FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Fipo trouwensquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry, het duurde een beetje lang.
Smaken verschillen, ik vind Joanna een hele mooi meid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ik heb een verschrikkellijke graf hekel aan cyntia. klaar.
maar bij jouw lijkt het meer o pjalouzie ofzo. je zit op dr uiterlijk te zeiken etc. terwijl het verreweg het knapste meisje in het huis is.
Fok! is een beetje op hol geslagen denk ik.quote:
Voor al uw klachten op Twitter @alphons22 DE zenderbaas van Net5....quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben weer lekker veel last van Technische Storing.
sorry sorry, geen idee hoe het moestquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
vond ik ook, vandaar dat ik maar eens actie ging ondernemen. Maar de mijne kan dicht dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura is leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef versabommie het volgende:
Die Laura is zo saai als ze plat is!
Laura
Je bent vast vet, jaloerse bolle.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef versabommie het volgende:
Die Laura is zo saai als ze plat is!
Laura
YWquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
sorry sorry, geen idee hoe het moestdus bedankt PB
+1quote:
Dat rokje van gisteren wat meer om haar middel zat dan om haar kont?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Noek het volgende:
Maar in die dagboekkamer is er dus gesproken over Aafke's rokje en hoe ze zich daarover voelde teh day after. Toen kwam er een sl.
quote:
ze heeft een zoentje gedaan met guido -> relatie guido kapotquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef espri het volgende:
ik denk dat Laura 1 van de weinige is die met een gerust hart terug kan kijken (tot nu toe)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze heeft een zoentje gedaan met guido -> relatie guido kapot
+1 +1 +1quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]die was leuk
![]()
En nee ben niet dik.. maar ik vind vrouwen met wat natuurlijke rondingen gewoon veul mooier... tis leuk zo'n laura hoor, dat je er je strijk op kunt doen enzo, maar mooi is anders!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]die was leuk
![]()
En nee ben niet dik.. maar ik vind vrouwen met wat natuurlijke rondingen gewoon veul mooier... tis leuk zo'n laura hoor, dat je er je strijk op kunt doen enzo, maar mooi is anders!
klopt, maar een missie mag je niet weigeren dus ze moet watquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze heeft een zoentje gedaan met guido -> relatie guido kapot
Als Laura dronken of anderszijds gek gaat doen dan is ze haar baan kwijt. Begrijp ook niet waarom ze in godesnaam in dat huis zit, ze gaat echt niets toevoegen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef espri het volgende:
ik denk dat Laura 1 van de weinige is die met een gerust hart terug kan kijken (tot nu toe)
morgen kahaarin, iedereen is er nog, en voorzover ik het gevolgd heb, heeft er nog niemand gejankt (met tranen dan)quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef kahaarin het volgende:
GOEDEMORGEN!![]()
Lol, is iedereen er nog? Geen exit geweest?Mo al aan het janken geweest?
Serieus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Noek het volgende:
Maar in die dagboekkamer is er dus gesproken over Aafke's rokje en hoe ze zich daarover voelde teh day after. Toen kwam er een sl.
dat zoentje was geen missie hoor. de missie was bijelkaar slapen en dat hadden ze geweigerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef espri het volgende:
[..]
klopt, maar een missie mag je niet weigeren dus ze moet wat
Haha, okay dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
morgen kahaarin, iedereen is er nog, en voorzover ik het gevolgd heb, heeft er nog niemand gejankt (met tranen dan)
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Laura dronken of anderszijds gek gaat doen dan is ze haar baan kwijt. Begrijp ook niet waarom ze in godesnaam in dat huis zit, ze gaat echt niets toevoegen!
Dan gaat het over de kamer. Daar mogen ze niet over praten, denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Het is neem ik aan toch niet de eerste keer dat Aafke in haar blote kut loopt te feesten?
+2 (mijn buurvrouw is er ook)quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Laura dronken of anderszijds gek gaat doen dan is ze haar baan kwijt. Begrijp ook niet waarom ze in godesnaam in dat huis zit, ze gaat echt niets toevoegen!
nee maar ze moesten het toch nog geloofwaardig maken voor de anderen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat zoentje was geen missie hoor. de missie was bijelkaar slapen en dat hadden ze geweigerd
nee, het geheim zou geraden moeten zijn met de aanwijzingen die er gegeven waren, maar er is niets geradenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
gister las ik hier dat het eerste geheim geraden is? klopt dat?
en hoeveel lopen de tv afleveringen achter op de streams?
dan ga je bij elkaar liggen in bed, niet met elkaar zoenen toch? nu doen ze het omgekeerdequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
nee maar ze moesten het toch nog geloofwaardig maken voor de anderen?
servio zei gisteravond na hun ruzie als iemand over alex 'ridder of oranje' zegt dan weet die het gelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, het geheim zou geraden moeten zijn met de aanwijzingen die er gegeven waren, maar er is niets geraden
oke oke, was voor mij ook laat vanmorgen hahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
dan ga je bij elkaar liggen in bed, niet met elkaar zoenen toch? nu doen ze het omgekeerde
Doe jij dat ook wel eens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Het is neem ik aan toch niet de eerste keer dat Aafke in haar blote kut loopt te feesten?
Ik wou haar cappen toen ze in bokjehouding stond, maar was net te laat. Grrrrr...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft wel een leuk rokje aan
Niet en plein public.quote:
ja dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef toxikon het volgende:
goeiemorgen, effe snel tussen door , heeft guido nog de ketchup missie gedaan?
Mooi, nog effe een uurtje werken en dan weer sreamen, kijken hoeveel er voor dood liggen na de slemppartijquote:
nee, servio heeft wel over alex gepraat (alweer)quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Wat een zootje gisteren tot een uur of 3.
Hebben Alex en Servio al gepraat?
Ja t was een hele korte nacht voor mequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Wat een zootje gisteren tot een uur of 3.
Hebben Alex en Servio al gepraat?
kan best weet ik neit bedoelde meer dat het een zooitje was hehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef espri het volgende:
volgens mij hebben ze nog geen gesprek gehad, helaas moet ik vanavond ook eerst nog weg, wel jammer dat ik dan de exit niet helemaal mee krijg
Ze is gewoon lievvvvvquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef WebAddict het volgende:
Heeft iedereen maar 2 schermpies??
hoe moeten we dat zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef kahaarin het volgende:
Aafke KvdW, eens zien wie er met papieren gaat stommelen, dat was bij Jurrien toch ook de aanwijzing dat hij er uit moest?
oh gemist, was dat zo? Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef kahaarin het volgende:
Aafke KvdW, eens zien wie er met papieren gaat stommelen, dat was bij Jurrien toch ook de aanwijzing dat hij er uit moest?
Op een gegeven moment zagen we Cynthia lopen met papieren die ze van Jurrien had gekregen, dat was het logboek met clues die hij had geschreven, degene die gaat mag dat aan iemand die er nog in zit nalaten.quote:
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
oh gemist, was dat zo? Nou ben benieuwd
maar dat was pas na de exit, dat ze dat boek kreegquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zagen we Cynthia lopen met papieren die ze van Jurrien had gekregen, dat was het logboek met clues die hij had geschreven, degene die gaat mag dat aan iemand die er nog in zit nalaten.
Score ! +1quote:
Ik denk dat Aafke terug moest komen omdat ze net even wat te loslippig was over wat daar besproken was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
oh gemist, was dat zo? Nou ben benieuwd
Maar we zagen eerder Jurrien toch opvallend lang weg zijn en met papier lopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar dat was pas na de exit, dat ze dat boek kreeg
Top cap!quote:
dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar we zagen eerder Jurrien toch opvallend lang weg zijn en met papier lopen?
Dan zie je alleen een voorhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef TimeJumper het volgende:
Hoe zou Cynthia eruit zien zonder extensions? Ben ik wel benieuwd naar, zou ze heel kort haar hebben?
Oh die is wel wat gewend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Nune het volgende:
Wat ben ik brak zeg, hoe moet Aafke zich nou voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |