Dat maakte ik er ook uit op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Injetta het volgende:
IK denk dat ze na die Citytrip geen enkel contact meer heeft gehad met Adriaan...
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Haarbinddingen kennen ze zeker ook niet in Fryslan?
Je werkt ook op een boerderij?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzoquote:
Ik denk dat daar weinig gelachen wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
Annemarie lijkt wel depri... Misschien kan ze het samen met Marcel gaan proberen, lijkt me wel lachen!
zeker, hij heeft ook meerdere mensen (oost-europeanen dacht ik) in dienstquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is Richard meer de manager van dat gebeuren dan dat hij ook daadwerkelijk echt een boer is!
Femke heeft er wel gewerkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzo
in het bierbadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig gelachen wordt
Hup cora!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef cora4034 het volgende:
Die wijnboer vond ik wel leuk. Ik ben benieuwt.
Ook in omstandigheden waarin je haar overal in kan hangen of vastraken?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.
Ze kletst tenminste niet de oren over het hoofd.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
Anita kan ook niet echt vlot kletsen zeg.. Van die afgehakte korte zinnen. Geen woord te veel....
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Die foto van Richard daar zo aan de muur. Alsof het een koffietafel is.
"Voor altijd in ons midden."
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Die foto van Richard daar zo aan de muur. Alsof het een koffietafel is.
"Voor altijd in ons midden."
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Toad het volgende:
Maurits heeft te veel naar de clips van Michael Buble gekeken.
Zou je die informatie echt willen weten?!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Typisch KRO hoe het onderwerp seks volkomen wordt vermeden
Ik bedoel ik neem aan dat Gradus zijn nieuwe vlam af en toe toch ook een veeg door de stal geeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Typisch KRO hoe het onderwerp seks volkomen wordt vermeden
Niet in details natuurlijk, maar kan toch hilarische gesprekken opleveren?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Zou je die informatie echt willen weten?!
Vruchtbaar van haar kant, maar wellicht niet van zijn kant?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Die domme Marcel, had hij een vruchtbare vrouw die verliefd op hem was, kiest hij voor Ksenia..
Die ramt zelfs die dikke Plus koe nog in de supermarktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Maurits met een winkelkarretje door de supermarkt rijden met zijn karretje wachtend op de ware?
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Berber is echt de mooiste van hun drieen![]()
![]()
Je weet wel precies waar een man op wacht he, een vruchtbare vrouw met een kortgeknipt kapselquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Die domme Marcel, had hij een vruchtbare vrouw die verliefd op hem was, kiest hij voor Ksenia..
Het maakt hem zo'n jong knulletjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Starlie het volgende:
Gijsbert komt gelijk een stuk suffer over met dat korte haar!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
hoe heet die andere ook alweer ?
Judith ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die bungelt echt al aan een touw hoor. Uiteraard al maanden niet opgemerkt door iemand.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..
[ afbeelding ]
Ja en haar kinderen duwen haar elke keer want die denken dat mama aan het schommelen is!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die bungelt echt al aan een touw hoor. Uiteraard al maanden door niemand opgemerkt.
Ik ga stuk hier, we gaan allemaal naar de hel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en haar kinderen duwen haar elke keer want die denken dat mama aan het schommelen is!
Voor Marcel is dat het beste wat er in zit vrees ik. Hij snakt naar een gezinnetje.... en met zo'n eng accent en boxershort met sokken, is Sonja nog een hele catch....quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Je weet wel precies waar een man op wacht he, een vruchtbare vrouw met een kortgeknipt kapsel
Ah, dit is ook pas de derde aflevering die ik ziequote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Voor Marcel is dat het beste wat er in zit vrees ik. Hij snakt naar een gezinnetje.... en met zo'n eng accent en boxershort met sokken, is Sonja nog een hele catch....
Annemiekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en wie is in godsnaam de molMaar goed dat is een ander topic!
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
21.00u, motel langs a4, veilig
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
21.00u, motel langs a4, onveilig
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Neem je teugels mee! En een melkmachine!
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |