quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kantquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens
quote:
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van sprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kant
[..]
hahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Ja idd ik zie dat er meerdere zijn die verouderd zijn...mja als Robuust probs wil...moet hij ervoor werken. Zo gaat het op de streets ook. sorry ik heb weer eens The Wire gekeken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Nooit meer luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Even terugkomend op Bioweapon - Eternal vision uit t vorige topic. Ik heb dat sinds hun Defqon set altijd een geweldige plaat gevonden (had hem hier ook al eens gepost). Maar pitched kicks zijn me nooit opgevallen. Ik kan de YT nu hier niet luisteren en ben aan het twijfelen of ik dat thuis ook moet doen. Vooral na de teleurgestelde reacties van anderen. What to do?
Heb je 'm trouwens van de wiki gehaald?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.
hmm, niet mijn stijlquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef Koepert het volgende:
Die op is mobiel trouwens wel nogal verneukt. .. dus beetje props voor robbie...
En ja knowlage is ironisch.. slim doen maar wel typefouten. Dat werk..
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Yo 16meter, je eigen avatar mist nog in de OP.
Je hoort er toch wel tussen dacht ik zo
Gebruik voor het volgende topic de OP uit de wiki, en daarna kun je gewoon met 'Nieuw topic' een nieuw topic maken met exact dezelfde OP. Als je dan elk nieuw topic 'Nieuw topic'-knop gebruikt, heb je dat probleem niet meer (tenzij er een aanpassing wordt gedaan aan de OP)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:17 schreef Koepert het volgende:
Oh en M.I. je moet ns op www.podomatic.com gaan kijken.. dat "create a podcast" is volgens mij echt stepbystep.. kan t nu niet checken.. maar bij deze de tip. Of je er dan met itunes wat mee kan durf k echter niet te zeggen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |