abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95859757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
Officieel begin ik pas 10.00 uur. Vroeger begon ik altijd 08.00 uur. Maar ik ben nog maar een keer in die half jaar dat het is veranderd om 10.00 uur begonnen. De rest is er altijd een zieke, teveel werk of mensen op vakantie of wat dan ook.

Vroeger had ik altijd een vaste dienst en deed ik wel eens wat extra's lopen.. maarja, het voordeel hier van is wel dat ik 100% uren uitbetaald krijg en niet een bepaald tarief per wijk krijg aangezien ik ''vliegende'' keep ben.
Van de zomer ook, ik ken bijna alle wijken.. dus ik heb al gezegd laat mij maar de hele zomer sorteren en lopen 5 - 6 uurtjes per dag, heerlijk! Kan daar zo van genieten met dit weer, echt!
Bij ons is er ook iemand die net zo'n soort dienst heeft als dat jij hebt, maar die krijgt de grootste rotdiensten. Ben dan ook blij dat ik een korte vaste dienst met alleen binnenwerk heb. Heb ik geen zin, dan ben ik 11:00 thuis, en er staat altijd wel een latere dienst of een aantal wijken open om extra uren te maken.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:55:27 #277
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95861800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Bij ons is er ook iemand die net zo'n soort dienst heeft als dat jij hebt, maar die krijgt de grootste rotdiensten. Ben dan ook blij dat ik een korte vaste dienst met alleen binnenwerk heb. Heb ik geen zin, dan ben ik 11:00 thuis, en er staat altijd wel een latere dienst of een aantal wijken open om extra uren te maken.
Nja, ik vind de afwisseling erg fijn. En gewoon dat ik elke minuut uitbetaald krijg. Als ik vroeg moet werken en de baas ook, haalt ie me thuis helemaal op omdat ik anders zit te kloten met treinvervoer. En van de rest, tja rotdiensten.. de wijken zijn fijn.. maar ik werk dan regelmatig van 06.00 tot 16.00 of 17.00.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_95862539
wij hebben gelukkig geen 'restdienst' zeg maar. Wel binnendiensten op zaterdag, en ook weleens dat er een wijkje blijft staan en dat die persoon dat dan meepikt. Maar er is niet iemand die de vrijgevallen diensten standaard doet.

Zit wel veel verschil in, ik ben best bereid om een extra wijk mee te nemen bijvoorbeeld, of wat aangetekenden ofzo, maar er zijn ook collegas die ecth doen wat er op hun dienst staat en verder helemaal niets.. Hun goed recht hoor, maar wel opvallend :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:44:55 #279
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95864384
De eerste paar jaar heb ik ook veel extra gewerkt, doordeweeks buslichten, zaterdags na m'n vaste dienst extra wijken lopen enzo. Maar omdat m'n vaste dienst een extra postbezorgerswijkvoorbereiding erbij kreeg en ik niet per se extra hoef te werken doe ik het ook niet zoveel meer. Doordeweeks werken heb ik zelfs al een half jaar ofzo niet meer gedaan, behalve bij de KNJ dan.
Nothing is what it seems
pi_95867847
Ik ben wel degene die elke week een andere dienst heeftt, ben ik wel blij mee, maar als het een rotdienst is mag er altijd wel een kantje vanaf ofzo.
pi_95870136
Vind zelf dat elke week dezelfde dienst erg gaat vervelen, voordeel is wel dat je goed kan inschatten wanneer je klaar bent en hij gaat altijd op het snelst.
Heb zelf wel eens 2 weken achter elkaar dezelfde rit gedaan, op het laatst ging ie zo automatisch dat ik nauwelijks kon herinneren hoe ik die rit gereden had. Snap niet hoe die chauffeurs en postbezorgers dat overleven.
pi_95870405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
Vind zelf dat elke week dezelfde dienst erg gaat vervelen, voordeel is wel dat je goed kan inschatten wanneer je klaar bent en hij gaat altijd op het snelst.
Heb zelf wel eens 2 weken achter elkaar dezelfde rit gedaan, op het laatst ging ie zo automatisch dat ik nauwelijks kon herinneren hoe ik die rit gereden had. Snap niet hoe die chauffeurs en postbezorgers dat overleven.
Ik heb elke week dezelfde boerenwijk heerlijk. Zonder nadenken alles doen. Dus je hebt alle tijd om de rest van je leven te overdenken. Heerlijk
pi_95870726
Op dit moment heb ik dezelfde wijk, maar volgens mij kan dat elk moment veranderen.
Ik vind het eigenlijk niet erg, want wat afwisseling is ook wel leuk.

Ik hoop wel dat ik dezelfde wijk mag blijven voorbereiden, dat gaat toch het snelst.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:03:06 #284
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95872410
Ik heb al bijna 3 jaar lang elke zaterdag dezelfde autowijk. Daarnaast vaak ook in vakanties deze wijk gereden.

De eerste paar maanden vond ik het wel leuk. Daarna begon het te vervelen en heb ik meerdere malen gevraagd of ik een andere dienst mocht, maar nu ik 'm bijna 3 jaar gereden heb vind ik het ook wel weer prettig. Snap opzich wel waarom sommige postbodes altijd dezelfde wijk hebben en dat ook wìllen. Je kent elke scheefstaande stoeptegel en hobbel in de weg, leert alle details kennen en mensen die je weleens tegenkomt en een praatje mee maakt. En het gaat uiteindelijk op z'n snelst, zoals carboni al zei.
Nothing is what it seems
pi_95872709
Ik ben er ook alleen maar voor het "vuile werk", ik heb geen vaste wijk of dienst. Sommige wijken staan vaker open dan andere dus ik heb wel regelmatig dezelfde wijken, maar geen enkele dag is hetzelfde. Best irritant, je weet nooit waar je aan toe bent en kunt eigenlijk niks buiten het werk om plannen. Aan de andere kant is afwisseling inderdaad ook wel fijn, ik heb in december een tijd dezelfde wijk gehad en dan ga je je ook wel kapot vervelen (ik wel, tenminste :P). Stond laatst met de vaste bezorger van die wijk te praten en toen had-ie 'm andersom gezet zodat hij hem achterstevoren kon lopen, gewoon omdat het kon :')
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95872974
natuurlijk kan je wel buiten werk om plannen. Gewoon zeggen dat je om 2 uur klaar moet zijn.
de rest doet iemand anders dan maar.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 april 2011 @ 23:15:38 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95872999
_O-

Ik heb twee wijken die ik regelmatig afwissel. Allebei hebben ze hun plus en minpunten. De ene wijk kan ik bijna met mijn ogen dicht doen zo goed ken ik die wel. Vervelen gaat het niet, al heb ik wel dat ik vaak blij ben dat ik een bepaald uithoekje over kan slaan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95874158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Troeta het volgende:
natuurlijk kan je wel buiten werk om plannen. Gewoon zeggen dat je om 2 uur klaar moet zijn.
de rest doet iemand anders dan maar.
Mja, maar dat is natuurlijk ook gewoon slecht te plannen als je alleen maar bezorgt. Een wijk kan later voorbereid zijn dan normaal, er kan ineens veel post zijn, er kan veel HAH zijn waardoor je langer bezig bent... in mijn ervaring werkt het veel beter als je zegt dat je pas vanaf een bepaalde tijd kunt beginnen, dus afspraken plan ik zoveel mogelijk in de ochtend. :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95880148
Hey tuig van de richel! Waar blijft mijn nieuwe U2.com CD? De bezorging is al 2 dagen overdue!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_95880412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef CoExist het volgende:
Hey tuig van de richel! Waar blijft mijn nieuwe U2.com CD? De bezorging is al 2 dagen overdue!
Komt morgen
pi_95883183
Gister moest ik dus een haalrit doen, was zoals ik al dacht, lekker rustig ivm Goede vrijdag.

Heerlijk cruisen, SlamFM aan, armpje uit het raam 8-) en was ook lekker vlot weer terug.

Ik vind het echt een prima studentenbaantje zo, lekker autorijden, en er ook nog voor betaald krijgen ook :9
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:40:21 #292
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95886406
Heerlijk weertje! Wel lange sorteerdag.. 06.00 tot 12.00. En nu nog een buitenwijk van 3-4 uur. Even wat eten en we gaan weer O+
Lekker geld verdienen zo!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:13:18 #293
342418 VKV
Plausibel
pi_95889724
Vandaag de huurverhogingsbrieven hier, maakte het voorbereidingswerk toch wat minder aangenaam.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:25:54 #294
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95889960
Zo, 10 uurtjes gewerkt. Ben echt kapot. :P
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:36:36 #295
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95896918
Hier van 08:00 tot 15:30 gewerkt. Lang genoeg. :P

Volgende week vrij! *O*
Nothing is what it seems
pi_95990636
morgen half 6 paraat, keer meekijken met de operators :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:46:16 #297
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95990710
Zo meteen maar weer een paar uurtjes.
pi_96016553
Weet iemand wat het salaris van een medewerker collectie is voor een 18 jarige?

Misschien een leuk bijbaantje naast mijn huidige baan als zatermedewerker...
Out for my own, to live my own way...
pi_96038843
Tussen de 6 en de 8 euro per uur. Ik weet het niet precies, want toen ik op m'n 19e ging solliciteren hadden ze het over 6,80 per uur, maar op m'n contract staat nu iets van 8 euro per uur. Misschien komt dat ook door schaaljaren, en dat ik hiervoor ook zaterdagmedewerker was.

Ik heb ongeveer dezelfde stap gemaakt (alleen heb ik het post bezorgen op zaterdag laten vervallen), en kan het zeker aanraden. Ik vind dit fijner dan werken op zaterdag. Ik werk nu ongeveer 2 avondjes per week, en dan iedere keer 2 a 3 uurtjes, en dat bevalt me prima, heb ik de zaterdag lekker voor mezelf.
pi_96039179
Was het nog druk gisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')