FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik weet het niet zeker hoor, ik ging weg toen ze naar de KvdW werd geroepen. Wie weet hoe het met Jo's missie zit?quote:
quote:
quote:
Ze moest net d'r zender goeddoenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, ik ging weg toen ze naar de KvdW werd geroepen. Wie weet hoe het met Jo's missie zit?
weet ze wel dat is haar verteld,je luisterd echt maar half hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Denk jij dat ze daar eerlijk was tegen Sharon?. Sharon weet niet eens dat het een aanwijzing over Sofia's geheim is als het goed is.
Ik val gewoon op lomp en ordinairquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jou
probeer een Kärcher!quote:
In de uitzending was te zien, zag ik bij me visitequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef delirious74 het volgende:
De vriendin van Guido heeft dus twee namen, vertelt hij net. Gabriella Nathalia. Maar hij vroeg of Laura haar gewoon Nathalie wil blijven.
En door die opmerking blijft Alexquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura over Alex: "Het zou het makkelijkst zijn als hij gewoon wegging,"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef delirious74 het volgende:
De vriendin van Guido heeft dus twee namen, vertelt hij net. Gabriella Nathalia. Maar hij vroeg of Laura haar gewoon Nathalie wil blijven.
Hoe dan, want alleen Karim wist het en die heeft het aan niemand verteld. Sofia wist het niet eens, maar die kon het door de tekst van het liedje wel raden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
weet ze wel dat is haar verteld,je luisterd echt maar half he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |