Niet inhouden in ieder gevalquote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf morgen wil ik beginnen met de lesjes van Evy, alleen ben heel bang dat ik mijn ademhaling niet goed onder controle hou.. Hebben jullie hier nog tips voor?
Dank je welquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef amaranta het volgende:
Succes trouwens, je kan het en het je vindt het vast erg leuk. Al denk je tijdens het rennen, waar ben ik aan begonnen.
Gewoon blijven proberen, resent enzo. Wifi aan en uit. Kutding.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef E.T. het volgende:
Zo, dat was les 12![]()
In de laatste 5 minuten moest ik even een seconde of 15 stoppen met rennen door een steek in m'n zij. Dat was op 4 minuten ofzo, daarna wel verder gegaan en uitgelopen.
Dinsdag les 13
Meer mensen trouwens moeilijkheden met Runkeeper? Hij wil m'n sessie niet uploaden
Ja psies.. na een aantal keer upload ie pas..quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, resent enzo. Wifi aan en uit. Kutding.
Schouders recht , Borst omhoog , Hoofd omhoog , en je armen gewoon natuurlijk laten zwaaien.quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf morgen wil ik beginnen met de lesjes van Evy, alleen ben heel bang dat ik mijn ademhaling niet goed onder controle hou.. Hebben jullie hier nog tips voor?
dan kom k je aanmoedigenquote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel of ik me eens ga inschrijven voor een wedstrijd... Op de 17e is delfsehout loop.. 5 km red ik makkelijk natuurlijk.... Of moet ik nu richting sport?
De 24e is er dobbeloop in nootdorp, zal ik me aan de 10 kilometer dan al kunnen wagen?
Is het dan niet lekker om tijdens het hardlopen je hoofd lekker leeg te maken?Dat je de belevenissen van het werk weg hardloopt en dat daarna je hoofd lekker leeg is?quote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Blinky het volgende:
Vandaag derde keer gelopen. Lag misschien aan mij, maar ik was best snel moe. Wel kan ik al iets langere stukken joggen en heb ik sneller mijn adem onder controle. Ik had er enorm veel zin in vanmiddag! Ik ben meteen na mijn werk gegaan, terwijl ik nu denk dat ik even beter even had kunnen relaxen voordat ik begon. Ik zat nog met mijn hoofd bij mijn werk. Misschien dat het daardoor kwam dat het vermoeiender aanvoelde...
Nu wel lekker de rest van de avond ' vrij'.
Nou ja leeg ... leeg.... dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Is het dan niet lekker om tijdens het hardlopen je hoofd lekker leeg te maken?Dat je de belevenissen van het werk weg hardloopt en dat daarna je hoofd lekker leeg is?
Dat lijkt mij nl heerlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou ja leeg ... leeg.... dat wil ik nou ook weer niet zeggen![]()
Ik ben min of meer mijn eigen drill sergeant in mijn hoofd gaat het ongeveer zo op dag 3 (120% dag )Heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |