Dat is ook weer waar, ze kregen het kennelijk niet voor elkaar de de voorste rij volledig te laten bestaan uit prachtexemplaren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef alors het volgende:
Maar eerlijk, zoveel knapperds zitten er nou niet bij daar, ik ken wel veel knappere roodharigen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Zoals de foto die borisz post!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd wel van rood haar, maar alleen niet als het natuurlijk is. Gewoon lekker rood verven en in een vlot modelletje.
Whehe smaken verschillen nietquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar Leo kan alleen vertellen over de zomerhits van 1967. Wat wordt het dit jaar?
De zanger is een Parool-vriendje van Matthijs: Jos Bloemkolk, columnist Bob Frommé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een sneue vertoning, dat Noodweer... ouwe mannen met een rapper erbij.
Dat snap ik ook niet, het is sowieso oude koeien uit de sloot halen. Het voegt niets toequote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
Altijd die Engelse dragqueenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |