Bij ons is er ook iemand die net zo'n soort dienst heeft als dat jij hebt, maar die krijgt de grootste rotdiensten. Ben dan ook blij dat ik een korte vaste dienst met alleen binnenwerk heb. Heb ik geen zin, dan ben ik 11:00 thuis, en er staat altijd wel een latere dienst of een aantal wijken open om extra uren te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
Officieel begin ik pas 10.00 uur. Vroeger begon ik altijd 08.00 uur. Maar ik ben nog maar een keer in die half jaar dat het is veranderd om 10.00 uur begonnen. De rest is er altijd een zieke, teveel werk of mensen op vakantie of wat dan ook.
Vroeger had ik altijd een vaste dienst en deed ik wel eens wat extra's lopen.. maarja, het voordeel hier van is wel dat ik 100% uren uitbetaald krijg en niet een bepaald tarief per wijk krijg aangezien ik ''vliegende'' keep ben.
Van de zomer ook, ik ken bijna alle wijken.. dus ik heb al gezegd laat mij maar de hele zomer sorteren en lopen 5 - 6 uurtjes per dag, heerlijk! Kan daar zo van genieten met dit weer, echt!
Nja, ik vind de afwisseling erg fijn. En gewoon dat ik elke minuut uitbetaald krijg. Als ik vroeg moet werken en de baas ook, haalt ie me thuis helemaal op omdat ik anders zit te kloten met treinvervoer. En van de rest, tja rotdiensten.. de wijken zijn fijn.. maar ik werk dan regelmatig van 06.00 tot 16.00 of 17.00.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons is er ook iemand die net zo'n soort dienst heeft als dat jij hebt, maar die krijgt de grootste rotdiensten. Ben dan ook blij dat ik een korte vaste dienst met alleen binnenwerk heb. Heb ik geen zin, dan ben ik 11:00 thuis, en er staat altijd wel een latere dienst of een aantal wijken open om extra uren te maken.
Ik heb elke week dezelfde boerenwijk heerlijk. Zonder nadenken alles doen. Dus je hebt alle tijd om de rest van je leven te overdenken. Heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
Vind zelf dat elke week dezelfde dienst erg gaat vervelen, voordeel is wel dat je goed kan inschatten wanneer je klaar bent en hij gaat altijd op het snelst.
Heb zelf wel eens 2 weken achter elkaar dezelfde rit gedaan, op het laatst ging ie zo automatisch dat ik nauwelijks kon herinneren hoe ik die rit gereden had. Snap niet hoe die chauffeurs en postbezorgers dat overleven.
Mja, maar dat is natuurlijk ook gewoon slecht te plannen als je alleen maar bezorgt. Een wijk kan later voorbereid zijn dan normaal, er kan ineens veel post zijn, er kan veel HAH zijn waardoor je langer bezig bent... in mijn ervaring werkt het veel beter als je zegt dat je pas vanaf een bepaalde tijd kunt beginnen, dus afspraken plan ik zoveel mogelijk in de ochtend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Troeta het volgende:
natuurlijk kan je wel buiten werk om plannen. Gewoon zeggen dat je om 2 uur klaar moet zijn.
de rest doet iemand anders dan maar.
Komt morgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef CoExist het volgende:
Hey tuig van de richel! Waar blijft mijn nieuwe U2.com CD? De bezorging is al 2 dagen overdue!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |