Nou dan ga ik maar even goed kijken of ze het volledig invullen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Ataraxy het volgende:
En dat VOG formulier kreeg ik ook half ingevuld mee, oftewel ik moest terug en weer naar het gemeentehuis.
Dan nog kun je het terugrekenen door je extra uren door je andere uurloon te delen ;-)Bevrijdingsdag heb je om de 5 jaar vrij i.v.m. lustrumquote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Harmony-uitdraaien bekijken. Bij ons zitten die in een map die in de kantine ligt, maar misschien hebben andere vestigingen er een betere plek voor.Daar staat gewoon per medewerker het aantal gewerkte uren.
[..]
Dat werkt ook niet altijd, ik krijg bijv. voor de extra gewerkte uren een ander bedrag per uur dan voor de contracturen
En als ze de planning niet rond krijgen kunnen ze mensen dwingen om toch te komen werken die dag. Artikel zoveel zoveel van de CAO.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef Lastpost het volgende:
Mij hadden ze gevraagd of ik wilde 2 mei, heb ze er alleen niet meer over gehoord want ik zou erover nadenken.
Morgen maar even doorgeven dat ik toch echt niet beschikbaar ben.
Dat is wel raar, er staat nu een niet nader te noemen bedrag die alleen al in de zomer van 2010 bij elkaar hebt gewerkt. En dat was nadat ik mijn vakantiegeld had gehad!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef carboni het volgende:
Vakantiegeld is 8% over alles van 1 juni 2010 tot 31mei 2011. Wat je al opgebouwd hebt staat op loonstrook onder "totalen t/m deze berekeningen" onder "recht vt". Krijgen we in Mei.
In juni krijgen we winstuitkeringen wat een spectaculaire 1,5% is van 1 juni 2010 tot 30 juni 2011. Ongeveer recht vt / 8
het gaat om 8 % van je totaal verdiende salaris.. ongeveer een maandsalaris dus, als je iedere maand evenveel uren maaktquote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is wel raar, er staat nu een niet nader te noemen bedrag die alleen al in de zomer van 2010 bij elkaar hebt gewerkt. En dat was nadat ik mijn vakantiegeld had gehad!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef pussywillow het volgende:
(Als het een keer daadwerkelijk druk is - en er uiteraard te weinig mensen zijn - gedraagt hij zich als die Irakese minister van Informatie toentertijd en ontkent hij gewoon dat het druk is) Of hij is vergeten dat hij mij heeft gevraagd, daar zie ik hem ook wel voor aan.
tjee, huilie.. print m gewoon uitquote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef ellenatmars het volgende:
Grmbl, werkt dat echt zo? ik wil m op papier't is handig dat je je loonstrook dan eerder kunt inzien, maar ik ontvang m toch liever op papier.
Heb je dan geen vaste begintijd? Dat is toch ook helemaal niks om je maar aan te moeten passen aan de grollen van je teamcoach.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef Dionysiou het volgende:
Net te horen gekregen dat ik zaterdag moet beginnen om 06.15 om te Vossen.
Ben een beetje de extra hulp / invaller van de vroege diensten.
Moet dan nog een aantal wijken voorbereiden en 1tje lopen. Gaat wel 2/3 worden denk ik, minimaal.
Had vorige week een buitenwijk en met dat weer is dat echt een genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |