SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef wieksel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annemarie? Neem aan dat je Annemieke bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:11 schreef Terreros85 het volgende:
Als hij nou hoteldebotel van Annemarie is, oké. Maar van Heidy
dan gok ik op Harriequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef megamandy het volgende:
Een van de mannen van Annemarie zou ook een kind hebben?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef Silenus het volgende:
Harrie is überhaupt de enige die seks heeft gehad van die vier, denk ik.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef Silenus het volgende:
Harrie is überhaupt de enige die seks heeft gehad van die vier, denk ik.
het was laat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Annemarie? Neem aan dat je Annemieke bedoeld
Nee hij zeker niet. Ok, ik denk dat Johannes wel ooit geneukt heeft. Ik hoop het ook, want ik vind hem een sympathieke baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Beach het volgende:
Adriaan heeft nog nooit geneukt omdat dat pas mag na het trouwen.
En dan bekken met Harrie. En de volgende dag wist ze niets meer. En Harrie bleef achter met een gebroken hartquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Jojoke het volgende:
We hebben alleen de ochtend van dag 1 gezien, wie weet wat er later op de dag is gebeurd![]()
Kan me overigens niet voorstellen dat er nooit wat op die tig schuurfeesten is gebeurd, als Annemarie volgegoten is met drank.
Daar zit Annemarie ook helemaal niet op te wachten.......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Silenus het volgende:
Harrie lacht al z'n problemen weg. Lijkt me moeilijk om daar een serieus gesprek mee te voeren.
Zou Annemarie van lekker eten houden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:59 schreef Silenus het volgende:
Precies, en daarom passen ze prima bij elkaar.
Die gaan hun hele leven op de bank 'Gezellig!' tegen elkaar zeggen. En tijdens het avondeten natuurlijk "Hoe smaakt het?" en "Het smaakt goed hoor!"
Leuk!
Haha, klopt. Natuurlijk is het prima, als Annemarie straks gelukkig wordt (en Harrie ook) is het programma geslaagd. Dat ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) compleet suïcidaal word bij zo'n manier van met elkaar omgaan doet eigenlijk niet ter zake. Het zijn onze zaken niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Petit het volgende:
Mja kan me voorstellen dat die mensen er zijn, als ze er zelf gelukkig mee zijn prima dan toch.. maar voor ons niet zo spannend
En daarom probeer hij het nu via deze manierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef Terreros85 het volgende:
En dan bekken met Harrie. En de volgende dag wist ze niets meer. En Harrie bleef achter met een gebroken hart
Ik ben benieuwd of ze de komende uitzending over de 5 miljoen gaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef Terreros85 het volgende:
Finale van TVOH haalt 3,7 miljoen kijkers. BZV 4,9 bij de laatste aflevering. Niet eens de finale
Misschien wel van exotische gerechten als spaghettiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zou Annemarie van lekker eten houden?
Ik weet niet, er stond iets over op het officiële forum. Mijn mam las het en vond het maar spannend, ik net opzoeken via google, maar de link werkt niet meer. Worden we gesaboteerd door de kro?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de achterklap heeft Johannes een ex=vriendin die zwanger van hem is. Waarschijnlijk wordt daar aan gerefereerd.
Annemarie zou haar schildklier na moeten laten kijken. Ze is niet alleen energiek & snel, maar ook gejaagd. Dat zou op hyperthyroïdie kunnen slaan. Haar lichaamsbouw past daar wel bij. Het maakt het haar natuurlijk wel mogelijk om dat bedrijf zo te voeren met een zeer strikt schema. Maar er is geen ruimte & rust voor een man of een gezin.
oei....dat zou wel heel interessant zijn. Even speculeren...als zij zwanger is, dan is het waarschijnlijk vlak voor bzv uitgegaan...zal Johannes dan voor z'n ex gaan of voor Annemarie....tjshaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de achterklap heeft Johannes een ex=vriendin die zwanger van hem is. Waarschijnlijk wordt daar aan gerefereerd.
Annemarie zou haar schildklier na moeten laten kijken. Ze is niet alleen energiek & snel, maar ook gejaagd. Dat zou op hyperthyroïdie kunnen slaan. Haar lichaamsbouw past daar wel bij. Het maakt het haar natuurlijk wel mogelijk om dat bedrijf zo te voeren met een zeer strikt schema. Maar er is geen ruimte & rust voor een man of een gezin.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef kvd het volgende:
[..]
oei....dat zou wel heel interessant zijn. Even speculeren...als zij zwanger is, dan is het waarschijnlijk vlak voor bzv uitgegaan...zal Johannes dan voor z'n ex gaan of voor Annemarie....tjshaahjaa
30.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe oud was die Sonja eigenlijk..
quote:Sonja niet meer verliefd op boer Marcel
van onze redactie
AMSTERDAM - Sonja, die afgelopen zondag het programma Boer Zoekt Vrouw moest verlaten, is niet meer verliefd op boer Marcel.
"Het duurde een paar dagen voordat ik me realiseerde dat het niet zo was, dat het Marcel niet zou worden", vertelt Sonja. "Na een paar dagen lukte het om de knop om te zetten. Het is 'm gewoon niet. Dat besef je dan. De verliefde gevoelens duurden wel wat langer, maar die zijn nu gewoon weg."
Sonja heeft Marcel nog een keer aan de telefoon gehad en dat heeft haar veel goed gedaan. "Het is me wel duidelijker geworden waarom hij niet voor mij koos. Het heeft een plekje, en ik ga gewoon verder met mijn leven."
De brunette heeft absoluut geen spijt van haar deelname aan Boer Zoekt Vrouw. "Je komt dichterbij jezelf. Dat het gelukt is om mezelf te zijn, dat ik een eerlijk persoon ben, sterkt wel. Dat geeft mij een goed gevoel over mezelf."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |