abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:49:06 #51
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_93479540
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef bloodymary het volgende:
???? Heb jij een andere uitzending gezien dan ik. Volgens mij moest Femke er ook gewoon om lachen. Ze zei ook nog dat ze dan allebei maar concessies moeten doen.

En ik denk ook dat ze ondanks al die weken met camera's best zenuwachtig zijn om bij DWDD te zitten.
Dat laatste zal het dan wel zijn.
Ik heb Femke iig niet zien lachen. Tussen iets zeggen en dit ook uitstralen zit wel een verschil.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:12:32 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93489042
quote:
Boerin Annemarie klaar met Boer Zoekt Vrouw

AMSTERDAM - Boerin Annemarie vindt het vervelend dat iedereen een mening over haar heeft. De commotie rondom het razendpopulaire programma Boer zoekt Vrouw is de normaal gesproken nuchtere boerin uit Wassenaar niet in de koude kleren gaan zitten. „Na vijf maanden wil ik dit hoofdstuk graag afsluiten. Ik snak naar rust”, vertelt de kaasmaakster.

De 32-jarige Annemarie vindt het jammer dat ze soms anders is overgekomen op televisie. „Ik heb een warme, sociale kant die door de beeldvorming rond mij af en toe onderbelicht bleef. De kijker heeft de ware Annemarie niet altijd gezien. Op de citytrip heb ik bijvoorbeeld heel veel gelachen.”

De vrolijke, hardwerkende kaasmaakster maakte haar reisje met kraanmachinist Adriaan naar Cyprus. In het programma leek de gezelligheid op het zonnige oord ver te zoeken. In werkelijkheid heeft Annemarie het heel gezellig gehad. „Maar dat was op televisie niet echt te zien. Dat vind ik jammer.”

Waar de boerin het meest mee zit, is dat de kijker haar, op basis van de uitgezonden beelden, toch denkt te kennen. „Ik ben geen filmster en ik zal mij zeker anders hebben gedragen door de aanwezigheid van de camera’s. Maar de kijker denkt daar niet over na. Die gelooft wat hij op tv ziet."

Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten.”

Annemarie vindt het jammer dat zij niemand aan het programma heeft overgehouden. Zondagavond zei zij in de laatste uitzending van BzV: „Ik vind het niet gezellig om hier alleen te zijn.” Annemarie: „Je doet natuurlijk aan zo’n programma mee omdat je hoopt op een goede afloop. Die was er voor mij helaas niet.”

Ze vervolgt: „Maar ik heb nog stapels brieven liggen. Wanneer de tijd rijp is, zal ik die nog weleens op mijn gemak doorlezen. Er zaten hele leuke bij. Maar eerst wil ik rust en probeer ik weer in mijn dagelijks ritme te komen. Alle gekte rondom BzV, die voor mij ruim vijf maanden heeft geduurd, wil ik afsluiten. Dan zie ik wel verder. Bovendien zijn de schapen aan het lammeren en die gaan nu toch echt even voor."

Annemarie zegt geen spijt te hebben van haar deelname aan het programma. „Ik ben het avontuur aangegaan, dus het heeft weinig zin om achteraf van spijt te spreken. Gedane zaken nemen geen keer. Ik ben een ervaring rijker, dat absoluut. Maar ook een beetje teleurgesteld. De echte Annemarie heb ik niet altijd kunnen laten zien en de ware heb ik nog niet kunnen vinden.”

BRON
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:17:37 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93489265
Wat een vreemde opmerking van Yvon, in DWDD:

Een goede homoboer is er eentje die een mán zoekt.

Ze refereerde toch niet aan Maurits hè? :o

Verder vind ik haar trouwens wel een tof wijf, hoeveel er ook over haar wordt gemekkerd. Ik geloofde haar toen ze zei dat ze zich verantwoordelijk voelde voor de boeren. Het lijkt me een presentatrice die echt deelneemt aan het programma, ook áchter de schermen. Tof. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:19:21 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93489335
Hé, Duderinnetje. Lang niet gezien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93489423
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

BRON
quote:
Ze vervolgt: Maar ik heb nog stapels brieven liggen. Wanneer de tijd rijp is, zal ik die nog weleens op mijn gemak doorlezen.
Oh ja dat is wel tof, slaag je niet met de logeerpartij dan pak je er later gewoon de zak met brieven bij :D

En ik heb helemaal geen koud beeld van Annemarie, ik weet ook niet of ik zou gieren en brullen als ik ineens een heel team van camera en geluid in m'n nek heb, in combi met Yvon en vreemde mannen.
Ik heb respect voor haar dat ze zo keihard werkt ^O^ En wie weet vindt ze nog een leuke man in de postzak ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:24:32 #56
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_93489546
En deze dan nog, om het seizoen goed af te sluiten:

Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_93489943
Ik zit het terug te kijken van DWDD, Jan Mulder die zegt (en wijst) dat Femke moet veranderen _O-
Want Gijsbert "jij aanbidt haar" _O-

En Gijs die dan heel droogjes zegt dat alles nog moet uitwijzen. :D ^O^
pi_93489991
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef bloodymary het volgende:
???? Heb jij een andere uitzending gezien dan ik. Volgens mij moest Femke er ook gewoon om lachen. Ze zei ook nog dat ze dan allebei maar concessies moeten doen.

En ik denk ook dat ze ondanks al die weken met camera's best zenuwachtig zijn om bij DWDD te zitten.
Ik zie Femke ook helemaal niet lachen :N

Maar wel een heel gespannen bekkie en een schrikmoment als Jan Mulder ook nog eens gaat wijzen naar haar dat zij moet veranderen _O-
Maar tis ook spannend om daar te zitten natuurlijk, tis ook live toch? :)
pi_93491634
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemde opmerking van Yvon, in DWDD:

Een goede homoboer is er eentje die een mán zoekt.
Volgens mij bedoelde ze dat ze geen mensen laten meedoen die niet echt op zoek zijn naar een partner, maar die gewoon graag bekend willen worden of reclame voor hun bedrijf willen maken ofzo. Dus iemand die om de verkeerde redenen mee wil doen.
I got rhythm,
I got music,
I got my man,
Who could ask for anything more?
pi_93493822
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]

[..]

Oh ja dat is wel tof, slaag je niet met de logeerpartij dan pak je er later gewoon de zak met brieven bij :D
Je houdt die zak post niet voor niets in huis ;)
Allen die aan de eerste selectie geen partner overhielden, hebben nog eens in de brieven gekeken.
quote:
En ik heb helemaal geen koud beeld van Annemarie, ik weet ook niet of ik zou gieren en brullen als ik ineens een heel team van camera en geluid in m'n nek heb, in combi met Yvon en vreemde mannen.
Ik heb respect voor haar dat ze zo keihard werkt ^O^ En wie weet vindt ze nog een leuke man in de postzak ;)
Ze leek me gelijk sympathiek.
Zag wel meteen dat ze een vergelijkbaar soort probleem als Agnes zou krijgen; intelligente, zelfstandige harde werkster en niet het type dat gaat lopen chancen. Wel was het me duidelijker dat ze opener zou zijn. Zij kan het niet helpen dat dit seizoen extreem sensatiezuchtig was en iedereen als een karikatuur neerzette. Vooral zij en Marcel kregen het voor de kiezen. Bij de andere boeren werd er meer afleiding via de logees gegeven.

quote:
Boerin Annemarie klaar met Boer Zoekt Vrouw

AMSTERDAM - Boerin Annemarie vindt het vervelend dat iedereen een mening over haar heeft. De commotie rondom het razendpopulaire programma Boer zoekt Vrouw is de normaal gesproken nuchtere boerin uit Wassenaar niet in de koude kleren gaan zitten. „Na vijf maanden wil ik dit hoofdstuk graag afsluiten. Ik snak naar rust”, vertelt de kaasmaakster.

(...)

De 32-jarige Annemarie vindt het jammer dat ze soms anders is overgekomen op televisie. „Ik heb een warme, sociale kant die door de beeldvorming rond mij af en toe onderbelicht bleef. De kijker heeft de ware Annemarie niet altijd gezien. Op de citytrip heb ik bijvoorbeeld heel veel gelachen.”

De vrolijke, hardwerkende kaasmaakster maakte haar reisje met kraanmachinist Adriaan naar Cyprus. In het programma leek de gezelligheid op het zonnige oord ver te zoeken. In werkelijkheid heeft Annemarie het heel gezellig gehad. „Maar dat was op televisie niet echt te zien. Dat vind ik jammer.”

Waar de boerin het meest mee zit, is dat de kijker haar, op basis van de uitgezonden beelden, toch denkt te kennen. „Ik ben geen filmster en ik zal mij zeker anders hebben gedragen door de aanwezigheid van de camera’s. Maar de kijker denkt daar niet over na. Die gelooft wat hij op tv ziet."

Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten.”

Annemarie vindt het jammer dat zij niemand aan het programma heeft overgehouden. Zondagavond zei zij in de laatste uitzending van BzV: „Ik vind het niet gezellig om hier alleen te zijn.” Annemarie: „Je doet natuurlijk aan zo’n programma mee omdat je hoopt op een goede afloop. Die was er voor mij helaas niet.
Duidelijk andere taal dan het zo gretig verbreide "boer zoekt knecht" en een duidelijk antwoord op het gezeik over de afstandelijkheid. Ze heeft dit ook gezegd bij de toelichting van haar keuze. Dan is het idioot om naar romantische explosies te gaan zitten uitkijken. Dat het echt gezellig geweest is, hebben beiden ook gezegd, in hun eigen spreekstijl. Wel jammer dat er nu geen korte uitleg gegeven is over die vreemde ommekeer van Adriaan. Dat blijft natuurlijk wel knagen en het doet hem geen goed.

Annemarie heeft zich dus duidelijk uitgesproken en de de briefschrijfsters die haar nog steeds wat vinden, kunnen dus opnieuw schrijven en verwijzen naar hun eerdere brief en zelfs de ontmoeting op de speeddate.
pi_93493985
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef scorpione het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde ze dat ze geen mensen laten meedoen die niet echt op zoek zijn naar een partner, maar die gewoon graag bekend willen worden of reclame voor hun bedrijf willen maken ofzo. Dus iemand die om de verkeerde redenen mee wil doen.
Dat denk ik ook. Over de selectie heeft ze steeds gezegd, dat elke boer die serieus is in aanmerking kan komen; status, leeftijd, aantrekkelijkheid, enz. doen er niet toe als hij/zij maar echt een partner zoekt. Vandaar dat er ook van die populaire boeren onder zitten. En dat geldt dus ook voor homoboeren.
pi_93494146
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie Femke ook helemaal niet lachen :N

Maar wel een heel gespannen bekkie en een schrikmoment als Jan Mulder ook nog eens gaat wijzen naar haar dat zij moet veranderen _O-
Maar tis ook spannend om daar te zitten natuurlijk, tis ook live toch? :)
Ik had er in hun plaats sowieso niet naar toe gegaan denk ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door Devz op 01-03-2011 21:28:25 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:18:53 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93494252
Jan Mulder is tof!
The love you take is equal to the love you make.
pi_93496398
Ja, wat een flauwekul, hij mag toch zeggen wat hij wil, daarvoor zit hij daar als tafelheer.
pi_93498096
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Devz het volgende:
Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Een boel van ons hebben ook dezelfde mening als Mulder. Waarom val je die niet aan?
pi_93498167
quote:

Jan Mulder is verder gewoon een naar mannetje, die moet zich er lekker niet mee bemoeien. Gaat hij even bepalen dat iemand moet veranderen? Wat een arrogantie.
Korreltje zout even zoeken :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:06:04 #67
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93505724
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef bloodymary het volgende:
Ja, wat een flauwekul, hij mag toch zeggen wat hij wil, daarvoor zit hij daar als tafelheer.
Helemaal mee eens en Jan is tof ja.
pi_93506861
quote:

[..]
Dan kan je 80% van dit topic ook wel opdoeken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:03:38 #69
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_93564272
Ik vind Yvon niet leuk, maar hier sluit ik me wel bij aan:

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:Ik geloofde haar toen ze zei dat ze zich verantwoordelijk voelde voor de boeren. Het lijkt me een presentatrice die echt deelneemt aan het programma, ook áchter de schermen. Tof. :)
pi_93571970
Vanavond was boer Hans nog op t.v. (heet die zo, die met die gerbera's van vorig jaar). Ging over de verkiezingen, de pvv in Limburg, Zijn buurman was hier actief in en kwam hem overblijven, maar hij bleef geloof ik gewoon bij het CDA. Er kwam wel een hoop niet al te slimme onzin uit..........
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:59:39 #71
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_93580732
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:49:09 #72
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_93581776
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:59 schreef Mani89 het volgende:
Anita op Radio Veronica briljant _O-

http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9661
Leuk _O-
* I intend to live forever, so far so good! *
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 maart 2011 @ 10:08:27 #73
862 Arcee
Look closer
pi_93582242
quote:

Goeie stemimitatie. :Y
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:31:59 #74
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_93584966
quote:

Groningen? :') Ze studeert in Utrecht maar oke.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_93596840
quote:

Whehe :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')