Ja en wat ik er dan van begrijp, is dat niet Heidy maar Richard (in de ogen van Heidy) te ver is gegaan door de kinderen erbij te betrekken. Richard draait de boel nu volgens Heidy om door te zeggen dat zij degene is die te ver is gegaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef Teslynd het volgende:
In die tv-uitzending is gezegd dat Heidy te ver gegaan zou zijn.
In het interview waarin Richard zich uitspreekt, is dacht ik over het contact tussen hun kinderen gepraat.
Ik snap het verhaal ook niet helemaal, ja ze wijzen naar elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd geen touw vastknopen aan het verhaal en wat er nu allemaal zo erg is...
quote:BzV-Sander bedolven onder reacties
AMSTERDAM - De vrouwen staan in de rij voor Boer Zoekt Vrouw-deelnemer Sander! Nadat hij naar huis werd gestuurd door Annemarie, klommen maar liefst 130 dames in de pen.
"Ik heb ze allemaal bekeken en met een kleine selectie heb ik iets gedaan", vertelt Sander, die na de dagdate door Annemarie naar huis werd gestuurd, op de website van het KRO-programma. "Een aantal heb ik ontmoet en bij één was er een wederzijdse klik en die is er nog steeds." De nieuwe liefde van Sander heet Wendy. In haar brief schreef ze: "Ik vind je heel erg leuk, maar ik ben alles behalve een boerin."
Sander heeft geen contact meer gehad met Annemarie, maar: "Dat gaat nog wel een keer gebeuren, want ik ben regelmatig in de buurt." Met Adriaan belt hij zo nu en dan. "En ik ben een keer op het bedrijf van Johannes wezen kijken. (...) Binnenkort is natuurlijk het Boer Zoekt Vrouw-feest (2 april, red.), dus daar zal ik ook wel bekenden tegenkomen."
En niemand die even meldt wat dat dan was.:')quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Oke, zometeen bij SBS ( inbf) een 'grote onthulling' van Marcel en Annemarie.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Naja, Marcel heeft buiten het programma om iemand leren kennen, maar zijn antwoord op de vraag 'Ben je verliefd?' was:
*Marcel grijnst smerig*
*Marcel houdt hoofd scheef*
"Dat zullen we wel zien"
Verhaaltje over Annemarie weet ik niet precies meer, volgens mij heeft ze ook iemand leren kennen, waar het vast ook wel gezellig mee is.
quote:Boerin Annemarie verliefd
van onze redactie
AMSTERDAM - Boerin Annemarie is alsnog geraakt door de pijlen van Cupido. Ze is tot over haar oren verliefd.
Dit vertelt de houdster van een melkveebedrijf/kaasmakerij aan het AD. Haar man heeft ze niet via het programma Boer zoekt Vrouw leren kennen. "Ik heb hem afgelopen winter via via ontmoet, toen de opnames van het programma waren afgelopen en duidelijk was dat het met die andere jongens niets werd."
Annemarie koos in het TV-programma voor kraanmachinist Adriaan. Tussen Annemarie en Adriaan is het uiteindelijk niets geworden. „We hebben na de citytrip nog een paar keer afgesproken en besloten dat we niet bij elkaar passen. Ik wilde Adriaan graag beter leren kennen en dat is gelukt. Alleen het gevoel bleef uit, van beide kanten", zo vertelde ze eerder.
quote:Boer Wim weer vrijgezel
van onze redactie
AMSTERDAM - Wim Petter, die in 2009 meedeed aan het programma Boer Zoekt Vrouw, en zijn Astrid zijn uit elkaar.
"Als je weet waar we wonen, komt het misschien een beetje raar over wat ik nu ga zeggen, maar Astrid kan hier op de boerderij op een of andere manier haar rust niet vinden", vertelt een verdrietige Wim in Weekend. "Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het voor haar beter zou gaan voelen hier, maar is dat is me niet gelukt."
Nadat ze haar baan bij de Belastingdienst en haar woning in Leeuwarden had opgegeven om bij de melkveehouder in te trekken, stortte Astrid zich volledig op haar nieuwe bestaan in het boerenbedrijf. Even leek ze haar draai te hebben gevonden, maar nu kan ze niet wachten tot ze weer terug kan naar de hoofdstad van Friesland.
"Ik heb Astrid nog gevraagd of het op liefdesgebied eventueel weer goed zou kunnen komen, als ze straks weg is van de boerderij. Ze heeft me echter laten weten dat dat er voor ons niet meer in zit, helaas", vertelt Wim.
Denk dat het is gaan botsen..quote:
Hopelijk vindt hij weer een nieuwe liefde, gun het Wimmeke welquote:Wel zielig voor hem.
Wim te saai en misschien ook de boerderie te saai, vind haar ergens toch wel een stadsmensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Injetta het volgende:
Wim was te saai voor haar denk ik.
Wel zielig voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |