abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95803134
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Ataraxy het volgende:

En dat VOG formulier kreeg ik ook half ingevuld mee, oftewel ik moest terug en weer naar het gemeentehuis. :{
Nou dan ga ik maar even goed kijken of ze het volledig invullen.
Zo'n pretje vind ik het niet, om te wachten in een of ander muf gemeentehuis.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95805566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Harmony-uitdraaien bekijken. Bij ons zitten die in een map die in de kantine ligt, maar misschien hebben andere vestigingen er een betere plek voor. :P Daar staat gewoon per medewerker het aantal gewerkte uren.

[..]

Dat werkt ook niet altijd, ik krijg bijv. voor de extra gewerkte uren een ander bedrag per uur dan voor de contracturen :?
Dan nog kun je het terugrekenen door je extra uren door je andere uurloon te delen ;-)Bevrijdingsdag heb je om de 5 jaar vrij i.v.m. lustrum
De dinsdag na pasen wordt er gewerkt als een maandag dus sommigen zijn van zichzelf roostervrij...
De week erop (2 mei) is bij ons zo goed als verplicht om te komen 8)7
  donderdag 21 april 2011 @ 14:27:28 #253
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95805862
Mij hadden ze gevraagd of ik wilde 2 mei, heb ze er alleen niet meer over gehoord want ik zou erover nadenken.
Morgen maar even doorgeven dat ik toch echt niet beschikbaar ben.
pi_95806588
Ze kunnen weer goed de drukte voorspellen met hun geweldige prognoses, maar niet heus. Het zou deze hele week tussen rustig en maatwerk rustig zijn, nou vandaag stond de post tot het plafond: diverse ochtendwijken hadden iets van 10 blauwe bakken. Maar denk maar niet dat ze extra mensen inzetten. Als het rustig is zijn ze er als de kippen bij om wijken op te delen, maar als het druk is komt er heus geen hulp. Ik zit nu thuis even uit te hijgen, en ik ga straks nog maar even mijn bestelling afmaken (uurtje lopen nog, denk ik).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 21 april 2011 @ 14:54:44 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95806797
Ik moet nog een kleine 2 uur, eerst even eten.
pi_95807059
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef Lastpost het volgende:
Mij hadden ze gevraagd of ik wilde 2 mei, heb ze er alleen niet meer over gehoord want ik zou erover nadenken.
Morgen maar even doorgeven dat ik toch echt niet beschikbaar ben.
En als ze de planning niet rond krijgen kunnen ze mensen dwingen om toch te komen werken die dag. Artikel zoveel zoveel van de CAO.

En dan moet je echt een heel goede reden om te kunnen weigeren. Van het niveau dat je geopereerd moet worden die dag. :+
pi_95807334
@ hierboven

Ik was voor 12en al klaar met mn bestelling :P

9.15 de deur uit
lama
pi_95807732
bij ons zijn zaterdag zo ongeveer ALLE vaste krachten vrij. Erg raar datze dat toegestaan hebben, en ik ben benieuwd hoe het opgelost wordt. niet mijn probleem, ik ben op vakantie haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 21 april 2011 @ 15:53:25 #259
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95808987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef carboni het volgende:
Vakantiegeld is 8% over alles van 1 juni 2010 tot 31mei 2011. Wat je al opgebouwd hebt staat op loonstrook onder "totalen t/m deze berekeningen" onder "recht vt". Krijgen we in Mei.

In juni krijgen we winstuitkeringen wat een spectaculaire 1,5% is van 1 juni 2010 tot 30 juni 2011. Ongeveer recht vt / 8
Dat is wel raar, er staat nu een niet nader te noemen bedrag die alleen al in de zomer van 2010 bij elkaar hebt gewerkt. En dat was nadat ik mijn vakantiegeld had gehad!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_95809648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat is wel raar, er staat nu een niet nader te noemen bedrag die alleen al in de zomer van 2010 bij elkaar hebt gewerkt. En dat was nadat ik mijn vakantiegeld had gehad!
het gaat om 8 % van je totaal verdiende salaris.. ongeveer een maandsalaris dus, als je iedere maand evenveel uren maakt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 21 april 2011 @ 16:31:51 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95810805
Ik heb je even een PM gestuurd
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_95811503
Voor 2 mei hebben ze me heel lang geleden al gestrikt. Ik vind het best, ik ben allang blij dat het geen normale maandagdienst is want daar heb ik best wel een hekel aan :P En mijn TC kennende heeft hij in blinde paniek veel teveel mensen gevraagd, want dat doet hij altijd als het druk dreigt te worden, en zit ik me daar op 2 mei te vervelen. (Als het een keer daadwerkelijk druk is - en er uiteraard te weinig mensen zijn - gedraagt hij zich als die Irakese minister van Informatie toentertijd en ontkent hij gewoon dat het druk is :P) Of hij is vergeten dat hij mij heeft gevraagd, daar zie ik hem ook wel voor aan.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95811711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef pussywillow het volgende:
(Als het een keer daadwerkelijk druk is - en er uiteraard te weinig mensen zijn - gedraagt hij zich als die Irakese minister van Informatie toentertijd en ontkent hij gewoon dat het druk is :P) Of hij is vergeten dat hij mij heeft gevraagd, daar zie ik hem ook wel voor aan.
:')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95812189
Wanneer ontvangen we onze loonstrook? Ik heb m nog niet, terwijl we al wel uitbetaald zijn :{ Je ontvangt toch sowieso altijd de papieren versie, ookal heb je je aangemeld bij die NotaBox van Rabobank? :?
pi_95812275
volgens mij krijg je hem dan alleen nog digitaal toch?als je dat gedaan hebt. ik weet het niet ik heb nog steeds alleen papier :P Papieren loonstrook gister al gekregen
pi_95812327
Je krijgt het alleen digitaal als je digitale loonstrook aanvraagt.
lama
pi_95812858
Grmbl, werkt dat echt zo? ik wil m op papier }:| 't is handig dat je je loonstrook dan eerder kunt inzien, maar ik ontvang m toch liever op papier.
pi_95813046
Dan print je de digitale loonstrook uit. Voila, papier!
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95831427
Morgen haalritje doen, zal wel rustiger zijn dan normaal denk ik ivm goede vrijdag ? . Lekker vlot klaar hopelijk
pi_95839896
Tijd om aan 't werk te gaan!
lama
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:28:18 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95842800
Net te horen gekregen dat ik zaterdag moet beginnen om 06.15 om te Vossen.
Ben een beetje de extra hulp / invaller van de vroege diensten.

Moet dan nog een aantal wijken voorbereiden en 1tje lopen. Gaat wel 2/3 worden denk ik, minimaal.
Had vorige week een buitenwijk en met dat weer is dat echt een genot. O+
pi_95843369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef ellenatmars het volgende:
Grmbl, werkt dat echt zo? ik wil m op papier }:| 't is handig dat je je loonstrook dan eerder kunt inzien, maar ik ontvang m toch liever op papier.
tjee, huilie.. print m gewoon uit :D staat precies hetzelfde op!
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:37:01 #273
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95845274
Je loon wordt er niet minder op door het uit te printen ipv een gewoon loonstrookje. :P
Nothing is what it seems
pi_95857304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef Dionysiou het volgende:
Net te horen gekregen dat ik zaterdag moet beginnen om 06.15 om te Vossen.
Ben een beetje de extra hulp / invaller van de vroege diensten.

Moet dan nog een aantal wijken voorbereiden en 1tje lopen. Gaat wel 2/3 worden denk ik, minimaal.
Had vorige week een buitenwijk en met dat weer is dat echt een genot. O+
Heb je dan geen vaste begintijd? Dat is toch ook helemaal niks om je maar aan te moeten passen aan de grollen van je teamcoach.
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:31:15 #275
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95858405
Officieel begin ik pas 10.00 uur. Vroeger begon ik altijd 08.00 uur. Maar ik ben nog maar een keer in die half jaar dat het is veranderd om 10.00 uur begonnen. De rest is er altijd een zieke, teveel werk of mensen op vakantie of wat dan ook.

Vroeger had ik altijd een vaste dienst en deed ik wel eens wat extra's lopen.. maarja, het voordeel hier van is wel dat ik 100% uren uitbetaald krijg en niet een bepaald tarief per wijk krijg aangezien ik ''vliegende'' keep ben.
Van de zomer ook, ik ken bijna alle wijken.. dus ik heb al gezegd laat mij maar de hele zomer sorteren en lopen 5 - 6 uurtjes per dag, heerlijk! Kan daar zo van genieten met dit weer, echt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')