FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik weet het niet zeker hoor, ik ging weg toen ze naar de KvdW werd geroepen. Wie weet hoe het met Jo's missie zit?quote:
quote:
quote:
Ze moest net d'r zender goeddoenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, ik ging weg toen ze naar de KvdW werd geroepen. Wie weet hoe het met Jo's missie zit?
weet ze wel dat is haar verteld,je luisterd echt maar half hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Denk jij dat ze daar eerlijk was tegen Sharon?. Sharon weet niet eens dat het een aanwijzing over Sofia's geheim is als het goed is.
Ik val gewoon op lomp en ordinairquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jou
probeer een Kärcher!quote:
In de uitzending was te zien, zag ik bij me visitequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef delirious74 het volgende:
De vriendin van Guido heeft dus twee namen, vertelt hij net. Gabriella Nathalia. Maar hij vroeg of Laura haar gewoon Nathalie wil blijven.
En door die opmerking blijft Alexquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura over Alex: "Het zou het makkelijkst zijn als hij gewoon wegging,"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef delirious74 het volgende:
De vriendin van Guido heeft dus twee namen, vertelt hij net. Gabriella Nathalia. Maar hij vroeg of Laura haar gewoon Nathalie wil blijven.
Hoe dan, want alleen Karim wist het en die heeft het aan niemand verteld. Sofia wist het niet eens, maar die kon het door de tekst van het liedje wel raden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
weet ze wel dat is haar verteld,je luisterd echt maar half he
Rightquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido over zijn vriendin:
"Haar roepnaam is Nathalie, maar ze heet Nathalie Gabriëlla".
hoorde hij me ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dat ze 2 keer gehuild heeft, zodat kijkers medelijden met haar zouden krijgen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef gniffie het volgende:
wat zei aafke dan tegen laura, waardoor ze nu over de zeik is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
En door die opmerking blijft Alex
Weer allemaal complottheorieën op fok down the drain.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke duwde gisteravond wat ruw Laura weg bij Mo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Aafke heeft gisteravond alleen Laura niet geprobeerd te versieren, dat zal wel steken
misschien heeft karim het haar verteld ,sharon weet het ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Hoe dan, want alleen Karim wist het en die heeft het aan niemand verteld. Sofia wist het niet eens, maar die kon het door de tekst van het liedje wel raden.
Haha, en daarvoor heeft ze dus haar excuses aangeboden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Aafke heeft gisteravond alleen Laura niet geprobeerd te versieren, dat zal wel steken
Dit meen je niet serieus toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Weer allemaal complottheorieën op fok down the drain.
Jurienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is de username van Jurien hier?
jurienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
oh, kan wel een Aafke opmerking zijn jahquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze 2 keer gehuild heeft, zodat kijkers medelijden met haar zouden krijgen?
Ik versta ze heel slecht.
Jurien!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
jurienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
Volgens mij gewoon Jurienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
Jurienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dan zal ie wel hoogbegaafd zijn..zie hem niet in een bollywoodfilm of een borstverkleining hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
Toch... Karim zijn geheim .... hoogbegaafd? Bollywood? Tsunami?
Met zulke vragen zit het topic zo vol he ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dat plakplaatje op zijn borst kan hij wel hebben laten zetten om iets te verbergen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zal ie wel hoogbegaafd zijn..zie hem niet in een bollywoodfilm of een borstverkleining hebben.
Omdat ze dan Aafke voor zich zietquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vond Aafke gisteren ook wel sterk bij Joanne: Hoe komt het toch dat jij altijd zo chagrijnig kijkt..
Alleen daarom al moest Aafke vanavond blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vond Aafke gisteren ook wel sterk bij Joanne: Hoe komt het toch dat jij altijd zo chagrijnig kijkt..
Ja, ik ben ook van mijn apropos gebrachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Weer allemaal complottheorieën op fok down the drain.
hoe waagt die trol dat te zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar die 2 weken zijn bijna om, dus mission failure? Want niet iedereen gelooft hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hun geheim is dat ze niet echt verliefd zijn, de missie is dat ze twee weken hebben de medebewoners te overtuigen.
Zijn het haar ogen ...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie niet dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:01 schreef ABundy het volgende:
[..]
Maar die 2 weken zijn bijna om, dus mission failure? Want niet iedereen gelooft het
ook bij de mannen zit die aan gerard etcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
Alex is handtastelijk zegt Guido en niet alleen bij Laura.
Zij moeten toch een koppel vormen you you fu.... laat ik lief zijn, kusje dan maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
Guido: "Ze vinden Alex handtastelijk" terwijl hij aan Laura aan het frutten is.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik wil van plaats ruilen met Guido..![]()
[ afbeelding ]
ik zou het geweldig vinden <3quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zie het er nog wel van komen, dat er iets echts gaat ontstaan tussen Guido en Laura
Dat zeg ik netquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zie het er nog wel van komen, dat er iets echts gaat ontstaan tussen Guido en Laura
Niet echt, ben blij dat het niet mijn dochter is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Wilskracht het volgende:
Leuk voor zijn vriendin deze beelden
Kroonprinses, Joanna is koninginquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Laura voelt zich nu wel de koningin van het huis sinds ze heeft gehoord dat 50% van de stemmen had.
Niet zo handtastelijk doen hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Zij moeten toch een koppel vormen you you fu.... laat ik lief zijn, kusje dan maar
En terecht toch. Dan mag je even gloeien van TROTS!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Laura voelt zich nu wel de koningin van het huis sinds ze heeft gehoord dat 50% van de stemmen had.
Ja beetje jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
laura is ook totaal niet met die geheimen bezig, alleen met zichzelfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Daar denkt Laura nu anders over denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kroonprinses, Joanna is koningin
Zal toch een tegenvaller zijn voor Laura. Voornamelijk anale sex en Laurens als troetelnaam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Terwijl ze het slechts op moest nemen tegen een wilde Cyhena en een fries Molenpaard in een programma dat ws door veel puisterige puberjongens gevolgd wor..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Zij mag datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura is ook totaal niet met die geheimen bezig, alleen met zichzelf
Oh je bent er nogquote:
en met Guido en die aantastelijke Alex.. Vindt ze die echt nog steeds leuk, trouwens??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura is ook totaal niet met die geheimen bezig, alleen met zichzelf
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan elkaar echt nog leuk vinden
Met Cynthia en Aafke als concurrentie is het niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En terecht toch. Dan mag je even gloeien van TROTS!
Okequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ohw... Samen klinkt het luider?
Doen alsof wordt sowieso bijna altijd werkelijkheid, nu helemaal denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan elkaar echt nog leuk vinden
vergeet ze de tijd niet ,of is het al mislukt doordat ze zong ipv fluitenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef little_me het volgende:
Joanna moest toch zingen niet fluiten?
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terwijl ze het slechts op moest nemen tegen een wilde Cyhena en een fries Molenpaard in een programma dat ws door veel puisterige puberjongens gevolgd wor..
Dat dan weer wel. Had gehoopt op een Aafke exit. Alleen al om de bitchfightquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met Cynthia en Aafke als concurrentie is het niet zo moeilijk hoor.
Ik vind het tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Doen alsof wordt sowieso bijna altijd werkelijkheid, nu helemaal denk ik
ik denk mislukt want ze flootquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vergeet ze de tijd niet ,of is het al mislukt doordat ze zong ipv fluiten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef gniffie het volgende:
ik hoop triootje guido, laura , servio en dat alex huilend toekijkt
Zij denkt dat het programma een kijkcijferkanon is, maar ze weten dus niet dat 50% maar 50 mensen waren wss, die op haar hebben gestemtquote:
Met een blokje kaas in zijn hand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef gniffie het volgende:
ik hoop triootje guido, laura , servio en dat alex huilend toekijkt
Dit is kut, ik moet er mogen vroeg uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Stranger het volgende:
Oh fuck het is al twaalf uur, weltrusten mensen
Laura kotst nu op Alex omdat dat 'the thing to do is' nu in het huis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en met Guido en die aantastelijke Alex.. Vindt ze die echt nog steeds leuk, trouwens??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met een blokje kaas in zijn hand.
dat is nog vrij positiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zij denkt dat het programma een kijkcijferkanon is, maar ze weten dus niet dat 50% maar 50 mensen waren wss, die op haar hebben gestemt
Op de officiële site staat, dat ze het moet fluiten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef little_me het volgende:
Joanna moest toch zingen niet fluiten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef NotYou het volgende:
Een lintje voor het overleven van de bijlmerramp.
Dat is een hele prestatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef NotYou het volgende:
Een lintje voor het overleven van de bijlmerramp.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met een blokje kaas in zijn hand.
Ik eerst ook maar toen ging Aafke sletten gisteravond en dat is weer leuke tvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Had gehoopt op een Aafke exit. Alleen al om de bitchfight
Jaloezie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Was leuk bij de live uitzending!
Vriendinnetje van Gaydo zat te snotteren
Ik verwacht een verslagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:Was leuk bij de live uitzending!
Zat je naast een neger ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:Was leuk bij de live uitzending!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef gniffie het volgende:
wanneer komen de fokkers terug om verslag te doen
Greys!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
quote:
had jij d'r net die foto's laten zien dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Werd ze geknepen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
quote:
Racist!quote:
Echt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat slim van Karim: hij heeft de kluis geherprogrammeerd voor eigen gebruik
Nee wel gefloten netquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
Heb Joanna al weer gezongen voor de camera buiten ?
Hmmm, Hoogbegaafd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat vertelde Gerard net ook al op de bank.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Een buitenlander kan evengoed blank en blond zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een buitenlander
Zou een beetje raar zijn hč
heb je fok ook een beetje gepromoot bij de mensen en de leiding van net 5quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Klein studiootje was het, maar het was leuk geregeld. Het ging heel snel voorbij als je daar zit.
Pietje en Gert zijn tof, ook in het echt!
Weet je wie leuk was?De zus van Karim!
Wat een leuke meid, die mengde zich in ons gesprek na afloop aan de bar. Ze weet zelf ook niet wat zijn geheim is, dus kennelijk had hij geen shocking geheim en hebben ze hem een etiketje opgeplakt. Hij had wel atheneum gehaald zonder één boek aan te raken, dus zij denkt dat ze hem dan 'hoogbegaafd' hebben genoemd.
Dat was ook een grapje schatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 4 is te veel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef NotYou het volgende:
Ik heb nu overigens zo'n 3 a 4 plakjes kaas per 2 sneeën brood, zou dit mij in 't huis beef opleveren met Servio?
Nee hoor.. Laura is een down to earth meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar denkt Laura nu anders over denk ik
Dat was Geert toch ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Klein studiootje was het, maar het was leuk geregeld. Het ging heel snel voorbij als je daar zit.
Pietje en Gert zijn tof, ook in het echt!
Weet je wie leuk was?De zus van Karim!
Wat een leuke meid, die mengde zich in ons gesprek na afloop aan de bar. Ze weet zelf ook niet wat zijn geheim is, dus kennelijk had hij geen shocking geheim en hebben ze hem een etiketje opgeplakt. Hij had wel atheneum gehaald zonder één boek aan te raken, dus zij denkt dat ze hem dan 'hoogbegaafd' hebben genoemd.
Jawohl!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een buitenlander kan evengoed blank en blond zijn.
Hahaha, Gerard heeft hem ook geherprogrammeerd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat vertelde Gerard net ook al op de bank.
Benieuwd wie er eerst was
Weet ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje schat.
Ik geloof dat de leiding (*kuch*@alphons22*kuch*) niet zo blij is met de fokkertjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
heb je fok ook een beetje gepromoot bij de mensen en de leiding van net 5
Jup zat ie heel zelfvoldaan met z'n smugface te verkondigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha, Gerard heeft hem ook geherprogrammeerd?
Echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een buitenlander kan evengoed blank en blond zijn.
eddie moet gewoon zijn bek houden en doen wat wij zeggen jahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de leiding (*kuch*@alphons22*kuch*) niet zo blij is met de fokkertjes.
Alphons mijn tweetloverquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de leiding (*kuch*@alphons22*kuch*) niet zo blij is met de fokkertjes.
Sterker nog, ik werd gebeld toen we de studio uitliepen door een hele aardige dame van Endemol, die had mijn nr weer van SBS gekregen. Hebben we uitgebreid over FOK! gepraatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
heb je fok ook een beetje gepromoot bij de mensen en de leiding van net 5
Klopt geen kut van! Bommie schijnt mijn tweetlover te zijnquote:
Dat was duidelijk in beeld jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Vriendinnetje van Gaydo huilde toen Renate namens haar zei tegen hem dat ze van hem houdt
We zagen dat huilen op teeveequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik werd gebeld toen we de studio uitliepen door een hele aardige dame van Endemol, die had mijn nr weer van SBS gekregen. Hebben we uitgebreid over FOK! gepraat
En met de mensen naast ons in de studio en de zus van Karim wist ook meteen wat FOK! was want ze leest hier alles!
Vriendinnetje van Gaydo huilde toen Renate namens haar zei tegen hem dat ze van hem houdt
Vriendin leek nogal veel op Guido, zeker weten dat het niet zijn zus was, die voor vriendin speeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik werd gebeld toen we de studio uitliepen door een hele aardige dame van Endemol, die had mijn nr weer van SBS gekregen. Hebben we uitgebreid over FOK! gepraat
En met de mensen naast ons in de studio en de zus van Karim wist ook meteen wat FOK! was want ze leest hier alles!
en, blind date afgesproken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Afijn weer iets erbij in de categorie applicaties die ik nooit meer hoef te gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klopt geen kut van! Bommie schijnt mijn tweetlover te zijn.
Jij zat naast een neger/donkere meneer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Wij zaten, als je Jurien zag, meteen links 'naast' hem, naast die bankjes waar hij op zat.
"Ik heb de herseninhoud van een pot pindakaas."quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft Maik als geheim: "Ik ben hol van binnen"?
Echt hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn weer iets erbij in de categorie applicaties die ik nooit meer hoef te gebruiken
Zou kunnen, maar dan speelde ze dat gesnotter wel heel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin leek nogal veel op Guido, zeker weten dat het niet zijn zus was, die voor vriendin speelt
hij kijkt van nature al dom, en het word pas erg als hij echt in de war isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Ik heb de herseninhoud van een pot pindakaas."
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef ABundy het volgende:
[..]
Je zegt rare dingen. Je slaapwandelt zeker weer?![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zat naast een neger/donkere meneer?
staat die in het caps draadje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef Papiergeld het volgende:
Haha Karim heeft het over het van de bank vallen vannacht. Was inderdaad lachen. Hoop dat ie ooit de caps terug ziet
Nee ik zat meteen op dat hoekje naast die 'lege' banken waar Jurien op zat. Daarnaast Pietje en daarnaast Gert.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zat naast een neger/donkere meneer?
ze staat men een bord in haar hand voor 11 naakte mannen in een douche en een gekleede man zit aan haar tieten en reetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Papiergeld het volgende:
Iemand enig idee over wel commercial Joanna het heeft?
Ohw, we dachten dat jullie -voor de kijker- rechts langs de runway zatenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zat meteen op dat hoekje naast die 'lege' banken waar Jurien op zat. Daarnaast Pietje en daarnaast Gert.
Die blik vol waanzin van hem zegt al genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
Gerard die zegt dat gekke mensen echt niet in dat huis komen....
Ik zie hem nog die halve keuken uit elkaar trekken om een sleutel, paranoïde dwaas dat het er is!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
Gerard die zegt dat gekke mensen echt niet in dat huis komen....
Ik zie hem nog die halve keuken uit elkaar trekken om een sleutel, paranoïde dwaas dat het er is!
Da's sexyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die blik vol waanzin van hem zegt al genoeg.
Nee want de ex gebruiker was Jurien al...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
Bommie we hadden het dus mis. Karim was niet de dakloze.![]()
Maar dan is Karim ex gebruiker. Die huid en die strakke blik, nou ik zou verrast zijn als ie het niet is.
Ik zou zeggen: Leef je uit!quote:
dus dan weet je nog niet dat Karim zijn geheim niet is dat hij dakloos is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Coos het volgende:
Die live uitzending heb ik na een half uur uitgezet. Wat een dom programma.![]()
Dat brengt me gelijk op de volgende vraag![]()
Zijn "de Sjonnies" al terug uit de studio??
Ja, maar er is een verschil tussen anabolen en verwarrende middelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee want de ex gebruiker was Jurien al...
Idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
Guido => KvdW
Die gast probeert te slapen
slapen doet ie maar weer als ie thuis isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
Guido => KvdW
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Leef je uit!.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
Guido => KvdW
Echt ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha, Gerard heeft hem ook geherprogrammeerd?
Stond in het live uitzending topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus dan weet je nog niet dat Karim zijn geheim niet is dat hij dakloos is?
Nou.. als hun vroeg gaan, dan ga ik ook maar vroegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk een voorbeeld aan moeten nemen!
Het was in elk geval verrassend, heel de studio was er ook van overtuigd dat hij 'de dakloze' wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Karim is een hindinaam. Toch twijfel ik of hij niet de bollywooder is...
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Wat wij wel even gemist hebben, de zus van Karim zei dat De Stem boos was op Gerard en de helft van zijn kluis heeft afgepakt?Is dat zo? Omdat hij het niet wilde zeggen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Wat wij wel even gemist hebben, de zus van Karim zei dat De Stem boos was op Gerard en de helft van zijn kluis heeft afgepakt?Is dat zo? Omdat hij het niet wilde zeggen ofzo?
Alex bij Gerard en Karim bij Relnicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef TimeJumper het volgende:
Gaat Alex nu alleen slapen, of kruipt hij toch onderdanig naast de Relnicht?
yep, hij wilde zijn geheim niet zeggen, hij dacht dat hij erin geluisd werd, omdat je een geheim nooit mocht zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Marokkaanse naam. Karim el bla die bla was een groot strijder in Marokko. Althans zo staat mij dat bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Karim is een hindinaam. Toch twijfel ik of hij niet de bollywooder is...
Onterecht en vond dat het goed bij het spel paste.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
yep, hij wilde zijn geheim niet zeggen, hij dacht dat hij erin geluisd werd, omdat je een geheim nooit mocht zeggen.
Maar hij had de regels niet goed gelezen, en tegen de stem mot je alles zeggen wat die van je vraagt
Gerard heeft geld zat, die heeft nephaar nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef md89 het volgende:
Gerard zag niet dat het haar van Cynthia nep was
http://www.indiaparenting.com/babynames/meaning-of-Karim.shtmlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Marokkaanse naam. Karim el bla die bla was een groot strijder in Marokko. Althans zo staat mij dat bij.
Ja dat vond ik ook, ik vind zulk spel moeten ze eigenlijk belonenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Onterecht en vond dat het goed bij het spel paste.
Je hebt ook dure extensions die er niet uitzien als een dode caviaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard heeft geld zat, die heeft nephaar nog nooit gezien
O jee.. nu weet ik gelijk waar mijn contactlens gebleven is..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joanna is bang dat er onder haar rokje is gekeken
idd. Servio hoorde wat dat ze Gerard gedag zeiden. Beloning tov. Gerard zou zeker op zijj plaats zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, ik vind zulk spel moeten ze eigenlijk belonen
Die heet Iggyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef ABundy het volgende:
Mogen we de zwerver wel gewoon de zwerver blijven noemen ook is de echte zwerver uit huis?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Oh weet je wat nog lullig was?
Die kerel in de studio, die fluffer, die vroeg wie er voor Laura daar waren, familie enzo. Hele groep juichen. En zo ook bij de andere bewoners. Toen vroeg hij wie daar voor Maik was.
NIEMANDEcht nul!
Zwerver dachten we dat karim was maar is niet zo dus liever niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef ABundy het volgende:
Mogen we de zwerver wel gewoon de zwerver blijven noemen ook is de echte zwerver uit huis?
Das eigenlijk best wel zielig...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Die kerel in de studio, die fluffer, die vroeg wie er voor Laura daar waren, familie enzo. Hele groep juichen. En zo ook bij de andere bewoners. Toen vroeg hij wie daar voor Maik was.
NIEMANDEcht nul!
Maar hij was niet genomineerd, dus waarom zou er iemand daar voor hem zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
NIEMANDEcht nul!
leuk , nee niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
Cynthia heeft de kabels weer doorgeknaagd!.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef ABundy het volgende:
Omdat er voor iedereen (dus 12 'groepjes') iemand wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef ABundy het volgende:
[..]
Maar hij was niet genomineerd, dus waarom zou er iemand daar voor hem zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |