klerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef E.T. het volgende:
Hier vanavond les 13 op het programmaIk twijfel alleen nog over wat ik aan ga trekken.
Half uurtje red ik mn rondje niet mee.. Das 6 km. Of ik moet mn oude rondje ff doen, langs vicky.. Das iets van 4,8...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hou je het toch op een half uurtje?
Of is je fanatisme het daar niet mee eens.![]()
quote:
Als je applanet download voor je android telefoon kun je alle apps gratis downloaden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef Lush-lady het volgende:
ik ga zo ook maar weer rennen, evy 15, ben benieuwd of ik het ga redden. Ben nu al moe en het waait flink buiten....
ps zijn die android apss leuk en goedkoop?? ik ga binnenkort een nieuwe foon aanschaffen met internet en android. Ik heb er alleen heel weinig verstand van....
Zeker. Doe ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef shadowflash het volgende:
Godver***** Ik voel me vandaag zo belabberd dat ik vandaag maar niet ben gaan hardlopen![]()
Naja gelukkig is het ook aanvaardbaar om om de 2 dagen te lopen toch
Toen ik gisteren in de bus zat kwam ik er opeens achter waarom het rondje opeens een stuk langer duurde. Voor de grap had ik eerder op de dag eens het tempo van een liedje op m`n mp3-speler wat omlaag geschroefd en dat was ik dus vergeten weer omhoog te gooien voor de les van Evy. Nouja, dit is in ieder geval ook een manier om je grenzen te verleggen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gelukkig heb ik na de faalpoging vorige week woensdag, vandaag en afgelopen zaterdag de 30 minuten wel weer vol kunnen houden. Vandaag ben ik op de een of andere manier zelfs dik 300 meter verder gekomen terwijl het voor mij gevoel juist erg langzaam ging.
Conditiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ik haal een les steeds net aan.. En verbaas me elke keer dus dat ik de volgende les toch ook weer haal
En ik moet 19 juni die 5k natuurlijk wel goed lopen
19 juni pas. Dat wordt een eitje! Ga je m achterstevoren lopen met 2 vingers in je neus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ik haal een les steeds net aan.. En verbaas me elke keer dus dat ik de volgende les toch ook weer haal
En ik moet 19 juni die 5k natuurlijk wel goed lopen
Alleen met mn mp3. Heerlijk. Ik zou het hinderlijk vinden om altijd met iemand te lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zou vanavond eigenlijk vechtsporttraining gaan doen maar niemand kwam me halen. Heb nu zin om nog een keer te gaan joggen alleen heb geen zin om alleen te gaan
2 maanden... Op dit moment lijkt die 5k me nog mijlenver wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
19 juni pas. Dat wordt een eitje! Ga je m achterstevoren lopen met 2 vingers in je neus?
Kut, wilde net zeggen dat ik iemand had geregeld alleen belt ie net op zegt ie dat ie met zijn ouders moet praten over zijn werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen met mn mp3. Heerlijk. Ik zou het hinderlijk vinden om altijd met iemand te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |