abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96063921



Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!






Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 |



Salaristabel Zaterdagwerker:



Uitbetalingen:





Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis<br>
Posttarieven<br>
Juist adresseren<br>
Verhuisservice<br>
Bewaarservice<br>
Postzegeluitgiftekalender<br>

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis<br>
HSM = HuisNummerSorteermachine<br>
Lola = Los en Laad ruimte<br>
VOS = Vroege Ochtend Sorteering<br>



Overige linkjes:
Over TNT Post<br>
TPG en klagen<br>
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers<br>



Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht<br>
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat<br>
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland<br>
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden<br>
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente<br>
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt<br>
Viper86, werkzaam in VBG Sneek<br>
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)<br>
ries, werkzaam in VBG Den Bosch<br>
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland <br>
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade<br>
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat<br>
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat<br>
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat<br>
sbientje, werkzaam in Breda<br>
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo<br>
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek<br>
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen<br>
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland<br>
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen<br>



De OP is hier te vinden.

Laatste post uit het vorige deel:
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was het nog druk gisteren?
Geloof het niet, volgens mij was er ook geen buslichting maandag en zondag. Dus dan loop je met wat herstelpost en wat buitenland post.
[/quote]
  woensdag 27 april 2011 @ 21:37:10 #2
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_96064222
Ja, dat is inderdaad even wennen. :P
Nothing is what it seems
pi_96064240
Wow, wordt nou automatisch het volgende deel van de reeks toegevoegd aan je MyAT? Eindelijk een mooie verbetering! :)
pi_96064269
Maandag was er wel gelicht.

Hier binnenkort een informatiebijeenkomst over autobedrijf. Ben benieuwd.
lama
pi_96064311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef gekkewiebel het volgende:
Wow, wordt nou automatisch het volgende deel van de reeks toegevoegd aan je MyAT? Eindelijk een mooie verbetering! :)
Bij een lapo kun je het meteen koppelen.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:39:26 #6
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_96064372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef gekkewiebel het volgende:
Wow, wordt nou automatisch het volgende deel van de reeks toegevoegd aan je MyAT? Eindelijk een mooie verbetering! :)
Wel handig ja. Hoef ik niet telkens alle topicreeksen die ik volg op te zoeken als er weer eentje vol is. :P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 april 2011 @ 21:40:56 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_96064479
Tijd voor een nieuwe header en nieuwe kopjes in de OP dus :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_96064718
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef lbeew het volgende:
Maandag was er wel gelicht.

Hier binnenkort een informatiebijeenkomst over autobedrijf. Ben benieuwd.
Al gehad, mooi lulverhaal over hoe ze de toekomst zien. Ze denken dat ze extra business kunnen pakken in de vorm van bewakingsbedrijfje spelen (panden controleren of het leeg is terwijl je de post ophaalt :') ), meterstanden bij mensen opnemen. Etc. alles om een wagenpark dat eigenlijk al continu rijd van 8 uur tot 19 uur geen minuut stil te laten staan. Al die auto's krijgen GPS dus als je in de buurt bent van een klant die iets wil laten ophalen word de dichtstbijzijnde auto gestuurd.
Pakketten gaan weer mee, autobedrijf gaat subcontracten voor TNT Post in de buitengebieden, 10 aan reorganisatie worden weer teruggedraaid hier :'). Overigens denken ze ook nog subcontractor te kunnen spelen voor TNT express, UPS, DHL etc.
Ze gaan werken in shifts van 6.00 tot 21.00, 6 tot 11, 11 tot 15, 15 tot 21. Ze gaan ook zelf werk uitbesteden aan subcontractors net zoals pakketservice. TNT kennende zal binnen 5 jaar 90% van het werk gedaan worden door een nauwelijks Nederlands sprekende turk (nofi ze zijn aardig, maar wel de enige die gek genoeg zijn om zo weinig te verdienen en geen pensioen op te bouwen)
Als zaterdagwerker en postbode kun je solliciteren met behoud van salaris, vakantiedagen en rooster. Alleen postbodes raken hun sociaal plan kwijt op het moment dat ze accepteren en kunnen niet meer terug.
Overigens van wat ik er gehoord heb is die sollicitatieprocedure een farce die nauwelijks beoordeeld op hoe goed een persoon daar zal functioneren. Gelul over situaties, star vragen. Van sommige collega's die aangenomen zijn weet iedereen dat ze totaal niet flexibel noch tegen stress kunnen.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:49:38 #9
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96065060
Tsja, ik ben blij dat ik er per 1 juli weg ben als medewerker.
Hier gaat het van kwaad tot erger. ;(
pi_96065223
Die autounit is gewoon begin van het einde van het einde. Hier krijgen we 20 juni autounit, dan blijft het VBG nog 1 jaar open en dan is het over. Bedoeling is dat die autounit dan verhuist naar Almere op een half uur rijden. Businesspoint gaan dicht in Oktober en postbussen gaan dan ook weg.
pi_96071285
Vandaag schade gereden tijdens een haalrit }:|

Reed achteruit een parkeervak in, en blijkbaar een prullenbak (dit model: http://de3torens.web-log.nl/de3torens/images/dsc_0876.jpg ) over het hoofd gezien.

Schade: verbogen bullbar achterop VW Transporter.

Gelukkig is de schade niet heel erg, hij is aan een uiteinde verbogen. Maar voelt toch lullig als je de boel beschadigd ;( Wel netjes op KM-standen boekje ingevuld, en doorgegeven aan m'n TC natuurlijk.
pi_96072970
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Think_Pad het volgende:
Vandaag schade gereden tijdens een haalrit }:|

Reed achteruit een parkeervak in, en blijkbaar een prullenbak (dit model: http://de3torens.web-log.nl/de3torens/images/dsc_0876.jpg ) over het hoofd gezien.

Schade: verbogen bullbar achterop VW Transporter.

Gelukkig is de schade niet heel erg, hij is aan een uiteinde verbogen. Maar voelt toch lullig als je de boel beschadigd ;( Wel netjes op KM-standen boekje ingevuld, en doorgegeven aan m'n TC natuurlijk.
Ah, nu krijg je een brief van je VBG manager dat je een stoute jongen was, dat vermijdbare schades het bedrijf jaarlijks veel geld kost, dat het schade bedrag onbekend is maar het eigen risico 750 euro.

Zeker een van de weinige oude T5'jes zonder parkeersensoren? Die zijn zo oud dat ze toch binnen een jaar vervangen worden. Hier hadden we er ook een, zeer verraderlijk als je even snel achteruit rijd en gewend ben aan een T5 met sensoren.
En het is geen bullbar maar een extra bumper bedoeld voor deze schades. Zal niet de eerste keer zijn dat ik eerst op die bumper moet staan springen omdat iemand er weer tegen aan is gereden en de parkeersensoren maar blijven piepen.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:48:14 #13
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_96073015
En dat je binnen een jaar niet nog een keer schade mag rijden, anders zullen er andere "maatregelen" getroffen worden. :')
Nothing is what it seems
pi_96073049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Viper86 het volgende:
En dat je binnen een jaar niet nog een keer schade mag rijden, anders zullen er andere "maatregelen" getroffen moeten worden. :')
Oh ja, collega had het overigens voor elkaar gekregen om 2 schades in 2 maanden te rijden. De tweede brief is dan een LAATSTE (stond ook met hoofdletters in de brief) waarschuwing.
Overigens mooiste aan mijn schade is dat ze wel heel zielig deden over hoeveel geld het ze kost maar dat die schade nog steeds niet gerepareerd is terwijl die echt heel opvallend is. Zijbar die naar binnen geduwd is plus wat krasjes.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 april 2011 @ 23:51:15 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_96073146
Ach, sommige dingen zoals lekke banden zijn buiten je schuld om :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_96073273
Schadeformulier schrijven is wel een ontzettend gedoe zeg
  donderdag 28 april 2011 @ 00:03:59 #17
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_96073709
Een tractor die tegen de zijkant van je auto aanrijd is gelukkig ook buiten je schuld om. :')
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 april 2011 @ 00:05:07 #18
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_96073769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Viper86 het volgende:
Een tractor die tegen de zijkant van je auto aanrijd is gelukkig ook buiten je schuld om. :')
ervaring?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_96073916
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Viper86 het volgende:
Een tractor die tegen de zijkant van je auto aanrijd is gelukkig ook buiten je schuld om. :')
Worthless without pics
  donderdag 28 april 2011 @ 00:09:00 #20
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_96073946
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ervaring?
Ja, was vorig jaar zomer gebeurd.

Complete zijkant moest er opnieuw ingezet worden, duurde wel een aardig tijdje voordat ie weer terug was van de garage. :P
Nothing is what it seems
pi_96074244
Wat zou er eigenlijk gebeuren met de ex-TNT auto's. Kan me niet voorstellen dat er nog een goede prijs voor te vangen is.
pi_96074319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef carboni het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren met de ex-TNT auto's. Kan me niet voorstellen dat er nog een goede prijs voor te vangen is.
Niet de zorg van TNT aangezien het hele wagenpark geleased is.
pi_96074334
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef lololo het volgende:

[..]

Niet de zorg van TNT aangezien het hele wagenpark geleased is.
Weet ik, maar wat doet ING met die dingen? Heb wel eens mee zitten lezen in het studentchauffeurtopic, daar haten ze TNT auto's

Een gevonden.
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=13893724;referer=gaspedaal
Moet wel ex-TNT zijn, de kleur, de radio, de smerigheid zowel binnen als buiten plus de missende versnellingspook. Een kapot handdeurvat die half aan elkaar zit met een postelastiek
Geloof dat die bedrijf allemaal ex-postauto's verkoopt. http://veenhuizenbv.nl/ Verbleekt van voren, glanzend waar het wit zat. 9500 euro zou ik er niet voor over hebben.
Op zich zijn die auto's dus best PostNL te maken zonder over te spuiten.

[ Bericht 8% gewijzigd door carboni op 28-04-2011 00:26:05 ]
pi_96074449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef carboni het volgende:

[..]

Weet ik, maar wat doet ING met die dingen? Heb wel eens mee zitten lezen in het studentchauffeurtopic, daar haten ze TNT auto's
Meeste worden gewoon doorverkocht als 2e hands auto. Zie regelmatig ford transit connectjes rijden die wel heel verdacht TNT oranje zijn. Ook nog sprinter kleppenwagens in TPG rood wel eens zien rondrijden.
lama
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 april 2011 @ 00:31:59 #25
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_96074923
Je moet iig niet zo'n auto willen hebben. Lage kilometerstand is mooi, maar steeds die kleine eindjes waarbij er opgetrokken en geremd moet worden. Dat is funest voor die auto's.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_96074967
Ha, je kan zelfs die achterlijke Fiat kopen.
http://www.autowereld.nl/(...)1184283/details.html
Wat een kutauto's waren die Fiat's zeg, ding heeft mij bijna vermoord door de banden half af te slijten tot op het metaal. We hadden bijna hetzelfde kenteken op de vestiging (59 en 80) dus die zal wel net zo'n rampenbak zijn. Aan de kilometerstand heeft dit ding nog 2x zo lang in de garage gestaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door carboni op 28-04-2011 00:47:54 ]
pi_96077764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh ja, collega had het overigens voor elkaar gekregen om 2 schades in 2 maanden te rijden. De tweede brief is dan een LAATSTE (stond ook met hoofdletters in de brief) waarschuwing.
Overigens mooiste aan mijn schade is dat ze wel heel zielig deden over hoeveel geld het ze kost maar dat die schade nog steeds niet gerepareerd is terwijl die echt heel opvallend is. Zijbar die naar binnen geduwd is plus wat krasjes.
Hmm, toch vreemd dat ik nog nooit een brief heb ontvangen terwijl ik al 3 schades op mijn naam heb staan. Die schades heb ik niet zelf aangebracht maar ze staan wel op mijn naam omdat ik de laatste chauffeur was en de schade daarna was ontdekt. Het gaat hier wel om kleine schades, waarbij ik de tweede keer dat ik zogenaamd schade had gereden de auto niet eens te zien heb gekregen omdat 'ie steeds weg was, maar ik kon niet onder het tekenen van een schadeformulier uitkomen. Daarnaast heb ik wel op alle schadeformulieren aangegeven dat ik de schades niet had toegebracht. Dat was voor de tijd dat de teamleider meededeelde dat hij geen schadeformulieren meer mocht invullen op naam van TNT (of iets dergelijks) omdat diegene die de schade zou hebben gereden dat bleef ontkennen, dus misschien is dat ook wel bij mij zo afgehandeld.

In ieder geval zou er verbetering komen met wat betreft het controleren op schades. Tot nu toe is er nog niks aan gedaan en ik heb al van veel collega`s gehoord dat die ook schades zouden hebben gemaakt terwijl dat niet zo was. In ieder geval heb ik nu al meer dan een halfjaar geen schade meer op mijn naam gekregen en ik ben echt niet van plan om nog te tekenen voor een schade die ik niet heb gemaakt, hoe klein die ook mag zijn. Hebben jullie nooit meegemaakt dat je de volgende dag op het werk verscheen en een schadeformulier onder je neus gedrukt kreeg? Met daarbij de mededeling dat jij de laatste chauffeur was en jij er dus voor op moest draaien?
Tok.
pi_96077769
Een collega reed hier laatst twee keer schade op één dag :X Achteruit sjezend met de klep open :N
pi_96077792
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet iig niet zo'n auto willen hebben. Lage kilometerstand is mooi, maar steeds die kleine eindjes waarbij er opgetrokken en geremd moet worden. Dat is funest voor die auto's.
Die moet je inderdaad écht niet willen nee :D

1000X per week deur open en dicht, 500 keer starten en afzetten, optrekken, afremmen, optrekken, afremmen, optrekken, afremmen. Ik verbaasde me er in het begin over dat die dingen met relatief lage kilometerstand al vervangen werden. Toen 'onze' Transporter echter tegen de 100k aan liep heb ik regelmatig lopen vloeken dat dat kreng al lang vervangen had moeten worden. Stond elke maand een keer bij de garage en het interieur viel van ellende uit elkaar :')
pi_96078518
Ergste is nog wel hoe vaak stoepjes gepakt worden.
lama
pi_96078554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 05:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Hmm, toch vreemd dat ik nog nooit een brief heb ontvangen terwijl ik al 3 schades op mijn naam heb staan. Die schades heb ik niet zelf aangebracht maar ze staan wel op mijn naam omdat ik de laatste chauffeur was en de schade daarna was ontdekt. Het gaat hier wel om kleine schades, waarbij ik de tweede keer dat ik zogenaamd schade had gereden de auto niet eens te zien heb gekregen omdat 'ie steeds weg was, maar ik kon niet onder het tekenen van een schadeformulier uitkomen. Daarnaast heb ik wel op alle schadeformulieren aangegeven dat ik de schades niet had toegebracht. Dat was voor de tijd dat de teamleider meededeelde dat hij geen schadeformulieren meer mocht invullen op naam van TNT (of iets dergelijks) omdat diegene die de schade zou hebben gereden dat bleef ontkennen, dus misschien is dat ook wel bij mij zo afgehandeld.

In ieder geval zou er verbetering komen met wat betreft het controleren op schades. Tot nu toe is er nog niks aan gedaan en ik heb al van veel collega`s gehoord dat die ook schades zouden hebben gemaakt terwijl dat niet zo was. In ieder geval heb ik nu al meer dan een halfjaar geen schade meer op mijn naam gekregen en ik ben echt niet van plan om nog te tekenen voor een schade die ik niet heb gemaakt, hoe klein die ook mag zijn. Hebben jullie nooit meegemaakt dat je de volgende dag op het werk verscheen en een schadeformulier onder je neus gedrukt kreeg? Met daarbij de mededeling dat jij de laatste chauffeur was en jij er dus voor op moest draaien?
Die dingen worden ook niet naar thuis gestuurd maar krijg je persoonlijk overhandigd van je TC of VM. Kan best dat sommige managers ze gewoon laten liggen.
pi_96078617
Waar staat eigenlijk geregeld dat je zelf gedeeltelijk moet opdraaien voor schades, want normaliter hoort dit gewoon door je baas betaald te worden. In mijn CAO staat iig niks over schades.

http://www.juridischloket(...)-op-mijn-werk-v.html
lama
pi_96078667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef lbeew het volgende:
Waar staat eigenlijk geregeld dat je zelf gedeeltelijk moet opdraaien voor schades, want normaliter hoort dit gewoon door je baas betaald te worden. In mijn CAO staat iig niks over schades.

http://www.juridischloket(...)-op-mijn-werk-v.html
Niet opdraaien voor de schades maar er staat zoiets in over gepaste maatregelen. Zal wel schorsingen zijn ofzo. Weet wel dat bij postbodes aantal schades zwaar word meegewogen in functioneringsgesprekken.
pi_96096281
Pittig dagje vandaag, mocht voor het eerst 2 van de 4 bedrijvenwijken wegrijden die ik slechts1x eerder gereden had op een zaterdag. Alles dus nu wel open en een hele zooi aangetekenden. Maar wel leuk! Nu nog een keer op een zaterdag :P
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 april 2011 @ 18:58:56 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_96099924
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_96101566
:D

Zelf zet ik em nooit op de handrem (alleen als heeeeel steil), meestal zet ik em gewoon gelijk in z'n 1 als ik stilsta.
lama
pi_96101731
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
:D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96107471
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
Hij krijgt ook een brief van de areamanager :') Hier is een betere foto, is een TNT Express busje.
Had een keer een kleppenwagen waarvan de handrem het niet goed genoeg deed om stil te kunnen staan op een heuveltje. Das dan ook rennen.
Hier heeft iemand jaren geleden zn postauto op een bermpaaltje in de vorm van een piramide gereden, vlak voor de vestiging. Naar het schijnt is die piramide in de onderkant geramd en moest er een takelwagen om het los te krijgen.
pi_96108927
Ik moest lachen om de titel. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96111918
quote:
Veronica Uitgeverij keert terug

28 april 2011 - Vanaf 1 mei zullen we weer de radio- en televisiegidsen van Veronica gaan bezorgen. Veronica Magazine en Totaal TV keren weer terug bij TNT Post nadat zij per 1 januari 2010 de gidsen hadden ondergebracht bij Selektmail.

De reden van de overstap naar Selektmail was destijds gebaseerd op de prijs die Selektmail kon bieden. Zoals bekend heeft Sandd inmiddels Selektmail overgenomen en zij bezorgen niet op donderdag. Dit was voor Veronica Uitgeverij een reden om weer met ons in gesprek te gaan.

Bezorging
Met ingang van de eerste week van mei zullen wekelijks bijna 750.000 Veronica Magazines en twee wekelijks ongeveer 40.000 stuks Totaal TV weer door ons worden bezorgd. We gaan dit weer met dezelfde zorg doen als Veronica Uitgeverij van ons gewend was. In totaal gaat het om een jaarlijks volume van zon 40 miljoen radio- en televisiegidsen. Het contract loopt tot en met 2014.

TV Film
Ook het omroepblad TV Film dat wordt uitgegeven door Bindinc (de uitgever van o.a. ook de TeleVizier, Avrobode, KRO en NCRV gids) komt per 1 mei weer terug. TV Film gaan we twee wekelijks bij zon 70.000 abonnees bezorgen.

bron: Commercie
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_96112541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Mooi voor het bedrijf, maar ik denk niet dat we de tijd die ooit is afgepakt toen ze verdwenen terug zullen zien. 750duizend is best veel, is een kwart kampioen elke week.
Oh en alsjeblieft nooit meer een combimailing waar je overal een veronicagids moest afleveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door carboni op 28-04-2011 22:16:12 ]
pi_96114856
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Handremmetje vergeten:
http://www.nufoto.nl/foto(...)jdt-van-trap-af.html
Precies naast de vestiging van TNT Post nog wel. :')
Tok.
pi_96117907
Best veel, 750.000. Ik dacht dat alleen bejaarden nog een TV-gids hadden :+
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_96121746
Ik zal mij even voorstellen,

Stefan, 18 jaartjes, en woon in het limburgse nederweert.

Ik werk hellaas niet bij tnt post, MAAR!, (voordat jullie beginnen te denken, wat moet je hier dan)

Ik werk in Neerlands grootste drukkerij, Waar dus ook onderandere Veronica magazine, Elsevier, Story, Nieuwe revu, VPRO gids, en nog meer veel meer dingen gedraaid worden.

Een van de dingen waar ik over ga, is de afdeling postverzendingen, Dat wil dus zeggen, van het bestellen van lege containers, tot het laden van volle containers.

Daardoor kom ik dus ook heel veel in aanraking met tnt post, en weet dus ook al een maand of 3 dat tnt een naam verandering kreeg

Voor diegene die dus niet weten welke drukkerij ik bedoel, Roto Smeets Weert.

Mijn vraag, Ben ik welkom hier? O+
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_96121950
Nee

There are only 151 Pokémon.
pi_96123920
Half 5, tijd om te vertrekken.
lama
pi_96124105
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef stefkee3 het volgende:
[...]
Dus als we gecodeerde bundels krijgen waar toch nog verschillende wijken inzitten mogen we jou erop aanspreken? :D
pi_96129898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Kut, ik was eigenlijk wel blij met de dunnere bundels, komt er ineens allerlei zooi terug :(
pi_96142010
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd voor een nieuwe header en nieuwe kopjes in de OP dus :')
Wil best wel ff een nieuwe header maken :D maar ik kan nog niet zoveel geschikte plaatjes vinden nu..

Hier volgende week weer HAH/sticker telling doen.. dat zeiden ze er niet bij toen ze vroegen of ik extra wilde werken :( vorig jaar kon ik het uit mijn hoofd doen, want toen liep ik al maanden in dezelfde wijk elke dag. Nu niet meer, helaas.. dus dat wordt goed kijken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_96142730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:28 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Dus als we gecodeerde bundels krijgen waar toch nog verschillende wijken inzitten mogen we jou erop aanspreken? :D
Hellaas wel ja,
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')