Midas is toch vaak best grappig en gevat en grappig en zo?quote:
Hij was er ook erg blij mee, zo te zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef borisz het volgende:
Claudia knalt er ook weer even een kaalheidsopmerking uit naar v Nieuwkerk
Toch wel iets meer stijl dan Hans Breukhoven of Gerrit van der Valk.quote:
Mooi publiekje.quote:
En daarom komt-ie vandaag nóg eens zijn gelijkje halen.quote:
Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Eenskijken het volgende:
dat publiekomg
overigens standaaard reactie van claudia'dit wordt wel opgenomen he'...
Ach 15,9 miljoen Nederlanders hebben Cruijff nooit ontmoet en hebben ook een mening over hem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dit.
'Ik heb die meneer Cruijff nooit ontmoet'
Ik geloof het niet en ben niet eens zo'n Cruijff fan.quote:
Er zitten een paar olijke jongedames redelijk prominent in het zicht.quote:
Televaag tot nu toe lezen -1quote:
Welke? Die blonde of die neppert erachterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
IK kwam hier om te kijken wat FOK! van die vrouwen achter Coronel vond. En jullie delen mijn mening. Die redhead
huh.. heb ik nationale indianendag gemist ofzo? Of heeft dat subforum nog een reden?quote:
Die met die brilquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke? Die blonde of die neppert erachter
Inspringen op de acualiteit, he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
huh.. heb ik nationale indianendag gemist ofzo? Of heeft dat subforum nog een reden?
Waarschijnlijk is dat ook nog de enige oplossing van het hele grote probleem. Gewoon weer eens een keer kampioen worden, door te voetballen. Net als vroeger.quote:
Moet PSV eerst verliezen/gelijk spelen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook nog de enige oplossing van het hele grote probleem. Gewoon weer eens een keer kampioen worden, door te voetballen. Net als vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |