Op de plaats rennen. Ik heb weinig routes met stoplichten, dus het is meestal alleen even wachten op 1 auto tot ik kan oversteken.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Clayton1 het volgende:
Wat doen jullie met oponthoud waar je niet omheen kunt.
b.v. stoplichten op rood en overwegen die dicht zijn?
Gewoon wachten tot je verder kan, of op de plaats rennen of................
Wow! 45 kilo! Das veel. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Susanne81 het volgende:
Ik ga vanavond beginnen!
Na 45 kilo te zijn afgevallen, durf ik het eindelijk aan. Afgelopen zaterdag geslaagd voor hardloopschoenen, Evy gedownload en vandaag is dus de grote dag. Ik ben erg benieuwd! Persoonlijk denk ik dat ik het einde van de straat niet eens ga halen. En we hebben een klein straatje...:)
Knap hoor, volgens mij is 'leren hardlopen' makkelijker dan 45 kilo afvallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Susanne81 het volgende:
Ik ga vanavond beginnen!
Na 45 kilo te zijn afgevallen, durf ik het eindelijk aan. Afgelopen zaterdag geslaagd voor hardloopschoenen, Evy gedownload en vandaag is dus de grote dag. Ik ben erg benieuwd! Persoonlijk denk ik dat ik het einde van de straat niet eens ga halen. En we hebben een klein straatje...:)
Als je het doorzettingsvermogen hebt om 45 kilo af te vallen, dan gaat dat hardlopen ook wel goed komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Susanne81 het volgende:
Ik ga vanavond beginnen!
Het zou misschien kunnen dat je te weinig eet dan. Ik ben tot nu toe 17 kilo afgevallen met behulp van een diëtiste, en ik mag veel meer eten dan ik dacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef mascarpone het volgende:
Jaa, evy 9 uitgelopen!! Helemaal blij. Ging heel goed, beter dan verwacht zelfs. Na de 5 min hardlopen had ik nog ruimte over.
45 kilo!!! Petje af. Ik ben 10 kg afgevallen, maar sinds begin december niets meer hoewel ik nog steeds dieet. Alles geprobeerd maar 10 kg vindt mijn lichaam the maxx. A.s. dinsdag ga ik naar een dietiste, Hoe ben je 45 kg afgevallen als ik vragen mag??
Omdat je een dame bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef Lush-lady het volgende:
Net weer thuis van een rondje evy7, ging erg lekker, een stuk beter dan zondag met het slechte weer, toen liep ik evy6 maar die is gelijk aan evy7.
heb bewust windje tegen gelopen, heerlijk. Ik heb gelukkig geen last van verkeerslichten of iets dergelijks, er zijn zelfs vandaag twee auto's voor me gestopt omdat ik op een rotonde liep, ik had geen voorrang, bedankt bestuurders!!!!
Voetbal is niet te vergelijken. Met voetbal sprint je telkens een stukje. Hardlopen is duursport.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef WaLLy090 het volgende:
Morgen beginnen aan les 1, maar even een vraag. Heb jaren gevoetbald en ben op dit moment niet in conditie maar kan toch wel een afstand afleggen. Is dan les 1 zwaar of valt het reuze mee?
Maar les 1 is toch niet direct slopend?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Voetbal is niet te vergelijken. Met voetbal sprint je telkens een stukje. Hardlopen is duursport.
op het eind kun je 5 km achter elkaar hardlopen zonder rust, dus heel anders als met voetbal.
Nee hoor, dat lukt je welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef WaLLy090 het volgende:
[..]
Maar les 1 is toch niet direct slopend?
Ik had jaren niet gesport en zo'n 10 kilo te zwaar. Ik was wel kapot na les 1, maar het is zeker te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef WaLLy090 het volgende:
Morgen beginnen aan les 1, maar even een vraag. Heb jaren gevoetbald en ben op dit moment niet in conditie maar kan toch wel een afstand afleggen. Is dan les 1 zwaar of valt het reuze mee?
Die kilo's ben ik kwijt geraakt dmv een crashdieet (Cambridge). Ik weet dat dit niet gezond is etc, maar het heeft wel gewerkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef mascarpone het volgende:
Jaa, evy 9 uitgelopen!! Helemaal blij. Ging heel goed, beter dan verwacht zelfs. Na de 5 min hardlopen had ik nog ruimte over.
45 kilo!!! Petje af. Ik ben 10 kg afgevallen, maar sinds begin december niets meer hoewel ik nog steeds dieet. Alles geprobeerd maar 10 kg vindt mijn lichaam the maxx. A.s. dinsdag ga ik naar een dietiste, Hoe ben je 45 kg afgevallen als ik vragen mag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |