Dat maakte ik er ook uit op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Injetta het volgende:
IK denk dat ze na die Citytrip geen enkel contact meer heeft gehad met Adriaan...
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Haarbinddingen kennen ze zeker ook niet in Fryslan?
Je werkt ook op een boerderij?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzoquote:
Ik denk dat daar weinig gelachen wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
Annemarie lijkt wel depri... Misschien kan ze het samen met Marcel gaan proberen, lijkt me wel lachen!
zeker, hij heeft ook meerdere mensen (oost-europeanen dacht ik) in dienstquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is Richard meer de manager van dat gebeuren dan dat hij ook daadwerkelijk echt een boer is!
Femke heeft er wel gewerkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzo
in het bierbadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig gelachen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |