Whehe smaken verschillen nietquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar Leo kan alleen vertellen over de zomerhits van 1967. Wat wordt het dit jaar?
De zanger is een Parool-vriendje van Matthijs: Jos Bloemkolk, columnist Bob Frommé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een sneue vertoning, dat Noodweer... ouwe mannen met een rapper erbij.
Dat snap ik ook niet, het is sowieso oude koeien uit de sloot halen. Het voegt niets toequote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
Altijd die Engelse dragqueenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef isildur1 het volgende:
Waarom laten ze op het begin altijd van die cabaretierfilmpjes zien? Totaal niet grappig. Laat dan wat leukers zien het publiek moet er ook niet om lachen net als de gasten..
Daar ken ik er 3 van en die 3 komen alledrie vaker in dwddquote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ringo het volgende:
Te gast in de uitzending van woensdag 20 april zijn: Dick Molman, Peter Poot, Staff Benda Bilili, David Van Reybrouck en Aad van den Heuvel. Muziek is er óók van Lavinia Meijer, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Jort Kelder.
Molman is directeur of zo bij SBS6.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef wdn het volgende:
Daar ken ik er 3 van en die 3 komen alledrie vaker in dwdd
Z'n "eerlijkheid" is soms wel grappig. Voor de rest een flapdrol die geen deuk in een politiek bakje boter zal slaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Trump is inmiddels een soort Hefner-wannabe. Al was Hefner zélf al een wannabe.
Ik vond het toen geweldig maar die show in HMH en zo te zien deze musical is erg plat. Makkelijk scoren door die 3 (en lekker zakken vullen). Ze zijn afgezakt naar SBS niveau.quote:
Hopelijk niet, maar als je ziet hoe ver Sarah Palin was gekomen...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n "eerlijkheid" is soms wel grappig. Voor de rest een flapdrol die geen deuk in een politiek bakje boter zal slaan.
Die Trump krijgt helemaal niets voor elkaar, veel te stampvoetend als hij z'n zin niet krijgt. Obama krijgt tenminste partijen bij elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar als je ziet hoe ver Sarah Palin was gekomen...
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Molman is directeur of zo bij SBS6.
Nou ik denk het wel maar hij wil totaal niks uitspreken (kan ik me wel voorstellen trouwens want dit is gisteren pas besloten he).quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef pberends het volgende:
Wat een figuur die directeur... hij snapt eigenlijk niet wat hij gekocht heeft.
Ga er dan niet zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel maar hij wil totaal niks uitspreken (kan ik me wel voorstellen trouwens want dit is gisteren pas besloten he).
Dat kan ook weer niet denk ik.quote:
Mja, die newbie moet even inwerken...quote:
Idd, vind dat hij het wel aardig doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, die newbie moet even inwerken...
Inderdaadquote:
Mwoa, het idee dat elke Nederlander wel 20 ¤ per maand éxtra wilde betalen voor voetbal (wat tot dat moment 'gratis' was) en het idee dat je succes kunt kopen door wat BN-ers te ronselen kan niet hard genoeg afgestraft worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef wdn het volgende:
Die hetze naar sport 7 en naar Talpa toendertijd was ook zwaar overdreven.
Ja nou ze hebben foute inschattingen gemaakt. Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, het idee dat elke Nederlander wel 20 ¤ per maand éxtra wilde betalen voor voetbal (wat tot dat moment 'gratis' was) en het idee dat je succes kunt kopen door wat BN-ers te ronselen kan niet hard genoeg afgestraft worden.
En we houden John ook nú weer in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |