Fijn dat je er iig tevreden bent, maar ze zullen nooit je loop+voeten analyseren en je daarop adviserenquote:Op zondag 10 april 2011 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij de Perry kunnen ze ook goed adviseren hoor. Mijn vader koopt daar al jaren zijn hardloopschoenen en is er heel tevreden over. Ik heb daar zelf ook mijn schoenen gekocht, ben heel goed geholpen en de schoenen bevallen heel goed.
Oh, daar was ik inderdaad vanuit gegaan.quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn dat je er iig tevreden bent, maar ze zullen nooit je loop+voeten analyseren en je daarop adviseren. Heb weleens bij Perry sportschoenen gekocht. Ze zeiden dat ik gewone voeten had en perfecte knieën en absoluut geen extra demping nodig had.
Bijna direct met die schoenen begonnen m'n knieklachten (voorheen niets!) en kon ik bijna niet meer lopen na bv gym.
Nu heb ik schoenen tegen overpronatie en extra demping + extra zooltje voor nog meer demping. Tsja..
Als je geluk hebt en een neutrale loper bent: Top, ga vooral daarheen. Maar voor hetzelfde geld kan je je gratis laten adviseren bij een echte hardloopwinkel. Schoenen zijn daar niet duurder oid dan ergens anders.
In dat opzicht denk ik welquote:Op zondag 10 april 2011 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar was ik inderdaad vanuit gegaan.
Je hebt gelijk, ze hebben nooit mijn loop geanalyseerd.. In dat geval is zo'n hardloopwinkel dan vast beter inderdaad
to plijster or not to plijster , that's the questionquote:Op maandag 11 april 2011 06:56 schreef GotC het volgende:
Bloedende teennagel vs stukje buiten rennen... Hmm... lastig![]()
Dat gaat je helemaal lukken, let maar op. Kun je niet gewoon een timer laten lopen die optelt?quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef shadowflash het volgende:
Vandaag week 4 dag 1 , dat wordt nog wat![]()
L 3
w 1,5
L 5
w 2,5
L 3
w 1,5
L 5
en mijn horloge kan maar 2 timers
Mijn man had dit na de halve marathon, nagel is er uiteindelijk helemaal afgevallen. HEeft nog laaaang geduurd voordat zn tenen herstelt (beide voeten, grote teen) waren.quote:Op maandag 11 april 2011 06:56 schreef GotC het volgende:
Bloedende teennagel vs stukje buiten rennen... Hmm... lastig![]()
Nee ik loop niet op mp3 , dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf hehehe , ik irriteer me daar echt mateloos aanquote:Op maandag 11 april 2011 08:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal lukken, let maar op. Kun je niet gewoon een timer laten lopen die optelt?
Luister je trouwens niet op je mp3 ofzo?
Over die tijden, ik geloof dat of mijn ipod andere seconden aanhoud, of dat ze in Belgie anders tellen, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat Evy wat zegt. Bijvoorbeeld 2 minuten wandelen, en dat ik dan kijk waar mn ipod stond, en dat ze dan na 1,15 minuut weer zeg. Zo de 2 minuten zitten er weer op.
OF andersom, dan meot je 2 minuten wandelen, en 2,5 minuut later zegt ze een keer...zo, daar gaan we weer.....
Ik ben niet eens hollander, kun je nagaanquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee ik loop niet op mp3 , dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf hehehe , ik irriteer me daar echt mateloos aanmoet mijn hoofd gewoon leeg maken
@ euro verhaal ->achja ik ben zelf net zo'n hollander
Oh oke. Goed om te weten.quote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef E.T. het volgende:
Ja, dat Evy niet zo goed kan klokkijken is al bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |