Runtastic heeft een Lite en Pro versie, ik heb de Pro versie via applanet gedownload.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Clayton1 het volgende:
Ik lees verschillende stukjes over kleding.
Ik heb eens ergens gelezen dat je 10 graden bij de buitentemperatuur moet optellen en daar je kleding op moet afstemmen.
Die Android apps lijken me handig, kunnen de gebruiker er iets meer over vertellen?
Klinkt hetzelfde als Runkeeper.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Runtastic heeft een Lite en Pro versie, ik heb de Pro versie via applanet gedownload.
Het is er voor iPhone, Blackberry, Windows Phone 7 en Android gebruikers.
Als je de app net hebt geďnstalleerd moet je je leeftijd, lengte en gewicht invoeren.
Vervolgens druk je gewoon op start en je begint met joggen.
Bij elke kilometer die je hebt gerend verteld ie hoelang je erover hebt gedaan + je gemiddelde snelheid.
Je kunt ook je hartslag invoeren, je vetpercentage, je stemming en de weersomstandigheden op het eind van de sessie.
Je kunt:
- je (realtime) route terug bekijken
- de snelheid tussen verschillende punten zien
- gemiddelde snelheid
- topsnelheid
- totale tijd
- afstand
- verhogingen
- aantal kcal die je hebt verbrand zien.
Al je sessies worden opgeslagen en je kunt je vorderingen terug bekijken op hun website of je eigen telefoon.
Je kan ook alles delen op facebook of twitter als je er behoefte aan hebt.
Misschien ben ik nog wat vergeten maar dit zijn zo'n beetje alle punten.
edit: Het is voor alle activiteiten buiten je kan gewoon uit een lijstje selecteren welke activiteit je doet.
Runkeeper heb ik weleens vaker van gehoord en heb ff gecheckt hij is inderdaad gratis.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als Runkeeper.Ik gebruik zelf Runkeeper Pro en ondanks dat de GPS niet altijd even goed lijkt mee te werken, vind ik het een geweldige applicatie.
Precies dezelfde functies als hierboven, zelf nog nooit Runtastic gebruikt maar lijkt me hetzelfde te doen als Runkeeper. Runkeeper Pro is volgens mij nog gratis in de market.
Website van Rukeeper; http://runkeeper.com/
Ze hebben nu ook FitnessClasses toegevoegd, daarmee kun je een FitnessClass selecteren met een doel die je wilt bereiken, bijvoorbeeld 5km hardlopen, en pats dan krijg je zomaar een schema.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Runkeeper heb ik weleens vaker van gehoord en heb ff gecheckt hij is inderdaad gratis.
Ik ga 'm installeren en misschien morgen ff uitproberen, of tegelijk met Runtastic
Ik had vorige week een oproep op facebook gedaan om mensen te regelen om elke doordeweekse dag om mee te gaan hardlopen, voor elke dag iemand geregeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Slickk het volgende:
Vandaag sinds anderhalve week weer gelopen. Liep altijd samen met iemand of met meer maar die heeft een blessure opgelopen... Oftewel het groepje hardlopers is hier van 4 naar 1 gegaan.Wel heel anders om met muziek op te hardlopen. Vond het wel fijn eigenlijk, maar met wie ik liep had altijd een goed stabiel tempo (12 km/pu) en zelf heb ik daar nog wat moeite mee, ik ga te snel van start.
Ha Shadowflash,quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik heb dit horloge.
Alleen met die flitsen: in de volle zon zie je dat zo niet. Misschien is het een idee om muziek op te doen ( Evy bijvoorbeeld of Renate ). En het volume gewoon niet mieters hard te zetten. En als dat echt geen optie is ken ik nog een alternatief die waarschijnlijk wat lastiger is om te verkrijgen.
Een loop buddy
Fack! Respect!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef Gardo het volgende:
Ik had gisteren geen zin![]()
Maar na het eten toch maar gegaan, weliswaar 10km ipv 13.
Wel op 52 minuten, gemiddeld 11,5km/h
Ik ga door de weeks gewoon 5 km en de zondag mn opbouw naar de 10... Ik heb gewoon geen tijd om tussen mn werk en eten een uur buiten te zijn... Misschien in de zomer wel, dan eten we later, maar de kinderen moeten dan ook eerst rustig in dat ritme komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks 7 km doen (proberen iig).
FitnessClasses en StreetTeam is onderdeel van RunKeeper op de websitequote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef Rijstkoker het volgende:
FitnessClasses klinkt goed, komt dat bij Runkeeper erbij? Ik heb gekeken in de Market voor Android maar zie FitnessClasses niet staan. Een StreatTeam oprichten lijkt me ook wel wat om voor wat extra uitdaging te zorgen (wedstrijdjes houden wie zoveel km het snelst heeft gedaan etc)
[..]
Ik had vorige week een oproep op facebook gedaan om mensen te regelen om elke doordeweekse dag om mee te gaan hardlopen, voor elke dag iemand geregeld.
Sommige mensen zijn 1 keer mee geweest en zijn te lui om verder te gaan, sommige komen met smoesjes enz.![]()
's Middags met een meisje gegaan die elke 5 minuten moest stoppen![]()
Toen net in mijn eentje was echt lekker, het miezerde een beetje, muziek aan en gaan!
Ren mezelf altijd helemaal kapot als ik alleen ben
Heb vandaag de sokken geprobeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net nog maar zo'n compressieshirt gekocht, een maatje kleiner dan die van gisteren. Ik ga toch afvallen als mijn medicijnen aanslaan. Ook maar gelijk de loopsokken meegenomen. Die zien er wel goed uit moet ik zeggen.
Ik zag het inderdaad. Ik heb een oud, dunner, paar uit de aanbiedingenbak gescoord voor 89 centquote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb vandaag de sokken geprobeerdNormaal zijn ze van de Lidl lekker luchtig etc, maar deze vond ik toch wel warm!
Beterquote:Op woensdag 6 april 2011 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ik heb een oud, dunner, paar uit de aanbiedingenbak gescoord voor 89 cent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |