Dat zal wel Anita moeten zijn.quote:DWDD De gasten in de uitzending van maandag 28 februari zijn o.a.: Boer Frank met Angela, Yvon Jaspers, Jolande Sap, Jack de Vries en Jort Kelder. Tafelheer: Jan Mulder.
Er zijn genoeg homo's die er (nog) niet voor uitkomen, dus hij kan nog best in de kast zitten. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij homo is, ik heb geen idee eigenlijk, ik zie het ook niet meteen maar zou best kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:36 schreef alors het volgende:
Als hij zegt dat hij geen homo is, waarom zou je hem dan niet geloven?
Dat is niet ter sprake gekomen toch? Heb het ook niet gehoord in elk geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef bloodymary het volgende:
Even inhakend op het vorige topic, heeft hij dat gezegd dan? Wanneer?
Ja natuurlijk kan dat, maar goed hij is toch 40 ofzo? Hij is bepaald geen ouderwetse boer, heeft gestudeerd en lijkt mij niet het type dat zich zou schamen om uit de kast te komen met zijn paarse en roze shirtjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn genoeg homo's die er (nog) niet voor uitkomen, dus hij kan nog best in de kast zitten. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij homo is, ik heb geen idee eigenlijk, ik zie het ook niet meteen maar zou best kunnen.
gefixtquote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Leandra het volgende:
De wiki is weer aangepast, wellicht wel handig de OP nog even aan te passen met de nieuwe wiki want daar staat de uitzending gemist van de aflevering van gisteren ook in.
Handig voor degenen die volgend jaar nog eens terug willen kijken
Mwah, er niet voor uit willen komen is IMHO wat anders dan je aanmelden voor een programma als BZV, en de familie leek me nou ook niet zo gristelijk dat hij het liefst zo diep mogelijk in een kast zou moeten blijven zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn genoeg homo's die er (nog) niet voor uitkomen, dus hij kan nog best in de kast zitten. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij homo is, ik heb geen idee eigenlijk, ik zie het ook niet meteen maar zou best kunnen.
Ik vond het ook een saai seizoenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:38 schreef Pomodori het volgende:
Ik vond het trouwens een erg saai seizoen... Volgende x weer een zomer editie!!!
Die Marcel was toch gewoon verliefd, vanwaar komen die homo vragen dan vandaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat, maar goed hij is toch 40 ofzo? Hij is bepaald geen ouderwetse boer, heeft gestudeerd en lijkt mij niet het type dat zich zou schamen om uit de kast te komen met zijn paarse en roze shirtjes.
Het kan natuurlijk dat hij nog nooooooit van zijn leven zichzelf de vraag heeft gesteld zou ik op mannen kunnen vallen, maar dat lijkt me sterk. Dus als hij zegt dat hij op zoek is naar een vrouw is er voor mij geen reden om te denken dat hij homo is.
Er zijn ook homo's waarvan je gaydar absoluut niet aan zal slaan. Dus er zullen ook wel hetero's zijn met een ontzettend veel 'gay' trekjes.
Als Gieske nou wat gel in zijn haar doet, kan het nog een beetje zoals op de foto wordenquote:
Zodra een man (en zeker een boer) een trekje laat zien dat als vrouwelijk zou kunnen worden opgemerkt dan is hij kennelijk een latente homo...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die Marcel was toch gewoon verliefd, vanwaar komen die homo vragen dan vandaan?
Dit gaat niet over Marcel, maar over Maurits....quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die Marcel was toch gewoon verliefd, vanwaar komen die homo vragen dan vandaan?
Nu dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef alors het volgende:
Frank en Anita doen een Mediapark tourtje, zitten nu in de studio bij 3fm.
nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank was gisteren best leuk en spontaan.
Hé, MiLalaa buiten SPT.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.
En toch was ie leuk gisteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.
Toch wel, want hij zei dat ze elkaar wel leuk vonden, maar dat ze allebei blij waren dat Berber naar huis kon, dus dat Berber hem ook beu was.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Niveath het volgende:
Kan ik de uitzending ook ergens downloaden? Of is er een mp4 link?
Maar jou info was volgens mij ook niet helemaal correct, had jij het niet steeds over Drachten?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zet
En mijn roddel kwam trouwens wel uit.
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar jou info was volgens mij ook niet helemaal correct, had jij het niet steeds over Drachten?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Applebaum het volgende:
Ik heb via via van iemand die bij de productie werkt gehoord datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste zal het dan wel zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef bloodymary het volgende:
???? Heb jij een andere uitzending gezien dan ik. Volgens mij moest Femke er ook gewoon om lachen. Ze zei ook nog dat ze dan allebei maar concessies moeten doen.
En ik denk ook dat ze ondanks al die weken met camera's best zenuwachtig zijn om bij DWDD te zitten.
quote:Boerin Annemarie klaar met Boer Zoekt Vrouw
AMSTERDAM - Boerin Annemarie vindt het vervelend dat iedereen een mening over haar heeft. De commotie rondom het razendpopulaire programma Boer zoekt Vrouw is de normaal gesproken nuchtere boerin uit Wassenaar niet in de koude kleren gaan zitten. „Na vijf maanden wil ik dit hoofdstuk graag afsluiten. Ik snak naar rust”, vertelt de kaasmaakster.
De 32-jarige Annemarie vindt het jammer dat ze soms anders is overgekomen op televisie. „Ik heb een warme, sociale kant die door de beeldvorming rond mij af en toe onderbelicht bleef. De kijker heeft de ware Annemarie niet altijd gezien. Op de citytrip heb ik bijvoorbeeld heel veel gelachen.”
De vrolijke, hardwerkende kaasmaakster maakte haar reisje met kraanmachinist Adriaan naar Cyprus. In het programma leek de gezelligheid op het zonnige oord ver te zoeken. In werkelijkheid heeft Annemarie het heel gezellig gehad. „Maar dat was op televisie niet echt te zien. Dat vind ik jammer.”
Waar de boerin het meest mee zit, is dat de kijker haar, op basis van de uitgezonden beelden, toch denkt te kennen. „Ik ben geen filmster en ik zal mij zeker anders hebben gedragen door de aanwezigheid van de camera’s. Maar de kijker denkt daar niet over na. Die gelooft wat hij op tv ziet."
Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten.”
Annemarie vindt het jammer dat zij niemand aan het programma heeft overgehouden. Zondagavond zei zij in de laatste uitzending van BzV: „Ik vind het niet gezellig om hier alleen te zijn.” Annemarie: „Je doet natuurlijk aan zo’n programma mee omdat je hoopt op een goede afloop. Die was er voor mij helaas niet.”
Ze vervolgt: „Maar ik heb nog stapels brieven liggen. Wanneer de tijd rijp is, zal ik die nog weleens op mijn gemak doorlezen. Er zaten hele leuke bij. Maar eerst wil ik rust en probeer ik weer in mijn dagelijks ritme te komen. Alle gekte rondom BzV, die voor mij ruim vijf maanden heeft geduurd, wil ik afsluiten. Dan zie ik wel verder. Bovendien zijn de schapen aan het lammeren en die gaan nu toch echt even voor."
Annemarie zegt geen spijt te hebben van haar deelname aan het programma. „Ik ben het avontuur aangegaan, dus het heeft weinig zin om achteraf van spijt te spreken. Gedane zaken nemen geen keer. Ik ben een ervaring rijker, dat absoluut. Maar ook een beetje teleurgesteld. De echte Annemarie heb ik niet altijd kunnen laten zien en de ware heb ik nog niet kunnen vinden.”
quote:
Oh ja dat is wel tof, slaag je niet met de logeerpartij dan pak je er later gewoon de zak met brieven bijquote:Ze vervolgt: Maar ik heb nog stapels brieven liggen. Wanneer de tijd rijp is, zal ik die nog weleens op mijn gemak doorlezen.
Ik zie Femke ook helemaal niet lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef bloodymary het volgende:
???? Heb jij een andere uitzending gezien dan ik. Volgens mij moest Femke er ook gewoon om lachen. Ze zei ook nog dat ze dan allebei maar concessies moeten doen.
En ik denk ook dat ze ondanks al die weken met camera's best zenuwachtig zijn om bij DWDD te zitten.
Volgens mij bedoelde ze dat ze geen mensen laten meedoen die niet echt op zoek zijn naar een partner, maar die gewoon graag bekend willen worden of reclame voor hun bedrijf willen maken ofzo. Dus iemand die om de verkeerde redenen mee wil doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemde opmerking van Yvon, in DWDD:
Een goede homoboer is er eentje die een mán zoekt.
Je houdt die zak post niet voor niets in huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Oh ja dat is wel tof, slaag je niet met de logeerpartij dan pak je er later gewoon de zak met brieven bij![]()
Ze leek me gelijk sympathiek.quote:En ik heb helemaal geen koud beeld van Annemarie, ik weet ook niet of ik zou gieren en brullen als ik ineens een heel team van camera en geluid in m'n nek heb, in combi met Yvon en vreemde mannen.
Ik heb respect voor haar dat ze zo keihard werktEn wie weet vindt ze nog een leuke man in de postzak
![]()
Duidelijk andere taal dan het zo gretig verbreide "boer zoekt knecht" en een duidelijk antwoord op het gezeik over de afstandelijkheid. Ze heeft dit ook gezegd bij de toelichting van haar keuze. Dan is het idioot om naar romantische explosies te gaan zitten uitkijken. Dat het echt gezellig geweest is, hebben beiden ook gezegd, in hun eigen spreekstijl. Wel jammer dat er nu geen korte uitleg gegeven is over die vreemde ommekeer van Adriaan. Dat blijft natuurlijk wel knagen en het doet hem geen goed.quote:Boerin Annemarie klaar met Boer Zoekt Vrouw
AMSTERDAM - Boerin Annemarie vindt het vervelend dat iedereen een mening over haar heeft. De commotie rondom het razendpopulaire programma Boer zoekt Vrouw is de normaal gesproken nuchtere boerin uit Wassenaar niet in de koude kleren gaan zitten. „Na vijf maanden wil ik dit hoofdstuk graag afsluiten. Ik snak naar rust”, vertelt de kaasmaakster.
(...)
De 32-jarige Annemarie vindt het jammer dat ze soms anders is overgekomen op televisie. „Ik heb een warme, sociale kant die door de beeldvorming rond mij af en toe onderbelicht bleef. De kijker heeft de ware Annemarie niet altijd gezien. Op de citytrip heb ik bijvoorbeeld heel veel gelachen.”
De vrolijke, hardwerkende kaasmaakster maakte haar reisje met kraanmachinist Adriaan naar Cyprus. In het programma leek de gezelligheid op het zonnige oord ver te zoeken. In werkelijkheid heeft Annemarie het heel gezellig gehad. „Maar dat was op televisie niet echt te zien. Dat vind ik jammer.”
Waar de boerin het meest mee zit, is dat de kijker haar, op basis van de uitgezonden beelden, toch denkt te kennen. „Ik ben geen filmster en ik zal mij zeker anders hebben gedragen door de aanwezigheid van de camera’s. Maar de kijker denkt daar niet over na. Die gelooft wat hij op tv ziet."
Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten.”
Annemarie vindt het jammer dat zij niemand aan het programma heeft overgehouden. Zondagavond zei zij in de laatste uitzending van BzV: „Ik vind het niet gezellig om hier alleen te zijn.” Annemarie: „Je doet natuurlijk aan zo’n programma mee omdat je hoopt op een goede afloop. Die was er voor mij helaas niet.”
Dat denk ik ook. Over de selectie heeft ze steeds gezegd, dat elke boer die serieus is in aanmerking kan komen; status, leeftijd, aantrekkelijkheid, enz. doen er niet toe als hij/zij maar echt een partner zoekt. Vandaar dat er ook van die populaire boeren onder zitten. En dat geldt dus ook voor homoboeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef scorpione het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze geen mensen laten meedoen die niet echt op zoek zijn naar een partner, maar die gewoon graag bekend willen worden of reclame voor hun bedrijf willen maken ofzo. Dus iemand die om de verkeerde redenen mee wil doen.
Ik had er in hun plaats sowieso niet naar toe gegaan denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Femke ook helemaal niet lachen![]()
Maar wel een heel gespannen bekkie en een schrikmoment als Jan Mulder ook nog eens gaat wijzen naar haar dat zij moet veranderen
Maar tis ook spannend om daar te zitten natuurlijk, tis ook live toch?
Een boel van ons hebben ook dezelfde mening als Mulder. Waarom val je die niet aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Korreltje zout even zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Helemaal mee eens en Jan is tof ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef bloodymary het volgende:
Ja, wat een flauwekul, hij mag toch zeggen wat hij wil, daarvoor zit hij daar als tafelheer.
Dan kan je 80% van dit topic ook wel opdoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:Ik geloofde haar toen ze zei dat ze zich verantwoordelijk voelde voor de boeren. Het lijkt me een presentatrice die echt deelneemt aan het programma, ook áchter de schermen. Tof.
Leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Anita op Radio Veronica briljant
http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9661
Goeie stemimitatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Groningen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)t-over-boer-Gijsbertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
In de Leeuwarder Courant stond een interview met Femke.
Ze vond het moeilijk om emoties te laten zien omdat ze dat te privé vond. Dat Yvonne dat wel kon vond ze heel knap en mooi. Ze moet lachen om de reacties op Gijsberts haar, hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat (wat zei ik je).
Verder is het nog dik aan en ziet ze zichzelf in de toekomst wel boerin zijn (naast een eigen baan).
Ik kan het hele interview wel plaatsen als er belangstelling voor is, maar de fotokwaliteit van mijn mobiele telefoon is niet echt top.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat
Goh.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
In het interview vertelde ze ook dat Gijsbert een paar keer per jaar naar de kapper gaat en het dan goed kort laat knippen.
IK weet niet eens wat voor werk zij doetquote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet ze voor werk, wordt dat ook ergens genoemd?
[ afbeelding ]
gisterochtend even gelezen, wel een leuk stukjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
In de Leeuwarder Courant stond een interview met Femke.
Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.
Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Iemand dat artikel gelezen?
En het daar even scannen voor ons.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Sonja is ook aan de boer
sonja woont al samen
Cynthia!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vrouw uit de eennalaatste BZV, ene Hannie ofzoDie stond af te wassen toen zo'n boer met een ander op de motor ging scheuren
En later werd ze gefilmd met een kat op schoot, heel alleen...
Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarktquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.
Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Iemand dat artikel gelezen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarkt![]()
Waar was sprake van gedoe met die kinderen dan? Ik heb dat nooit eerder gehoord. Zeiden ze dat in de laatste uitzending?quote:Dat is dus een ander verhaal dan Richard vertelde (dat zij regelde dat hun kinderen alvast met elkaar contact hadden en dat Annemieke zich daardoor bedreigd voelde). Ook in de uitzending kreeg Heidy de schuld: dat zij te ver gegaan zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |