Geloof het niet, volgens mij was er ook geen buslichting maandag en zondag. Dus dan loop je met wat herstelpost en wat buitenland post.quote:[quote]Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was het nog druk gisteren?
Bij een lapo kun je het meteen koppelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef gekkewiebel het volgende:
Wow, wordt nou automatisch het volgende deel van de reeks toegevoegd aan je MyAT? Eindelijk een mooie verbetering!
Wel handig ja. Hoef ik niet telkens alle topicreeksen die ik volg op te zoeken als er weer eentje vol is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef gekkewiebel het volgende:
Wow, wordt nou automatisch het volgende deel van de reeks toegevoegd aan je MyAT? Eindelijk een mooie verbetering!
Al gehad, mooi lulverhaal over hoe ze de toekomst zien. Ze denken dat ze extra business kunnen pakken in de vorm van bewakingsbedrijfje spelen (panden controleren of het leeg is terwijl je de post ophaaltquote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef lbeew het volgende:
Maandag was er wel gelicht.
Hier binnenkort een informatiebijeenkomst over autobedrijf. Ben benieuwd.
Ah, nu krijg je een brief van je VBG manager dat je een stoute jongen was, dat vermijdbare schades het bedrijf jaarlijks veel geld kost, dat het schade bedrag onbekend is maar het eigen risico 750 euro.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Think_Pad het volgende:
Vandaag schade gereden tijdens een haalrit![]()
Reed achteruit een parkeervak in, en blijkbaar een prullenbak (dit model: http://de3torens.web-log.nl/de3torens/images/dsc_0876.jpg ) over het hoofd gezien.
Schade: verbogen bullbar achterop VW Transporter.
Gelukkig is de schade niet heel erg, hij is aan een uiteinde verbogen. Maar voelt toch lullig als je de boel beschadigdWel netjes op KM-standen boekje ingevuld, en doorgegeven aan m'n TC natuurlijk.
Oh ja, collega had het overigens voor elkaar gekregen om 2 schades in 2 maanden te rijden. De tweede brief is dan een LAATSTE (stond ook met hoofdletters in de brief) waarschuwing.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Viper86 het volgende:
En dat je binnen een jaar niet nog een keer schade mag rijden, anders zullen er andere "maatregelen" getroffen moeten worden.
ervaring?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Viper86 het volgende:
Een tractor die tegen de zijkant van je auto aanrijd is gelukkig ook buiten je schuld om.
Worthless without picsquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Viper86 het volgende:
Een tractor die tegen de zijkant van je auto aanrijd is gelukkig ook buiten je schuld om.
Ja, was vorig jaar zomer gebeurd.quote:
Niet de zorg van TNT aangezien het hele wagenpark geleased is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef carboni het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren met de ex-TNT auto's. Kan me niet voorstellen dat er nog een goede prijs voor te vangen is.
Weet ik, maar wat doet ING met die dingen? Heb wel eens mee zitten lezen in het studentchauffeurtopic, daar haten ze TNT auto'squote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet de zorg van TNT aangezien het hele wagenpark geleased is.
Meeste worden gewoon doorverkocht als 2e hands auto. Zie regelmatig ford transit connectjes rijden die wel heel verdacht TNT oranje zijn. Ook nog sprinter kleppenwagens in TPG rood wel eens zien rondrijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef carboni het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat doet ING met die dingen? Heb wel eens mee zitten lezen in het studentchauffeurtopic, daar haten ze TNT auto's
Hmm, toch vreemd dat ik nog nooit een brief heb ontvangen terwijl ik al 3 schades op mijn naam heb staan. Die schades heb ik niet zelf aangebracht maar ze staan wel op mijn naam omdat ik de laatste chauffeur was en de schade daarna was ontdekt. Het gaat hier wel om kleine schades, waarbij ik de tweede keer dat ik zogenaamd schade had gereden de auto niet eens te zien heb gekregen omdat 'ie steeds weg was, maar ik kon niet onder het tekenen van een schadeformulier uitkomen. Daarnaast heb ik wel op alle schadeformulieren aangegeven dat ik de schades niet had toegebracht. Dat was voor de tijd dat de teamleider meededeelde dat hij geen schadeformulieren meer mocht invullen op naam van TNT (of iets dergelijks) omdat diegene die de schade zou hebben gereden dat bleef ontkennen, dus misschien is dat ook wel bij mij zo afgehandeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef carboni het volgende:
[..]
Oh ja, collega had het overigens voor elkaar gekregen om 2 schades in 2 maanden te rijden. De tweede brief is dan een LAATSTE (stond ook met hoofdletters in de brief) waarschuwing.
Overigens mooiste aan mijn schade is dat ze wel heel zielig deden over hoeveel geld het ze kost maar dat die schade nog steeds niet gerepareerd is terwijl die echt heel opvallend is. Zijbar die naar binnen geduwd is plus wat krasjes.
Die moet je inderdaad écht niet willen neequote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet iig niet zo'n auto willen hebben. Lage kilometerstand is mooi, maar steeds die kleine eindjes waarbij er opgetrokken en geremd moet worden. Dat is funest voor die auto's.
Die dingen worden ook niet naar thuis gestuurd maar krijg je persoonlijk overhandigd van je TC of VM. Kan best dat sommige managers ze gewoon laten liggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 05:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hmm, toch vreemd dat ik nog nooit een brief heb ontvangen terwijl ik al 3 schades op mijn naam heb staan. Die schades heb ik niet zelf aangebracht maar ze staan wel op mijn naam omdat ik de laatste chauffeur was en de schade daarna was ontdekt. Het gaat hier wel om kleine schades, waarbij ik de tweede keer dat ik zogenaamd schade had gereden de auto niet eens te zien heb gekregen omdat 'ie steeds weg was, maar ik kon niet onder het tekenen van een schadeformulier uitkomen. Daarnaast heb ik wel op alle schadeformulieren aangegeven dat ik de schades niet had toegebracht. Dat was voor de tijd dat de teamleider meededeelde dat hij geen schadeformulieren meer mocht invullen op naam van TNT (of iets dergelijks) omdat diegene die de schade zou hebben gereden dat bleef ontkennen, dus misschien is dat ook wel bij mij zo afgehandeld.
In ieder geval zou er verbetering komen met wat betreft het controleren op schades. Tot nu toe is er nog niks aan gedaan en ik heb al van veel collega`s gehoord dat die ook schades zouden hebben gemaakt terwijl dat niet zo was. In ieder geval heb ik nu al meer dan een halfjaar geen schade meer op mijn naam gekregen en ik ben echt niet van plan om nog te tekenen voor een schade die ik niet heb gemaakt, hoe klein die ook mag zijn. Hebben jullie nooit meegemaakt dat je de volgende dag op het werk verscheen en een schadeformulier onder je neus gedrukt kreeg? Met daarbij de mededeling dat jij de laatste chauffeur was en jij er dus voor op moest draaien?
Niet opdraaien voor de schades maar er staat zoiets in over gepaste maatregelen. Zal wel schorsingen zijn ofzo. Weet wel dat bij postbodes aantal schades zwaar word meegewogen in functioneringsgesprekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef lbeew het volgende:
Waar staat eigenlijk geregeld dat je zelf gedeeltelijk moet opdraaien voor schades, want normaliter hoort dit gewoon door je baas betaald te worden. In mijn CAO staat iig niks over schades.
http://www.juridischloket(...)-op-mijn-werk-v.html
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
Hij krijgt ook een brief van de areamanagerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
quote:Veronica Uitgeverij keert terug
28 april 2011 - Vanaf 1 mei zullen we weer de radio- en televisiegidsen van Veronica gaan bezorgen. Veronica Magazine en Totaal TV keren weer terug bij TNT Post nadat zij per 1 januari 2010 de gidsen hadden ondergebracht bij Selektmail.
De reden van de overstap naar Selektmail was destijds gebaseerd op de prijs die Selektmail kon bieden. Zoals bekend heeft Sandd inmiddels Selektmail overgenomen en zij bezorgen niet op donderdag. Dit was voor Veronica Uitgeverij een reden om weer met ons in gesprek te gaan.
Bezorging
Met ingang van de eerste week van mei zullen wekelijks bijna 750.000 Veronica Magazines en twee wekelijks ongeveer 40.000 stuks Totaal TV weer door ons worden bezorgd. We gaan dit weer met dezelfde zorg doen als Veronica Uitgeverij van ons gewend was. In totaal gaat het om een jaarlijks volume van zon 40 miljoen radio- en televisiegidsen. Het contract loopt tot en met 2014.
TV Film
Ook het omroepblad TV Film dat wordt uitgegeven door Bindinc (de uitgever van o.a. ook de TeleVizier, Avrobode, KRO en NCRV gids) komt per 1 mei weer terug. TV Film gaan we twee wekelijks bij zon 70.000 abonnees bezorgen.
bron: Commercie
Mooi voor het bedrijf, maar ik denk niet dat we de tijd die ooit is afgepakt toen ze verdwenen terug zullen zien. 750duizend is best veel, is een kwart kampioen elke week.quote:
Precies naast de vestiging van TNT Post nog wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
Dus als we gecodeerde bundels krijgen waar toch nog verschillende wijken inzitten mogen we jou erop aanspreken?quote:
Wil best wel ff een nieuwe header makenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd voor een nieuwe header en nieuwe kopjes in de OP dus
Hellaas wel ja,quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:28 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Dus als we gecodeerde bundels krijgen waar toch nog verschillende wijken inzitten mogen we jou erop aanspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |