Nja..ok, ik zeg er nog 1 ding overquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Yellowflower84 het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat het allebei dempt enzo, want met tennis ren je ook heel wat af. En dat is het belangrijkste, ze zitten superlekker.
Edit: bedankt trouwens
Tuurlijk zal het anders zijn, maar voor het begin is het goed genoeg. Ik heb nu geen geld om weer nieuwe sportschoenen te kopen, terwijl ik praktisch nieuwe in de kast heb staan. Ook heb ik fitness- en dansschoenen, maar daar werkt het al helemaal niet op. En om voor elke sport die je misschien 2 keer doet nieuwe schoenen te gaan kopen, vind ik een beetje too much, vooral als je even op je geld moet letten. Als ik echt uren kan rennen, is het een ander verhaal. Dan is het wel echt nodig, maar dan heb ik ook bewezen dat ik het volhoud. En dat weet ik nog niet. Dus ga ik ook nog geen dure schoenen kopen, al is dat wel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..ok, ik zeg er nog 1 ding over(hardloopschoenen zijn het allerbelangrijkste voor beginnende hardlopers!). Tennisschoenen zijn gemaakt voor tennis. Dus, veel heen en weer bewegen, kleine stukjes sprinten etc. Hardloopschoenen zijn gemaakt voor kilometers hardlopen, hebben andere demping, andere zolen, alles.
Maar, doe vooral wat je wil. Een blessure, vooral bij beginnende hardlopers, heb je zo. Genoeg mensen hier die een blessure hebben (gehad).
.
Ik heb dit horloge.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Yellowflower84 het volgende:
Mmm, dat is wel een idee Shadowflash. Kijken of ik ook zoiets kan bemachtigen. Want ik hoor dus niet altijd een piepsignaal...
Begin met joggen , iets harder , wat ook wel de dribbel pas wordt genoemd. Het verveelt verdomt snel omdat het te langzaam aanvoelt maar geloof me: in de eerste week is het belangrijker om vol te houden. Dat is namelijk conditie ( en het herstelvermogen ook natuurlijk ).quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Blinky het volgende:
Zo... eerste keer gehad! Was wel even doorbijten in het begin. Knip.
Ik vind je zo stoer! En ik ben stikjaloers dat ik niet ook wat meer tijd heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Ticootje het volgende:
Zo dat was les 1 van het tweede schema. 3x 10 minuten. Wind tegen. Damn. Dood.
Van mij mag je maar wel een waarschuwing. Sinds kort kan ik 30 minuten hardlopen maar mijn buikje is nog precies hetzelfde dus waarschijnlijk moet je ook echt je eetpatroon aanpassen. Misschien dat een uur hardlopen wel werkt om je buik weg te werken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Passion4singing het volgende:
Kan ik ook meedoen in dit topic? Dat paassnoep doet echt géén goed en heb mijn buikje gewoon zien groeien
Als je op de juiste manier eet en je beweegt goed. Dan raak je sowieso je buikje wel kwijt lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Hangbuikje wegwerken doe je vooral met situps. Hardlopen is natuurlijk ook de manier om vet kwijt te raken, maar dan moet je op de juiste manier eten.. Zorgen dat je lichaam genoeg binnen krijgt om te verbranden zorgen voor de goede brandstof. Dat is chocola helaas niet.
ik doe ook 32-33 min over 5 kmquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef winterstorm666 het volgende:
5 km zit er weer op vandaag maar damn ...
het ging meer op karakter dan op wat anders.
mijn spieren protesteerde aan alle kanten terwijl mijn ademhaling wel goed was.
maar weinig slaap plus gister en vandaag veel in de benen geweest is iets teveel van het goeie.
normaal loop ik rond de 32 33 per 5 km nu 36 min.
het was wel veel mul zand. dat dan wel weer.
lig nu op de bank met een dekentje over me heen spartacus te kijken.
meer ga ik ook niet meer doen.
Voor je tieten wel, lijkt mequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef GotC het volgende:
Hardlopen is toch echt de zwaarste categorie??
Dat is gekquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:51 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Voor je tieten wel, lijkt meIk weet ook niet waar ze het op baseren. Bij light stond namelijk ook yoga en dat lijkt me toch van een andere orde dan hardlopen.
Ach, het is idd beter dan op AllStars rennen toch? Beter zoiets gebruiken dan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Over loopschoenen, het is vast vloeken in de kerk, maar lidl heeft deze week hardloopschoenen. Het zijn vast niet de beste schoenen in het hardloop-arsenaal maar als je en beetje krap bij kas zit is het allicht flink beter dan allstars-achtige gympen enzo.![]()
Ja, dat is een kopie van les 9, die heb ik net gelopen. Was inderdaad erg vervelend met de wind. Gelukkig had ik hem bij de 5 minuten mee, liep toch wat fijner. Maar ik mag weer trots zijn, op naar les 10!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef ray_nl het volgende:
Pffff, les 12 met die warmte en wind was net te veel.
De laatste 5 minuten haalde ik niet meer. Terwijl ik m vorige keer wel haalde (is toch een kopie van les 9?)
Naja, zondag maar weer eens proberen.
Aan alle nieuwe, welkom en suc6!
Netjes hoor, hopelijk is het zondag wat minder winderig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat is een kopie van les 9, die heb ik net gelopen. Was inderdaad erg vervelend met de wind. Gelukkig had ik hem bij de 5 minuten mee, liep toch wat fijner. Maar ik mag weer trots zijn, op naar les 10!
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:49 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Netjes hoor, hopelijk is het zondag wat minder winderig!
Met zo'n compressie shirt wordt je bloeddruk gestimuleerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:35 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Ach, het is idd beter dan op AllStars rennen toch? Beter zoiets gebruiken dan!
Heeft iemand wel eens zo'n compressieshirt gebruikt?
Werkt dat nou of is het een tellsell achtig iets![]()
LIDL compressieshirt
Gelukkig ben ik dus niet de enige blijkbaar die dat heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Ticootje het volgende:
nog meer ruften???? Lijkt mij geen goed plan zo'n shirt voor mij.
Het viel mij de afgelopen week ook op hoeveel mensen er eigenlijk hardlopen. Gewoon door de wijk heen ook. Ik durfde eerst niet zo goed de overstap te maken van de loopband naar buiten lopen, maar heb inmiddels niet meer het idee dat ik echt opval ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Les 10 net gelopen. Het wordt trouwens wel druk met al die hardlopers. Of het nou is dat ik er meer op let, of omdat er gewoon heel veel mensen het hardlopen hebben opgepakt. Ik weet het niet. En het leuke is dat je ze echt in alle soorten en maten ziet. Dik, dun, oud, jong, snel, langzaam.
Dan maak jij die vanavond nog maar even af + 20 push ups op het eindquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, viel tegen!Laatste 7 niet gelopen, veel tegenwind.
Ik loop voor mijn gevoel 's avonds het lekkerst.
Die zie ik nu pas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mazaru, het is aangepast. En Shadowflash, ik heb je erbij gezet.
Hey Blinky! Jij ook hier!Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |