Hehe, inmiddels zit er inderdaad een pleister omheen maar niet gelopen vandaag helaas. Niet omdat ik een watje ben maar omdat ik dacht dat mijn moeder eten zou meenemen maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 07:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
to plijster or not to plijster , that's the question
Na verloop van tijd verliezen schoenen hun demping, misschien een extra dempend zooltje erin doen? (of nieuwe schoenen kopen)quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ging gisteren voor t eerst sinds lange tijd weer hardlopen, maar kreeg onderweg steeds last van me scheenbeen. Een beetje een beurs gevoel wat vooral pijnlijk was bij t neerkomen. Als ik dan een tijdje normaal liep of stilstond dan trok 't wel redelijk snel weer weg. Iemand een idee hoe het kan komen? Heb afgelopen 2 zomers ook veel hardgelopen en er nooit last van gehad. Loop nog steeds met dezelfde schoenen.
Ik heb het (met mijn beperkte wiskundekennis) even nagerekend en volgens mij klopt het welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ok, net 5,2 km hardgelopen. 9,37 km/u zegt Running Tracker (progje waarmee ik de data van Nike+ gedetailleerder kan bekijken), terwijl ik de vorige keer 9,26 km/u liep en maar 26 seconden langer deed over precies dezelfde afstand. Klopt dat wel?* Viking84 is geen wiskundewonder
.
Vrijdag of zaterdag iig weer 7 km.
Wauw wat snelquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Gardo het volgende:
Gisteren eerst geen zin, maar na het eten toch maar gegaan.
10km op 50 minuten! Nieuw record op die afstand voor mij.
Dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het (met mijn beperkte wiskundekennis) even nagerekend en volgens mij klopt het wel
9.37/5.2 = 1.802
60/1.802 = 33.296 min = 33min 18sec (deze keer)
vorige keer = 33min 44sec = 33.73 min
60/33.73 = 1.779
1.779 x 5.2 = 9.25 km/h
herkenbaar, in de meeste lessen wordt ook dezelfde muziek gebruikt... ik herken gewoon al veel liedjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Horchata het volgende:
Ik begin Evy en vooral haar muziekkeuze zat te worden. Alleen ik vind het wel weer fijn dat alles zo kant en klaar is, muziek op en lopen. Dilemma..
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Na verloop van tijd verliezen schoenen hun demping, misschien een extra dempend zooltje erin doen? (of nieuwe schoenen kopen)
Wel oppassen met je scheenbenen. Ik heb ooit scheenbeenvliesontsteking gehad, daar word je niet vrolijk van.
zaalschoenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..
Op mijn zaalschoenen zou ik het nog geen kilometer volhouden denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik loop sowieso niet op de beste schoenen want ik loop op zaalvoetbalschoenen. Maar daar kan t niet aan liggen want ik had het laatst met veldvoetbal ook..
Zeker op de langere stukken heb ik echt het idee dat ik 6 minuten lang ongeveer dezelfde 30 seconden van een of ander baggerdancenummer hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
herkenbaar, in de meeste lessen wordt ook dezelfde muziek gebruikt... ik herken gewoon al veel liedjes
offtopic, jouw gebruikersnaam.... wat een smerig drankje is dat hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |