Ik heb er totaal geen last, ik heb gewoon vaak zin om ff hard te lopen, zolang ik mijn spieren niet overbelast. Waarom zou het niet slim zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Viking84 het volgende:
5 km in the pocket, dinsdag weer en dan vrijdag weer 7
.
4 dagen achter elkaar, patrickpsv? Niet slim.
Omdat rustdagen heel belangrijk zijn, zeker voor een beginnende loper. Je hebt nu nog nergens last van, maar dat kan nog wel komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:22 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen last, ik heb gewoon vaak zin om ff hard te lopen, zolang ik mijn spieren niet overbelast. Waarom zou het niet slim zijn?
Dit, en je spieren herstellen tijdens de rustdagen. Als je dus geen rust neem zie je weinig effect. Om een optimaal effect te hebben zijn rustdagen erg belangrijk, je wordt er alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat rustdagen heel belangrijk zijn, zeker voor een beginnende loper. Je hebt nu nog nergens last van, maar dat kan nog wel komen.
Fijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ren eigenlijk altijd om zoveel mogelijk te zweten, ik ben op het eind altijd een waterval, als ik ga zitten helemaal. Deze week is nog niet voorbij en ik ben al 2kg afgevallen.
Wat is dat en wat doet dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef E.T. het volgende:
Morgen bij kruidvat meteen perskindol meenemen
Oh, dat wil ik ook wel! Doel!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
Na maanden hardlopen geen kg afgevallen hier. Wel cm's. Spieren ipv vet
Opmetenquote:
Ach..die kg's boeien me niet meer. Zolang ik maar in de spiegel het verschil zie en het verschil voelquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
En eigenlijk wil ik ook 2 tot 3 kg afvallen eerlijk gezegd.
Hai!quote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef scrub_nurse het volgende:
hoi! ik ben er ook over aan het denken om te gaan hardlopen,langzaam aan beginnen. Ik begin eerst op mijn loopband. Jullie hebben het over les 1,8 ed, is dat van Evy? Hoe kom je daaraan ik zie het zo snel niet in de OP staan.
als je googled op faithy icm evy zou je iets tegen moeten komen...quote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef scrub_nurse het volgende:
hoi! ik ben er ook over aan het denken om te gaan hardlopen,langzaam aan beginnen. Ik begin eerst op mijn loopband. Jullie hebben het over les 1,8 ed, is dat van Evy? Hoe kom je daaraan ik zie het zo snel niet in de OP staan.
en wat zijn nu goede schoenen zijn jullie allemaal naar een speciaal shop gegaan of kun je er wel vanuit gaan dat bv NIKE en dan een wat duurdere runnerschoen altijd wel goed is?quote:Op zondag 10 april 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hai!
Evy is een fijn schema dat je op je mp3speler/telefoon kan zettenBestanden kunnen alleen ehm..minder legaal gehaald worden
.
Verder is het verstandiger om gewoon lekker buiten te lopen, loopband is vaak toch een stuk makkelijker (en als je dan buiten gaat lopen is het een wereld van verschil).
Verder, zorg voor goede schoenen en gaan met die banaan!
Op laten meten in een prof. hardloopwinkelquote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en wat zijn nu goede schoenen zijn jullie allemaal naar een speciaal shop gegaan of kun je er wel vanuit gaan dat bv NIKE en dan een wat duurdere runnerschoen altijd wel goed is?
Dan is dat al helemaal belangrijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ok ja dat was ik zelf ook al van plan,ik heb namelijk een verleden met hielspoor en operatie uiteindelijk zelfs ervoor aan mn rechtervoet en ben erg bang dat ik nog meer problemen krijg
Bij de Perry kunnen ze ook goed adviseren hoor. Mijn vader koopt daar al jaren zijn hardloopschoenen en is er heel tevreden over. Ik heb daar zelf ook mijn schoenen gekocht, ben heel goed geholpen en de schoenen bevallen heel goed.quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan is dat al helemaal belangrijkGewoon bij een échte hardloopwinkel naar binnen wandelen (dus niet Perry, Sport2000 oid) en vertellen dat je dat als voorgeschiedenis hebt. Dan moet je waarschijnlijk eerst stuk rennen voor de camera, dat analyseren ze en vervolgens mag je heleboel schoenen aandoen en stukjes rennen (buiten of binnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |