Dat denk ik ook. Over de selectie heeft ze steeds gezegd, dat elke boer die serieus is in aanmerking kan komen; status, leeftijd, aantrekkelijkheid, enz. doen er niet toe als hij/zij maar echt een partner zoekt. Vandaar dat er ook van die populaire boeren onder zitten. En dat geldt dus ook voor homoboeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef scorpione het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze geen mensen laten meedoen die niet echt op zoek zijn naar een partner, maar die gewoon graag bekend willen worden of reclame voor hun bedrijf willen maken ofzo. Dus iemand die om de verkeerde redenen mee wil doen.
Ik had er in hun plaats sowieso niet naar toe gegaan denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Femke ook helemaal niet lachen![]()
Maar wel een heel gespannen bekkie en een schrikmoment als Jan Mulder ook nog eens gaat wijzen naar haar dat zij moet veranderen
Maar tis ook spannend om daar te zitten natuurlijk, tis ook live toch?
Een boel van ons hebben ook dezelfde mening als Mulder. Waarom val je die niet aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Korreltje zout even zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Helemaal mee eens en Jan is tof ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef bloodymary het volgende:
Ja, wat een flauwekul, hij mag toch zeggen wat hij wil, daarvoor zit hij daar als tafelheer.
Dan kan je 80% van dit topic ook wel opdoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:Ik geloofde haar toen ze zei dat ze zich verantwoordelijk voelde voor de boeren. Het lijkt me een presentatrice die echt deelneemt aan het programma, ook áchter de schermen. Tof.
Leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Anita op Radio Veronica briljant
http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9661
Goeie stemimitatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Groningen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)t-over-boer-Gijsbertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
In de Leeuwarder Courant stond een interview met Femke.
Ze vond het moeilijk om emoties te laten zien omdat ze dat te privé vond. Dat Yvonne dat wel kon vond ze heel knap en mooi. Ze moet lachen om de reacties op Gijsberts haar, hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat (wat zei ik je).
Verder is het nog dik aan en ziet ze zichzelf in de toekomst wel boerin zijn (naast een eigen baan).
Ik kan het hele interview wel plaatsen als er belangstelling voor is, maar de fotokwaliteit van mijn mobiele telefoon is niet echt top.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat
Goh.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
In het interview vertelde ze ook dat Gijsbert een paar keer per jaar naar de kapper gaat en het dan goed kort laat knippen.
IK weet niet eens wat voor werk zij doetquote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet ze voor werk, wordt dat ook ergens genoemd?
[ afbeelding ]
gisterochtend even gelezen, wel een leuk stukjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:
In de Leeuwarder Courant stond een interview met Femke.
Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.
Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Iemand dat artikel gelezen?
En het daar even scannen voor ons.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Sonja is ook aan de boer
sonja woont al samen
Cynthia!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vrouw uit de eennalaatste BZV, ene Hannie ofzoDie stond af te wassen toen zo'n boer met een ander op de motor ging scheuren
En later werd ze gefilmd met een kat op schoot, heel alleen...
Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarktquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.
Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Iemand dat artikel gelezen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarkt![]()
Waar was sprake van gedoe met die kinderen dan? Ik heb dat nooit eerder gehoord. Zeiden ze dat in de laatste uitzending?quote:Dat is dus een ander verhaal dan Richard vertelde (dat zij regelde dat hun kinderen alvast met elkaar contact hadden en dat Annemieke zich daardoor bedreigd voelde). Ook in de uitzending kreeg Heidy de schuld: dat zij te ver gegaan zou zijn.
Ja en wat ik er dan van begrijp, is dat niet Heidy maar Richard (in de ogen van Heidy) te ver is gegaan door de kinderen erbij te betrekken. Richard draait de boel nu volgens Heidy om door te zeggen dat zij degene is die te ver is gegaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef Teslynd het volgende:
In die tv-uitzending is gezegd dat Heidy te ver gegaan zou zijn.
In het interview waarin Richard zich uitspreekt, is dacht ik over het contact tussen hun kinderen gepraat.
Ik snap het verhaal ook niet helemaal, ja ze wijzen naar elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd geen touw vastknopen aan het verhaal en wat er nu allemaal zo erg is...
quote:BzV-Sander bedolven onder reacties
AMSTERDAM - De vrouwen staan in de rij voor Boer Zoekt Vrouw-deelnemer Sander! Nadat hij naar huis werd gestuurd door Annemarie, klommen maar liefst 130 dames in de pen.
"Ik heb ze allemaal bekeken en met een kleine selectie heb ik iets gedaan", vertelt Sander, die na de dagdate door Annemarie naar huis werd gestuurd, op de website van het KRO-programma. "Een aantal heb ik ontmoet en bij één was er een wederzijdse klik en die is er nog steeds." De nieuwe liefde van Sander heet Wendy. In haar brief schreef ze: "Ik vind je heel erg leuk, maar ik ben alles behalve een boerin."
Sander heeft geen contact meer gehad met Annemarie, maar: "Dat gaat nog wel een keer gebeuren, want ik ben regelmatig in de buurt." Met Adriaan belt hij zo nu en dan. "En ik ben een keer op het bedrijf van Johannes wezen kijken. (...) Binnenkort is natuurlijk het Boer Zoekt Vrouw-feest (2 april, red.), dus daar zal ik ook wel bekenden tegenkomen."
En niemand die even meldt wat dat dan was.:')quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Oke, zometeen bij SBS ( inbf) een 'grote onthulling' van Marcel en Annemarie.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Naja, Marcel heeft buiten het programma om iemand leren kennen, maar zijn antwoord op de vraag 'Ben je verliefd?' was:
*Marcel grijnst smerig*
*Marcel houdt hoofd scheef*
"Dat zullen we wel zien"
Verhaaltje over Annemarie weet ik niet precies meer, volgens mij heeft ze ook iemand leren kennen, waar het vast ook wel gezellig mee is.
quote:Boerin Annemarie verliefd
van onze redactie
AMSTERDAM - Boerin Annemarie is alsnog geraakt door de pijlen van Cupido. Ze is tot over haar oren verliefd.
Dit vertelt de houdster van een melkveebedrijf/kaasmakerij aan het AD. Haar man heeft ze niet via het programma Boer zoekt Vrouw leren kennen. "Ik heb hem afgelopen winter via via ontmoet, toen de opnames van het programma waren afgelopen en duidelijk was dat het met die andere jongens niets werd."
Annemarie koos in het TV-programma voor kraanmachinist Adriaan. Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten", zo vertelde ze eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |