abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 21:28:09 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95139646
Ik vind die Leotiensokken echt waardeloos, er zit totaal geen rek in en sluiten daardoor niet goed om je voet. De loopsokken van de hema zijn wat mij betreft ook prima, die zijn bovenop superdun.
Spoilers!
  woensdag 6 april 2011 @ 21:32:22 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95139896
Ik lig hier nu een uurtje op de bank met mijn hartslagmonitor te spelen en in rust is mijn hartslag tussen de 85 en 93. Is dat nie een beetje hoog?
Spoilers!
pi_95148846
zo vanavond weer gelopen (vorige week geen tijd gehad..best lastig in te plannen, 3x per week lopen, 1x tennis, vriend die een avond weg is en een kind :) oh ja en werken)

was een kort lesje, moest 3x 3minuten en dan tussendoor 2minuten lopen. iedere keer als k dacht nu red k t niet meer waren de minuten om. moet zeggen dat t wel motiveert dat t best makkelijk gaat. had verwacht dat k t echt niet vol zou houden. ben altijd meer een sprinter geweest. en op school hield k de coopertest ook nooit vol
pi_95152853
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig hier nu een uurtje op de bank met mijn hartslagmonitor te spelen en in rust is mijn hartslag tussen de 85 en 93. Is dat nie een beetje hoog?
kun je het beste meten sochtends voordat je uit bed stapt.
elke dag even opschrijven en daar je gemiddelde rustpols van berekenen.
meeste is de rustpols tussen de 60 en de 70.
was er iets spannends op tv?
heb je van tevoren gelopen?
meestal als je nog niet getraind bent en je spant je in op een dag dan is je rustpols wat hoger dan gemiddeld.
in mijn hoogtijd wedstrijdperiode had ik een rustpols van rond de 45- 50
nu een hogere 60.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 7 april 2011 @ 10:00:20 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95157769
Ik ga helaas voorlopig even afhaken van het lopen... -O-
Ik trek het helaas op dit moment niet samen met softbal. We hebben een nieuwe coach die er flink de wind onder heeft en daardoor lijkt het erop dat ik zowel het lopen niet vol houdt zoals ik het wil, en ook bij mijn trainingen en de wedstrijden heel snel last heb van moeie benen.
En dus kies ik maar even voor softbal, kan mijn team toch moeilijk in de steek laten. ;)
(We trainen 1 keer in de week 2 uur en dan 1 wedstrijd in de week van anderhalf uur inspelen en anderhalf uur wedstrijd).

Ik ga in de tussentijd maar een paar keer in de week een half uurtje fietsen ofzo, om toch wel bezig te blijven, maar dat is wat minder belastend voor mijn benen. ;)

Loop ze! En hopelijk kan ik me snel weer komen melden! :W
pi_95158631
Jammer be!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:52:21 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95159409
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:15 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

kun je het beste meten sochtends voordat je uit bed stapt.
elke dag even opschrijven en daar je gemiddelde rustpols van berekenen.
meeste is de rustpols tussen de 60 en de 70.
was er iets spannends op tv?
heb je van tevoren gelopen?
meestal als je nog niet getraind bent en je spant je in op een dag dan is je rustpols wat hoger dan gemiddeld.
in mijn hoogtijd wedstrijdperiode had ik een rustpols van rond de 45- 50
nu een hogere 60.
Ik had gewoon op kantoor gewerkt, thuisgekomen, de was afgehaald en op de bank gaan liggen met iets totaal niet spannends op tv dus dat kan het niet echt zijn volgens mij. Maar ik zal het eens s'ochtends gaan meten inderdaad.
Het zal ook vast schelen dat ik 17 jaar heb gerookt (nu dik 5 maanden gestopt) en dat ik zo'n 15 kilo overgewicht heb. Ik ga het eens in de gaten houden, vooral nu ik weer regelmatiger kan gaan lopen zou hij wat lager moeten worden. Wel fascinerend eigenlijk.
Spoilers!
  donderdag 7 april 2011 @ 12:53:21 #208
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_95163728
Ik leef nog! Vandaag kan ik eindelijk weer eens aan de bak, na een half lesje vorige week maandag. Geen slecht idee om run 16 dus maar weer eens te doen ter voorbereiding op 17 en 18. Daarna wil ik doorpakken. Wish me luck! Over anderhalve week zit ik in Schotland, maar de renschoenen gaan mee. Kijken of we een ren of 2 in de Highlands kunnen doen :) Verandering van spijs doet eten, nietwaar?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_95171748
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik leef nog! Vandaag kan ik eindelijk weer eens aan de bak, na een half lesje vorige week maandag. Geen slecht idee om run 16 dus maar weer eens te doen ter voorbereiding op 17 en 18. Daarna wil ik doorpakken. Wish me luck! Over anderhalve week zit ik in Schotland, maar de renschoenen gaan mee. Kijken of we een ren of 2 in de Highlands kunnen doen :) Verandering van spijs doet eten, nietwaar?
Lijkt me geweldig om in zo'n omgeving hard te lopen O+

Ik ga zometeen weer rennen, ben alleen bang dat het super warm gaat zijn in mijn lange broek. Een korte broek moet ik nog steeds kopen, ik dacht dat ik er een had van een paar jaar geleden maar die vind ik nergens meer -O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_95177827
Ik heb er net weer 5,5 gelopen. Hoppa!
pi_95179047
Ik net 5.2 *)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_95180380
vandaag en gister weer gelopen, nadat er een week tussen zat waarin ik te weinig tijd had. Af en toe lijk ik iets te veel te willen, zoals gister, waardoor het vandaag wat minder ging. Maargoed met dat mooie weer is het toch wel lekker om te lopen, ookal is het dan wat rustiger aan. Ik moet wel nog steeds een korte sportbroek kopen, want vandaag liep ik in een korte broek die daar eigenlijk niet voor gediend is en dat is toch wel minder.
pi_95183245
Net ook 7km gelopen. Viel wel tegen zeg. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 7 april 2011 @ 20:38:43 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95184884
Ok, les 14 moet over :')
6 minuten ging 'm niet worden :{
Daarbij ook wat last onderin m'n kuit.. die voelde ik vandaag al eerder lichtjes, maar dacht dat ik dat wel los zou lopen. Mooi niet, dat werd alleen maar erger :{ Tussendoor nog wel extra gerekt en dat verlichte wel, maar het grootste deel van m'n rondje heb ik wandelend gedaan :{
Morgen bij kruidvat meteen perskindol meenemen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_95187910
Ik moet echt door de eerste minuten heen bijten. Die eerste 2 minuten vind ik vreselijk.
pi_95195246
Nice topic, ben vandaag begonnen met hardlopen voor de conditie. Gebruik hiervoor dat runkeeper voor android/iphone. Eerste poging is 2.35 km in 13 minuten, good/bad? :P
  donderdag 7 april 2011 @ 22:42:08 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_95195594
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt door de eerste minuten heen bijten. Die eerste 2 minuten vind ik vreselijk.
Dat heb ik ook. De eerste minuten denk ik altijd dat het hem niet gaat worden. Net als een diesel, eerst even warm lopen dus ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_95196579
quote:
Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. De eerste minuten denk ik altijd dat het hem niet gaat worden. Net als een diesel, eerst even warm lopen dus ;)
Ja. Meestal zit ik me aan te stellen door dan langer dicht bij huis te blijven. Maar dan trekt de pijn in m'n benen weg en ga ik gewoon m'n ding doen.
pi_95197826
nu maar even rust genomen want ik heb keelontsteking en algehele bleegh .
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_95198744
Iemand een idee waarom je de ene keer wel en de andere manier geen steken hebt tijdens het hardlopen? Kan niet aan een te slechte conditie liggen, ik loop nu al bijna 2 jaar regelmatig (minimaal 3 keer per week flink door). Ik loop nooit met een volle maag.
pi_95203588
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Ticootje het volgende:
De eerste minuten zijn inderdaad het ergst. Tijdens het hardlopen probeer ik altijd vooruit te kijken naar de "leuke" stukken. Omdat ik altijd dezelfde route loop weet ik dat er na 2 minuten een heel saai recht stuk komt. Dat stuk is ook meteen het zwaarst omdat er bijna geen zuchtje wind staat en daardoor begin ik dus meteen al lekker op te warmen (en laat ik daar nou juist niet van houden), daar moet ik me dus ook echt doorheen slepen. Ik zie trouwens erg op tegen de zomer want volgens mij kan ik echt niet hardlopen zonder wind. Dan krijg ik meteen een vuurrood gezicht en trek ik het hardlopen gewoon niet meer.
Tok.
pi_95203637
Ik ren eigenlijk altijd om zoveel mogelijk te zweten, ik ben op het eind altijd een waterval, als ik ga zitten helemaal. Deze week is nog niet voorbij en ik ben al 2kg afgevallen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rijstkoker op 08-04-2011 11:38:07 ]
rice rice baby tututututedudududum
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:29:16 #223
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_95233235
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

De eerste minuten zijn inderdaad het ergst. Tijdens het hardlopen probeer ik altijd vooruit te kijken naar de "leuke" stukken. Omdat ik altijd dezelfde route loop weet ik dat er na 2 minuten een heel saai recht stuk komt. Dat stuk is ook meteen het zwaarst omdat er bijna geen zuchtje wind staat en daardoor begin ik dus meteen al lekker op te warmen (en laat ik daar nou juist niet van houden), daar moet ik me dus ook echt doorheen slepen. Ik zie trouwens erg op tegen de zomer want volgens mij kan ik echt niet hardlopen zonder wind. Dan krijg ik meteen een vuurrood gezicht en trek ik het hardlopen gewoon niet meer.
Ik zie ook erg op tegen de zomer, ik heb echt een hekel aan temperaturen van >20 graden buiten, laat staan dat ik dan nog een beetje behoorlijk zou kunnen gaan lopen. Dus het word dan óf heel vroeg mijn bed uit (waar ik geen held in ben) of in de avond laat gaan lopen. Gelukkig duurt het nog een paar weken :). Net les 12 gelopen, ging lekker!
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:32:45 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95233421
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:39 schreef boskameel het volgende:
Iemand een idee waarom je de ene keer wel en de andere manier geen steken hebt tijdens het hardlopen? Kan niet aan een te slechte conditie liggen, ik loop nu al bijna 2 jaar regelmatig (minimaal 3 keer per week flink door). Ik loop nooit met een volle maag.
Miss toch te kort van tevoren gegeten? Of te zwaar? Dat speelt bij mij iig mee. Kan ook liggen aan de producten die je neemt. Daar moet je even mee experimenteren. Sommigen bijv kunnen niet tegen zuivel vlak voor het lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_95254190
vanmiddag maar weer lopen, voor de 4e keer achter elkaar. afgelopen dagen wel wat rustiger aan gedaan, dus eens kijken of ik vandaag echt het maximale eruit kan halen. vorige week had ik een kwartier aan een stuk hardgelopen, maar ik ben er nog niet aan toegekomen de 20 minuten te doen, misschien dat ik daar vandaag maar voor moet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')