In het geheel niet! Vorige week zaterdag met 2 graden in t-shirt en korte broek gelopen. Zolang je in de zon loopt en het niet waait, geen probleem! Na 1,5 km ben je toch opgewarmd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat is toch somber weer buiten. Ik wil lopen in het zonnetje met zonnebril op. Hoop niet dat het nu te fris is in shirt en korte broek.
Same here, loop volgens mij ook nooit 2 weken achter elkaar op dezelfde dag of op de dagen dat Evy wil dat ik loopquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind het vooral lastig om het lopen in te plannen in mijn dagelijkse leven. Werk 36 uur, heb op maandagavond muziekles waar ik ook nog voor moet leren en dan de chaos thuis nog. Ik loop nu dan op vrijdag, zondag en dinsdag. Vrijdag vanuit werk, zondag ergens wanneer het mij lekker uitkomt en dinsdag vaak na het avondeten, alhoewel ik liever gelijk vanuit werk ga lopen. De motivatie is er zeker, maar soms is het gewoon kiezen/prioriteiten stellen.
Ik probeer wel een beetje dezelfde dagen aan te houden, maar het kan wel eens gebeuren dat ik er wat in ga schuiven omdat het gewoon écht niet uitkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Same here, loop volgens mij ook nooit 2 weken achter elkaar op dezelfde dag of op de dagen dat Evy wil dat ik loop![]()
Maja, weinig aan te doen toch!
Yep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef ray_nl het volgende:
Hadden ze trouwens nu vanaf vandaag die hardloopkleding bij de ALDI?
Ik heb 1 broek kunnen krijgen, rest was binnen een half uur allemaal weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef ray_nl het volgende:
Hadden ze trouwens nu vanaf vandaag die hardloopkleding bij de ALDI?
nou eigenlijk ben k daar niet bang voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, niet om negatief te doen, maar 1) je loopt met iemand die een betere conditie heeft dan jij. Ben je niet bang dat je jezelf voorbijstreeft? 2) mannen lopen vaak sneller dan vrouwen (zijn meestal langer enzo).
Kun je niet beter met iemand lopen die op hetzelfde niveau zit als jij?. Lijkt me demotiverend om met iemand te lopen die het allemaal met iets meer gemak doet dan jij
. Ik liep voorheen ook met een huisgenoot en hij vond het meestal wel meevallen allemaal, terwijl ik echt stuk was
. En dat vond ik echt demotiverend. Tegenwoordig loopt hij niet meer en ik wel, dus nu zal het wel andersom zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Schanulleke. Ik heb geen smartphone, maar toch bedankt. Ik heb ook geen metertjes of speciale hardloopshirts. En mijn sportschoenen die ik op een normale zaterdag aantrek, zal ik nu ook aantrekken. Ik kom af en toe wel in dit topic kijken en wat posten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef Schanulleke het volgende:
Succes Blinky. Zoals je kunt lezen in de OP zijn er ook allerlei manieren om je vorderingen bij te houden op je smartphone. Dit werkt extra motiverend. Zeker in het begin heb je die motivatie nog wel eens nodig...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Sorry! Haha. Ik zit nu op m'n telefoon, doe ff een berichtje naar een modje.
Precies zo ben ik ook begonnen, niets mis meequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Schanulleke. Ik heb geen smartphone, maar toch bedankt. Ik heb ook geen metertjes of speciale hardloopshirts. En mijn sportschoenen die ik op een normale zaterdag aantrek, zal ik nu ook aantrekken. Ik kom af en toe wel in dit topic kijken en wat posten.is ook goede motivatie.
Volgens buienradar is het al snel weer gedaan met de natte ellende.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een kloteweer!
Ik wilde vanavond gaan lopen maar als het zo is dan moet ik nog even een goed gesprek met mijn ruggegraat aan gaan hoor!
Clever! Even kijken zo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens buienradar is het al snel weer gedaan met de natte ellende.
bij mijn huisgenoot op het werk werkt iemand die als ze niet slapen kan een halve marathon doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef shadowflash het volgende:
Ik zat ook al op buienrader te kijken haha
Hmm is het raar dat ik uitkijk naar mijn hardloop rondje vanavond ?
Zijn er tevens nog meer gekken die 's nachts wakker worden en dan snel nog een rondje doen ?
ik hoop dat ik dat ooit mag meemaken hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bij mijn huisgenoot op het werk werkt iemand die als ze niet slapen kan een halve marathon doet. Maar dat is een voormalig topsportster.
blafketting met een timerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Yellowflower84 het volgende:
Hoi!
Vandaag ben ik begonnen met hardlopen. Heb in december een poging gewaagd, maar het was toen echt rotweer. Nu poging 2 dus in beter weer.
Mijn overwegingen om te gaan hardlopen zijn vrij simpel: heb energie te veel omdat ik werkloos thuis zit en daardoor ook geld te weinig. Aangezien ik nog wel goede sportschoenen (tennisschoenen) bezit, is hardlopen wel een optie.
Ik heb alleen een vraagje: hoe houd je je tijd bij zonder steeds op je horloge/gsm (geen smartphone dus)te kijken (niet veilig) of mp3/ipod (ook niet veilig aangezien ik al niet veel hoor)? Ik doe het maar op mn gevoel en kijk af en toe op m'n horloge. Maar ja, dat klopt dus niet helemaal met het schema. Denk niet dat dat erg veel uitmaakt, maar is toch een beetje irritant.
Tennisschoenen en hardloopschoenen zijn ehm..nogal verschillend hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Yellowflower84 het volgende:
Hoi!
Vandaag ben ik begonnen met hardlopen. Heb in december een poging gewaagd, maar het was toen echt rotweer. Nu poging 2 dus in beter weer.
Mijn overwegingen om te gaan hardlopen zijn vrij simpel: heb energie te veel omdat ik werkloos thuis zit en daardoor ook geld te weinig. Aangezien ik nog wel goede sportschoenen (tennisschoenen) bezit, is hardlopen wel een optie.
Ik heb alleen een vraagje: hoe houd je je tijd bij zonder steeds op je horloge/gsm (geen smartphone dus)te kijken (niet veilig) of mp3/ipod (ook niet veilig aangezien ik al niet veel hoor)? Ik doe het maar op mn gevoel en kijk af en toe op m'n horloge. Maar ja, dat klopt dus niet helemaal met het schema. Denk niet dat dat erg veel uitmaakt, maar is toch een beetje irritant.
klein keukenwekkertje van Blokker, kost 2 euro of zo en werkt oplopend en aflopen . met piepquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Yellowflower84 het volgende:
Nou, ik neem aan dat het allebei dempt enzo, want met tennis ren je ook heel wat af. En dat is het belangrijkste, ze zitten superlekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Tennisschoenen en hardloopschoenen zijn ehm..nogal verschillend he. Maar, succes! Dit keer ga je het volhouden, ik voel t
Nja..ok, ik zeg er nog 1 ding overquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Yellowflower84 het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat het allebei dempt enzo, want met tennis ren je ook heel wat af. En dat is het belangrijkste, ze zitten superlekker.
Edit: bedankt trouwens
Tuurlijk zal het anders zijn, maar voor het begin is het goed genoeg. Ik heb nu geen geld om weer nieuwe sportschoenen te kopen, terwijl ik praktisch nieuwe in de kast heb staan. Ook heb ik fitness- en dansschoenen, maar daar werkt het al helemaal niet op. En om voor elke sport die je misschien 2 keer doet nieuwe schoenen te gaan kopen, vind ik een beetje too much, vooral als je even op je geld moet letten. Als ik echt uren kan rennen, is het een ander verhaal. Dan is het wel echt nodig, maar dan heb ik ook bewezen dat ik het volhoud. En dat weet ik nog niet. Dus ga ik ook nog geen dure schoenen kopen, al is dat wel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..ok, ik zeg er nog 1 ding over(hardloopschoenen zijn het allerbelangrijkste voor beginnende hardlopers!). Tennisschoenen zijn gemaakt voor tennis. Dus, veel heen en weer bewegen, kleine stukjes sprinten etc. Hardloopschoenen zijn gemaakt voor kilometers hardlopen, hebben andere demping, andere zolen, alles.
Maar, doe vooral wat je wil. Een blessure, vooral bij beginnende hardlopers, heb je zo. Genoeg mensen hier die een blessure hebben (gehad).
.
Ik heb dit horloge.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Yellowflower84 het volgende:
Mmm, dat is wel een idee Shadowflash. Kijken of ik ook zoiets kan bemachtigen. Want ik hoor dus niet altijd een piepsignaal...
Begin met joggen , iets harder , wat ook wel de dribbel pas wordt genoemd. Het verveelt verdomt snel omdat het te langzaam aanvoelt maar geloof me: in de eerste week is het belangrijker om vol te houden. Dat is namelijk conditie ( en het herstelvermogen ook natuurlijk ).quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Blinky het volgende:
Zo... eerste keer gehad! Was wel even doorbijten in het begin. Knip.
Ik vind je zo stoer! En ik ben stikjaloers dat ik niet ook wat meer tijd heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Ticootje het volgende:
Zo dat was les 1 van het tweede schema. 3x 10 minuten. Wind tegen. Damn. Dood.
Van mij mag je maar wel een waarschuwing. Sinds kort kan ik 30 minuten hardlopen maar mijn buikje is nog precies hetzelfde dus waarschijnlijk moet je ook echt je eetpatroon aanpassen. Misschien dat een uur hardlopen wel werkt om je buik weg te werken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Passion4singing het volgende:
Kan ik ook meedoen in dit topic? Dat paassnoep doet echt géén goed en heb mijn buikje gewoon zien groeien
Als je op de juiste manier eet en je beweegt goed. Dan raak je sowieso je buikje wel kwijt lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Hangbuikje wegwerken doe je vooral met situps. Hardlopen is natuurlijk ook de manier om vet kwijt te raken, maar dan moet je op de juiste manier eten.. Zorgen dat je lichaam genoeg binnen krijgt om te verbranden zorgen voor de goede brandstof. Dat is chocola helaas niet.
ik doe ook 32-33 min over 5 kmquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef winterstorm666 het volgende:
5 km zit er weer op vandaag maar damn ...
het ging meer op karakter dan op wat anders.
mijn spieren protesteerde aan alle kanten terwijl mijn ademhaling wel goed was.
maar weinig slaap plus gister en vandaag veel in de benen geweest is iets teveel van het goeie.
normaal loop ik rond de 32 33 per 5 km nu 36 min.
het was wel veel mul zand. dat dan wel weer.
lig nu op de bank met een dekentje over me heen spartacus te kijken.
meer ga ik ook niet meer doen.
Voor je tieten wel, lijkt mequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef GotC het volgende:
Hardlopen is toch echt de zwaarste categorie??
Dat is gekquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:51 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Voor je tieten wel, lijkt meIk weet ook niet waar ze het op baseren. Bij light stond namelijk ook yoga en dat lijkt me toch van een andere orde dan hardlopen.
Ach, het is idd beter dan op AllStars rennen toch? Beter zoiets gebruiken dan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Over loopschoenen, het is vast vloeken in de kerk, maar lidl heeft deze week hardloopschoenen. Het zijn vast niet de beste schoenen in het hardloop-arsenaal maar als je en beetje krap bij kas zit is het allicht flink beter dan allstars-achtige gympen enzo.![]()
Ja, dat is een kopie van les 9, die heb ik net gelopen. Was inderdaad erg vervelend met de wind. Gelukkig had ik hem bij de 5 minuten mee, liep toch wat fijner. Maar ik mag weer trots zijn, op naar les 10!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef ray_nl het volgende:
Pffff, les 12 met die warmte en wind was net te veel.
De laatste 5 minuten haalde ik niet meer. Terwijl ik m vorige keer wel haalde (is toch een kopie van les 9?)
Naja, zondag maar weer eens proberen.
Aan alle nieuwe, welkom en suc6!
Netjes hoor, hopelijk is het zondag wat minder winderig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat is een kopie van les 9, die heb ik net gelopen. Was inderdaad erg vervelend met de wind. Gelukkig had ik hem bij de 5 minuten mee, liep toch wat fijner. Maar ik mag weer trots zijn, op naar les 10!
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:49 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Netjes hoor, hopelijk is het zondag wat minder winderig!
Met zo'n compressie shirt wordt je bloeddruk gestimuleerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:35 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Ach, het is idd beter dan op AllStars rennen toch? Beter zoiets gebruiken dan!
Heeft iemand wel eens zo'n compressieshirt gebruikt?
Werkt dat nou of is het een tellsell achtig iets![]()
LIDL compressieshirt
Gelukkig ben ik dus niet de enige blijkbaar die dat heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Ticootje het volgende:
nog meer ruften???? Lijkt mij geen goed plan zo'n shirt voor mij.
Het viel mij de afgelopen week ook op hoeveel mensen er eigenlijk hardlopen. Gewoon door de wijk heen ook. Ik durfde eerst niet zo goed de overstap te maken van de loopband naar buiten lopen, maar heb inmiddels niet meer het idee dat ik echt opval ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Les 10 net gelopen. Het wordt trouwens wel druk met al die hardlopers. Of het nou is dat ik er meer op let, of omdat er gewoon heel veel mensen het hardlopen hebben opgepakt. Ik weet het niet. En het leuke is dat je ze echt in alle soorten en maten ziet. Dik, dun, oud, jong, snel, langzaam.
Dan maak jij die vanavond nog maar even af + 20 push ups op het eindquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, viel tegen!Laatste 7 niet gelopen, veel tegenwind.
Ik loop voor mijn gevoel 's avonds het lekkerst.
Die zie ik nu pas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mazaru, het is aangepast. En Shadowflash, ik heb je erbij gezet.
Hey Blinky! Jij ook hier!Succes!
Ja, klopt inderdaad. En niet te vergeten die grote boomwortels die her en der de grond uit komen.quote:Op zondag 3 april 2011 08:26 schreef E.T. het volgende:
Het vervelende van in het bos lopen vind ik dat je niet je blik op oneindig kunt zetten. Je moet nl. bij elke stap opletten waar je je voeten neerzet. Overal liggen denne-appels en takken, en als het een beetje vochtig is kunnen er ook nog hele zachte stukken of plasjes liggen.
Neemt niet weg dat 's morgens vroeg in het bos lopen echt onwijs lekker isHeerlijk rustig, alleen wat mensen die hun hond uitlaten (of net zo gek zijn als ik), lichtstralen door de bladeren..
Succes ermee! Hopenlijk gaat het nu beter voor jequote:Op zondag 3 april 2011 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het zo weer proberen. Ben benieuwd hoe het gaat. Eigenlijk is het beter loopweer dan gisteren: geen wind, minder warm, veel zuurstof in de lucht, maja, lopen in het zonnetje is ook zo fijn.
we zijn een beetje hetzelfde aan het doen zie ikquote:Op zondag. 3 april 2011 13:50 schreef Ticootje het volgende:
6,1 km in 42 minuten. Prima weertje. Zwaar fout door een trui aan te doen.
Overmorgen ga ik voor de 6,5 die 2x en dan volgende week zondag 7 km. Dan maak ik m'n rondje af wat ik had uitgestippeld.
Ik had nog 2x lopen ertussen. Ff minuutje rustig.quote:Op zondag 3 april 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
we zijn een beetje hetzelfde aan het doen zie ik(ik deed die 6,5 in 42 min en ga volgende keer voor de 7 km)
Niet inhouden in ieder gevalquote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf morgen wil ik beginnen met de lesjes van Evy, alleen ben heel bang dat ik mijn ademhaling niet goed onder controle hou.. Hebben jullie hier nog tips voor?
Dank je welquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef amaranta het volgende:
Succes trouwens, je kan het en het je vindt het vast erg leuk. Al denk je tijdens het rennen, waar ben ik aan begonnen.
Gewoon blijven proberen, resent enzo. Wifi aan en uit. Kutding.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef E.T. het volgende:
Zo, dat was les 12![]()
In de laatste 5 minuten moest ik even een seconde of 15 stoppen met rennen door een steek in m'n zij. Dat was op 4 minuten ofzo, daarna wel verder gegaan en uitgelopen.
Dinsdag les 13
Meer mensen trouwens moeilijkheden met Runkeeper? Hij wil m'n sessie niet uploaden
Ja psies.. na een aantal keer upload ie pas..quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, resent enzo. Wifi aan en uit. Kutding.
Schouders recht , Borst omhoog , Hoofd omhoog , en je armen gewoon natuurlijk laten zwaaien.quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf morgen wil ik beginnen met de lesjes van Evy, alleen ben heel bang dat ik mijn ademhaling niet goed onder controle hou.. Hebben jullie hier nog tips voor?
dan kom k je aanmoedigenquote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel of ik me eens ga inschrijven voor een wedstrijd... Op de 17e is delfsehout loop.. 5 km red ik makkelijk natuurlijk.... Of moet ik nu richting sport?
De 24e is er dobbeloop in nootdorp, zal ik me aan de 10 kilometer dan al kunnen wagen?
Is het dan niet lekker om tijdens het hardlopen je hoofd lekker leeg te maken?Dat je de belevenissen van het werk weg hardloopt en dat daarna je hoofd lekker leeg is?quote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Blinky het volgende:
Vandaag derde keer gelopen. Lag misschien aan mij, maar ik was best snel moe. Wel kan ik al iets langere stukken joggen en heb ik sneller mijn adem onder controle. Ik had er enorm veel zin in vanmiddag! Ik ben meteen na mijn werk gegaan, terwijl ik nu denk dat ik even beter even had kunnen relaxen voordat ik begon. Ik zat nog met mijn hoofd bij mijn werk. Misschien dat het daardoor kwam dat het vermoeiender aanvoelde...
Nu wel lekker de rest van de avond ' vrij'.
Nou ja leeg ... leeg.... dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Is het dan niet lekker om tijdens het hardlopen je hoofd lekker leeg te maken?Dat je de belevenissen van het werk weg hardloopt en dat daarna je hoofd lekker leeg is?
Dat lijkt mij nl heerlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou ja leeg ... leeg.... dat wil ik nou ook weer niet zeggen![]()
Ik ben min of meer mijn eigen drill sergeant in mijn hoofd gaat het ongeveer zo op dag 3 (120% dag )Heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt wel meequote:
klerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef E.T. het volgende:
Hier vanavond les 13 op het programmaIk twijfel alleen nog over wat ik aan ga trekken.
Half uurtje red ik mn rondje niet mee.. Das 6 km. Of ik moet mn oude rondje ff doen, langs vicky.. Das iets van 4,8...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hou je het toch op een half uurtje?
Of is je fanatisme het daar niet mee eens.![]()
quote:
Als je applanet download voor je android telefoon kun je alle apps gratis downloaden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Lush-lady het volgende:
ik ga zo ook maar weer rennen, evy 15, ben benieuwd of ik het ga redden. Ben nu al moe en het waait flink buiten....
ps zijn die android apss leuk en goedkoop?? ik ga binnenkort een nieuwe foon aanschaffen met internet en android. Ik heb er alleen heel weinig verstand van....
Zeker. Doe ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef shadowflash het volgende:
Godver***** Ik voel me vandaag zo belabberd dat ik vandaag maar niet ben gaan hardlopen![]()
Naja gelukkig is het ook aanvaardbaar om om de 2 dagen te lopen toch
Toen ik gisteren in de bus zat kwam ik er opeens achter waarom het rondje opeens een stuk langer duurde. Voor de grap had ik eerder op de dag eens het tempo van een liedje op m`n mp3-speler wat omlaag geschroefd en dat was ik dus vergeten weer omhoog te gooien voor de les van Evy. Nouja, dit is in ieder geval ook een manier om je grenzen te verleggen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gelukkig heb ik na de faalpoging vorige week woensdag, vandaag en afgelopen zaterdag de 30 minuten wel weer vol kunnen houden. Vandaag ben ik op de een of andere manier zelfs dik 300 meter verder gekomen terwijl het voor mij gevoel juist erg langzaam ging.
Conditiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ik haal een les steeds net aan.. En verbaas me elke keer dus dat ik de volgende les toch ook weer haal
En ik moet 19 juni die 5k natuurlijk wel goed lopen
19 juni pas. Dat wordt een eitje! Ga je m achterstevoren lopen met 2 vingers in je neus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ik haal een les steeds net aan.. En verbaas me elke keer dus dat ik de volgende les toch ook weer haal
En ik moet 19 juni die 5k natuurlijk wel goed lopen
Alleen met mn mp3. Heerlijk. Ik zou het hinderlijk vinden om altijd met iemand te lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zou vanavond eigenlijk vechtsporttraining gaan doen maar niemand kwam me halen. Heb nu zin om nog een keer te gaan joggen alleen heb geen zin om alleen te gaan
2 maanden... Op dit moment lijkt die 5k me nog mijlenver wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
19 juni pas. Dat wordt een eitje! Ga je m achterstevoren lopen met 2 vingers in je neus?
Kut, wilde net zeggen dat ik iemand had geregeld alleen belt ie net op zegt ie dat ie met zijn ouders moet praten over zijn werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen met mn mp3. Heerlijk. Ik zou het hinderlijk vinden om altijd met iemand te lopen.
Runtastic heeft een Lite en Pro versie, ik heb de Pro versie via applanet gedownload.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Clayton1 het volgende:
Ik lees verschillende stukjes over kleding.
Ik heb eens ergens gelezen dat je 10 graden bij de buitentemperatuur moet optellen en daar je kleding op moet afstemmen.
Die Android apps lijken me handig, kunnen de gebruiker er iets meer over vertellen?
Klinkt hetzelfde als Runkeeper.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Runtastic heeft een Lite en Pro versie, ik heb de Pro versie via applanet gedownload.
Het is er voor iPhone, Blackberry, Windows Phone 7 en Android gebruikers.
Als je de app net hebt geïnstalleerd moet je je leeftijd, lengte en gewicht invoeren.
Vervolgens druk je gewoon op start en je begint met joggen.
Bij elke kilometer die je hebt gerend verteld ie hoelang je erover hebt gedaan + je gemiddelde snelheid.
Je kunt ook je hartslag invoeren, je vetpercentage, je stemming en de weersomstandigheden op het eind van de sessie.
Je kunt:
- je (realtime) route terug bekijken
- de snelheid tussen verschillende punten zien
- gemiddelde snelheid
- topsnelheid
- totale tijd
- afstand
- verhogingen
- aantal kcal die je hebt verbrand zien.
Al je sessies worden opgeslagen en je kunt je vorderingen terug bekijken op hun website of je eigen telefoon.
Je kan ook alles delen op facebook of twitter als je er behoefte aan hebt.
Misschien ben ik nog wat vergeten maar dit zijn zo'n beetje alle punten.
edit: Het is voor alle activiteiten buiten je kan gewoon uit een lijstje selecteren welke activiteit je doet.
Runkeeper heb ik weleens vaker van gehoord en heb ff gecheckt hij is inderdaad gratis.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als Runkeeper.Ik gebruik zelf Runkeeper Pro en ondanks dat de GPS niet altijd even goed lijkt mee te werken, vind ik het een geweldige applicatie.
Precies dezelfde functies als hierboven, zelf nog nooit Runtastic gebruikt maar lijkt me hetzelfde te doen als Runkeeper. Runkeeper Pro is volgens mij nog gratis in de market.
Website van Rukeeper; http://runkeeper.com/
Ze hebben nu ook FitnessClasses toegevoegd, daarmee kun je een FitnessClass selecteren met een doel die je wilt bereiken, bijvoorbeeld 5km hardlopen, en pats dan krijg je zomaar een schema.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Runkeeper heb ik weleens vaker van gehoord en heb ff gecheckt hij is inderdaad gratis.
Ik ga 'm installeren en misschien morgen ff uitproberen, of tegelijk met Runtastic
Ik had vorige week een oproep op facebook gedaan om mensen te regelen om elke doordeweekse dag om mee te gaan hardlopen, voor elke dag iemand geregeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Slickk het volgende:
Vandaag sinds anderhalve week weer gelopen. Liep altijd samen met iemand of met meer maar die heeft een blessure opgelopen... Oftewel het groepje hardlopers is hier van 4 naar 1 gegaan.Wel heel anders om met muziek op te hardlopen. Vond het wel fijn eigenlijk, maar met wie ik liep had altijd een goed stabiel tempo (12 km/pu) en zelf heb ik daar nog wat moeite mee, ik ga te snel van start.
Ha Shadowflash,quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik heb dit horloge.
Alleen met die flitsen: in de volle zon zie je dat zo niet. Misschien is het een idee om muziek op te doen ( Evy bijvoorbeeld of Renate ). En het volume gewoon niet mieters hard te zetten. En als dat echt geen optie is ken ik nog een alternatief die waarschijnlijk wat lastiger is om te verkrijgen.
Een loop buddy
Fack! Respect!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef Gardo het volgende:
Ik had gisteren geen zin![]()
Maar na het eten toch maar gegaan, weliswaar 10km ipv 13.
Wel op 52 minuten, gemiddeld 11,5km/h
Ik ga door de weeks gewoon 5 km en de zondag mn opbouw naar de 10... Ik heb gewoon geen tijd om tussen mn werk en eten een uur buiten te zijn... Misschien in de zomer wel, dan eten we later, maar de kinderen moeten dan ook eerst rustig in dat ritme komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks 7 km doen (proberen iig).
FitnessClasses en StreetTeam is onderdeel van RunKeeper op de websitequote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef Rijstkoker het volgende:
FitnessClasses klinkt goed, komt dat bij Runkeeper erbij? Ik heb gekeken in de Market voor Android maar zie FitnessClasses niet staan. Een StreatTeam oprichten lijkt me ook wel wat om voor wat extra uitdaging te zorgen (wedstrijdjes houden wie zoveel km het snelst heeft gedaan etc)
[..]
Ik had vorige week een oproep op facebook gedaan om mensen te regelen om elke doordeweekse dag om mee te gaan hardlopen, voor elke dag iemand geregeld.
Sommige mensen zijn 1 keer mee geweest en zijn te lui om verder te gaan, sommige komen met smoesjes enz.![]()
's Middags met een meisje gegaan die elke 5 minuten moest stoppen![]()
Toen net in mijn eentje was echt lekker, het miezerde een beetje, muziek aan en gaan!
Ren mezelf altijd helemaal kapot als ik alleen ben
Heb vandaag de sokken geprobeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net nog maar zo'n compressieshirt gekocht, een maatje kleiner dan die van gisteren. Ik ga toch afvallen als mijn medicijnen aanslaan. Ook maar gelijk de loopsokken meegenomen. Die zien er wel goed uit moet ik zeggen.
Ik zag het inderdaad. Ik heb een oud, dunner, paar uit de aanbiedingenbak gescoord voor 89 centquote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb vandaag de sokken geprobeerdNormaal zijn ze van de Lidl lekker luchtig etc, maar deze vond ik toch wel warm!
Beterquote:Op woensdag 6 april 2011 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ik heb een oud, dunner, paar uit de aanbiedingenbak gescoord voor 89 cent
kun je het beste meten sochtends voordat je uit bed stapt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig hier nu een uurtje op de bank met mijn hartslagmonitor te spelen en in rust is mijn hartslag tussen de 85 en 93. Is dat nie een beetje hoog?
Ik had gewoon op kantoor gewerkt, thuisgekomen, de was afgehaald en op de bank gaan liggen met iets totaal niet spannends op tv dus dat kan het niet echt zijn volgens mij. Maar ik zal het eens s'ochtends gaan meten inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:15 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
kun je het beste meten sochtends voordat je uit bed stapt.
elke dag even opschrijven en daar je gemiddelde rustpols van berekenen.
meeste is de rustpols tussen de 60 en de 70.
was er iets spannends op tv?
heb je van tevoren gelopen?
meestal als je nog niet getraind bent en je spant je in op een dag dan is je rustpols wat hoger dan gemiddeld.
in mijn hoogtijd wedstrijdperiode had ik een rustpols van rond de 45- 50
nu een hogere 60.
Lijkt me geweldig om in zo'n omgeving hard te lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik leef nog! Vandaag kan ik eindelijk weer eens aan de bak, na een half lesje vorige week maandag. Geen slecht idee om run 16 dus maar weer eens te doen ter voorbereiding op 17 en 18. Daarna wil ik doorpakken. Wish me luck! Over anderhalve week zit ik in Schotland, maar de renschoenen gaan mee. Kijken of we een ren of 2 in de Highlands kunnen doenVerandering van spijs doet eten, nietwaar?
Dat heb ik ook. De eerste minuten denk ik altijd dat het hem niet gaat worden. Net als een diesel, eerst even warm lopen dusquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt door de eerste minuten heen bijten. Die eerste 2 minuten vind ik vreselijk.
Ja. Meestal zit ik me aan te stellen door dan langer dicht bij huis te blijven. Maar dan trekt de pijn in m'n benen weg en ga ik gewoon m'n ding doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. De eerste minuten denk ik altijd dat het hem niet gaat worden. Net als een diesel, eerst even warm lopen dus
De eerste minuten zijn inderdaad het ergst. Tijdens het hardlopen probeer ik altijd vooruit te kijken naar de "leuke" stukken. Omdat ik altijd dezelfde route loop weet ik dat er na 2 minuten een heel saai recht stuk komt. Dat stuk is ook meteen het zwaarst omdat er bijna geen zuchtje wind staat en daardoor begin ik dus meteen al lekker op te warmen (en laat ik daar nou juist niet van houden), daar moet ik me dus ook echt doorheen slepen. Ik zie trouwens erg op tegen de zomer want volgens mij kan ik echt niet hardlopen zonder wind. Dan krijg ik meteen een vuurrood gezicht en trek ik het hardlopen gewoon niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt door de eerste minuten heen bijten. Die eerste 2 minuten vind ik vreselijk.
Ik zie ook erg op tegen de zomer, ik heb echt een hekel aan temperaturen van >20 graden buiten, laat staan dat ik dan nog een beetje behoorlijk zou kunnen gaan lopen. Dus het word dan óf heel vroeg mijn bed uit (waar ik geen held in ben) of in de avond laat gaan lopen. Gelukkig duurt het nog een paar wekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
De eerste minuten zijn inderdaad het ergst. Tijdens het hardlopen probeer ik altijd vooruit te kijken naar de "leuke" stukken. Omdat ik altijd dezelfde route loop weet ik dat er na 2 minuten een heel saai recht stuk komt. Dat stuk is ook meteen het zwaarst omdat er bijna geen zuchtje wind staat en daardoor begin ik dus meteen al lekker op te warmen (en laat ik daar nou juist niet van houden), daar moet ik me dus ook echt doorheen slepen. Ik zie trouwens erg op tegen de zomer want volgens mij kan ik echt niet hardlopen zonder wind. Dan krijg ik meteen een vuurrood gezicht en trek ik het hardlopen gewoon niet meer.
Miss toch te kort van tevoren gegeten? Of te zwaar? Dat speelt bij mij iig mee. Kan ook liggen aan de producten die je neemt. Daar moet je even mee experimenteren. Sommigen bijv kunnen niet tegen zuivel vlak voor het lopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:39 schreef boskameel het volgende:
Iemand een idee waarom je de ene keer wel en de andere manier geen steken hebt tijdens het hardlopen? Kan niet aan een te slechte conditie liggen, ik loop nu al bijna 2 jaar regelmatig (minimaal 3 keer per week flink door). Ik loop nooit met een volle maag.
Ik heb er totaal geen last, ik heb gewoon vaak zin om ff hard te lopen, zolang ik mijn spieren niet overbelast. Waarom zou het niet slim zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Viking84 het volgende:
5 km in the pocket, dinsdag weer en dan vrijdag weer 7
.
4 dagen achter elkaar, patrickpsv? Niet slim.
Omdat rustdagen heel belangrijk zijn, zeker voor een beginnende loper. Je hebt nu nog nergens last van, maar dat kan nog wel komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:22 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen last, ik heb gewoon vaak zin om ff hard te lopen, zolang ik mijn spieren niet overbelast. Waarom zou het niet slim zijn?
Dit, en je spieren herstellen tijdens de rustdagen. Als je dus geen rust neem zie je weinig effect. Om een optimaal effect te hebben zijn rustdagen erg belangrijk, je wordt er alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat rustdagen heel belangrijk zijn, zeker voor een beginnende loper. Je hebt nu nog nergens last van, maar dat kan nog wel komen.
Fijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ren eigenlijk altijd om zoveel mogelijk te zweten, ik ben op het eind altijd een waterval, als ik ga zitten helemaal. Deze week is nog niet voorbij en ik ben al 2kg afgevallen.
Wat is dat en wat doet dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef E.T. het volgende:
Morgen bij kruidvat meteen perskindol meenemen
Oh, dat wil ik ook wel! Doel!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
Na maanden hardlopen geen kg afgevallen hier. Wel cm's. Spieren ipv vet
Opmetenquote:
Ach..die kg's boeien me niet meer. Zolang ik maar in de spiegel het verschil zie en het verschil voelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
En eigenlijk wil ik ook 2 tot 3 kg afvallen eerlijk gezegd.
Hai!quote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef scrub_nurse het volgende:
hoi! ik ben er ook over aan het denken om te gaan hardlopen,langzaam aan beginnen. Ik begin eerst op mijn loopband. Jullie hebben het over les 1,8 ed, is dat van Evy? Hoe kom je daaraan ik zie het zo snel niet in de OP staan.
als je googled op faithy icm evy zou je iets tegen moeten komen...quote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef scrub_nurse het volgende:
hoi! ik ben er ook over aan het denken om te gaan hardlopen,langzaam aan beginnen. Ik begin eerst op mijn loopband. Jullie hebben het over les 1,8 ed, is dat van Evy? Hoe kom je daaraan ik zie het zo snel niet in de OP staan.
en wat zijn nu goede schoenen zijn jullie allemaal naar een speciaal shop gegaan of kun je er wel vanuit gaan dat bv NIKE en dan een wat duurdere runnerschoen altijd wel goed is?quote:Op zondag 10 april 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hai!
Evy is een fijn schema dat je op je mp3speler/telefoon kan zettenBestanden kunnen alleen ehm..minder legaal gehaald worden
.
Verder is het verstandiger om gewoon lekker buiten te lopen, loopband is vaak toch een stuk makkelijker (en als je dan buiten gaat lopen is het een wereld van verschil).
Verder, zorg voor goede schoenen en gaan met die banaan!
Op laten meten in een prof. hardloopwinkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en wat zijn nu goede schoenen zijn jullie allemaal naar een speciaal shop gegaan of kun je er wel vanuit gaan dat bv NIKE en dan een wat duurdere runnerschoen altijd wel goed is?
Dan is dat al helemaal belangrijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ok ja dat was ik zelf ook al van plan,ik heb namelijk een verleden met hielspoor en operatie uiteindelijk zelfs ervoor aan mn rechtervoet en ben erg bang dat ik nog meer problemen krijg
Bij de Perry kunnen ze ook goed adviseren hoor. Mijn vader koopt daar al jaren zijn hardloopschoenen en is er heel tevreden over. Ik heb daar zelf ook mijn schoenen gekocht, ben heel goed geholpen en de schoenen bevallen heel goed.quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan is dat al helemaal belangrijkGewoon bij een échte hardloopwinkel naar binnen wandelen (dus niet Perry, Sport2000 oid) en vertellen dat je dat als voorgeschiedenis hebt. Dan moet je waarschijnlijk eerst stuk rennen voor de camera, dat analyseren ze en vervolgens mag je heleboel schoenen aandoen en stukjes rennen (buiten of binnen)
Fijn dat je er iig tevreden bent, maar ze zullen nooit je loop+voeten analyseren en je daarop adviserenquote:Op zondag 10 april 2011 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij de Perry kunnen ze ook goed adviseren hoor. Mijn vader koopt daar al jaren zijn hardloopschoenen en is er heel tevreden over. Ik heb daar zelf ook mijn schoenen gekocht, ben heel goed geholpen en de schoenen bevallen heel goed.
Oh, daar was ik inderdaad vanuit gegaan.quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn dat je er iig tevreden bent, maar ze zullen nooit je loop+voeten analyseren en je daarop adviseren. Heb weleens bij Perry sportschoenen gekocht. Ze zeiden dat ik gewone voeten had en perfecte knieën en absoluut geen extra demping nodig had.
Bijna direct met die schoenen begonnen m'n knieklachten (voorheen niets!) en kon ik bijna niet meer lopen na bv gym.
Nu heb ik schoenen tegen overpronatie en extra demping + extra zooltje voor nog meer demping. Tsja..
Als je geluk hebt en een neutrale loper bent: Top, ga vooral daarheen. Maar voor hetzelfde geld kan je je gratis laten adviseren bij een echte hardloopwinkel. Schoenen zijn daar niet duurder oid dan ergens anders.
In dat opzicht denk ik welquote:Op zondag 10 april 2011 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar was ik inderdaad vanuit gegaan.
Je hebt gelijk, ze hebben nooit mijn loop geanalyseerd.. In dat geval is zo'n hardloopwinkel dan vast beter inderdaad
to plijster or not to plijster , that's the questionquote:Op maandag 11 april 2011 06:56 schreef GotC het volgende:
Bloedende teennagel vs stukje buiten rennen... Hmm... lastig![]()
Dat gaat je helemaal lukken, let maar op. Kun je niet gewoon een timer laten lopen die optelt?quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef shadowflash het volgende:
Vandaag week 4 dag 1 , dat wordt nog wat![]()
L 3
w 1,5
L 5
w 2,5
L 3
w 1,5
L 5
en mijn horloge kan maar 2 timers
Mijn man had dit na de halve marathon, nagel is er uiteindelijk helemaal afgevallen. HEeft nog laaaang geduurd voordat zn tenen herstelt (beide voeten, grote teen) waren.quote:Op maandag 11 april 2011 06:56 schreef GotC het volgende:
Bloedende teennagel vs stukje buiten rennen... Hmm... lastig![]()
Nee ik loop niet op mp3 , dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf hehehe , ik irriteer me daar echt mateloos aanquote:Op maandag 11 april 2011 08:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal lukken, let maar op. Kun je niet gewoon een timer laten lopen die optelt?
Luister je trouwens niet op je mp3 ofzo?
Over die tijden, ik geloof dat of mijn ipod andere seconden aanhoud, of dat ze in Belgie anders tellen, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat Evy wat zegt. Bijvoorbeeld 2 minuten wandelen, en dat ik dan kijk waar mn ipod stond, en dat ze dan na 1,15 minuut weer zeg. Zo de 2 minuten zitten er weer op.
OF andersom, dan meot je 2 minuten wandelen, en 2,5 minuut later zegt ze een keer...zo, daar gaan we weer.....
Ik ben niet eens hollander, kun je nagaanquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee ik loop niet op mp3 , dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf hehehe , ik irriteer me daar echt mateloos aanmoet mijn hoofd gewoon leeg maken
@ euro verhaal ->achja ik ben zelf net zo'n hollander
Oh oke. Goed om te weten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef E.T. het volgende:
Ja, dat Evy niet zo goed kan klokkijken is al bekend
Hehe, inmiddels zit er inderdaad een pleister omheen maar niet gelopen vandaag helaas. Niet omdat ik een watje ben maar omdat ik dacht dat mijn moeder eten zou meenemen maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 07:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
to plijster or not to plijster , that's the question
Na verloop van tijd verliezen schoenen hun demping, misschien een extra dempend zooltje erin doen? (of nieuwe schoenen kopen)quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ging gisteren voor t eerst sinds lange tijd weer hardlopen, maar kreeg onderweg steeds last van me scheenbeen. Een beetje een beurs gevoel wat vooral pijnlijk was bij t neerkomen. Als ik dan een tijdje normaal liep of stilstond dan trok 't wel redelijk snel weer weg. Iemand een idee hoe het kan komen? Heb afgelopen 2 zomers ook veel hardgelopen en er nooit last van gehad. Loop nog steeds met dezelfde schoenen.
Ik heb het (met mijn beperkte wiskundekennis) even nagerekend en volgens mij klopt het welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ok, net 5,2 km hardgelopen. 9,37 km/u zegt Running Tracker (progje waarmee ik de data van Nike+ gedetailleerder kan bekijken), terwijl ik de vorige keer 9,26 km/u liep en maar 26 seconden langer deed over precies dezelfde afstand. Klopt dat wel?* Viking84 is geen wiskundewonder
.
Vrijdag of zaterdag iig weer 7 km.
Wauw wat snelquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Gardo het volgende:
Gisteren eerst geen zin, maar na het eten toch maar gegaan.
10km op 50 minuten! Nieuw record op die afstand voor mij.
Dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het (met mijn beperkte wiskundekennis) even nagerekend en volgens mij klopt het wel
9.37/5.2 = 1.802
60/1.802 = 33.296 min = 33min 18sec (deze keer)
vorige keer = 33min 44sec = 33.73 min
60/33.73 = 1.779
1.779 x 5.2 = 9.25 km/h
herkenbaar, in de meeste lessen wordt ook dezelfde muziek gebruikt... ik herken gewoon al veel liedjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Horchata het volgende:
Ik begin Evy en vooral haar muziekkeuze zat te worden. Alleen ik vind het wel weer fijn dat alles zo kant en klaar is, muziek op en lopen. Dilemma..
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Na verloop van tijd verliezen schoenen hun demping, misschien een extra dempend zooltje erin doen? (of nieuwe schoenen kopen)
Wel oppassen met je scheenbenen. Ik heb ooit scheenbeenvliesontsteking gehad, daar word je niet vrolijk van.
zaalschoenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..
Op mijn zaalschoenen zou ik het nog geen kilometer volhouden denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..
Zeker op de langere stukken heb ik echt het idee dat ik 6 minuten lang ongeveer dezelfde 30 seconden van een of ander baggerdancenummer hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
herkenbaar, in de meeste lessen wordt ook dezelfde muziek gebruikt... ik herken gewoon al veel liedjes
offtopic, jouw gebruikersnaam.... wat een smerig drankje is dat hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |