Hoezo dat, zoveel boeiends staat er niet op.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef rub3n het volgende:
[..]
Als je hier je rittenlijst "verduisterd" ligt er een de volgende dag een ontslagbrief klaar gok ik zo.
Heb wel eens gehad dat die pokkescanner niet wou uitlezen. Gebeurd ook wel minstens 1 keer per week bij collega's. Nog niemand ontslagen zien worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef rub3n het volgende:
[..]
Als je hier je rittenlijst "verduisterd" ligt er een de volgende dag een ontslagbrief klaar gok ik zo.
Daarmee moest ik ook een keer voor een pakket tekenen, kon niet eens het display goed zien omdat de helderheid heel laag stond. Heb toen maar een willekeurig krabbeltje gezet, geen idee wat ik precies schreef.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef carboni het volgende:
Overigens draait het systeem niet alleen op die uitdraaien. Er zit nog een hele database achter waar ook klantservice meteen kan kijken na het uitlezen. Heb 1 keer een uitdraai gezien toen ze zich afvroegen waarom een hele rit op gemist stond. Was er weer iemand die het de verkeerde startbarcode gebruikte.
Bij de autounit schijnen er nieuwe scanners te komen, van die dingen waar die pakketchauffeurs mee lopen. Die dingen registreren de handtekening vaak maar half.
ik weet niet, maar 8 / 8 is toch geen 1,5quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef carboni het volgende:
Vakantiegeld is 8% over alles van 1 juni 2010 tot 31mei 2011. Wat je al opgebouwd hebt staat op loonstrook onder "totalen t/m deze berekeningen" onder "recht vt". Krijgen we in Mei.
In juni krijgen we winstuitkeringen wat een spectaculaire 1,5% is van 1 juni 2010 tot 30 juni 2011. Ongeveer recht vt / 8
Het is maar een benadering, bij de meeste hier zal die winstuitkering toch niet meer dan 20 euro zijn. Zowiezo is het goede berekening; aangezien er nog 2 maanden loon bij komt + vakantietoeslagquote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik weet niet, maar 8 / 8 is toch geen 1,5ik zou zeggen deel het door 6, dan zit je op 1,25 haha.. wordt het nog wat meer.
edit ik kan ook niet rekenen.. 1,33 zit je dan![]()
Dacht ik ook, bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef carboni het volgende:
Ik kreeg ook aan aanvraagformulier mee voor VOG, geloof ook niet dat het zonder kan want ze kijken naar de punten die je werkgever aanstipt op de aanvraag.
Haha toen ik begon zeiden ze dat je automatisch ontslagen werd als je geen VOG inleverde. Maar ben je tijdelijke kracht? Geloof dat tijdelijke hulpkrachten geen VOG hoeven in te leveren.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht ik ook, bedankt voor je antwoord.
Eigenlijk wel een rare situatie, ik werk er al vanaf november... zonder dat ze ooit een vog hebben gezien.
Das wel drastischquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef carboni het volgende:
[..]
Haha toen ik begon zeiden ze dat je automatisch ontslagen werd als je geen VOG inleverde. Maar ben je tijdelijke kracht? Geloof dat tijdelijke hulpkrachten geen VOG hoeven in te leveren.
Ja morgen wordt gewoon gewerkt, hoezo zou er niet gewerkt worden?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt er morgen eigenlijk gewoon gewerkt?
En bij wie moet ik klagen over mijn uren, deze maand ineens veel minder dan normaal verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |