FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Da's wel duidelijk lijkt me toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
De rode telefoon wordt toch niet zo'n donderdag-iets toch?
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel duidelijk lijkt me toch?
Hij is buiten die ene live uitzending toch nog niet gebruikt?
Ik hoop het niet, maar vrees van wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
ik vind hem minder irritant dan Servio, Alex, Gerard, Aafke, Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Annelies-G het volgende:
Gelukkig, ik voelde me al alleen in de Guido irritatie
Ik weet het echt niet, maar ik ben bang dat ze dat anders al wel gedaan zouden hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.
Dat gebruiken ze om de liveshow mee te vullen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
Enkel de Buzz, die ze dan wel zogenaamd bijhouden maar weer nergens voor gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... van te voren werd er gezegd dat je mobiel ook werd betrokken bij SST. Er is geen mobiele site of een app toch?
En ze zouden ook Social Media gebruiken voor opdrachten, heb ik ook nog niks van gemerkt
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond trouwens ipv de liveshow het digitale kanaal of streams bekijken?
Was vorige week erg leuk om te zien, live show voegde imho niet veel toe aan het geheel.
Volgens Fons wel maar dat bewaart ie zeker voor de laatste week ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.
Wat een saaie bedoeling dan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, maar ik ben bang dat ze dat anders al wel gedaan zouden hebben
Uitzending gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavond
Een inschatting na het feest van gisteren waar openlijk over nomineren werd gesproken denk ik als er tussentijds niet iets gebeurd dat Guido, Servio, Maik redelijk safe zijn bij de dames. Ik denk dat Gerard en Philip wel worden genomineerd maar met heel weinig stemmen en dat Alex van bijna alle dames een stem gaat krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zie Servio niet zo snel nominaties krijgen. Helaas.
Oh echt, zei hij dat dat ook buiten de live uitzending gebruikt zou worden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens Fons wel maar dat bewaart ie zeker voor de laatste week ofzo.
quote:
Doe ff een gek hoedje op ofzo zodat we je herkennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavond
Dat zei hij op twitter ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, zei hij dat dat ook buiten de live uitzending gebruikt zou worden?
Guido heeft al tegen dr verklapt dat zijn oorspronkelijke geheim is dat hij prof. gamer isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit me net te bedenken: arme brave Laura krijgt een hartverzakking als ze van Guido's bijverdiensten hoort
ziekquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl half a minute ago via TweetDeck
Dat lijkt me vrij sterk, dat kwam ook al in zijn introductiefilmpje naar voren dus dat is niet z'n geheim.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guido heeft al tegen dr verklapt dat zijn oorspronkelijke geheim is dat hij prof. gamer is
Misschien dat mijn stem net dat kleine beetje helptquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl half a minute ago via TweetDeck
we hebben het toch gezien op de streamsquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk, dat kwam ook al in zijn introductiefilmpje naar voren dus dat is niet z'n geheim.
Deuh, net 2 week aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef Robbiedd het volgende:
Lekker voor Monique, Maik heeft er spijt van, die heeft ook 'n meisje zitten buiten![]()
Dit dus:quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zei hij op twitter ja.
Oja ik weet dat hij dat gezegd heeft, daar zat ik ook naar te kijken. Ik geloof hem alleen nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
we hebben het toch gezien op de streams![]()
en laura's oorspronkelijke geheim is dyslexie
Ik vind hem wel cool. Voor een knul van twintig is hij toch behoorlijk wijs en kan goed relativeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Annelies-G het volgende:
Gelukkig, ik voelde me al alleen in de Guido irritatie
oeh * Maanvis hefet zin om dat rokje omhoog te trekkenquote:
Weet je wel wat dat kost, bellen naar het buitenland?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens Fons wel maar dat bewaart ie zeker voor de laatste week ofzo.
Alphons is een leugenaar, don't believe his lies.quote:
Nee hoor, voor nu alleen Lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als ik jullie zo een beetje volg mogen ze allemaal wel naar huis vanavond?
Neen.. de Cyhena en het molenpaard zorgen voor onrust dus die moeten blijven. Laura daarentegen is net een kasplantje in coma, daar valt niets aan te zien. Exit dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als ik jullie zo een beetje volg mogen ze allemaal wel naar huis vanavond?
Hoezo ? daar heb je gisteren toch al goed zicht op gehadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oeh * Maanvis hefet zin om dat rokje omhoog te trekken
Nee Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl.. Betekent dit Laura eruit
Was het maar zo'n feest. maar nee het betekent Laura de meeste stemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl.. Betekent dit Laura eruit
Dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, voor nu alleen Laura.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
nu is het lueker omdat ze niet dronken is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hoezo ? daar heb je gisteren toch al goed zicht op gehad
Ik vind haar missies en gedoe met Guido anders behoorlijk boeiend, ook vannacht weer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen.. de Cyhena en het molenpaard zorgen voor onrust dus die moeten blijven. Laura daarentegen is net een kasplantje in coma, daar valt niets aan te zien. Exit dus!
Nee je moet stemmen op wie je wil dat blijft geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
Kennelijk wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Barb_ het volgende:
Duss nu zitten ze gezellig opgesloten in de slaapkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Barb_ het volgende:
Ach smaken verschillen nu eenmaal. Als we het allemaal met elkaar eens waren was het saaiquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind haar missies en gedoe met Guido anders behoorlijk boeiend, ook vannacht weer.
Barb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Barb_ het volgende:
Gok een andere Barb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Barb?
Barb Barb?
of een andere Barb?
Dat is wel weer zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen nu eenmaal. Als we het allemaal met elkaar eens waren was het saai
Hallo, mijn hersenen werken na gisteravond streams kijken en de fokkers volgen, niet meer optimaal. Minstens 24 uur nodig om weer tot mezelf te komenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura moet gewoon nog wat losser komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmja wel enigszins herkenbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hallo, mijn hersenen werken na gisteravond streams kijken en de fokkers volgen, niet meer optimaal. Minstens 24 uur nodig om weer tot mezelf te komen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja wel enigszins herkenbaar.
Ze kan zich vast ook heel goed misdragen zonder alcoholquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu is het lueker omdat ze niet dronken is.
Alleen Alex mag dat niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Enyma het volgende:
Ohnee. Ze zitten zomaar kaas te vreten. Mag dat wel van Servio?
Opzeker jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef Day het volgende:
Het was wel een top streamdag gisteren! Of eigenlijk vannacht!
Vanavond weer aub !quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opzeker ja
Een van de beste ooit m.i..
Hoe oud is zij?quote:
Mee eens, wat mij betreft minimaal 14 dagen drooglegging en gewoon thee drinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Papiergeld het volgende:
Ik heb me ook wel kapot gelachen gisteren en vannacht, maar zo'n chaos hoeft van mij niet iedere avond hoor!
Volgens mij prikt iedereen daar doorheen en leggen ze er bizar weinig energie in! Alleen maar klagen erover is niet zo boeiend in mijn optiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind haar missies en gedoe met Guido anders behoorlijk boeiend, ook vannacht weer.
En Alex deed ook vrolijk mee nadat hij de kus had gezien tussen Guido en Lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
Bij elke RLS heb je wel iemand die met de camera's speelt en in deze is het Iggy
Ik denk dat die nep-relatie óf dat Alex ridder is, het eerste geheim gaat zij dat geraden wordt. En wel binnen een week. Geen reden om Laura erin te houden dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij prikt iedereen daar doorheen en leggen ze er bizar weinig energie in! Alleen maar klagen erover is niet zo boeiend in mijn optiek.
En haar huid?quote:
Minimaal 40, jezus wat een grafkop.quote:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom liggen ze in de slaapkamer?
Onderhoud denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom liggen ze in de slaapkamer?
Monique heeft ook hier en daar wat ouderdoms-gevalletjes, maar zou haar doen. 100 punten.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijna even oud dan.Monique heeft ook wat rimpeltjes, maar wel een mooiere huid.
Met zoveel make-up blijft je huid ook niet mooi, huid kan niet meer ademen door zoveel troep op je gezicht te smeren. Ik ben 45 en nagenoeg rimpelloos :pquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Enyma het volgende:
Monique rookt niet en drinkt veel minder dan Aafke, daarom ziet dr huid ook een stuk beter uit. Afgaand op Aafke d'r hoofd snap ik echt niet hoe ze zo'n goed lijf kan hebben eigenlijk..
Trainen??quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Enyma het volgende:
Monique rookt niet en drinkt veel minder dan Aafke, daarom ziet dr huid ook een stuk beter uit. Afgaand op Aafke d'r hoofd snap ik echt niet hoe ze zo'n goed lijf kan hebben eigenlijk..
Wij oordelen zelf met je profielfoto?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Met zoveel make-up blijft je huid ook niet mooi, huid kan niet meer ademen door zoveel troep op je gezicht te smeren. Ik ben 45 en nagenoeg rimpelloos :p
Ja die lijkt me leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
Gewoon een keer de telefoon over laten gaan. Die gene die opneemt mag 24 uur niet praten met ingang van het ophangen van de hoorn
Ik heb iig een profielfotoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef Lemar het volgende:
[..]
Wij oordelen zelf met je profielfoto?
Ze gaat er toch uit, ik irriteer me niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef Papiergeld het volgende:
Cynthia is zo'n irritante pottenkijker. Waarom probeert ze altijd naar buiten te kijken en achter de spiegels te kijken...
Als je zoveel zuipt moet je wel kapot veel trainen om zo te blijven... Achja wat doet het ertoe. Ze heeft gewoon n lekker lijfquote:
Niet op ingaan, op Fok lopen echt de meest lieve mensen rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb iig een profielfotoMaar doe wat je niet laten kan
Ik weet waaronder ik mij bevind, waarom denk je dat ik nooit aan een RLS mee zou doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef kaos- het volgende:
[..]
Niet op ingaan, op Fok lopen echt de meest lieve mensen rond.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb iig een profielfotoMaar doe wat je niet laten kan
Als ze me nu zouden vragen zou ik meteen meedoen. Maakt geen moer uit met welke setting of wat dan ook. Lijkt me prachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik weet waaronder ik mij bevind, waarom denk je dat ik nooit aan een RLS mee zou doen
Onderhoud aan apparatuur door de crew denk ik, en de luiken zijn dicht omdat er personeel rondloopt in het huisquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom zitten ze opgesloten in de slaapkamer, en kun je niet door de ramen kijken?
Maar hij heeft ook seks gehad met een Portugees....voordat hij het huis in ging.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Dat Maik een meisje 'thuis' had zitten wisten we idd al, dat heeft hij gisteren (voordat hij met Mo ging lopen bekken) nog gezegd. Dat hij daar al mee afgesproken had voor na het huis.
Maar die was hij gisteravond gewoon vergeten
Ik dacht dat hij van de week had gezegd dat hij op mannen vielquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Dat Maik een meisje 'thuis' had zitten wisten we idd al, dat heeft hij gisteren (voordat hij met Mo ging lopen bekken) nog gezegd. Dat hij daar al mee afgesproken had voor na het huis.
Maar die was hij gisteravond gewoon vergeten
Op beide.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij van de week had gezegd dat hij op mannen viel
Oh dat heb ik weer gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook seks gehad met een Portugees....voordat hij het huis in ging.
Ik niet, blijf bang voor de fokkers, niet voor de Nederlandse kijkersquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als ze me nu zouden vragen zou ik meteen meedoen. Maakt geen moer uit met welke setting of wat dan ook. Lijkt me prachtig
Ze heeft ook zo lang zonder nicotine gezetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Chanel5 het volgende:
Alsof ze gekooid is geweest, Cynthia rent als eerste naar buiten.
whahahaha precies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik niet, blijf bang voor de fokkers, niet voor de Nederlandse kijkers
Dat zal hun gezamelijke geheim zijn: Ze zijn allemaal n beetje gayquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Zitten veel bi-mensen in het huis, dat viel vooral vannacht op
Dat ook ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze heeft ook zo lang zonder nicotine gezeten
Sharon liet zich ook niet ongemoeid vannacht, ze valt echt op Joannequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat zal hun gezamelijke geheim zijn: Ze zijn allemaal n beetje gay
Waarschijnlijk hopen ze op flink wat homoseksuele avonturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Zitten veel bi-mensen in het huis, dat viel vooral vannacht op
Grog stemquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Wat heeft aafke eigenlijk een bromstem!
Daar kan ik wel inkomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon liet zich ook niet ongemoeid vannacht, ze valt echt op Joanne
Vind je dat gek met zo'n katerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Wat heeft aafke eigenlijk een bromstem!
Dat was gewoon een voor-thuis praatje kennelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
haha wat hadden ze een spijt?
Niet meer. Ze heeft nu schijt, of althans zei ze tegen Laura vannacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
haha wat hadden ze een spijt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nu gaat Cynthia plotseling naar clues zoeken. Dat kind is echt clueless.
Zien er idd wel schattig uit zo, waarom is Joanna de mannen slaapkamer aan het poetsen, op zoek naar clues of zo...?quote:
Hahahaha, stel je voor dat ze nog wat raadt!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben toch geen notitieblokjes?? Of pennen??quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Dark het volgende:
Geer is z'n notitieboekje kwijt met kluiscodes, fak!
quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon liet zich ook niet ongemoeid vannacht, ze valt echt op Joanne
Eeen geel boek voor dummy'squote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen notitieblokjes?? Of pennen??
Pen voor boodschappenlijst in te vullen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat kan niet, de KvdW is gesloten, terecht ook, straks raad een genomineerde een geheim en gaat zij er uit, dan is dat geld gewoon weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hahahaha, stel je voor dat ze nog wat raadt!!
500 euroquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef fastdeal het volgende:
Wat had Guido gewonnen voor zijn gelukte opdracht?
Als ik wat op heb ga ik echt niet met vriendinnen knuffelen ofzo hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ze waren gisteren wel lam hè, en daar word je weleens aanhankelijk en knuffelig van.
(of een valse nicht annex mislukte caberetier met een belabberde timing, zoals Servio)
500 euro.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef fastdeal het volgende:
Wat had Guido gewonnen voor zijn gelukte opdracht?
ze hebben ieder een dagboek , wat iedere nacht in een speciaal laatje moeten worden opgeslotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow Servio! Trouwens Sofie kan er ook wat van, ze probeert nu door lief te doen tegen cynthia, straks haar hints te krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ze waren gisteren wel lam hè, en daar word je weleens aanhankelijk en knuffelig van.
(of een valse nicht annex mislukte caberetier met een belabberde timing, zoals Servio)
ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ik wat op heb ga ik echt niet met vriendinnen knuffelen ofzo hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Stond de stroom aan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef WebAddict het volgende:
Gerard boek gevonden, stroom eraf van de kluis
Sofie is sowieso een en al tactisch aan het spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow Servio! Trouwens Sofie kan er ook wat van, ze probeert nu door lief te doen tegen cynthia, straks haar hints te krijgen
Lol, daar was Gerard tijdens het feestje al mee bezig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow Servio! Trouwens Sofie kan er ook wat van, ze probeert nu door lief te doen tegen cynthia, straks haar hints te krijgen
Ja gaaf he!! Mag haar welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef fastdeal het volgende:
[..]
Sofie is sowieso een en al tactisch aan het spelen.
Me2quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja gaaf he!! Mag haar wel
iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Enyma het volgende:
Omg Guido gaat moraalridder spelen pff.. "Maar je mag toch niks opschrijven in het huis?" Gerard: "nee maar ik had effetjes een pen." Guido "Ja maar dat mag toch helemaal niet"
Vermoeiend. Stem die jongen eruit volgende week.
Oogpotloodjes verdwijnen er ook legioquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Enyma het volgende:
Omg Guido gaat moraalridder spelen pff.. "Maar je mag toch niks opschrijven in het huis?" Gerard: "nee maar ik had effetjes een pen." Guido "Ja maar dat mag toch helemaal niet"
Vermoeiend. Stem die jongen eruit volgende week.
Misschien wel in die omstandigheden, waar je je normale fysieke contacten mist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik hou d'rvanquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel in die omstandigheden, waar je je normale fysieke contacten mist.
En sowieso zie je dat best vaak tijdens het uitgaan ook, zoenende vrouwen. Véél vaker dan zoenende mannen in ieder geval. Het is denk ik vooral spielerei en/of kijk mij eens een wilde gekke meid zijn.
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Robbiedd het volgende:
Staat er nou in dat boek wie rechts en wie links is?
Klopt, die kist heeft een soort windroosslot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Chanel5 het volgende:
Bij mijn weten 1 kluis en een kist in de tuin met een slot erop.
Wutquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Om 4 uur wordt er een geheim onthuld toch?
op veronicamagazine.nl toch? wie de miljonair isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Huh???quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop het niet voor Joanne.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel in die omstandigheden, waar je je normale fysieke contacten mist.
En sowieso zie je dat best vaak tijdens het uitgaan ook, zoenende vrouwen. Véél vaker dan zoenende mannen in ieder geval. Het is denk ik vooral spielerei en/of kijk mij eens een wilde gekke meid zijn.
Maar: hebben Sharon en Joanne ge(tong)zoend dan gisteren, nee toch?
Waarschijnlijk vanwege dat slot in de tuinquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Iemand die die logica volgt ?
waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef Olga het volgende:
[..]
op veronicamagazine.nl toch? wie de miljonair is
Yep, maar dat geheim is toch al bekend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Geen idee.. ik weet niet om welk geheim het gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar dat geheim is toch al bekend?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
aafke is wel fan van om tuniekjes (lange shirts) te dragen als jurkjes
guido en laura hoeven niet meer te doen alsof en krijgen eigen heim terug ,die ze van de week (als dat de geheimen zijn) al op hebben zitten biechtenquote:
Ja dan gaat Laura eruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
guido en laura hoeven niet meer te doen alsof en krijgen eigen heim terug ,die ze van de week (als dat de geheimen zijn) al op hebben zitten biechten
Ik vind t wel n mooi uitzichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vid ze wel een beetje (te) kort daarvoor
nogmaals, waaromquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Omdat ze het van elkaar weten, 1 moet er dan gaan
Ah joh, die 20 hits kunnen ze wel aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef kahaarin het volgende:
Lol, eens kijken of de site het zo nog doet dan...
Als Laura dan niet gaat dan kon Guido nog wel eens het bokje zijn, anders zijn er 2 meisjes minder dan jongetjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Omdat ze het van elkaar weten, 1 moet er dan gaan
Cynthia staat wel dramatisch laag in de voorlopige peiling. For what it's worth want die percentages gaan elkaar ongetwijfeld weer naderen straks tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ja en??? dat betekend niet dat ze eruit moetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch voor elkaars geheim drukken?
Er staat vanaf 16.00 uur, dus het kan ook om 17.00 uur zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef gniffie het volgende:
4 uur geweest, waar blijft dat pauper geheim
Zul je zien dat Gerard ook degene is die vanavond in de liveshow zn geheimpje moet verklappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef beequeen het volgende:
Welke kandidaat gebruikt champagne als badwater? Ontdek om 16:00 op www.veronicamagazine.nl wie de miljonair is! #sstnl
16:59quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Er staat vanaf 16.00 uur, dus het kan ook om 17.00 uur zijn
Owwwww ja sorry je hebt gelijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en??? dat betekend niet dat ze eruit moeten
Dat is gewoon dom geweest
Ze kunnen er alleen uit als ze eruit gestemd worden, heeft dus niets te maken met of het geheim wordt geradenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en??? dat betekend niet dat ze eruit moeten
Dat is gewoon dom geweest
Guido had sowieso gelogen over zijn 1ste geheim, aangezien in het voorfilmpje al te zien was dat hij prof-gamer is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch voor elkaars geheim drukken?
Dat zit er dik in. Maar waarom in Veronica magazine en niet op Net5?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Enyma het volgende:
Zul je zien dat Gerard ook degene is die vanavond in de liveshow zn geheimpje moet verklappen.
maar die filmpjes hebben de bewoners niet gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef fastdeal het volgende:
[..]
[..]
Guido had sowieso gelogen over zijn 1ste geheim, aangezien in het voorfilmpje al te zien was dat hij prof-gamer is.
Doe ffff dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef WebAddict het volgende:
Geheim ontdekken, eerst registreren...
Wat een FAAL!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Day het volgende:
God, je moet je eerst registreren. Nou, laat dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |