Verliefd op het leventje wat hij had ja. Ze kreeg hem erbij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef saskiia het volgende:
ik geloof er niets van dat ze echt verliefd op hem was, het kwam zo ongeloofwaardig over!!
Ze was verliefd op het luie leventje die ze zou leiden bij Marcel. Dacht ze nou echt dat Marcel zo wanhopig was. 95% zou voor die Ksenia gaan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Verliefd op het leventje wat hij had ja. Ze kreeg hem erbij.
Yvonne zegt ook al ergens in een filmpje dat er dit seizoen een moment komt dat zij het meest verbaasd was (van alle afleveringen). Dat is misschien dat wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik gooi nog maar eens wat olie op het vuur voor morgen. Ik heb viavia gehoord dat er morgen dingen gebeuren in de uitzending die nog nooit vertoond zijn in Boer Zoekt Vrouw. Persoon zit dichtbij het vuur van het programma dus best betrouwbaar.
Dat worden dus >5 miljoen kijkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik gooi nog maar eens wat olie op het vuur voor morgen. Ik heb viavia gehoord dat er morgen dingen gebeuren in de uitzending die nog nooit vertoond zijn in Boer Zoekt Vrouw. Persoon zit dichtbij het vuur van het programma dus best betrouwbaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef FoXje het volgende:
Boer Gijsbert heeft boer Frank oraal bevredigd in het bijzijn van Yvon Jaspers. En Annemarie maakte er smegmakaasranden van. Heb ik uit een bron ZEER dichtbij de bron.
hjaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef FoXje het volgende:
Boer Gijsbert heeft boer Frank oraal bevredigd in het bijzijn van Yvon Jaspers. En Annemarie maakte er smegmakaasranden van. Heb ik uit een bron ZEER dichtbij de bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Applebaum het volgende:
Ik heb via via van iemand die bij de productie werkt gehoord datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus. Ik denk dat Richard in bed ligt met één van de dames.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]maar niet in zijn eigen bed, zijn slaapkamer was toch verboden terrein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus. Ik denk dat Richard in bed ligt met één van de dames.
Hjjaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef kvd het volgende:
[..]
maar niet in zijn eigen bed, zijn slaapkamer was toch verboden terrein?
Yvonne?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef wieksel het volgende:
ik denk dat Richard misschien sjans heeft met een andere vrouw? anders zou annemieke niet zeggen dat ze alle 3 wegmoeten....
of Richard spreekt zijn liefde uit voor Heidy, wil zowel Annemieke als Susen naar huis sturen. Maar Heidy ziet hem niet zitten, wil hem gaan verlaten. Heidy verteld dat aan Annemieke, die 2 zijn nogal close. Annemieke wil geen 2de of 3de keus zijn, dus wil ook weg. En Susan weet er ook vanaf, dus zij zegt ook bye byequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef wieksel het volgende:
ik denk dat Richard misschien sjans heeft met een andere vrouw? anders zou annemieke niet zeggen dat ze alle 3 wegmoeten....
Sonja zit bij Gijsbert, bedoel je hem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Richard voor Sonja kiest.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sonja zit bij Gijsbert, bedoel je hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |