quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Modus het volgende:
Als God echt bestond had De Kast natuurlijk nooit een platencontract gekregen, Syb..
quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Modus het volgende:
Als God echt bestond had De Kast natuurlijk nooit een platencontract gekregen, Syb..
God beloond op geloof, niet op kwaliteitquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Modus het volgende:
"zingen"quote:
TS moet alleen niet zelf de reeks nog eens 1 ophogen, dat ging al automatisch.quote:
oh echtquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
TS moet alleen niet zelf de reeks nog eens 1 ophogen, dat ging al automatisch.
Verrek nu je het zegt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
TS moet alleen niet zelf de reeks nog eens 1 ophogen, dat ging al automatisch.
Hij begon wel leuk.quote:
En Jezus komt uit de Kast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, sinds 12:58 uur gistermiddag pas.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef DrDurden het volgende:
Ik zet dan toch liever Jesus Christ Superstar nog een keertje op.
Kleine moeite, groot plezier.quote:
Ik ook niet, ik keek dat stukje in DWDD wel natuurlijk, want Hanna Verboom is zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ga die geloofscrap echt niet kijken.Die filmpjes, echt zielig.
Verder een leuke DWDD, vanavond hopelijk weer.
Midas is toch vaak best grappig en gevat en grappig en zo?quote:
Hij was er ook erg blij mee, zo te zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef borisz het volgende:
Claudia knalt er ook weer even een kaalheidsopmerking uit naar v Nieuwkerk
Toch wel iets meer stijl dan Hans Breukhoven of Gerrit van der Valk.quote:
Mooi publiekje.quote:
En daarom komt-ie vandaag nóg eens zijn gelijkje halen.quote:
Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Eenskijken het volgende:
dat publiekomg
overigens standaaard reactie van claudia'dit wordt wel opgenomen he'...
Ach 15,9 miljoen Nederlanders hebben Cruijff nooit ontmoet en hebben ook een mening over hem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dit.
'Ik heb die meneer Cruijff nooit ontmoet'
Ik geloof het niet en ben niet eens zo'n Cruijff fan.quote:
Er zitten een paar olijke jongedames redelijk prominent in het zicht.quote:
Televaag tot nu toe lezen -1quote:
Welke? Die blonde of die neppert erachterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
IK kwam hier om te kijken wat FOK! van die vrouwen achter Coronel vond. En jullie delen mijn mening. Die redhead
huh.. heb ik nationale indianendag gemist ofzo? Of heeft dat subforum nog een reden?quote:
Die met die brilquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke? Die blonde of die neppert erachter
Inspringen op de acualiteit, he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
huh.. heb ik nationale indianendag gemist ofzo? Of heeft dat subforum nog een reden?
Waarschijnlijk is dat ook nog de enige oplossing van het hele grote probleem. Gewoon weer eens een keer kampioen worden, door te voetballen. Net als vroeger.quote:
Moet PSV eerst verliezen/gelijk spelen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook nog de enige oplossing van het hele grote probleem. Gewoon weer eens een keer kampioen worden, door te voetballen. Net als vroeger.
Eindbaasquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk komt met Will Smith aanzetten?
Dat zijn de nadelen van een harem hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat over die roodharigen en nu willen de vrouwen hier GTST![]()
Kut.
Om 12 uur is de herhaling.quote:
Had hij beter dit nummer kunnen doen:quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk komt met Will Smith aanzetten?
Ik ben bang van wel.quote:
Shhh!quote:
idd, hij komt als een perv op me overquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
Vies mannetje met zn obsessie voor roodharigen
Ik vind 'm ook wat viezig overkomen. Ik voel me gevleid en ongemakkelijk tegelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
Nou, nou, nou. Geef ze de kost...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
ja ik vind het ook een beetje viezigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef pfaf het volgende:
Wat kneuterig dit zeg. Ik had een mooie ode aan roodharige vrouwen verwacht, komt dit flauwe gezeik.
Nepquote:
waar is jouw fobo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wat viezig overkomen. Ik voel me gevleid en ongemakkelijk tegelijk.
Dat is ook weer waar, ze kregen het kennelijk niet voor elkaar de de voorste rij volledig te laten bestaan uit prachtexemplaren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef alors het volgende:
Maar eerlijk, zoveel knapperds zitten er nou niet bij daar, ik ken wel veel knappere roodharigen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Zoals de foto die borisz post!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Whehe smaken verschillen nietquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar Leo kan alleen vertellen over de zomerhits van 1967. Wat wordt het dit jaar?
De zanger is een Parool-vriendje van Matthijs: Jos Bloemkolk, columnist Bob Frommé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een sneue vertoning, dat Noodweer... ouwe mannen met een rapper erbij.
Dat snap ik ook niet, het is sowieso oude koeien uit de sloot halen. Het voegt niets toequote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
Altijd die Engelse dragqueenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
Daar ken ik er 3 van en die 3 komen alledrie vaker in dwddquote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ringo het volgende:
Te gast in de uitzending van woensdag 20 april zijn: Dick Molman, Peter Poot, Staff Benda Bilili, David Van Reybrouck en Aad van den Heuvel. Muziek is er óók van Lavinia Meijer, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Jort Kelder.
Molman is directeur of zo bij SBS6.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef wdn het volgende:
Daar ken ik er 3 van en die 3 komen alledrie vaker in dwdd
Z'n "eerlijkheid" is soms wel grappig. Voor de rest een flapdrol die geen deuk in een politiek bakje boter zal slaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Trump is inmiddels een soort Hefner-wannabe. Al was Hefner zélf al een wannabe.
Ik vond het toen geweldig maar die show in HMH en zo te zien deze musical is erg plat. Makkelijk scoren door die 3 (en lekker zakken vullen). Ze zijn afgezakt naar SBS niveau.quote:
Hopelijk niet, maar als je ziet hoe ver Sarah Palin was gekomen...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n "eerlijkheid" is soms wel grappig. Voor de rest een flapdrol die geen deuk in een politiek bakje boter zal slaan.
Die Trump krijgt helemaal niets voor elkaar, veel te stampvoetend als hij z'n zin niet krijgt. Obama krijgt tenminste partijen bij elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar als je ziet hoe ver Sarah Palin was gekomen...
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Molman is directeur of zo bij SBS6.
Nou ik denk het wel maar hij wil totaal niks uitspreken (kan ik me wel voorstellen trouwens want dit is gisteren pas besloten he).quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef pberends het volgende:
Wat een figuur die directeur... hij snapt eigenlijk niet wat hij gekocht heeft.
Ga er dan niet zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel maar hij wil totaal niks uitspreken (kan ik me wel voorstellen trouwens want dit is gisteren pas besloten he).
Dat kan ook weer niet denk ik.quote:
Mja, die newbie moet even inwerken...quote:
Idd, vind dat hij het wel aardig doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, die newbie moet even inwerken...
Inderdaadquote:
Mwoa, het idee dat elke Nederlander wel 20 ¤ per maand éxtra wilde betalen voor voetbal (wat tot dat moment 'gratis' was) en het idee dat je succes kunt kopen door wat BN-ers te ronselen kan niet hard genoeg afgestraft worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef wdn het volgende:
Die hetze naar sport 7 en naar Talpa toendertijd was ook zwaar overdreven.
Ja nou ze hebben foute inschattingen gemaakt. Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, het idee dat elke Nederlander wel 20 ¤ per maand éxtra wilde betalen voor voetbal (wat tot dat moment 'gratis' was) en het idee dat je succes kunt kopen door wat BN-ers te ronselen kan niet hard genoeg afgestraft worden.
En we houden John ook nú weer in de gaten!
Ze leek wel wat op Tubgirl.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooie lieve vrouw. Maar ze straalt uit dat ze ook anaal doet.
Ach, en in Jamaica is het weer precies andersom.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Ringo het volgende:
De blanken praten over de negers en straks mogen de negers nog even voor de blanken spelen en dansen. Er is ook niks veranderd sinds 1900.
Je zou idd willen dat ze er eens mee ophouden. Ik kijk nu al uit naar de intro van 10 minuten.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou idd willen dat ze er eens mee ophouden. Ik kijk nu al uit naar de intro van 10 minuten.
Wel met Marike Jager.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef UncleDolan het volgende:
Zag ik nou net Job Cohen de polonaise lopen?
Hij past daar prima thuis bij Maxquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ze nodigde hem live op tv uit mee te doen, dus toen werd hij als het ware gedwongen.
Vorige keer al met zijn grote mond over mijn andere held Derksen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Fokking lef van die gast
Jan de pimp van uitgerangeerd hilversum
Klopt. Sowieso een arrogante man.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
dat, ik wil hem wel slaanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |