Ze leek wel wat op Tubgirl.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooie lieve vrouw. Maar ze straalt uit dat ze ook anaal doet.
Ach, en in Jamaica is het weer precies andersom.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Ringo het volgende:
De blanken praten over de negers en straks mogen de negers nog even voor de blanken spelen en dansen. Er is ook niks veranderd sinds 1900.
Je zou idd willen dat ze er eens mee ophouden. Ik kijk nu al uit naar de intro van 10 minuten.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou idd willen dat ze er eens mee ophouden. Ik kijk nu al uit naar de intro van 10 minuten.
Wel met Marike Jager.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef UncleDolan het volgende:
Zag ik nou net Job Cohen de polonaise lopen?
Hij past daar prima thuis bij Maxquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ze nodigde hem live op tv uit mee te doen, dus toen werd hij als het ware gedwongen.
Vorige keer al met zijn grote mond over mijn andere held Derksen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Fokking lef van die gast
Jan de pimp van uitgerangeerd hilversum
Klopt. Sowieso een arrogante man.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
dat, ik wil hem wel slaanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |