Eindbaasquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk komt met Will Smith aanzetten?
Dat zijn de nadelen van een harem hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat over die roodharigen en nu willen de vrouwen hier GTST![]()
Kut.
Om 12 uur is de herhaling.quote:
Had hij beter dit nummer kunnen doen:quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk komt met Will Smith aanzetten?
Ik ben bang van wel.quote:
Shhh!quote:
idd, hij komt als een perv op me overquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
Vies mannetje met zn obsessie voor roodharigen
Ik vind 'm ook wat viezig overkomen. Ik voel me gevleid en ongemakkelijk tegelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
Nou, nou, nou. Geef ze de kost...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sofia90 het volgende:
ja ik vind het ook een beetje viezigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef pfaf het volgende:
Wat kneuterig dit zeg. Ik had een mooie ode aan roodharige vrouwen verwacht, komt dit flauwe gezeik.
Nepquote:
waar is jouw fobo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wat viezig overkomen. Ik voel me gevleid en ongemakkelijk tegelijk.
Dat is ook weer waar, ze kregen het kennelijk niet voor elkaar de de voorste rij volledig te laten bestaan uit prachtexemplaren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef alors het volgende:
Maar eerlijk, zoveel knapperds zitten er nou niet bij daar, ik ken wel veel knappere roodharigen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Zoals de foto die borisz post!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |