abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:53:42 #76
123170 alors
zlata1234
pi_93697988
In de Leeuwarder Courant stond een interview met Femke.

Ze vond het moeilijk om emoties te laten zien omdat ze dat te privé vond. Dat Yvonne dat wel kon vond ze heel knap en mooi. Ze moet lachen om de reacties op Gijsberts haar, hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat (wat zei ik je :P).
Verder is het nog dik aan en ziet ze zichzelf in de toekomst wel boerin zijn (naast een eigen baan).

Ik kan het hele interview wel plaatsen als er belangstelling voor is, maar de fotokwaliteit van mijn mobiele telefoon is niet echt top.
know'm sayin?
word? word.
pi_93718038
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef alors het volgende:

Ze vond het moeilijk om emoties te laten zien omdat ze dat te privé vond. Dat Yvonne dat wel kon vond ze heel knap en mooi. Ze moet lachen om de reacties op Gijsberts haar, hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat (wat zei ik je :P).
Verder is het nog dik aan en ziet ze zichzelf in de toekomst wel boerin zijn (naast een eigen baan).

Ik kan het hele interview wel plaatsen als er belangstelling voor is, maar de fotokwaliteit van mijn mobiele telefoon is niet echt top.
http://www.lc.nl/frieslan(...)t-over-boer-Gijsbert
Klein stukje ervan met foto. In het interview vertelde ze ook dat Gijsbert een paar keer per jaar naar de kapper gaat en het dan goed kort laat knippen. Gijs had het nog korter willen hebben, maar Femke wilde nog wat te woelen hebben o|O Ze werkt nog steeds gewoon in Dokkum en ze zien elkaar in de weekends.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2011 @ 09:52:46 #78
862 Arcee
Look closer
pi_93718509
quote:
hij wilde het zelf nog korter omdat hij maar een paar keer per jaar gaat
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
In het interview vertelde ze ook dat Gijsbert een paar keer per jaar naar de kapper gaat en het dan goed kort laat knippen.
Goh. O-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:25:39 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93720426
Wat doet ze voor werk, wordt dat ook ergens genoemd?

The love you take is equal to the love you make.
pi_93720604
Rioleringen ontwerpen :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2011 @ 11:32:41 #81
862 Arcee
Look closer
pi_93720617
Ja, duurde blijkbaar lang voor de foto goed was. :P
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:34:06 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93720652
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet ze voor werk, wordt dat ook ergens genoemd?

[ afbeelding ]
IK weet niet eens wat voor werk zij doet :o !
pi_93728988
Ze werkt bij het WMO loket van de gemeente Dantumadeel.
pi_93729882
quote:

gisterochtend even gelezen, wel een leuk stukje :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_93903150
Sonja is ook aan de boer

sonja woont al samen
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:41:28 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93905701
En ook meteen met de eerste kennismaking weer verliefd.

Onze supersonische Sonja.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:49:17 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93906015
Wel leuk voor d'r.

Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Iemand dat artikel gelezen?
pi_93906428
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.

Ik zag vandaag een cover van de prive ofzo 'zo gemeen is boer Richard' aldus heidi.
Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaan :o
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:18:34 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93907266
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Lol.. dat wordt naar de tandarts of de kapper gaan :o
En het daar even scannen voor ons. O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_93908006
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Sonja is ook aan de boer

sonja woont al samen
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_93910104
Er is toch iemand ingetrapt :')

En zoals verwacht weet ze natuurlijk niet hoe ze snel ze daar moet intrekken.
pi_93917149
Bij sommigen gaat het over wel of geen sex op de eerste date.

Bij Sonja gaat het er over wel of niet samenwonen na de eerste date.....
pi_93923133
Mijn excuses als ik oud nieuws breng, maar ik hoorde vandaag van een oom van Neeltje dat zij en Wietse nog altijd gelukkig samen zijn! "Het is nog steeds geen prater" :)
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:41:24 #94
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_93923403
Sonja: "Het was liefde op de eerste bankrekening."
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:45:51 #95
3185 Adelante
To let it go now
pi_93923729
Hoe is het eigenlijk met die vrouw uit de eennalaatste BZV, ene Hannie ofzo :? Die stond af te wassen toen zo'n boer met een ander op de motor ging scheuren :')

En later werd ze gefilmd met een kat op schoot, heel alleen... ;(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93924057
Daar gaat het goed mee, ze was laatst in DWDD, Jan mulder vond haar in het echt een veel leukere vrouw dan op tv :)
Wel vrijgezel nog.
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:46:30 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93928806
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die vrouw uit de eennalaatste BZV, ene Hannie ofzo :? Die stond af te wassen toen zo'n boer met een ander op de motor ging scheuren :')

En later werd ze gefilmd met een kat op schoot, heel alleen... ;(
Cynthia!

Die is zo tof! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_93939976
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk voor d'r.

Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarkt :@

Heidy is pissig dat Richard haar de zwarte piet toeschuift. Zij en andere sollicitanten hebben zich verbaasd over de strikte scheiding van de boeren en de sollicitanten, maar accepteren het wel als zijnde spelregel. Bovendien was het heel gezellig. (Er wordt dan al een wij-sfeer gecreëerd, wat in het voordeel van BZV is). De dagdate was het eerste contact, koud in de loods maar heel gezellig en Richard heeft nogal aangedrongen op onderling contact tussen de vrouwen. Hij zou ook al geprobeerd hebben om echt contact te krijgen, dus een bezoekje thuis wat zij met een grapje afwimpelde. Zij heeft hem aan het einde van de dag haar visitekaartje gegeven en hij is met haar en via haar met Annemieke (Susan wilde niet, schreef ze zelf op de BZV-site, want zo waren de spelregels niet) aan het bellen geslagen om er een gezellige tijd van te maken.

En nu komt het: tijdens een van die gesprekken gaf hij de telefoon aan zijn dochter, want zijn dochter had ook al met Annemieke gepraat. Hun kinderen vallen in dezelfde leeftijdsgroep en hebben wat info uitgewisseld, welke niet op BZV slaat. Dat is dus een ander verhaal dan Richard vertelde (dat zij regelde dat hun kinderen alvast met elkaar contact hadden en dat Annemieke zich daardoor bedreigd voelde). Ook in de uitzending kreeg Heidy de schuld: dat zij te ver gegaan zou zijn.

De tweede dag, dat flirten in de stal, zou van Richard uitgegaan zijn, en was dus toneel. 's Avond kwam er een vergrote filmploeg en Yvon legde uit dat Richard wat te vertellen had. Susan kreeg in eerste instantie niets mee. Ze zegt dat ze toen gevraagd heeft de camera's stop te zetten en heeft haar mening gezegd. Is vertrokken.
(Het is dus de oorwassing die hem zo timide gemaakt heeft. Natuurlijk heeft hij zelf niet bedacht wat zijn acties voor de twee andere vrouwen betekenden. )

Ze was er van begin af aan duidelijk over dat haar ouders en kinderen niet bij BZV betrokken mochten worden en nu kregen zij en haar kinderen de schuld. Ze was gelijk weer hels ~O>

Dit interview is gelijk een pleidooi voor Annemarie. Ze hebben dit onderling afgesproken, omdat een man niet gauw gezelligheid schept. Dat doen dus de drie vrouwen samen. Je ziet dat duidelijk gebeuren in alle series. Annemarie zat in haar eentje tussen twee van die mannen die hoogstens lol trappen tijdens het boerenwerk en vooral aan de oppervlakte blijven.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 06:57:22 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93944018
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik lees alle spoilers, dus deze ook. Ja, bij de supermarkt :@

quote:
Dat is dus een ander verhaal dan Richard vertelde (dat zij regelde dat hun kinderen alvast met elkaar contact hadden en dat Annemieke zich daardoor bedreigd voelde). Ook in de uitzending kreeg Heidy de schuld: dat zij te ver gegaan zou zijn.
Waar was sprake van gedoe met die kinderen dan? Ik heb dat nooit eerder gehoord. Zeiden ze dat in de laatste uitzending?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_93946180
Ik kan eerlijk gezegd geen touw vastknopen aan het verhaal en wat er nu allemaal zo erg is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')