nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank was gisteren best leuk en spontaan.
Hé, MiLalaa buiten SPT.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.
En toch was ie leuk gisteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik vond hem anders een behoorlijk bord voor z'n kop hebben. Hij betrok nog steeds niet van de hele Berber-story op zichzelf, op zijn eigen gedrag.
Toch wel, want hij zei dat ze elkaar wel leuk vonden, maar dat ze allebei blij waren dat Berber naar huis kon, dus dat Berber hem ook beu was.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Niveath het volgende:
Kan ik de uitzending ook ergens downloaden? Of is er een mp4 link?
Maar jou info was volgens mij ook niet helemaal correct, had jij het niet steeds over Drachten?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zet
En mijn roddel kwam trouwens wel uit.
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar jou info was volgens mij ook niet helemaal correct, had jij het niet steeds over Drachten?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Applebaum het volgende:
Ik heb via via van iemand die bij de productie werkt gehoord datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |