraderen wij op 1 set, ondanks dat wij maar 3 keer verloren hebben, en een ander team 4 keer. Waar staat deze regel op knltb.nl?

[ Bericht 12% gewijzigd door rhubarb op 30-05-2011 00:02:09 ]
pi_97482297
Kut, beetje gefaald vandaag..4-4 gespeeld, wel 2e in de poule dus promotie...maar er had meer in gezeten...ikzelf natuurlijk wel gewonnen :P maar tsja..

Ach, ons kampioenschap ging verloren toen we 2 potten moesten opgeven wegens superpech, dat zijn precies de 2 punten die we missen nu voor de #1 :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 mei 2011 @ 00:56:57 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97482653
Gedegradeerd :(
We hebben mateloos gefaald en ook nog eens pech gehad met de tegenstanders.

We begonnen met de wetenschap dat we sowieso moesten winnen. Het liefst met 6-2. Dan zouden we nog een goede kans hebben. Verliezen we gelijk de 2 dames enkels |:(
Daarna heren enkels erop. Onze eerste heer gewonnen (zoals gewoonlijk)
Ik dik 3 uur op de baan gestaan en tie-break 3de set verloren |:(
6-4 1-6 6-7

De eerste set ging prima gewoon rustig spelen. Tegenstander maakte genoeg fouten. 2de set ging ik meer achterover leunen en daardoor speelde ik slechter. Stond ik ineens 0-5. Eigenlijk vanaf 0-3 al de set weg lopen tanken :')
Uiteindelijk de 3de set weer opgepakt. Sta ik met 5-1 (!!!!!) voor, verlies ik in de tie-break |:(

We hadden gehoord dat het andere team wat punten moest verliezen al met 4-2 voor stond in partijen. Dus het was al gespeeld. Onze eerste heer had last van zijn enkel dus zijn 2 partijen opgegeven en de andere mix werd door hun opgegeven. Op die manier een einduitslag van 3-5 :(

Sowieso super vervelende mensen om tegen te spelen. Tenminste, niet echt gezellig ofzo, maar sowieso een beetje vaag.
Meisje met speelsterkte 3 die gewoon de boel loopt te bedriegen. Staat het 30-30, maakt ze het punt, beweert ze dat het game is omdat ze er zeker van was dat het 40-15 was. Ok een keer kan het gebeuren maar 3 keer??? :?
Daarnaast een bal die achter onze speelster rolt vanaf de andere baan. Gewoon negeren totdat ze de slag van onze speelster niet meer kon halen en dan snel om een let vragen |:(

Die jongen waar ik tegen speelde heb ik alleen bij het voorstellen gesproken in de zin van ik heb zijn naam gehoord. Tijdens de wedstrijd niet even een grapje kunnen maken ofzo. Daarna mij een hand gegeven en het clubhuis in verdwenen. Geen drankje of iets gehad. Zelfs niet meer even wat gezegd ofzo. Hij kwam alleen nog vragen of we al konden dubbelen. Toen ik zei dat we even moesten overleggen omdat mijn maatje last van mijn enkel had en we niet wisten of hij kon spelen liep hij weg en heb ik hem de rest van de tijd niet meer gezien. Ook niet meer om gedag te zeggen ofzo :')

Uiteindelijk door 3 opgegeven partijen wel op tijd voor de barbeknoei op de club en dus nog wel een gezellige avond gehad.
Zo goed zelfs dat een herenteam dat 4de klasse speelt me er wel bij wil hebben. Dus volgend jaar hopelijk weer heren *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97483049
Ook gedegradeerd, even wezen stappen nog met een hele hoop mensen van de competitieteams maar vond het wel weer welletjes. Nadat de kampioenen in de kroeg werden gehuldigd, werden wij ook gehuldigd, met onze degradatie :'), wat een vernedering :').
  maandag 30 mei 2011 @ 01:16:28 #106
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97483189
Degradatie voorkomen vandaag. Na een dramatisch begin van de competitie met een 1-5, 0-6 en nog een 1-5 hadden we onszelf alweer een kans gegeven door een 3-3, 4-2 en 3-3 op rij.

Vandaag tegen de nummer 2 uit de poule gespeeld, 2-4 eraf maar dat was voldoende. Eerste twee singles gingen er hard af, derde single werd gewonnen en mijn 4e single pakte ik ook.

Nog niet vaak een hele wedstrijd zo geconcentreerd blijven spelen, 75 64. Hij had een hele goede servcie, als ie in was. In de 2e set bijv. heb ik 5 punten op zijn service gemaakt. 4 voor een break en nog 1 keer ergens een dubbele fout van hem :') Gelukkig serveerde ik zelf ook wel aardig, en in de rally op mijn service viel het wel aardig.

Beide dubbels waren echt superzuur, allebei 46 64 46 verloren :{ Echt lekker gedubbeld heb ik met mn maatje, maar op 4-4 derde set krijg ik twee keer achter elkaar een smash niet lekker weg op mijn maat zn service zodat we daar gebroken werden. Baalde daar flink van.

Maar goed, degradatie voorkomen en dus dikke bueno!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 30 mei 2011 @ 01:17:11 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97483201
Ook geweldig.
Ze vonden het nodig dat er allemaal coaches op de baan zaten enzo.
Maar er was een soort hokje schuin achter de baan waar die in zaten.

Alleen bij mijn tegenstander hebben er 3 verschillende mensen in dat hokje gezeten en soms zelfs 2 gelijktijdig. Dus ik zei er wat van. Ik vind het prima als mensen coachen, zo is competitietennis. Ik hoef het zelf niet zo nodig, maar goed...
Alleen de regels schrijven voor dat een coach er bij mag zijn, maar het betekent ook dat dit 1 en dezelfde persoon moet zijn tijdens de gehele wedstrijd en dat deze op de baan dient te blijven. Het moet van te voren worden vast gesteld wie de coach is en dat is dan ook de enige die zich er mee mag bemoeien.

Gaat die gast helemaal een discussie met me beginnen. :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 30 mei 2011 @ 08:02:13 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97485486
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef Komakie het volgende:
De eerste set ging prima gewoon rustig spelen. Tegenstander maakte genoeg fouten. 2de set ging ik meer achterover leunen en daardoor speelde ik slechter. Stond ik ineens 0-5. Eigenlijk vanaf 0-3 al de set weg lopen tanken :')
Uiteindelijk de 3de set weer opgepakt. Sta ik met 5-1 (!!!!!) voor, verlies ik in de tie-break |:(
Ik dank nóóit de wedstrijd weg, als ik met veel games achter sta ga ik juist andere dingen proberen om te zien of dat wel werkt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 mei 2011 @ 08:30:27 #109
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97485708
Ik doe nog wel eens een setje tanken, maar een wedstrijd weggeven doe ik nooit.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:59:25 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97486081
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik dank nóóit de wedstrijd weg, als ik met veel games achter sta ga ik juist andere dingen proberen om te zien of dat wel werkt..
Op een gegeven moment was ik aardig klaar met die set. Het liep niet en ik speelde gewoon de set uit. Om de ballen weer wat beter te raken, maar ondertussen vol gas gespeeld dus toch redelijk weg getankt. Op die manier kon ik de volgende set er weer tegen aan. Wat tot 5-1 goed ging.

Een wedstrijd weggeven doe ik ook nooit, maar dit had gewoon te maken met het feit dat als ik set nog wilde halen ik er ongelooflijk veel energie in moest steken en wat mazzel moest hebben dus ik dacht dat ik in de 3de meer kans zou hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97487574
Lol, er blijken nu 4 (!!) teams op 18 punten te zijn geëindigd (gedeeld 7e) in onze poule. Ben benieuwd hoe de KNLTB bepaalt wie van de 4 er degradeert :P
  maandag 30 mei 2011 @ 10:24:59 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97487944
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:11 schreef rhubarb het volgende:
Lol, er blijken nu 4 (!!) teams op 18 punten te zijn geëindigd (gedeeld 7e) in onze poule. Ben benieuwd hoe de KNLTB bepaalt wie van de 4 er degradeert :P
Onderling resultaat en daarna volgens mij games tellen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 30 mei 2011 @ 10:37:53 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97488306
Idd, onderling resultaat, dan setsaldo in die onderlinge resultaten, daarna volgens mij game saldo in die onderlinge resultaten.
En dan is het balen wanneer je erachter komt dat niet elke keer de goede setstand is ingevuld.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je met 6-3 wint, maar dat er 6-2 word geschreven.
pi_97488896
Wij 3-3 3-3 3-3
V: 3-3 3-3 2-4
S: 3-3 3-3 2-4
G: 3-3 4-2 4-2

Dan gaat het waarschijnlijk om het aantal sets (7-7) in de wedstrijd tussen V en S? En dan het aantal games (V: 66 S: 59)? Dus S degradeert in dit geval?
pi_97488912
Feit blijft overigens dat de regelgeving hierover niet of nauwelijks te vinden is op knltb.nl
  maandag 30 mei 2011 @ 11:02:19 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97488998
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef rhubarb het volgende:
Feit blijft overigens dat de regelgeving hierover niet of nauwelijks te vinden is op knltb.nl
Dan moet je ze ff mailen/bellen voor uitleg en ze vragen om de site te updaten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 mei 2011 @ 11:11:24 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97489199
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef rhubarb het volgende:
Feit blijft overigens dat de regelgeving hierover niet of nauwelijks te vinden is op knltb.nl
Klopt en je krijgt er meestal ook niet echt super veel duidelijkheid over als je ze er over belt.
Het blijft ook een moeilijke situatie op die manier.

Bij ons is het ook zo lekker in de poule.

4: 2 wedstrijden gewonnen
5: 2 wedstrijden gewonnen
6: 1 wedstrijd gewonnen
7: 1 wedstrijd gewonnen
8: 2 wedstrijden gewonnen

Meer wedstrijddagen winnen en gewoon alsnog keihard degraderen |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97490798
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En wie van de twee had het overwicht?

HaHaHaHaHaHa :D HaHaHa


Zij :).

Gisteren met de eerste twee teams tot een uur of 5 uur uitgeweest, ik word net wakker in het huis van een teamgenoot, krokant to the max.
  maandag 30 mei 2011 @ 12:00:51 #119
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97490841
Daar wil ik wel eens een keer mee mixen...
pi_97491149
Gister mentaal verloren...
Moest al singelen tegen een bijna 5je. Kom ik met mijn 8.4... :)
Nog best goed gedaan eerste set met 3-6 verloren.
2de set eerste 3 games spannend, allemaal een aantal keren deuce. Maar hij stond toch voor met 3-0.
Daarna ging het niet echt meer. 3-6 0-6
Dubbel was een leuke partij. Eerste set met 6-4 gewonnen.
2e staat het 2-2, verlies m'n opslag vrij eenvoudig. Daarna maar sporadisch een goede bal geslagen. :')
Uiteindelijk in 3 sets ook verloren. 6-4 2-6 1-6
Moet toch wat aan doen om het hogere niveau vast te houden. Kan ik nog niet de hele middag... :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Daan2x256 op 30-05-2011 12:20:33 ]
pi_97492158
Ik ga even mijn post-competitie rating posten hier, die mag wel in de OP O-)

Speelsterkte enkel 6 Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 4,9985 Rating dubbel 5,5055
Eindejaarsrating enkel 2010 5,4802 Eindejaarsrating dubbel 2010 5,4643
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97492457
Speelsterkte enkel 4 Speelsterkte dubbel 4
Rating enkel 3,7286 Rating dubbel 4,1635
Eindejaarsrating enkel 2010 4,0593 Eindejaarsrating dubbel 2010 4,0264

Ik ook maar. Ga denk ik maar 2 of 3 toernooitjes spelen, dus veel zal het niet veranderen. Of ik moet alles winnen, dan word ik misschien nog 3 :')²
pi_97492747
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Norrage het volgende:
Ik ga even mijn post-competitie rating posten hier, die mag wel in de OP O-)

Speelsterkte enkel 6 Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 4,9985 Rating dubbel 5,5055
Eindejaarsrating enkel 2010 5,4802 Eindejaarsrating dubbel 2010 5,4643
Huh, 5.48 = 6 en 5.46 = 5

Knltb
:')
U MAD?
pi_97492751
Seizoen begint nu voor mij. Lekker veel toernooitjes spelen, eindelijk na jaren ook de tijd voor. Doel om de masters in de 6 te halen :) Onze competitie ging echt nergens over (heb geen set verloren)...Dat we geen kampioen werden lag aan heel erg veel pech.

En volgende week is dat eerste toernooitje al. Ben benieuwd of ik mijn winning streak van 11 kan doorzetten. :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97492754
Ik ga meer dan 10 toernooien doen waarschijnlijk.... :P
pi_97492772
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Huh, 5.48 = 6 en 5.46 = 5

Knltb
:')
Nog erger, van mijn enkel rating ging er 2 tiende af voor compensatie, waardoor ik 6/5 stond maar acuteel 5.2/5.4 :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97492789
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik ga meer dan 10 toernooien doen waarschijnlijk.... :P
kan dat uberhaupt? :o
Ik doe alles wat ik kan, en dan speel ik er 5 + het toernooi op tessel met de vereniging *O*
Maar goed, als je niet op vakantie gaat....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 mei 2011 @ 13:08:16 #128
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97492796
Meeste van die compensatie regels zijn wel te brgijpen, net als acceleratie en dempingswaarden.
  maandag 30 mei 2011 @ 13:08:45 #129
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97492804
Ik heb er wel eens stuk of 15 gedaan in een seizoen
pi_97492810
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef tja77 het volgende:
Meeste van die compensatie regels zijn wel te brgijpen, net als acceleratie en dempingswaarden.
Ja het is wel te begrijpen, maar het is wel raar. Zeker in de 7 waar ze er 4 tienden af kregen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97492828
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef tja77 het volgende:
Ik heb er wel eens stuk of 15 gedaan in een seizoen
Als ik echt alles zou spelen, en geen vakantie...Dan haal ik misschien net de 10...maar op zich moet het kunnen ja, vanaf juni 3 maanden elke week een toernooitje kom je op 12.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 mei 2011 @ 13:11:46 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97492888
Ligt vaak aan de leeftijd van de spelers, en wie je tegen hebt gehad. Soms verlies je van iemand die een lage rating heeft omdat diegene lang niet heeft getennist. Maar als aan het eind van het jaar blijkt dat die persoon heel hoog eindigt, krijg je compensatie voor je verloren wedstrijd tegen hem.

En het omslagpunt van dubbel en single verschilt, en verschilt ook per jaar.
Dus je kan 5,5 zijn in de single en dan 6 worden, en 5,6 in de dubbel staan en 5 worden.
  maandag 30 mei 2011 @ 13:13:16 #133
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97492934
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Als ik echt alles zou spelen, en geen vakantie...Dan haal ik misschien net de 10...maar op zich moet het kunnen ja, vanaf juni 3 maanden elke week een toernooitje kom je op 12.
Ik ken mensen die er al 3 hebben gespeeld, en de 3 weken na de competitie, elke week 1 toernooi, dan zit je al op 6. Het ligt er ook aan wat voor toernooi (1 of 2 weken) en hoe ver je buiten je regio wilt gaan.
pi_97492941
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef tja77 het volgende:
Ligt vaak aan de leeftijd van de spelers, en wie je tegen hebt gehad. Soms verlies je van iemand die een lage rating heeft omdat diegene lang niet heeft getennist. Maar als aan het eind van het jaar blijkt dat die persoon heel hoog eindigt, krijg je compensatie voor je verloren wedstrijd tegen hem.

En het omslagpunt van dubbel en single verschilt, en verschilt ook per jaar.
Dus je kan 5,5 zijn in de single en dan 6 worden, en 5,6 in de dubbel staan en 5 worden.
Met compensatie (misschien had ik beter correctie ofzo moeten noemen) bedoel ik de standaard 1, 2 of 3 tiendes (of zelfs 4) die ze van je eindejaarsrating afhalen voor het nieuwe jaar om de ratingpiramide een beetje te corrigeren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 mei 2011 @ 13:15:03 #135
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97492985
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Met compensatie (misschien had ik beter correctie ofzo moeten noemen) bedoel ik de standaard 1, 2 of 3 tiendes (of zelfs 4) die ze van je eindejaarsrating afhalen voor het nieuwe jaar om de ratingpiramide een beetje te corrigeren.
Ah, bedoel je dat, dat is idd een vreemd iets.
Excuses, ik dacht hetgeen VOOR de bepaling van de speelsterkte, maar aan het begin van het jaar gaat er nog wat af ja.
pi_97493596
Ik heb zin om te tennissen! Vanavond training :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 mei 2011 @ 14:25:48 #137
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97495426
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

kan dat uberhaupt? :o
Ik doe alles wat ik kan, en dan speel ik er 5 + het toernooi op tessel met de vereniging *O*
Maar goed, als je niet op vakantie gaat....
Een persoon met wie ik ABSOLUUT niet geassocieerd wil worden, maar in 2010, heeft hij behoorlijk wat toernooien gespeeld...

http://toernooi.nl/sport/(...)1BAF347EF&player=166
pi_97498969
Voor de competitie had ik er al 3 toernooien opzitten.
Zijn 8 verenigingen bij mij in de stad.
En dan als je nog een half uurtje rijdt max 45 min. dan zijn er best een hoop waar je dan aan mee kunt doen... :P
Volgende week nog 1 buiten de stad, en dan 7 toernooien in m'n stad.
Dan tussendoor nog 1tje buiten. En dan is het pas 8 augustus.

Ergens eind augustus nog een toernooi, dan clubkampioenschappen.
En dan nog 2 leuke in september / oktober.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:54:06 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97526887
Ik ga weer lekker 25+ toernooitjes zoeken.
Aangezien ik dat tegenwoordig mag, doe ik het lekker ook :6
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97531418
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Voor de competitie had ik er al 3 toernooien opzitten.
Zijn 8 verenigingen bij mij in de stad.
En dan als je nog een half uurtje rijdt max 45 min. dan zijn er best een hoop waar je dan aan mee kunt doen... :P
Volgende week nog 1 buiten de stad, en dan 7 toernooien in m'n stad.
Dan tussendoor nog 1tje buiten. En dan is het pas 8 augustus.

Ergens eind augustus nog een toernooi, dan clubkampioenschappen.
En dan nog 2 leuke in september / oktober.
In ons disctrict, en dat is een groot district (den haag), zijn er helemaal geen toernooitjes buiten het toernooiseizoen (dus juni, juli en een beetje augustus) om....er is nog een sporadisch herfst of voorjaars dubbeltoernooi ergens, maar niet echt veel. Vind het knap dat je altijd toernooien kunt spelen! en dan nog zou ik dat niet eens willen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:37:01 #141
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97531779
Vorig jaar zat ik op een toernooi of 10, maar toen balde ik er al 3 voor de voorjaarscompetitie, 1 er tussen door en daarna de zomer nog een stuk of 6.

Dit jaar heb ik me ook alweer voor 5 toernooien + clubkampioenschappen ingeschreven. Eens kijken of ik mijn gruwelijke 5,6( 7.1 in 2010 ) dubbel rating kan vasthouden de komende maanden :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:11:02 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97547311
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

In ons disctrict, en dat is een groot district (den haag), zijn er helemaal geen toernooitjes buiten het toernooiseizoen (dus juni, juli en een beetje augustus) om....er is nog een sporadisch herfst of voorjaars dubbeltoernooi ergens, maar niet echt veel. Vind het knap dat je altijd toernooien kunt spelen! en dan nog zou ik dat niet eens willen :P
Ook meer gravelbanen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97549534
Zit even te bedenken wat we zaterdag moeten doen om niet te degraderen.

3 A - 14 punten
4 B - 14 punten
5 C - 13 punten
6 D - 13 punten
7 E - 12 punten

Wij zijn team D, we spelen zaterdag tegen A. Team C speelt tegen E.
We hebben verloren van C, gewonnen van E. 6e plaats = lijfsbehoud.
3-2 winst zijn we sowieso veilig omdat ze dan boven A eindigen.
C - E
5 - 0 -> punten nodig voor plaats 6 = 0
4 - 1 -> 0
3 - 2 -> 1
2 - 3 -> 2
1 - 4 -> 2
0 - 5 -> 1

Klopt dit of mis ik iets compleet :P.
pi_97636115
gvd...
zit scheurtje in m'n racket aan de binnenkant. Gaat niet lang meer duren denk voor dat die het begeeft. Vooralsnog tennist het prima, maar ben bang dat ik een nieuwe moet halen... :P
pi_97636692
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ook meer gravelbanen?
Vrij veel, 4 van de 6 toernooien zijn gravel voor mij...
Misschien de reden dat er off season niks is. De enige verenigingen die dN wat doen hebben kunstgras of binnen-gravelbanen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97694077
Wauw...
Stond gister te ballen als nooit tevoren... :)
Ik als 8je een bijna 6je met 6-2 6-3 van de baan gerost.. :P
Normaal verlies ik met die cijfers.

Bied perspectief voor ons eigen open toernooi die over een week begint (speel daar HE7 en GD7). ;)
pi_97718074
3-2 gewonnen en daardoor waarschijnlijk 4e geeindigd _O_.
Toch netjes, gezien de ratings van onze tegenstanders.

Speelde alleen de mix, ging vrij makkelijk met 6-2 6-4.
Uiteraard op 5-3 4 (!!) matchpoints eigenhandig verprutst door op 4 simpele returns keihard te falen,
vervolgens 15-40 op de service van mijn partner maar toch de game en wedstrijd gepakt.
pi_97719090
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef luckass het volgende:
3-2 gewonnen en daardoor waarschijnlijk 4e geeindigd _O_.
Toch netjes, gezien de ratings van onze tegenstanders.

Speelde alleen de mix, ging vrij makkelijk met 6-2 6-4.
Uiteraard op 5-3 4 (!!) matchpoints eigenhandig verprutst door op 4 simpele returns keihard te falen,
vervolgens 15-40 op de service van mijn partner maar toch de game en wedstrijd gepakt.
_O_
Goed bezig! :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97719166
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O_
Goed bezig! :D
Zeker, was een mooi dagje met leuke teams die thuis speelden :P.
pi_97719378
Wow wat zijn hier veel mensen gedegradeerd!
Wij zijn uiteindelijk derde geëindigd, wat op zich best goed is aangezien we de halve competitie onderaan hebben gestaan...
M'n rating heeft ook wel een zetje in de goede richting gekregen, maar ben nog niet geheel tevreden. Moet zien of ik ergens een toernooitje mee kan pikken.
Snap niet dat jullie 10 tot 12 toernooien halen, zou daar echt geen tijd voor hebben.
En daarnaast zijn er in deze omgeving volgens mij niet eens zoveel toernooien (kijkt met schuin oog naar BoWa)
Maar verder wens ik jullie veel succes met alle toernooien! :)
  zondag 5 juni 2011 @ 14:05:20 #151
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97734806
1
2
3
             #    W    G    V    Pt  Voor   Tegen
5 Team X     7    1    1    5    18    18      24
5 Team Y     7    2    1    4    18    18      24

Ik snap nog steeds niet waarom wij bij een gelijk aantal punten, meer verliespartijen en minder winstpartijen alsnog boven het andere team staan :? We zijn wel allebei vijfde natuurlijk, dus het maakt niet uit, maar toch vind ik het vreemd.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 5 juni 2011 @ 14:07:37 #152
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97734900
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef InTrePidIvity het volgende:

[ code verwijderd ]

Ik snap nog steeds niet waarom wij bij een gelijk aantal punten, meer verliespartijen en minder winstpartijen alsnog boven het andere team staan :? We zijn wel allebei vijfde natuurlijk, dus het maakt niet uit, maar toch vind ik het vreemd.
Wanneer je qua punten gelijk staat, kijkt men eerst naar het onderling resultaat.
pi_97735004
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wanneer je qua punten gelijk staat, kijkt men eerst naar het onderling resultaat.
Ze staan allebei 5e, dus dat zal ook wel gelijk zijn.
Er wordt daarna toch gekeken naar het aantal sets?
  zondag 5 juni 2011 @ 14:10:34 #154
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97735029
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wanneer je qua punten gelijk staat, kijkt men eerst naar het onderling resultaat.
Dat was 3-3 :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97759047
De eindbalans is voor mij geworden:

Singles: 6/7 gewonnen
Dubbel: 4/7 gewonnen

Team: 6e vd 8

Enkel rating van 5.9 naar 4.9 en dubbelrating van 6.7 naar 5.9
  maandag 6 juni 2011 @ 10:30:45 #156
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_97777260
Lekker seizoen gedraaid. Slechts 1 partij verloren, die ik zelf onnodig heb weg lopen tilten.

Afgelopen zaterdag de enkel met 6-0 6-0 gewonnen en de dubbel met 6-0 6-1. Volgend seizoen hogerop, dit niveau is zo'n drama... Dan maar een leuk team inruilen voor een misschien wat minder team, maar ik wil zelf ook groeien.

Vervolgens van 15.00 uur tot 02.00 uur zitten zuipen met de tegenstander (was een derby) dus die konden gezellig op de fiets na huis.

Op naar de toernooien!
pi_97777825
Mijn competitie afgelopen met 6-0 in de singles en 7-1 in de dubbels. Die ene verloren dubbel, dat was gewoon pech kon ik niks aan doen :(

Nu op naar de toernooien! Inclusief de CK in maart sta ik nu 11-0 in singles dit jaar. Ik ga het record van Djoko aanvallen :P
Morgenavond mag ik 2e ronde eerste toernooitje :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 6 juni 2011 @ 10:57:54 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97778020
KAMPIOEN!!!

Achteraf gezien met overmacht kampioen, onze laatste wedstrijd hebben we met 5-1 gewonnen. We hebben 4 keer met 5-1 gewonnen, 2 keer met 4-2, en 1 keer met 6-0. En we eindigden met 5 punten voorsprong op de nummer 2.
Volgend jaar naar de 2e klasse.
Afgelopen zaterdag was het klote om te tennissen, temperatuur van rond de 30 graden, behoorlijk stevige wind, en harde kutballen. Heb mijn single laten lopen, de overige wedstrijden wonnen we met maximaal 6 games tegen per wedstrijd.
Van de 30 teams van onze club die compeitie speelde, waren er 5 kampioen, en 7 waren er 2e geworden.
pi_97778145
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef tja77 het volgende:
KAMPIOEN!!!

Achteraf gezien met overmacht kampioen, onze laatste wedstrijd hebben we met 5-1 gewonnen. We hebben 4 keer met 5-1 gewonnen, 2 keer met 4-2, en 1 keer met 6-0. En we eindigden met 5 punten voorsprong op de nummer 2.
Volgend jaar naar de 2e klasse.
Afgelopen zaterdag was het klote om te tennissen, temperatuur van rond de 30 graden, behoorlijk stevige wind, en harde kutballen. Heb mijn single laten lopen, de overige wedstrijden wonnen we met maximaal 6 games tegen per wedstrijd.
Van de 30 teams van onze club die compeitie speelde, waren er 5 kampioen, en 7 waren er 2e geworden.
Bij ons van de 20 teams, 0 kampioen, en 1 2e plaats (mijn team, dat kampioen had moeten zijn) :P en bovendien 3 ofzo gedegradeerd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 6 juni 2011 @ 11:02:21 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97778146
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:10 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat was 3-3 :P
Hoevaak je wint verliest of gelijkspeelt (speelrondes), doet niet ter zake, behalve wanneer je alle speelrondes wint, want dan ben je sowieso kampioen. Dus als er 1 team is, dat alles wint, is die kampioen, is dit niet het geval, dan word gekeken naar de hoeveelheid punten (verloren en gewonnen single en dubbelwedstrijden)
Is dat gelijk, dan word er gekeken naar het onderlinge resultaat, is dat gelijk, dan word er gekeken naar het setsaldo in die onderlinge ontmoeting, is dat gelijk gamesaldo in die onderlinge ontmoeting. Als dat ook gelijk is, weet ik het niet meer.
pi_97821575
Pfff.. net 2.5 uur op de baan gestaan tegen een 6.5.
Hij bakte er he-le-maal niks van, 6-2 3-0 voor door gewoon lekker terug te ballen.
Vervolgens begint ie alles te raken, z'n servicegames bijna allemaal op love gewonnen.
Met mijn service red ik het nog tot een tiebreak. Ik sla op 5-5 een mishit en het punt daarna dropshot - lobt ie mij. Derde set schakelt ie nog een tandje bij en ben ik nergens.

6-2, 6-7, 1-6 ;(.

Opmerkelijk: het was een ventje van 17 die een soort combinatie van Hewitt en Nadal was.
Hij had 2 flesjes voor z'n bankje op de grond staan :') en de derde set bij een 5-1 voorsprong nog na ieder punt come'on roepen :') ! Ik schoot gewoon in de lach tijdens de laatste game _O-.
pi_97821707
_O-
ik zat al te wachten op je post. Jammer dat je verloren hebt :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97821779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Norrage het volgende:
_O-
ik zat al te wachten op je post. Jammer dat je verloren hebt :(
Ja zonde. Kan mezelf weinig verwijten, heb gewoon lekker staan ballen zonder veel fouten en redelijk geserveerd. Maar ja, 3 keer van zon gastje winnen en ik sta gewoon 6, komt vanzelf wel.

Het was ook pas m'n eerste single sinds 23 april :').
pi_97821818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja zonde. Kan mezelf weinig verwijten, heb gewoon lekker staan ballen zonder veel fouten en redelijk geserveerd. Maar ja, 3 keer van zon gastje winnen en ik sta gewoon 6, komt vanzelf wel.

Het was ook pas m'n eerste single sinds 23 april :').
Hebben jullie uberhaupt singles gewonnen met de competitie? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97821934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hebben jullie uberhaupt singles gewonnen met de competitie? :D
Geen enkele herensingel :'). Volgens mij 3 damessingels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97822010
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Geen enkele herensingel :'). Volgens mij 3 damessingels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken die gast niet, die andere is wel erg goed :)

Ooeh, ik mag morgen! Nog maar 18 uur :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97822468
Succes :).
pi_97823488
Competitie netjes 3e geworden ... heren dubbel was een drama dit seizoen. Paar toernooitjes ingepland.
Ga op onze eigen toernooi HD5 spelen, nu komt de mooiste grap een maat gevonden met actuele rating 3.7 hahaha vind het een goede grap al zeg ik het zelf
sudo is powerrrr
pi_97859820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:38 schreef luckass het volgende:
Succes :).
Ok, eerste ronde door. Kom maar op de volgende!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97861163
Zojuist in een single toernooi geveegd door een 8.99 :').!!!!!!

Fijn. Nu krijg ik 11 aan de broek ofzo.

Rete snelle ondergrond waar ik niet mee overweg kon en gast die nooit competitie speelde maar ze wel goed raakte.

Klote dus.
U MAD?
pi_97861640
Zo zaad dat soort gasten he _O-.
Als ie nog heel veel stijgt passen ze het aan, aan het einde van het jaar :P.
pi_97862378
Ohja en die kneus speelde vals had ik het idee.
Echter speelden we op een ondergrond waar je geen afdruk zag en een Hawk-Eye kenden ze niet :r :r
U MAD?
pi_97864153
De 16de beginnen de clubkampioenschappen, leuk poultje gekregen in de enkel 5. sowieso al 4 wedstrijden. Het doel is echter de finale, dus 6 wedstrijden.

Daarna nog even wat open toernooien plannen. Na 2 jaar van wat afnemend enthousiasme heb ik er nu weer erg zin in. ^O^
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:33:52 #174
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97864235
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoevaak je wint verliest of gelijkspeelt (speelrondes), doet niet ter zake, behalve wanneer je alle speelrondes wint, want dan ben je sowieso kampioen. Dus als er 1 team is, dat alles wint, is die kampioen, is dit niet het geval, dan word gekeken naar de hoeveelheid punten (verloren en gewonnen single en dubbelwedstrijden)
Is dat gelijk, dan word er gekeken naar het onderlinge resultaat, is dat gelijk, dan word er gekeken naar het setsaldo in die onderlinge ontmoeting, is dat gelijk gamesaldo in die onderlinge ontmoeting. Als dat ook gelijk is, weet ik het niet meer.
Zowel bij de setstanden als bij de gamestanden hebben ze een beter saldo :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:01:20 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97865929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist in een single toernooi geveegd door een 8.99 :').!!!!!!

Fijn. Nu krijg ik 11 aan de broek ofzo.

Rete snelle ondergrond waar ik niet mee overweg kon en gast die nooit competitie speelde maar ze wel goed raakte.

Klote dus.
Waarom speel je dan op die ondergrond :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97866125
Waarom niet?

Vind het gewoon leuk om toernooitjes te spelen.
U MAD?
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:18:44 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97872543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom niet?

Vind het gewoon leuk om toernooitjes te spelen.
Omdat de ondergrond je niet ligt :?
Ik zou in dat geval een ander toernooi in deze week uitzoeken die wel een ondergrond heeft die redelijk geschikt is voor mijn spel.

En dan nog niet eens echt met het oog op mijn rating die achteruit gaat als ik dan verlies, maar het spel plezier gaat bij mij dan ook achteruit. Daarom speel ik niet op kunstgras :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97872810
Als je kunstgras totaal afschrijft schuif je veelste veel op de baan af ipv aan je eigen spel te werken. Natuurlijk kun je het ene net iets chiller vinden dan het ander, maar je doet net of het niet mogelijk is om goed tennis te spelen op kunstgras.
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:53:34 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97873325
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef JonkersR het volgende:
Als je kunstgras totaal afschrijft schuif je veelste veel op de baan af ipv aan je eigen spel te werken. Natuurlijk kun je het ene net iets chiller vinden dan het ander, maar je doet net of het niet mogelijk is om goed tennis te spelen op kunstgras.
Ik ga niet voor de zoveelste keer mee doen aan een wel of geen kunstgras discussie. Alleen dit seizoen al is die discussie al meer dan eens gevoerd volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97875569
Op dat veld was glijden onmogelijk.
Gekke was dat de ondergrond dusdanig hard is dat ik voor het eerst dit seizoen lichte pijntjes her en der begon te voelen.
Heel wazig.

@komakie: zoveel single toernooien zijn er hier niet in de buurt. Ach je moet alle ondergronden eens geprobeerd hebben. In een competitie kun je er ook op komen.
U MAD?
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:36:39 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97875661
Bij ons in de buurt is zo goed als alles kunstgras (incl de club waar ik speel), dus veel keus om het te ontwijken is er sowieso niet ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:55:35 #182
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97875928
Hier zijn bijna alle verenigingen voorzien van kunstgrasbanen, sommige hebben kunstgras en gravel. Ondergrond maakt mij niet zoveel uit, maar bij sommige toernooien flikken ze het, om je de ene dag op kunstgras te laten spelen, de dag erop op gravel, en de dag daarop weer op kunstgras. Dat soort toernooien mijd ik voortaan.

De eeuwige kunstgras discussie ga ik me ook niet meer in mengen, ik vind alleen dat je als tennisser best een voorkeur mag hebben, en dat mensen kunstgras haten, kan ik me wel indenken. Aan de andere kant, moet je als tennisser op zowel trage, als snelle banen kunnen tennissen, dus waarom niet op kunstgras? De baan is nooit de oorzaak van je verlies, je techniek die niet bij de baansoort past wel daarentegen.
Ik vind gravel lekker om op te tennissen, maar ik denk dat ik tegen veel gravelbijtertjes het onderspit delf. Dat ligt niet aan de baan, maar aan mijn beperkte techniek.
Ik vind kunstgras redelijk fijn om op te tennissen, maar ik denk dat ik van veel gravelbijtertjes win, dat ligt niet aan de baan, maar aan mijn beperkte techniek.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:00:21 #183
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97876005
Zaterdag nog op canada Tenn gespeeld. Geweldige stuit van de bal, maar helaas 0,0 glij mogelijkheden :(
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:07:02 #184
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97876111
Ik wil het liefst wel glijden, ik vind frenchcourt of smashcourt (haal die altijd door elkaar) ook wel fijn.
Hardcourt is niet mijn ding.
Heb 1 keer op gras getennist, en dat vond ik helemaal niks, maar dat kan ook aan de grasbaan hebben gelegen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:10:07 #185
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97876157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:07 schreef tja77 het volgende:
Ik wil het liefst wel glijden, ik vind frenchcourt of smashcourt (haal die altijd door elkaar) ook wel fijn.
Hardcourt is niet mijn ding.
Heb 1 keer op gras getennist, en dat vond ik helemaal niks, maar dat kan ook aan de grasbaan hebben gelegen.
Ik denk smashcourt, want frenchcourt kan soms link zijn met glijden. Speciaal als ze vervelende lijnen hebben ;) Paar jaar terug sloeg ik nog een ace op frenchcourt, want na de stuit rolde de bal gewoon letterlijk naar het hek, echt heel erg :')
pi_97876344
Niet weer die kunstgrasdiscussie :'). Ik speel er op dus ik ben het aardig gewend, maar als ik bij een andere club ga spelen (volgend jaar waarschijnlijk al), ga ik het missen als kiespijn.

Over anderhalve week weer een toernooitje, hd6 en he6. In maart al eens makkelijk de finale gehaald in de hd6 maar toen verloren dus nu moet het maar eens gebeuren dat we die winnen. In de enkel ben ik een vieze choker dus daar zal ik wel weer niet ver komen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:23:31 #187
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97876384
Clubkampioenschappen volgende week :) He6 & Hd6
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:42:24 #188
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97876831
Smashcourt it is...
Heb het even gecontroleerd
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:56:00 #189
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97880930
Mag je een bal raken met je racket op de helft van de tegenstander? Dus een smash of volley waarbij je over het net leunt?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:59:03 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97881027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mag je een bal raken met je racket op de helft van de tegenstander? Dus een smash of volley waarbij je over het net leunt?
het gaat over het moment van raken, dat moet op je eigen helft liggen. daarna mag je wel uitzwaaien over het net, als je het net maar niet aanraakt.
overigens mag je als je de bal direct aan de andere kant in het net slaat het raakpunt wel over het net hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97881165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mag je een bal raken met je racket op de helft van de tegenstander? Dus een smash of volley waarbij je over het net leunt?
Mag inderdaad niet, maar als ie op jouw helft stuitert en met effect terugstuitert mag het geloof ik wel :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:04:14 #192
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97881233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het gaat over het moment van raken, dat moet op je eigen helft liggen. daarna mag je wel uitzwaaien over het net, als je het net maar niet aanraakt.
overigens mag je als je de bal direct aan de andere kant in het net slaat het raakpunt wel over het net hebben.
Dus als ik een bal op me af krijg, m'n racket over het net strek en de bal zo het net in afkets, dan krijg ik het punt :?

In elk geval, dan had ik dus een foutieve smash laatst :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97881813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dus als ik een bal op me af krijg, m'n racket over het net strek en de bal zo het net in afkets, dan krijg ik het punt :?

In elk geval, dan had ik dus een foutieve smash laatst :+
Volgens mij mag je de bal alleen over het net raken als de bal eerst op je eigen helft gestuiterd heeft en door veel spin weer terug springt. Dan mag je met je racket over het net en de bal zelfs in het net (aan de andere kant) spelen, zolang je het net maar niet raakt. :P

Maar een normale smash mag het raakpunt niet over het net zijn.
pi_97881835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je de bal alleen over het net raken als de bal eerst op je eigen helft gestuiterd heeft en door veel spin weer terug springt. Dan mag je met je racket over het net en de bal zelfs in het net (aan de andere kant) spelen, zolang je het net maar niet raakt. :P
Precies, dat is de enige manier waarop het mag. De rest mag niet, en kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe het uberhaupt zou kunnen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:51:27 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97882973
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je de bal alleen over het net raken als de bal eerst op je eigen helft gestuiterd heeft en door veel spin weer terug springt. Dan mag je met je racket over het net en de bal zelfs in het net (aan de andere kant) spelen, zolang je het net maar niet raakt. :P

Maar een normale smash mag het raakpunt niet over het net zijn.
klopt, alleen als ie terugspringt door effect :). ik zat dus fout ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:52:11 #196
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97882993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Precies, dat is de enige manier waarop het mag. De rest mag niet, en kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe het uberhaupt zou kunnen :P
Ik ga even aan de slag met Paint.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97883148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik ga even aan de slag met Paint.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:02:09 #198
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97883318
Doe maar ff painten, want uitleg over alle mogelijke scenario's zijn volgens mij wel zo'n beetje besproken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:09:52 #199
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97883601
Dit was dus nog op basis van wat Maanvis zei :P

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97883667
Tuurlijk mag dat niet :').
pi_97883701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit was dus nog op basis van wat Maanvis zei :P

[ afbeelding ]
:')
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:15:35 #202
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97883794
Typisch geval van punt voor de tegenstander van John Mcenroe, je paint is wel een 9 waard.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:15:53 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97883808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit was dus nog op basis van wat Maanvis zei :P

[ afbeelding ]
"Dit mag dus niet!" :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:18:01 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97883898
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Dit mag dus niet!" :D
pi_97883941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Dit mag dus niet!" :D
Links of rechts passeren wel? :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:25:05 #206
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97884162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:19 schreef luckass het volgende:

[..]

Links of rechts passeren wel? :P
Alleen met richtingaanwijzer.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

overigens mag je als je de bal direct aan de andere kant in het net slaat het raakpunt wel over het net hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Dit mag dus niet!" :D
Je zei het zelf :6
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:27:35 #207
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97884252
Vooruit, het mag wel, en je tegenstander zal het niet erg vinden als je het doet, maar het kost je wel het punt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:28:33 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97884286
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Alleen met richtingaanwijzer.

[..]

[..]

Je zei het zelf :6
ja ik vergiste me :P maar evenzogoed leuke paint.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:43:14 #209
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97884871
Ik heb trouwens ook ooit gehoord, dat je bij een voetfout van de tegenstander geen punt of 2e service mag eisen. Dit in tegenstelling tot wanneer er lijnrechters aanwezig zijn.

En ook dat het schrijven van games per game verboden is, je mag alleen games schrijven tijdens een gamewissel. Dus een hoop huisvrouwtjes doen dingen die offcieel niet mogen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:50:10 #210
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_97885152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Ik heb trouwens ook ooit gehoord, dat je bij een voetfout van de tegenstander geen punt of 2e service mag eisen. Dit in tegenstelling tot wanneer er lijnrechters aanwezig zijn.

En ook dat het schrijven van games per game verboden is, je mag alleen games schrijven tijdens een gamewissel. Dus een hoop huisvrouwtjes doen dingen die offcieel niet mogen.
Whehe, ik wil vroeger om mentaal in het voordeel te komen nogal eens het bordje zetten voor de wissel als ik de game maakte. :')

Doe ik nu niet meer :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:53:45 #211
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97885301
Als je erop let is het echt schrijnend hoeveel mensen voetfout maken. Zou haast zeggen dat ze het expres doen, maar om er iets van te zeggen is meteen de sfeer verziekt :P Dus dat doen we maar niet.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:57:36 #212
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97885475
Klopt, voor zover ik weet maak ik zelf geen voetfout, en kom ik pas binnen de lijnen, op het moment dat de bal al vertrokken is van mijn racket. Maar zeker weten doe je het pas wanneer iemand er opnames van maakt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:59:15 #213
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_97885549
Er iets van zeggen helpt toch niet, hij let er dan 2 punten op en dan is het hetzelfde liedje.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:01:13 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97885622
Maar het kan de ander wel frustreren, en het gaat hem waarschijnlijk wel bezighouden.
Ik heb er nog nooit iets van gezegd, en er is ook nog nooit iemand die er tegen mij iets over gezegd heeft, als iemand dat wel doet, zal ik ook proberen hem uit zijn spelletje te halen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:03:09 #215
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97885702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:
Maar het kan de ander wel frustreren, en het gaat hem waarschijnlijk wel bezighouden.
Ik heb er nog nooit iets van gezegd, en er is ook nog nooit iemand die er tegen mij iets over gezegd heeft, als iemand dat wel doet, zal ik ook proberen hem uit zijn spelletje te halen.
Nouja als ik aan de andere kant sta zie ik het normaal gesproken niet, maar ik kijk vaak gewoon wat potjes links en rechts en 50% van de spelers maakt gewoon een voetfout ( in de klasse 6 t/m 9 ) ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:11:30 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97886047
Ik denk dat het percentage in die klasses zelfs nog hoger ligt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:26:59 #217
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97886694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:11 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat het percentage in die klasses zelfs nog hoger ligt.
Zou zomaar kunnen. Ik vraag me dan alleen af of men het niet in de gaten heeft of het expres doet.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:41 #218
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97886803
Ik denk dat ze het ontkennen, tenminste dat heb ik al een aantal keer meegemaakt.
En diezelfde mensen zeggen vaak onterecht voetfout als iemand, echt instapt voor de lijn, loskomt van de grond, de bal raakt, en in het speelveld landt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:32:10 #219
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97886917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat ze het ontkennen, tenminste dat heb ik al een aantal keer meegemaakt.
En diezelfde mensen zeggen vaak onterecht voetfout als iemand, echt instapt voor de lijn, loskomt van de grond, de bal raakt, en in het speelveld landt.
Dat heb ik in 4 jaar tennis eigenlijk nog nooit meegemaakt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:41:20 #220
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97887306
Niet?
Bij ons iemand op de vereniging (speelsterkte 6) grote kale vent, stapt in, zet af (dit alles gebeurt duidelijk voor de baseline) slaat de bal, en land 30 cm. binnen de lijn. Maakt dus geen voetfout, maar dan zitten er van die 65+ opaatjes te kijken, en die vinden het dan noodzakelijk om vrij hard te roepen dat ie een voetfout maakt. En hij is er al meerdermalen in een wedstrijd op gewezen door de tegenstander, of dat de tegenstander erop gewezen werd, door teamgenoten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:47:11 #221
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97887545
Ik praat vooral over de mensen die al helemaal in het veld staan voordat ze de bal überhaupt hebben opgegooid :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:47:18 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97887549
bij ons doen juist de beste jeugdspelers allemaal voetfouten :P. Tijdens de opgooi gaan ze al in de baan staan :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:53:47 #223
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97887821
Maar hetgeen jij onderstreepte heb je in 4 jaar niet meegemaakt?
Hoe bedoel je? Dat iemand er een opmerking over maakte, of dat iemand zo serveerde?
pi_97888026
die paint _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:09:11 #225
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_97888394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
Maar hetgeen jij onderstreepte heb je in 4 jaar niet meegemaakt?
Hoe bedoel je? Dat iemand er een opmerking over maakte, of dat iemand zo serveerde?
De opmerking :)
pi_97888753
Toen ik mijn eerste officiële toernooi speelde in de GD8...
Was er zo'n huisvrouwtje die niet kon opgooien. Stond al 3 kleine pasjes in het veld. bijna 1 meter
eerste set 5-2 voor 40-0
Toen zag ik het opeens. Dacht wtf moet ik er nou wat van zeggen of niet?
Sloeg geen bal meer... 7-5 6-3 verloren uiteindelijk...
Daarna niet eens wat gaan drinken met die oudjes.
Gelijk naar huis gegaan zo zuur... :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:28:32 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97922763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Ik heb trouwens ook ooit gehoord, dat je bij een voetfout van de tegenstander geen punt of 2e service mag eisen. Dit in tegenstelling tot wanneer er lijnrechters aanwezig zijn.

En ook dat het schrijven van games per game verboden is, je mag alleen games schrijven tijdens een gamewissel. Dus een hoop huisvrouwtjes doen dingen die offcieel niet mogen.
Lijkt mij dat het allemaal wel mag. Een voetfout is gewoon een officiele spelregel waar jij je aan dient te houden. Het wordt vaak als lullig ervaren om het punt te claimen, maar eigenlijk is het wel toegestaan.
Alleen gelooft niet iedereen dat hij een voetfout maakt en win dan maar eens een discussie. Het is niet zo makkelijk te zien als een balafdruk ofzo.
Ik moet zeggen dat ik er bij tegenstanders ook niet echt heel erg op let. Het is sowieso moeilijk te zien vanaf de andere kant van het net natuurlijk en ik mag hopen dat een niveautje 3/4 wel fatsoenlijk kan serveren.

Dat van die games is sowieso onzin. Je mag best elke game op het scorebord zetten, maar het wordt bijna nooit gedaan. Bij die huisvrouwtjes regelmatig wel en dat is maar goed ook.
Mijn vriendin speelt de laagste klasse bij de dames op zaterdag en daar spelen veel mensen die nog niet zo heel goed kunnen tellen blijkt. Elke game gelijk registreren doen ze gewoon omdat ze het anders nog wel eens vergeten zijn voor wie die game was en het niet meer terug kunnen halen.|
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:31:43 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97922859
Diezelfde huisvrouwtjes dachten trouwens ook dat je alleen mag roepen dat een bal uit is voordat je de bal geslagen hebt.
ik bedoel, je kunt niet de rally afmaken en dan nog even over die bal beginnen, maar dat je de bal niet mag uitgeven als je hem geslagen hebt is zo'n onzin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:37:29 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97923036
Ik heb trouwens nieuwe schoenen gehad :D

Ik had aan het begin van het seizoen een paar nieuwe K-Swiss gekocht. Erg tevreden over. Goede grip en zitten lekker. Je kunt er (bijna) niet mee glijden op kunstgras (wat ik wel een voordeel vind) maar op gravel gaat dat prima. Topschoentje.

Alleen nu liet ineens de zool los van de rest van de schoen. Aan de zijkant vanaf mijn grote teen tot halverwege mijn voet (bij de supportarch of hoe heet het) Net alsof er lijm onder zat die losgelaten is.

Best balen aangezien ze pas 2 maanden oud zijn en het mag natuurlijk niet gebeuren lijkt me. Dus ik even naar K-Swiss bellen. Als ze zeggen dat ze dan vervangen moeten worden heb ik in ieder geval iets om mee te schermen in de winkel. Die gaven aan dat ze vervangen moesten worden en dus terug naar de winkel gegaan. Zonder problemen nieuwe meegekregen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97923385
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Ik heb trouwens ook ooit gehoord, dat je bij een voetfout van de tegenstander geen punt of 2e service mag eisen. Dit in tegenstelling tot wanneer er lijnrechters aanwezig zijn.

En ook dat het schrijven van games per game verboden is, je mag alleen games schrijven tijdens een gamewissel. Dus een hoop huisvrouwtjes doen dingen die offcieel niet mogen.
Dat je dit gehoord hebt wil nog niet zeggen dat het ook officiële regels zijn.
Met andere woorden: Waar staat dat?

Vandaag hoorde ik iemand stellig beweren dat het volgende officieel zou moeten:

Je kent ze wel die teldingen met gele en rode 'vlaggetjes'. Officieel zou je die van onderen naar boven moeten aanzetten en niet van boven naar onderen.

Het staat nergens in de spelregels!
  donderdag 9 juni 2011 @ 02:03:04 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97923621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 01:51 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Dat je dit gehoord hebt wil nog niet zeggen dat het ook officiële regels zijn.
Met andere woorden: Waar staat dat?

Vandaag hoorde ik iemand stellig beweren dat het volgende officieel zou moeten:

Je kent ze wel die teldingen met gele en rode 'vlaggetjes'. Officieel zou je die van onderen naar boven moeten aanzetten en niet van boven naar onderen.

Het staat nergens in de spelregels!
Is het echt belangrijk :? denk ik dan.
Als je 4-1 voor staat dan maakt het niet uit of het de 4 bovenste of de 4 onderste 'vlaggetjes' zijn. 4 is 4 :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97925558
Mag je als ontvangende speler (netspeler) bij de service op de kruising staan van het servicevak? Met 1 voet aan de ene kant van de lijn en de andere voet aan de andere kant van de lijn. Is best kut serveren dan.. :P
Heb 1 keer vol haar voet geraakt en punt geclaimd, zonder sorry te zeggen... :P Zei tegen dat huisvrouwtje 'weet niet of het mag, maar als je niet geraakt wil worden moet je niet daar staan.' Toen ging ze daar dus ook niet meer staan.. :P
Wedstrijd wel helaas in 3 sets verloren, speelde op koushion kourt of zoiets, vreselijk wat een stuit, en slecht voor je knieën en enkels.. :s

[ Bericht 0% gewijzigd door Daan2x256 op 09-06-2011 08:27:04 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:44:32 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97925900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 01:51 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Dat je dit gehoord hebt wil nog niet zeggen dat het ook officiële regels zijn.
Met andere woorden: Waar staat dat?

Vandaag hoorde ik iemand stellig beweren dat het volgende officieel zou moeten:

Je kent ze wel die teldingen met gele en rode 'vlaggetjes'. Officieel zou je die van onderen naar boven moeten aanzetten en niet van boven naar onderen.

Het staat nergens in de spelregels!
Er staat in de spelregels sowieso niets over hoe je de puntentelling bij moet houden. Al doe je het uit je hoofd...
Wel kunnen clubs of toernooien aparte regels stellen natuurlijk :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:52:13 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97926013
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:18 schreef Daan2x256 het volgende:
Mag je als ontvangende speler (netspeler) bij de service op de kruising staan van het servicevak? Met 1 voet aan de ene kant van de lijn en de andere voet aan de andere kant van de lijn. Is best kut serveren dan.. :P
Heb 1 keer vol haar voet geraakt en punt geclaimd, zonder sorry te zeggen... :P Zei tegen dat huisvrouwtje 'weet niet of het mag, maar als je niet geraakt wil worden moet je niet daar staan.' Toen ging ze daar dus ook niet meer staan.. :P
Wedstrijd wel helaas in 3 sets verloren, speelde op koushion kourt of zoiets, vreselijk wat een stuit, en slecht voor je knieën en enkels.. :s
Ik denk dat het zo zit, dat je als ontvangende netspeler overal mag gaan staan waar je maar wilt. Maar als je 1x op de voet geraakt wordt is het let, 2x op de voet geraakt worden is opzettelijk hinderen en punt voor de serverende partij.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97926806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat het zo zit, dat je als ontvangende netspeler overal mag gaan staan waar je maar wilt. Maar als je 1x op de voet geraakt wordt is het let, 2x op de voet geraakt worden is opzettelijk hinderen en punt voor de serverende partij.
Klopt niet:

Als je geraakt wordt, dan is het punt voor de tegenpartij.

Regel 24 h.
Het punt wordt verloren als:
De in het spel zijnde bal de speler raakt of iets dat de speler aan heeft of draagt, behalve zijn racket.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:18 schreef Daan2x256 het volgende:
Mag je als ontvangende speler (netspeler) bij de service op de kruising staan van het servicevak? Met 1 voet aan de ene kant van de lijn en de andere voet aan de andere kant van de lijn.
In principe kun je als niet serverende speler overal gaan staan, behalve op het veld van de tegenpartij.

Het kan echter hinderen opleveren

Regel 26
Als een speler bij het spelen van het punt gehinderd wordt door een opzettelijke handeling van de tegenstander(s), dan wint de speler het punt.
Het punt moet echter worden overgespeeld als een speler bij het spelen van een punt wordt gehinderd door ofwel een onopzettelijke handeling van de tegenstander(s) of door iets dat buiten de controle van de speler valt( niet inbegrepen een vaste hindernis).
....
Geval 5: Waar mogen in een dubbelspel de partner van de serveerder en de partner van de ontvanger staan?
Beslissing:
De partner van de serveerder en de partner van de ontvanger mogen aan hun kant van het net overal staan, binnen of buiten het speelveld. Als een speler echter hinder voor de tegenstander(s) veroorzaakt, moet de hinderregel worden toegepast.
pi_97927069
In de uitgave "Beter inzicht in de tennisregels" van de KNLTB uitgave 2006
worden toelichtingen gegeven bij de spelregels.

http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=295

Toelichting bij regel 26
...
Tot het opzettelijk hinderen kan b.v. worden gerekend:
...
- het als partner van de ontvanger vlakbij of op de kruising van de twee servicevakken gaan staan én daarbij overdreven bewegingen maken vlak voor of op het moment dat de tegenstander gaat serveren.
..
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:09:28 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97927636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:48 schreef VadeRetro het volgende:
In de uitgave "Beter inzicht in de tennisregels" van de KNLTB uitgave 2006
worden toelichtingen gegeven bij de spelregels.

http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=295

Toelichting bij regel 26
...
Tot het opzettelijk hinderen kan b.v. worden gerekend:
...
- het als partner van de ontvanger vlakbij of op de kruising van de twee servicevakken gaan staan én daarbij overdreven bewegingen maken vlak voor of op het moment dat de tegenstander gaat serveren.
..
Ik ga wel altijd tegen het servicevak aan staan als ik op links sta en rechts een rechtshandige speler. Dat maakt de illusie dat het servicevak kleiner is waardoor er minder snel op de backhand van de ontvanger wordt geserveerd. Als de service geslagen is dan loop ik wel naar de beste positie toe uiteraard.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:38:55 #238
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97928486
Volgens mij is het gewoon zo, dat je mag gaan staan waar je wilt, maar als de niet geldende ontvanger (bij de ontvangende partij) de bal raakt (met racket of lichaamsdeel) is het punt voor de serveerder.

Spastische bewegingen en geluiden mogen sowieso niet volgens mij.

Als je tijdens de ralley 5 meter achter de baseline staat, en je word geraakt door een bal die nog niet gestuit is, is het ook gewoon punt voor de tegenstander. Hoe lullig dat ook mag zijn.
pi_97929820
als je een beetje nadenkt weet je ook wel wat wel of niet mag..alleen is het zo dat van niveua 6-9 niemand zich er druk om maakt..vanaf 5 moet je wel wat opletten en kan je commentaar krijgen van je tegenstander.
pi_97929904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ga wel altijd tegen het servicevak aan staan als ik op links sta en rechts een rechtshandige speler. Dat maakt de illusie dat het servicevak kleiner is waardoor er minder snel op de backhand van de ontvanger wordt geserveerd. Als de service geslagen is dan loop ik wel naar de beste positie toe uiteraard.
In feite is dat hinderen. Je gaat opzettelijk daar staan om het voor de serveerder optisch moeilijker te maken om op de backhand van je partner te serveren.
Je kunt er echter ook wegens tactische redenen gaan staan. b.v. om op een mogelijke onderscheppende actie van de netspeler van de serverende partij te kunnen reageren. Dan is het geen hinderen.

Het lijkt mij als ontvangende speler trouwens heel vervelend als je partner half in de lijn van de bal gaat staan, ook al doet deze dat om de serveerder te intimideren. Ik heb liever een vrij zicht op de inkomende bal.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:28:09 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97930228
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

In feite is dat hinderen. Je gaat opzettelijk daar staan om het voor de serveerder optisch moeilijker te maken om op de backhand van je partner te serveren.
Je kunt er echter ook wegens tactische redenen gaan staan. b.v. om op een mogelijke onderscheppende actie van de netspeler van de serverende partij te kunnen reageren. Dan is het geen hinderen.

Het lijkt mij als ontvangende speler trouwens heel vervelend als je partner half in de lijn van de bal gaat staan, ook al doet deze dat om de serveerder te intimideren. Ik heb liever een vrij zicht op de inkomende bal.
Maar je zei zelf

Tot het opzettelijk hinderen kan b.v. worden gerekend:
...
- het als partner van de ontvanger vlakbij of op de kruising van de twee servicevakken gaan staan én daarbij overdreven bewegingen maken vlak voor of op het moment dat de tegenstander gaat serveren.

Dus als je daar gewoon gaat staan ZONDER overdreven bewegingen maken, is er niks aan de hand. Ik zou het trouwens ook vervelend vinden als mijn teammaat daar zou gaan staan op het moment dat ik moet retourneren.
pi_97931923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar je zei zelf

Tot het opzettelijk hinderen kan b.v. worden gerekend:
...
- het als partner van de ontvanger vlakbij of op de kruising van de twee servicevakken gaan staan én daarbij overdreven bewegingen maken vlak voor of op het moment dat de tegenstander gaat serveren.

Dus als je daar gewoon gaat staan ZONDER overdreven bewegingen maken, is er niks aan de hand. Ik zou het trouwens ook vervelend vinden als mijn teammaat daar zou gaan staan op het moment dat ik moet retourneren.
Het is heel legitiem om daar te gaan staan om tactische redenen.
Als je er gaat staan om de serveerder opzettelijk te hinderen bij het serveren is het echter hinderen

Regel 26:
Als een speler bij het spelen van het punt wordt gehinderd door een opzettelijke handeling van de tegenstander, dan wint de speler het punt.


Het gaat erom dat het een opzettelijke handeling is om de ander te hinderen. De opzet is gericht op het hinderen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:07:04 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97933566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar je zei zelf

Tot het opzettelijk hinderen kan b.v. worden gerekend:
...
- het als partner van de ontvanger vlakbij of op de kruising van de twee servicevakken gaan staan én daarbij overdreven bewegingen maken vlak voor of op het moment dat de tegenstander gaat serveren.

Dus als je daar gewoon gaat staan ZONDER overdreven bewegingen maken, is er niks aan de hand. Ik zou het trouwens ook vervelend vinden als mijn teammaat daar zou gaan staan op het moment dat ik moet retourneren.
ho eens even, als de service geslagen is ben ik daar weg hoor :P. en natuurlijk doe ik dat niet zonder overleg.
En hoezo hinderen, dan is het altijd hinderen als je iets doet dat het voor de tegenpartij lastiger maakt om jou te passeren ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97934742
Ik heb het wel eens meegemaakt dat een mafkees bewust in de lijn van de service ging staan. Hij stond zo dicht mogelijk bij het net op de lijn tussen de servicevakken. Ik kon de ontvanger niet meer zien en de ontvanger mij niet. Zijn hele actie was erop gericht mij te hinderen bij de service. Ik zei hem dat hij mij hinderde, maar hij bleef staan. Ik kon alleen maar hopen dat ik hem zo raken met de service, of dat zijn partner net zo gehinderd zou worden als ik.
Je kunt de scheidslijn tussen legaal en illegaal wel bewust gaan opzoeken, maar volgens mij is dat de lijn tussen 'sportief' en 'onsportief'. Dan blijf ik liever veilig aan de kant van 'sportief'.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:47:38 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97935064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef VadeRetro het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat een mafkees bewust in de lijn van de service ging staan. Hij stond zo dicht mogelijk bij het net op de lijn tussen de servicevakken. Ik kon de ontvanger niet meer zien en de ontvanger mij niet. Zijn hele actie was erop gericht mij te hinderen bij de service. Ik zei hem dat hij mij hinderde, maar hij bleef staan. Ik kon alleen maar hopen dat ik hem zo raken met de service, of dat zijn partner net zo gehinderd zou worden als ik.
Je kunt de scheidslijn tussen legaal en illegaal wel bewust gaan opzoeken, maar volgens mij is dat de lijn tussen 'sportief' en 'onsportief'. Dan blijf ik liever veilig aan de kant van 'sportief'.
je overdrijft echt. ik ga echt niet in de lijn van de service staan.
zie hier in donkerblauw mijn positie, en in lichtblauw waar de meeste mensen normaal gaan staan.

zoals je ziet is de lijn van de service niet in het gedrang.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:49:14 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97935123
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef VadeRetro het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat een mafkees bewust in de lijn van de service ging staan. Hij stond zo dicht mogelijk bij het net op de lijn tussen de servicevakken. Ik kon de ontvanger niet meer zien en de ontvanger mij niet. Zijn hele actie was erop gericht mij te hinderen bij de service. Ik zei hem dat hij mij hinderde, maar hij bleef staan. Ik kon alleen maar hopen dat ik hem zo raken met de service, of dat zijn partner net zo gehinderd zou worden als ik.
Je kunt de scheidslijn tussen legaal en illegaal wel bewust gaan opzoeken, maar volgens mij is dat de lijn tussen 'sportief' en 'onsportief'. Dan blijf ik liever veilig aan de kant van 'sportief'.
Gewoon een paar keer zo hard tussen zijn ogen serveren dat hij het niet meer doet. Voor mij is dat altijd heel simpel. Als je er wilt staan prima, maar je wordt ook een doelwit en dus moet je niet zeuren als je geraakt wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:53:26 #247
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97935262
Dubbelmaatje van mij serveert ruim 200 km/uur, laat hem maar hinderlijk in de weg staan.
En als de serveerder de ontvanger niet kan zien, dan kan de ontvanger de serveerder ook vrijwel niet zien, en dat lijkt me niet fijn ontvangen.

edit: goeie paint trouwens
pi_97936602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je overdrijft echt. ik ga echt niet in de lijn van de service staan.
zie hier in donkerblauw mijn positie, en in lichtblauw waar de meeste mensen normaal gaan staan.zoals je ziet is de lijn van de service niet in het gedrang.
Met de positie is niks mis. Het ging om de intentie, namelijk er opzettelijk gaan staan om de serveerder af te leiden zodat deze niet op de backhand van je partner zou serveren. Dat grenst aan hinderen.

Mooie paint trouwens!
pi_97938230
nee idd..als je er staat dan ga ik je raken ook :P
pi_97938684
Toevallig had ik deze situatie ook 2/3 weken geleden!
De netspeler ging dan op het moment als ik wilde gaan serveren op en neer bewegen tot zelfs ín het servicevak.
Na een tijdje ging het me zo irriteren dat ik er wat van zei, waarop ik het antwoord kreeg dat ze overal mocht gaan staan waar ze zelf wilde.
Maar ik dacht toen dus dat ze niet in het servicevak mocht komen, dus ik zei dat ik in principe het punt zou kunnen claimen.
Wat dus achteraf niet zo blijkt te zijn maar goed, dan was het nog altijd hinder..
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:16:37 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97938767
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:24 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Met de positie is niks mis. Het ging om de intentie, namelijk er opzettelijk gaan staan om de serveerder af te leiden zodat deze niet op de backhand van je partner zou serveren. Dat grenst aan hinderen.

Mooie paint trouwens!
maar dan is de tramrails blokkeren zodat de tegenspeler geen passeerslag maakt toch ook hinderen... zo kun je alles wel hinderen noemen.

hier een leeg tennisveld (heb ik overigens niet gemaakt dus alle credits naar de persoon die dit wel heeft gemaakt)


[ Bericht 10% gewijzigd door Maanvis op 09-06-2011 15:39:31 (imageshack zuigt, imgur.com rules) ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:18:15 #252
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97938838
ze?
Het betrof een vrouw?...dropshot spelen (niet te kort,want het is immers een vrouw), en als ze die weet te halen als schietschijf gebruiken.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:20:19 #253
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97938912
Ook een keer een disucssie gehad met een vent van 70 ofzo.
Die ging met zijn service (in de mix) buiten de baan staan. Hij stond welliswaar achter de baseline, maar stond duidelijk buiten de dubbelspellijn.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:30:48 #254
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_97939338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
Ook een keer een disucssie gehad met een vent van 70 ofzo.
Die ging met zijn service (in de mix) buiten de baan staan. Hij stond welliswaar achter de baseline, maar stond duidelijk buiten de dubbelspellijn.
Je moet achter de baseline staan bij het serveren, als ik goed begrijp wat jij zegt is dat hij gewoon volledig buiten het veld stond? Hij stond er dus niet achter en dan is de service fout.
Mandy & Lisa
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:35:49 #255
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97939568
Zei ik ook, maar hij had het over 1 of andere denkbeeldige lijn (verlengde van de baseline) waar hij achter moest blijven.
Ik zei "het is geen darten" en toen schudde hij met zijn hoofd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:41:15 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97939822
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef xCore het volgende:

[..]

Je moet achter de baseline staan bij het serveren, als ik goed begrijp wat jij zegt is dat hij gewoon volledig buiten het veld stond? Hij stond er dus niet achter en dan is de service fout.
volgens mij mag je hier staan met service:


Rood=enkel
Geel=dubbel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:43:39 #257
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_97939942
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef tja77 het volgende:
Zei ik ook, maar hij had het over 1 of andere denkbeeldige lijn (verlengde van de baseline) waar hij achter moest blijven.
Ik zei "het is geen darten" en toen schudde hij met zijn hoofd.
Wat een onzin zeg...
Sowieso heb ik altijd een hekel aan het spelen tegen oudere mannen..

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

volgens mij mag je hier staan met service:

[ afbeelding ]
Rood=enkel
Geel=dubbel
Zover ik weet ook
Mandy & Lisa
pi_97940017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

volgens mij mag je hier staan met service:

[ afbeelding ]
Rood=enkel
Geel=dubbel
Ik dacht dat je met dubbel eigenlijk ook niet verder mocht dan de de rode lijn. Sowieso nog nooit iemand tegen gekomen die dat deed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:49:47 #259
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97940237
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met dubbel eigenlijk ook niet verder mocht dan de de rode lijn. Sowieso nog nooit iemand tegen gekomen die dat deed.
Ik ga wel eens voorbij de enkelspellijn staan in de dubbel (alleen op links hoor), ik ben rechtshandig, en laat mijn forehand hoek dan open liggen, en op een rechtshandige speler, word het een lastige backhand om terug te slaan. Waarbij de netspeler snel in het spel betrokken word. Ik zeg het wel ff vantevoren tegen mijn netspeler, zodat hij zijn hoek af kan dekken.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:51:45 #260
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97940335
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef xCore het volgende:

[..]

Sowieso heb ik altijd een hekel aan oudere mannen..

  donderdag 9 juni 2011 @ 15:52:23 #261
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97940361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

volgens mij mag je hier staan met service:

[ afbeelding ]
Rood=enkel
Geel=dubbel
dat is juist
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:54:04 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97940429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik ga wel eens voorbij de enkelspellijn staan in de dubbel (alleen op links hoor), ik ben rechtshandig, en laat mijn forehand hoek dan open liggen, en op een rechtshandige speler, word het een lastige backhand om terug te slaan. Waarbij de netspeler snel in het spel betrokken word. Ik zeg het wel ff vantevoren tegen mijn netspeler, zodat hij zijn hoek af kan dekken.
ik vind dat niet echt lastig, backhand erg cross ontvangen is heel makkelijk in de zelfde richting terug te slaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:00:55 #263
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97940772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind dat niet echt lastig, backhand erg cross ontvangen is heel makkelijk in de zelfde richting terug te slaan.
Met als gevolg dat de bal op mijn forehand komt, en het veld openligt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:06:09 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97941023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat de bal op mijn forehand komt, en het veld openligt.
je bent dan zelf ook aardig uit positie als je zo'n bal moet gaan halen. bovendien dekt de netspeler dan de tramrails af dus je moet dan van goede huize komen om ons dan te hebben ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:09:30 #265
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97941172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent dan zelf ook aardig uit positie als je zo'n bal moet gaan halen. bovendien dekt de netspeler dan de tramrails af dus je moet dan van goede huize komen om ons dan te hebben ;).
Je zegt dat je hem in dezelfde richting terugslaat, dan ben ik toch niet uit positie? Ik heb bijna geen loopwerk te verrichten. Ik ben tot en met niveau 4 weinig tegenstanders tegengekomen die zo'n service makkelijk terugslaan. Maar het kan zijn dat jou dat wel lukt hoor. Ik ben ook geen hoogvlieger of wannabe pro.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:12:05 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97941299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je zegt dat je hem in dezelfde richting terugslaat, dan ben ik toch niet uit positie? Ik heb bijna geen loopwerk te verrichten. Ik ben tot en met niveau 4 weinig tegenstanders tegengekomen die zo'n service makkelijk terugslaan. Maar het kan zijn dat jou dat wel lukt hoor. Ik ben ook geen hoogvlieger of wannabe pro.
je begint het spel al uit positie, dat bedoel ik :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:12:54 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97941340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je overdrijft echt. ik ga echt niet in de lijn van de service staan.
zie hier in donkerblauw mijn positie, en in lichtblauw waar de meeste mensen normaal gaan staan.
[ afbeelding ]
zoals je ziet is de lijn van de service niet in het gedrang.
Daar is niets mis mee. Sterker nog, op de plek van het lichtblauwe bolletje staan is gewoon niet een goede uitgangspositie.
Je maatje gaat immers retourneren. Als hij de bal zo terug slaat dat de netspeler erbij kan hij de bal heel makkelijk schuin tussen jullie door spelen. Op het moment dat jij op de donkerblauwe plek gaat staan scherm je die hoek af. Het is veel moeilijker om hard voor jou langs te spelen omdat je dan ook met het net zit. Kortom, lichtblauw is een verkeerde uitgangspositie op het veld.
Daarna moet je natuurlijk wel bewegen en als je maatje de bal goed terug speelt zul je meer richting het net en meer naar buiten moeten bewegen om de hoek af te dekken, zeker als hij hem erg cross slaat. Na de slag van de tegenstander beweeg je dan weer naar achteren en meer richting het midden. Op die manier gaat de tegenstander ook eerder fouten maken en kun jij er eerder tussen springen doordat je in beweging bent.

Maar misschien is dat overbodig om uit te leggen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:21:50 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97941880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je begint het spel al uit positie, dat bedoel ik :).
Zou goed kunnen, weet ik niet. Ik weet wel dat ik er stiekem heel veel punten mee scoor, zeker als ik de service kort achter het net kan plaatsen met veel snelheid. Mijn vaste dubbelmaat heeft vroeger veel gesquashed en zijn reflexen aan het net zijn echt goed. Hij gaat iets verder naar binnen staan, en anticipeert op een bal langs zijn rechterzijde. Hij word echt zelden gepasseerd. Ik sta misschien uit positie, maar ik bepaal waar ik heen serveer. Zoals ik al zei, tot en met niveau 4 in de dubbel gaat dat vaak goed. Heb nog niet zoveel ervaring tegen 3-tjes en beter.

Op rechts sta ik een stuk dichter bij de middenstreep, en serveer ik veel door het midden. Tenminste op een rechtshandige tegenstander. Anders nog wel eens met kick of sidespin naar buiten.




[ Bericht 7% gewijzigd door tja77 op 09-06-2011 16:29:32 ]
pi_97942030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef Maanvis het volgende:

maar dan is de tramrails blokkeren zodat de tegenspeler geen passeerslag maakt toch ook hinderen... zo kun je alles wel hinderen noemen.
Tijdens de rally ben je gerechtigd om elke bal te spelen, dus je positie kan nooit een hinder opleveren.

Als je partner moet ontvangen ben je niet gerechtigd om de bal te spelen. Dan kan je positie in sommige situaties wel degelijk hinder opleveren, met name als je opzettelijk in de weg gaat staan om de serveerder te intimideren.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:38:36 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97942697
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Tijdens de rally ben je gerechtigd om elke bal te spelen, dus je positie kan nooit een hinder opleveren.

Als je partner moet ontvangen ben je niet gerechtigd om de bal te spelen. Dan kan je positie in sommige situaties wel degelijk hinder opleveren, met name als je opzettelijk in de weg gaat staan om de serveerder te intimideren.
Als je in de lijn van de bal gaat staan terwijl je niet ontvangt ben je aan het hinderen, maar sta je niet in die lijn dan ben je niet aan het hinderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97943514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je in de lijn van de bal gaat staan terwijl je niet ontvangt ben je aan het hinderen, maar sta je niet in die lijn dan ben je niet aan het hinderen.
Volgens mij moet je de hinderregel zo uitleggen dat het gaat om het oogmerk van de opzet.
Als je opzettelijk probeert de tegenstander te hinderen, dan is het hinder.
Als je opzettelijk in de lijn van de service gaat staan om na de return van je partner de diagonaal te bezetten, dan is dat OK en geen hinder. (Maar het is wel stom. bv i-formatie aan de ontvangende kant).

De vraag of iets opzettelijke hinder is ligt dus niet bij degene die de hinder ondervindt, maar bij de opzet van degene die de hinder veroorzaakt.
pi_97949162
Zal zo wel ff een paint maken waar die vrouw stond. Ze zei dat ik dat moest weten als ik competitie speel. En deed het expres zodat ik niet op zijn backhand kon serveren. Deed ik wel gewoon. Haar 2 keer geraakt... :P
pi_97966044
Pfff weer rondje verder. Gewoon een set verloren! Maar steady 6-1 4-6 6-1
Gast speelde erg slim, veel op mijn backhand, al mijn harde ballen sloeg ie hoog terug...en ik kon niet goed genoeg op zijn (slechte) backhand (die wel of heel naar slice op kunstgras of heel hoog ging) mikken...maar op verdediging en slim spel de pot gewonnen. Moet dit weekend wel wat meer gaan doorslaan, maar goed, dan mag ik tegen een jeugdspeler en dat speelt veel anders!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:40:00 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97966194
Met een beetje mazzel speel ik volgend seizoen gewoon weer heren competitie.
Het team waar ik in speel gaan 2 dames weg en de 2de heer gaat waarschijnlijk een team hoger spelen en in het 2de heren team kunnen ze nog iemand gebruiken en ze willen me graag hebben :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:59:26 #275
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98013541
In toernooi moet ik tegen iemand die Willem Wever heet _O_ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98020305
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef Salamando het volgende:
In toernooi moet ik tegen iemand die Willem Wever heet _O_ .
Al je jeugd vragen worden eindelijk beantwoord. :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:10:08 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98025313
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef Salamando het volgende:
In toernooi moet ik tegen iemand die Willem Wever heet _O_ .
Ik heb een keer tegen iemand gespeeld die M. Verkerk heet :D
alleen was zijn voornaam Marcel :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:30:53 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98032769
Dit is ook lekker...
20 juni zijn bij ons de clubkampioenschappen. Ik had er alleen niet echt op gelet en heb me nu al in een ander toernooi ingeschreven. Daarnaast ben ik maandag en dinsdag sowieso al verhinderd.

Nu krijg ik een mailtje van de TC dat er wel verwacht wordt dat ik me inschrijf aangezien ik selectiespeler ben en mijn training gesubsidieerd wordt.

Ok, je mag met de CK wel meedoen als je al in een ander toernooi speelt aangezien het niet officieel geregistreerd is bij de KNLTB, maar ondertussen kan ik de eerste 2 dagen al niet en speel ik in een ander toernooi 2 onderdelen (mits ze me indelen natuurlijk). Daarnaast begin ik die week waarschijnlijk met een nieuwe baan dus het is eigenlijk al een beetje te veel.

Ik netjes in een mailtje gezet.
Krijg ik een mailtje terug dat er altijd wel wat geregeld kan worden met beschikbaarheidstijden enzo en dat je ook in een ander toernooi mag spelen dus ze zien mijn inschrijving wel tegemoet.

Nou vraag ik je :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:58:28 #279
325583 isildur1
pi = 3.14159265358979323846264
pi_98041491
Als ik jullie was zou ik nu bij Perry tennisballen gaan kopen: 2+1 gratis. Koop nooit gasballen die in een koker zitten die stuiteren na een paar 100 slagen al voor geen meter meer. De 'pressureless' ballen stuiteren na een jaar spelen nog fantastisch althans dat zei de verkoper tegen me. Slechter dan de gasballen kan niet lijkt me...
3383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342117067982148086513282306647093844609550582231725359408128
pi_98042718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef isildur1 het volgende:
Als ik jullie was zou ik nu bij Perry tennisballen gaan kopen: 2+1 gratis. Koop nooit gasballen die in een koker zitten die stuiteren na een paar 100 slagen al voor geen meter meer. De 'pressureless' ballen stuiteren na een jaar spelen nog fantastisch althans dat zei de verkoper tegen me. Slechter dan de gasballen kan niet lijkt me...
Ja en met die pressureless ballen sla je je arm uit de kom ja :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 juni 2011 @ 00:43:48 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98049566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef isildur1 het volgende:
Als ik jullie was zou ik nu bij Perry tennisballen gaan kopen: 2+1 gratis. Koop nooit gasballen die in een koker zitten die stuiteren na een paar 100 slagen al voor geen meter meer. De 'pressureless' ballen stuiteren na een jaar spelen nog fantastisch althans dat zei de verkoper tegen me. Slechter dan de gasballen kan niet lijkt me...
Stuiteren is niet alles. Of je nu met drukloze of gasgevulde ballen speelt, na een wedstrijd of 3 zijn ze altijd wel klaar. Dan zijn ze of te pluizig, of er zit geen haar meer op.

Buiten dan dat je van drukloze ballen veel sneller last van je arm krijgt gezien de samenstelling van de bal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98050395
Ik weet niet of het in dit forum hoort, maar ik denk het wel! Ik speelde vandaag de tie-break cup op het Stort in Amersfoort. Ik deed mee in de singel 4,5 en in de dubbel in de 3. De naam zegt het al het waren alleen maar super tie-breaks. Dus niet echt tijd om warm te draaien. Singel lag ik er voor de kwartfinale al uit. Moest de 3e wedstrijd tegen de nummer 1 geplaatst spelen en de latere winnaar. Ik verloor met 10-7! In dubbel zat ik bij Jeroen van de Hoek in de poule. Ik weet niet of mensen hem kennen maar hij is echt ziekelijk goed! Hij staat ook iets van 1,6 dacht ik. En nu komt het! We kwamen in de verliezers poule en tegen wie moesten we. Jawel, ex trainer van Ana Ivanovic en Wozniacki. Sven Groeneveld! Ik weet niet of die nog steeds Wozniacki part-time begeleid. Tegen Jeroen van de Hoek ging het tot 5-5 gelijk op en verloren we met 10-6. Tegen Sven stonden we 6-3 voor en verloren we met 10-8 dus het was een beetje balen. Hij heeft echt een hard serve, waar die veel gratis punten mee scoorde. Ik vroeg nog letterlijk: " Mag ik misschien het nummer van Ana Ivanovic of Caroline Wozniacki. Met zo'n lach erbij. Hij kon er de humor er wel van in zien. Hele aardige kerel om tegen te tennissen en ook na de wedstrijd om samen gezellig een coronatje te drinken. Topdag gehad! En ben nu echt kapot!
  zondag 12 juni 2011 @ 01:18:26 #283
325583 isildur1
pi = 3.14159265358979323846264
pi_98050957
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stuiteren is niet alles. Of je nu met drukloze of gasgevulde ballen speelt, na een wedstrijd of 3 zijn ze altijd wel klaar. Dan zijn ze of te pluizig, of er zit geen haar meer op.

Buiten dan dat je van drukloze ballen veel sneller last van je arm krijgt gezien de samenstelling van de bal.
Ik had bij Perry Wilson gasballen gekocht (9 voor 15,-) en die waren na 2 keer spelen al naar de klote. Heb vroeger veel met drukloze ballen gespeeld en nooit last gekregen van mijn arm. Ik sloeg toen wel een stuk minder hard ja ;)
3383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342117067982148086513282306647093844609550582231725359408128
  zondag 12 juni 2011 @ 01:40:40 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98051700
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef isildur1 het volgende:

[..]

Ik had bij
Perry Wilson gasballen gekocht (9 voor 15,-) en die waren na 2 keer spelen al naar de klote. Heb vroeger veel met drukloze ballen gespeeld en nooit last gekregen van mijn arm. Ik sloeg toen wel een stuk minder hard ja ;)
Toch liever 2 keer lekker spelen met een paar ballen dan met drukloos.
Waren het van die wilson us open ballen?
Ik heb daar een paar keer met de competitie mee gespeeld en vond ze echt super lekker spelen, maar die waren inderdaad wel vrij snel op.

Wij spelen met adidas en dat is ook ruik maar die spelen gewoon niet echt lekker.

Dunlop max tp zijn wel eenpaar van de meest duurzame gas ballen.

Maar ondertussen blijven die drukloze ballen wel hard, maar ze worden wel kaal en dan behoor je er ook niet meer mee te spelen, alleen doen veel mensen het wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 12 juni 2011 @ 01:43:15 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98051776
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:02 schreef danusz1986 het volgende:
Ik weet niet of het in dit forum hoort, maar ik denk het wel! Ik speelde vandaag de tie-break cup op het Stort in Amersfoort. Ik deed mee in de singel 4,5 en in de dubbel in de 3. De naam zegt het al het waren alleen maar super tie-breaks. Dus niet echt tijd om warm te draaien. Singel lag ik er voor de kwartfinale al uit. Moest de 3e wedstrijd tegen de nummer 1 geplaatst spelen en de latere winnaar. Ik verloor met 10-7! In dubbel zat ik bij Jeroen van de Hoek in de poule. Ik weet niet of mensen hem kennen maar hij is echt ziekelijk goed! Hij staat ook iets van 1,6 dacht ik. En nu komt het! We kwamen in de verliezers poule en tegen wie moesten we. Jawel, ex trainer van Ana Ivanovic en Wozniacki. Sven Groeneveld! Ik weet niet of die nog steeds Wozniacki part-time begeleid. Tegen Jeroen van de Hoek ging het tot 5-5 gelijk op en verloren we met 10-6. Tegen Sven stonden we 6-3 voor en verloren we met 10-8 dus het was een beetje balen. Hij heeft echt een hard serve, waar die veel gratis punten mee scoorde. Ik vroeg nog letterlijk: " Mag ik misschien het nummer van Ana Ivanovic of Caroline Wozniacki. Met zo'n lach erbij. Hij kon er de humor er wel van in zien. Hele aardige kerel om tegen te tennissen en ook na de wedstrijd om samen gezellig een coronatje te drinken. Topdag gehad! En ben nu echt kapot!
Jeroen ken ik wel. Kan wel goed ba llen inderdaad. Ik heb nog wel een keer van hem gewonnen, maar touren waren we allebei nog een heel stuk jonger :P

Hij is sowieso iets jonger dan ik. Want ik was toen fysiek net wat sterker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98055267
Straks halve finale tegen een gast die pas 1 jaar tennist :P (en hij staat al 5....) Als ik win, wat ik betwijfel, want gisteravond stond ie ook in de halve finale van de HE5 (tegen mijn maat die hij nipt verloor) :P, dan mag ik vanmiddag nog de finale :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 juni 2011 @ 15:28:28 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98065842
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:12 schreef Norrage het volgende:
Straks halve finale tegen een gast die pas 1 jaar tennist :P (en hij staat al 5....) Als ik win, wat ik betwijfel, want gisteravond stond ie ook in de halve finale van de HE5 (tegen mijn maat die hij nipt verloor) :P, dan mag ik vanmiddag nog de finale :)
Succes.
maar als hij pas een jaar tennist zal hij vroeger ook al wel wat gedaan hebben denk ik?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98080439
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Succes.
maar als hij pas een jaar tennist zal hij vroeger ook al wel wat gedaan hebben denk ik?
Het was al 2 jaar :P maar hij moest opgeven...nadat ik de eerste set won :P beetje mazzel, maar toen speelde ik de finale echt werkelijk waar geniaal en heb ik het toernooi gewonnen *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 juni 2011 @ 21:05:05 #289
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_98080990
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het was al 2 jaar :P maar hij moest opgeven...nadat ik de eerste set won :P beetje mazzel, maar toen speelde ik de finale echt werkelijk waar geniaal en heb ik het toernooi gewonnen *O*
jij bent de beste
"Ik quote graag mezelf."
  zondag 12 juni 2011 @ 21:05:27 #290
325583 isildur1
pi = 3.14159265358979323846264
pi_98081024
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toch liever 2 keer lekker spelen met een paar ballen dan met drukloos.
Waren het van die wilson us open ballen?
Ik heb daar een paar keer met de competitie mee gespeeld en vond ze echt super lekker spelen, maar die waren inderdaad wel vrij snel op.

Wij spelen met adidas en dat is ook ruik maar die spelen gewoon niet echt lekker.

Dunlop max tp zijn wel eenpaar van de meest duurzame gas ballen.

Maar ondertussen blijven die drukloze ballen wel hard, maar ze worden wel kaal en dan behoor je er ook niet meer mee te spelen, alleen doen veel mensen het wel.
Klopt die leken mij prima 'extra long duration' en andere verkooppraatjes stonden erop. Ik zwichtte pas toen er 'official US Open ball' stond. Ik speelde er wel mee op gravel maar dan nog als dit soort dingen erop staan horen ze veel langer mee te gaan.
3383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342117067982148086513282306647093844609550582231725359408128
pi_98083579
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het was al 2 jaar :P maar hij moest opgeven...nadat ik de eerste set won :P beetje mazzel, maar toen speelde ik de finale echt werkelijk waar geniaal en heb ik het toernooi gewonnen *O*
Wat een baas ben je ook _O_. Je gaat het prijzengeld alvast ophalen bij de District Masters? :P

Speelde vandaag de eerste poulewedstrijd in de GD7 van ons eigen open toernooi.
Moesten tegen 2 die hadden ingeschreven in de 8, maar in de 7 moesten wegens te weinig inschrijvingen. 6-1 6-0 gewonnen :'). Ik heb niet eens fatsoenlijk in kunnen spelen, zo slecht waren ze _O-.

De #1 heeft met 6-4, 6-2 van ze gewonnen trouwens, daar mogen we morgen tegen aan de bak.
Ik ben benieuwd, bij winst is de titel al een soort van binnen :P.
pi_98083820
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef luckass het volgende:

[..]

Wat een baas ben je ook _O_. Je gaat het prijzengeld alvast ophalen bij de District Masters? :P

Speelde vandaag de eerste poulewedstrijd in de GD7 van ons eigen open toernooi.
Moesten tegen 2 die hadden ingeschreven in de 8, maar in de 7 moesten wegens te weinig inschrijvingen. 6-1 6-0 gewonnen :'). Ik heb niet eens fatsoenlijk in kunnen spelen, zo slecht waren ze _O-.

De #1 heeft met 6-4, 6-2 van ze gewonnen trouwens, daar mogen we morgen tegen aan de bak.
Ik ben benieuwd, bij winst is de titel al een soort van binnen :P.
Jezus...Wat suf ook, meteen 2 potten spelen in het voorweekend....Maar goed hoor ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98083956
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jezus...Wat suf ook, meteen 2 potten spelen in het voorweekend....Maar goed hoor ;)
Ja inderdaad :'). We waren ook als enige nog op het park, de wedstrijdleiding vond 't wel prettig dat we snel klaar waren volgens mij _O-.
pi_98084049
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het was al 2 jaar :P maar hij moest opgeven...nadat ik de eerste set won :P beetje mazzel, maar toen speelde ik de finale echt werkelijk waar geniaal en heb ik het toernooi gewonnen *O*
Lekker bezig, gefeliciteerd! Ik moet komende zaterdag in het voorweekend meteen m'n 2 eerste potten spelen, het kan dus in 1 dag alweer voorbij zijn :')
pi_98084231
Straks word ik nog 4 _O- Na dit toernooi sta ik denk ik al iets van 4.5...het slaat echt helemaal nergens op _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98084681
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Norrage het volgende:
Straks word ik nog 4 _O- Na dit toernooi sta ik denk ik al iets van 4.5...het slaat echt helemaal nergens op _O-
Als je in de 5 gaat spelen krijg je dan nog punten voor de 6 masters? :P
pi_98085345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef luckass het volgende:

[..]

Als je in de 5 gaat spelen krijg je dan nog punten voor de 6 masters? :P
Ja :P Bonuspunten zelfs :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98085792
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja :P Bonuspunten zelfs :D
Maar je zal er nu al wel genoeg hebben om mee te mogen doen :P.
Ik kwam er achter dat er bij mij in de buurt nauwelijks toernooien zijn zonder leeftijdsgrens (alleen daar kun je punten scoren). Dus ik heb er maar 3 waar ik hoef te presteren nu :P.
pi_98085930
Ik heb trouwens een tennis racket gewonnen (net als 2 jaar terug): de Dunlop bioimetic. 2 jaar terug was het racket wat ik won nog een "afgedankt" racket (niet meer in de reeks) wat slechts 80 euro waard was. Nu is het een nieuwe racket, net pas uitgekomen, en 170 euro waard :o
En ik heb er zelf niks aan want ik ga niet ineens van racket wisselen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98086006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef luckass het volgende:

[..]

Maar je zal er nu al wel genoeg hebben om mee te mogen doen :P.
Ik kwam er achter dat er bij mij in de buurt nauwelijks toernooien zijn zonder leeftijdsgrens (alleen daar kun je punten scoren). Dus ik heb er maar 3 waar ik hoef te presteren nu :P.
Ja waarschijnlijk heb ik al genoeg punten ja...Vorige jaren was de masters 2 poultjes van 3, nu wordt het een 16 schema met 4 byes dus veel minder punten nodig :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98086285
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:11 schreef Norrage het volgende:
Ik heb trouwens een tennis racket gewonnen (net als 2 jaar terug): de Dunlop bioimetic. 2 jaar terug was het racket wat ik won nog een "afgedankt" racket (niet meer in de reeks) wat slechts 80 euro waard was. Nu is het een nieuwe racket, net pas uitgekomen, en 170 euro waard :o
En ik heb er zelf niks aan want ik ga niet ineens van racket wisselen :D
Welke? Ik wil aan het einde van het jaar die Biomimetic kopen waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')