FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Om het geheim te ontdekken moet je ingelogd zijn. Als je al een account op onze site hebt kun je linksboven inloggen. Als je nog geen account hebt kun je je HIER registreren
Volgens mij was jij eerst maar er is nog 1...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
sorry duurde een beetje lang, dus ik heb hem maar aangemaakt
wie logt er even in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Om het geheim te ontdekken moet je ingelogd zijn. Als je al een account op onze site hebt kun je linksboven inloggen. Als je nog geen account hebt kun je je HIER registreren
Ik schrikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef vladivostok het volgende:
Gerard is Miljonair
[ afbeelding ]
Omdat als het niet al te druk is, er eerst even wordt gewacht op de lapo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom duurt het zolang voordat er een topic wordt geopend
Het is zoooo simpel geworden
is gewoon de foto van de ss sitequote:
Ik bedoel dus, diegene die de Lapo heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat als het niet al te druk is, er eerst even wordt gewacht op de lapo.
En daarna worden er dan drie tegelijk geopend.
Anyway: wie is de miljonair??
ja daar schrok ik ook al van... en nu weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is gewoon de foto van de ss site
alleen nu met euro's eromheen
goed gefotoshopt ,maar waar? waarom zou veronica met dat nieuws komen en zou het niet gewoon op de ss site staan ?
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vroeg dat al in de vorige COS.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
goed gefotoshopt ,maar waar? waarom zou veronica met dat nieuws komen en zou het niet gewoon op de ss site staan ?
Hoort veronica niet ook bij net5 en sbs6?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is gewoon de foto van de ss site
alleen nu met euro's eromheen
Yep, maar soms heb je dat niet door, dat je de lapo hebt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, diegene die de Lapo heeft
F5 en open nieuw deel, kan in 30 seconen
Misschien gaat SST naar Veronica?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar schrok ik ook al van... en nu weer
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hoort veronica niet ook bij net5 en sbs6?
VOO is toch ook SBS?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vroeg dat al in de vorige COS.
ik denk dat het misschien met samenwerking te maken heeft, iedereen naar die site, registreren en hoppa je krijgt weer spam mailtjes met de vraag: wil je lid wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vroeg dat al in de vorige COS.
Alex dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef kahaarin het volgende:
Over wie heeft Jo het? Niet meegekregen...
Oh, dat wist ik niet. SST site is ook wakker.quote:
quote:Geheim bekend gemaakt
24 februari om 16.03
Gerard's geheim is...
Het geheim van Gerard is openbaar gemaakt.Het geheim dat bij Gerard hoort is... ik ben miljonair. Nu zijn 6 van de 15 geheimen bekend. Vanavond na de eliminatieronde wordt het volgende geheim bekend gemaakt. Kijk naar de uitzending van vanavond om te kijken van wie dat geheim is.
Alex bashenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef kahaarin het volgende:
Over wie heeft Jo het? Niet meegekregen...
Ja precies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, maar soms heb je dat niet door, dat je de lapo hebt!
En als een modje door het slot heen post wordt het extra lastig.
ik ben ingelogd en ik zie niets met google chromequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Jawel je moet inloggen en dan krijg je gerards hoofd te zien
wat een baggersite is dat dan, nu kijk ik met IE en zie ik inderdaad wel inhoudquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben ingelogd en ik zie niets met google chrome
Ze kunnen geen vat op hem krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch dat Alex zo ongeliefd in die groep maakt? Dit gaat verder dan een plakje Eemlander meer of minder, mag ik hopen?
Correct!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef beequeen het volgende:
Mocht Cynthia vertrekken, is Alex de volgende pispaal.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef versabommie het volgende:
Waarom staat er in de OP nog geen kruis door Laura heen?
Joanna ging eerst op Cynthia los, dat was de aanleiding, volgens mij, voor de collectieve verontwaardiging. Nu is ze aan het hakken op Alex.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch dat Alex zo ongeliefd in die groep maakt? Dit gaat verder dan een plakje Eemlander meer of minder, mag ik hopen?
En dan is het maar goed dat laura die missie met guido heeft, anders had ze teveel aan die alex liggen hangen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef beequeen het volgende:
Dat is gisteravond al besloten. Servio vindt het ook zijn recht om één of meerdere pispalen in de groep te hebben en de rest loopt er achteraan, die zijn al lang blij dat zij het niet zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens servio is hij verwend en verwaand. Is hij een moederskindje, heeft hij nooit iets in zijn leven bereikt etc, etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik moest aan Kabouter Wesley denken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef RethXoth het volgende:
Joanna: "Hij gaat deze week genomineerd worden, honderd duizend miljoen procent"
.... Laat ik het commentaar maar aan jullie over
Persoonlijk vind ik Alex ook een irritante, hoogvandetorenblazer. Misschien vinden zij dat ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Dus Joanna is de ringleader en de rest volgt gedwee in haar oordeel (...) ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef kahaarin het volgende:
Joanna ging eerst op Cynthia los, dat was de aanleiding, volgens mij, voor de collectieve verontwaardiging. Nu is ze aan het hakken op Alex.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat Alex 100.000% genomineerd gaat worden.
quote:Joanna: "Hij gaat deze week genomineerd worden, honderd duizend miljoen procent"
Zegt de bingokoninginquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Day het volgende:
Volgens servio is hij verwend en verwaand. Is hij een moederskindje, heeft hij nooit iets in zijn leven bereikt etc, etc.
Oh, dat heb ik gemist. Thnx.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is gisteravond al besloten. Servio vindt het ook zijn recht om één of meerdere pispalen in de groep te hebben en de rest loopt er achteraan, die zijn al lang blij dat zij het niet zijn.
Nou daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Joanna is de ringleader en de rest volgt gedwee in haar oordeel (...) ?
Daar leek het bij Cynthia wel op idd, kijk nu eens wat er uit haar bevallige poezelige onbevooroordeelde mondje komt....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
mja zij krijgt wel alles gedaan van de meeste mannenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
En die Joanna heeft ook een plaat van hier tot Tokio voor haar mooie koppie.
Ja fijn. Game on!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
Joanna is flink aan het zeuren idd![]()
Er zijn nu 2 kampen heb ik het idee. Dit clubje en het clubje van Gerard
Joanna en servio in dit geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hmm, Servio zeikt op iedereen die hem dwars zit, daar is hij een Valsche Nicht voor, ik denk dat de woorden van Jo meer impact hebben.quote:
Precies de sneer die Guido ook aan Alex gaf, alleen was dat in z'n gezicht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef Dark het volgende:
Jo - Alex heb nog nooit een chicky gehad!
Hij wilt het zoooooooooo graag, hij probeert het bij iedereen
Ik word helemaal parra..........quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Huh....de stem heeft het over bewerkstelligen.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Alphons is mijn 'tweetlover'
My Tweet Lovers: @RolandLieben @PatrickBalkema @cosmoreyez @gjkooijman @sbientje @siepie08 @brtb @alphons22 See yours @ http://bit.ly/94tJkC
Mwua ze regelt wel alles ff in no-timequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
Oh god, mag Sharon svp een spreekverbod...?
Prima toch? Roddel maar zo vals mogelijk. En ze krijgen het altijd wel terug in hun smoel vroeg of laat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Joanna.Stomme roddelmuts.
Ik hoop vroegquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima toch? Roddel maar zo vals mogelijk. En ze krijgen het altijd wel terug in hun smoel vroeg of laat.
Vind je het gek?! Alles om die misthoorn te laten zwijgen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Mwua ze regelt wel alles ff in no-time
Als het maar binnen die weken die ze in het huis zitten gebeurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima toch? Roddel maar zo vals mogelijk. En ze krijgen het altijd wel terug in hun smoel vroeg of laat.
Exactly. Bitch maar vrolijk door wmb. Hoe meer gezeik, hoe meer streamplezier zegt mijn oma altijd maar zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ze eroverheen gegleden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef md89 het volgende:
Wat zit Aafke weer charmant op die kruk.
Ze gaan de stoelendans (nou ja krukkendans) doen denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom die krukjes? Ze kunnen toch allemaal gewoon op de rode bank tijdens de uitzending?
Ervaring leert van wel, ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Past misschien anders er niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom die krukjes? Ze kunnen toch allemaal gewoon op de rode bank tijdens de uitzending?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef md89 het volgende:
Wat zit Aafke weer charmant op die kruk.
Juistum, 6 tegen 2 toestanden bitte.quote:
Wat zij zegt. Verwende kutsnol.quote:
Hoezo, gaan ze schoonmaken?quote:
Heur haar reanimeren voor vanavond denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze schoonmaken?
MUhahahahaha!
Voor dat soort gedoe moet je bij de Amerikaanse Survivor zijn, smullen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing:quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heur haar reanimeren voor vanavond denk ik
Die oma van jou is nog wel bij de pinken! Die van mij zegt altijd "WANNNEER BEGINT RUDY CARELL NOU EENS GODVERDOMME!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Exactly. Bitch maar vrolijk door wmb. Hoe meer gezeik, hoe meer streamplezier zegt mijn oma altijd maar zo.
Alles eraf, kale negerin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing:
[ afbeelding ]
Sad but true!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Juistum, 6 tegen 2 toestanden bitte.
Blijkbaar erg moeilijk volgens je love-interest danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou heel even dan
[..]
wat is er moeilijk aan om op een kruk te zitten en een bank
Die voelt de bui wel hangen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heur haar reanimeren voor vanavond denk ik
Echt wel hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een oplossingquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing:
[ afbeelding ]
Het erge is dat zij denkt dat ze heel eerlijk is tegenover de medebewoners en wat ze van hen vindtquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Darklight het volgende:
Alex zit zo weer aan haar schouders
Hij zit ook echt achter haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Darklight het volgende:
Alex zit zo weer aan haar schouders
Nou, volgens mij is een tondeuse beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing:
[ afbeelding ]
Hmm Ik denk meer:quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef RethXoth het volgende:
Ik ga World of Warcraft hier bij betrekken:
Death Knight - Alexander
Druid (Bear Form) - Sharon
Hunter - Servio (Guido z'n pet)
Mage - Cynthia
Paladin - Philip
Priest - Laura
Rogue - Joanna
Shaman - Karim
Warlock - Sofia
Warrior - Gerard
Ik verveel me
Ook een idee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een oplossing
[ afbeelding ]
quote:
Ohw noes! Die was ik helemaal vergeten. Dat vreselijke presentatieduo krijgen we vanaaf weer te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Wie is die stem van die instructies? Toch niet die rare presentator
Wishfull thinking, je wilt het spannender maken dan het isquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook een idee.
Oeh, ik heb ineens een voorgevoel, als de rode tel gaat tijdens de uitzending kan 1 van de dames immuniteit krijgen oid...Ik heb het idee dat er iets smerigs staat te gebeuren....
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook een idee.
Oeh, ik heb ineens een voorgevoel, als de rode tel gaat tijdens de uitzending kan 1 van de dames immuniteit krijgen oid...Ik heb het idee dat er iets smerigs staat te gebeuren....
Goede reden om alleen de streams te kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw noes! Die was ik helemaal vergeten. Dat vreselijke presentatieduo krijgen we vanaaf weer te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige keer werd ook n kans voor immuniteit gegeven. Aan Cynthia werd gevraagd welke bewoner naast haar moest slapen in die tent, maar niet dat ze geen genomineerde mocht kiezen...Maarja dat kind kiest dan met dr domme hoofd voor Monique..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook een idee.
Ik denk echt dat ze wat uit gaan spoken, weet niet precies wat maar waarom anders zo'n repetitie...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wishfull thinking, je wilt het spannender maken dan het is
grote showquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Papiergeld het volgende:
"Wel leuk dat als je nog nooit gepresenteerd hebt je meteen zo'n grote show mag doen."
Ja alleen zo jammer voor ons, om steeds dat gekluns te zien en die versprekingen te horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Papiergeld het volgende:
"Wel leuk dat als je nog nooit gepresenteerd hebt je meteen zo'n grote show mag doen."
hahah jaa die's beterquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef jugler het volgende:
[..]
Hmm Ik denk meer:
Death Knight - Alexander
Druid (Bear Form) - Sharon
Druid (BOOOMKIN) - Aafke
Hunter - Cynthia
Mage - Sofia
Paladin - Guido
Priest - Laura
Rogue - Philip
Shaman - Karim
Warlock - Servio & Joanna
Warrior - Gerard
Aan Cynthia'shaar lijkt me niet aan te raden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Papiergeld het volgende:
Zit Alex nu aan Joanna's haar te ruiken?
Amateuristisch is ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef beaverhausen het volgende:
Jezus Christus is dit Achterwerk in de Kast TV ofzo?.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Mijn naam is haas...
FAAAAAAAAAAALHAAAAS
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef Green1 het volgende:
Klootzak die bart.. 'je hoeft niet aan je zender te zitten'.. dat maak ik godverdomme zelf wel uit ja...
Eerder knoop in je zakdoek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef beaverhausen het volgende:
Jezus Christus is dit Achterwerk in de Kast TV ofzo?.
Sharon is het met je eens. "Wat een fakking shagarijn zeg!"quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef Green1 het volgende:
Klootzak die bart.. 'je hoeft niet aan je zender te zitten'.. dat maak ik godverdomme zelf wel uit ja...
Hoe douche jij dan?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Darklight het volgende:
ahah ze hebben commentaar op Bart
mannen hebben daar wat minder problemen mee denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon in dit huis naakt douchen.
Observeren? Zuurpruim..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Neej ik kannie pokuruuh"
waarom ga je er dan bij zitten kut?.
En pontificaal een plek bezet houden idd, Laura snapt het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Neej ik kannie pokuruuh"
waarom ga je er dan bij zitten kut?.
Ja blijkt maar weer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mannen hebben daar wat minder problemen mee denk ik
Oefenen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Huh Bart ging ze al toespreken?
Maar het is vanaaf toch pas?
omdat het bij mannen nooit aantrekkelijk is om naar het kruis te kijken? Dat heb ik anders ook bij vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mannen hebben daar wat minder problemen mee denk ik
Moet jij geen World of Warcraft spelen?quote:
Rehearsalquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Huh Bart ging ze al toespreken?
Maar het is vanaaf toch pas?
Speel ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet jij geen World of Warcraft spelen?
Niet zo zeiken, ze gaat al drinken halen voor de hele tafel, en wedde dat er dalijk geen plaats meer vrij is voor drquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En pontificaal een plek bezet houden idd, Laura snapt het wel.
Vrouwen willen dat niet zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef jugler het volgende:
[..]
omdat het bij mannen nooit aantrekkelijk is om naar het kruis te kijken? Dat heb ik anders ook bij vrouwen
Lol! Kijk eens naar de post boven je...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, ze gaat al drinken halen voor de hele tafel, en wedde dat er dalijk geen plaats meer vrij is voor dr
Ze zouden zich ook is moeten scheren he, zal toch ook naakt moeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
hoe wassen ze zich daaronder dan ? ongesteldheid ?dat wordt niet schoon zo hoor
Ik zag t al, kusje er opquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Kijk eens naar de post boven je...![]()
En scheren??? als ik mij een week niet kun je vlechtjes maken van mijn haren op mijn benen :pquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
Nog niet zien doen iig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
ja ook dat ja. hebben ze dat nog niet gedaan ?
nou is niet het belangrijkste, ik geeft er niet veel omquote:
Washandje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
Servio heeft toch al plek?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef jugler het volgende:
Als Gaydo een beetje een heer is schuift ie straks op voor 'z'n meissie'
Is jouw tweede naam Sasquatch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En scheren??? als ik mij een week niet kun je vlechtjes maken van mijn haren op mijn benen :p
Zijn meissie en Jo zijn eerst even catering aan het spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef jugler het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef jugler het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En scheren??? als ik mij een week niet kun je vlechtjes maken van mijn haren op mijn benen :p
ik heb ze niet met een washandje in de weer gezien daaro ? Er is trouwens ook een cam in de wcquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou is niet het belangrijkste, ik geeft er niet veel om
[..]
Washandje?
Als ik een tampon in heb, is niet heel me muts vies hoor
zo zou ik het doen.... even goed wassen met een washandjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb ze niet met een washandje in de weer gezien daaro ? Er is trouwens ook een cam in de wc
Noop, de droom van Tarzan, hoeft ie niet zoeken naar een liaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is jouw tweede naam Sasquatch?
Mja ik zou nooit aan dit soort dingen meedoen dus ik hoef gelukkig ook niet te bedenken hoe ik dat ga doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo zou ik het doen.... even goed wassen met een washandje
ik had me opgegeven, dus ja ik heb van te voren wel zitten te bedenken hoe ik dat zou oplossenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja ik zou nooit aan dit soort dingen meedoen dus ik hoef gelukkig ook niet te bedenken hoe ik dat ga doen
mag hopen van niet, 3 maanden in zo'n huis staat gelijk aan een intieme relatie van 6 jaar IMOquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef Lemar het volgende:
Zouden de vrouwen nog zo preuts doen dan na 3 maanden met elkaar zo in een huis.
Het heeft toch niks met preuts te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef jugler het volgende:
[..]
mag hopen van niet, 3 maanden in zo'n huis staat gelijk aan een intieme relatie van 6 jaar IMO
interessant, vertel meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had me opgegeven, dus ja ik heb van te voren wel zitten te bedenken hoe ik dat zou oplossen
Hoe verklaar je dan dat gedrag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heeft toch niks met preuts te maken
als je iemand 'beter' kent dan heb je minder moeite daarmee (zo werkt het ook in de Sims dus is het zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heeft toch niks met preuts te maken
Serieus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had me opgegeven, dus ja ik heb van te voren wel zitten te bedenken hoe ik dat zou oplossen
Daar zou ik nog wel tegen kunnen maar wat ik al eerder aangaf, ik ben banger voor de fokkers, dat zou ik niet trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Lijkt mij echt helemaal niets. 24 uur per dag een camera op je smoel
Nou wat ik al zei: met bikini douchen en goed wassen met een washandjequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bedoelt die soms harde opmerkingen van bepaalde users?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel tegen kunnen maar wat ik al eerder aangaf, ik ben banger voor de fokkers, dat zou ik niet trekken
Jahquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Lijkt mij echt helemaal niets. 24 uur per dag een camera op je smoel
Nou meer de CAPS denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Je bedoelt die soms harde opmerkingen van bepaalde users?
Yep, en natuurlijk de caps die er uit gaan rollenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Doen mensen dat ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
nu ik het zo zit te kijken, lijkt het me heerlijk om erin te zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik zou helemaal gek worden in zo een huis
Ja dat zijn we wel weer vergeten na een tijdje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef jugler het volgende:
Haha nou lekker boeien, 't is niet alsof iedereen je kent, googled en later altijd zegt 'was jij niet diegene die..'....oh wacht
En ze proberen natuurlijk ook alles over je te vinden op internetquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Yep, en natuurlijk de caps die er uit gaan rollen
Nou ik heb nog familie, ik zie me broer of vader al googlen op mijn naam.... komen ze op fok, en al die capsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef jugler het volgende:
Haha nou lekker boeien, 't is niet alsof iedereen je kent, googled en later altijd zegt 'was jij niet diegene die..'....oh wacht
ik ook, maar dan vooral door de styling en de archtectuur, die staat me echt gigantisch tegen zeg, doe mij maar kleine ruimtes en klassiek zwart/wit ipv al dat paars en groen en die ronde vormenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik zou helemaal gek worden in zo een huis
fokkers zijn geen mensen ?quote:
we zijn vreemde wezensquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
fokkers zijn geen mensen ?
Ik ben ook nogal vies uitgevallen. Al die mensen met pukkels uitknijpen, aan mijn eten zitten enzovoorts, blehhquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ik het zo zit te kijken, lijkt het me heerlijk om erin te zitten
Sorry ben een beetje raar
Mij mogen ze googlen, maar niet cappen hehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef Olga het volgende:
[..]
En ze proberen natuurlijk ook alles over je te vinden op internet
Ik zou daar wel tegen kunnen, alleen de hele tijd camera's op je gericht bij alles wat je doet is niets voor mij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef kahaarin het volgende:
WTF! Sharon heeft leuke dingen bij zich, hoezo loopt ze dan af en toe er bij alsof ze haar kleding uit een zak van max heeft gehaald?!
Toen ik in 2002 user werd op FOK! veranderde ik in een robot. Jij nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
fokkers zijn geen mensen ?
dat zou ik ook hebben..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel tegen kunnen maar wat ik al eerder aangaf, ik ben banger voor de fokkers, dat zou ik niet trekken
en dat je bij lidmaatschap ook direct al je mensenrechten kwijt raaktequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Toen ik in 2002 user werd op FOK! veranderde ik in een robot. Jij niet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Toen ik in 2002 user werd op FOK! veranderde ik in een robot. Jij niet
preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat je bij lidmaatschap ook direct al je mensenrechten kwijt raakte
Dus eik is lidmaatschap op FOK gelijk aan TBS?quote:
Nee want bij TBS mag je niet naar buiten. Wij kunnen wel naar buiten maar zitten zowat vastgekleefd aan onze monitorquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eik is lidmaatschap op FOK gelijk aan TBS?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee want bij TBS mag je niet naar buiten. Wij kunnen wel naar buiten maar zitten zowat vastgekleefd aan onze monitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |