FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Als Laura wat meer levenswijsheid had gehad dan had ze geweten dat zoiets niet liggelijk uit de hand loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura bleek niet echt een feestbeest vannacht, maar heeft bij mij toch punten gescoord, Ze was echt het moedertje van de groep, zoals ze iedereen hielp en in de gaten hield of het niet echt helemaal uit de hand liep.
Oké, dus als jij een vriend hebt, en een andere jongen een kus geeft op z'n mond en GEEN tong gebruikt, maakt dat jou een lesbie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Guido is dus gewoon echt homo, anders had hij zijn tong wel gebruikt met het kussen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Conclusie poolparty
Niet Sofia is de hoer van het huis, maar Aafke.
Aafke danst als een Baviaan.
Guido is dus gewoon echt homo, anders had hij zijn tong wel gebruikt met het kussen.
Monique is eigenlijk nog een klein kind, dat naar haar ouders luisterd.
Laura is heilig en saai.
Geeft helemaal niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ik open geen nieuwe topic meer hoor![]()
Dit is al de derde die dubbel isJe kan nie zeggen dat ik het nie geprobeerd heb
Ja en jij bent zo naief als een kaastostiquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oké, dus als jij een vriend hebt, en een andere jongen een kus geeft op z'n mond en GEEN tong gebruikt, maakt jou een lesbie?
....Laat ik het daar maar bij houden, ik ga lief doen deze ochtend
Nee, Mo en Maik werden samen wakker in 1 bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is in z'n eigen bed wakker geworden?
Hij wil niks doen op tv, doe dan niet mee denk ik danquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef wieweetwatt het volgende:
Philip was toch wel de sukkel gisteren. Ten eerste zijn mislukt zwaardverhaal. Vervolgens geven mo en aafke aan hem wel te zien zitten.... Had dan Mo gepakt!!
Vind ik ook, en kom op... Mo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij wil niks doen op tv, doe dan niet mee denk ik dan
Na dat hele emohuil-gedoe is ze alsnog met Maik naar bed gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, Mo en Maik werden samen wakker in 1 bed
Ik wilde net zeggen pak Moquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef wieweetwatt het volgende:
Philip was toch wel de sukkel gisteren. Ten eerste zijn mislukt zwaardverhaal. Vervolgens geven mo en aafke aan hem wel te zien zitten.... Had dan Mo gepakt!!
Ja alles lekker scherp zetten, huppekee met die lanterfantersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Tamaartje het volgende:
Guido en Gerard hebben wel erg veel moeite om eruit te komen..
Sanctie zeg ik!
Ik geef toe, ik ben inderdaad naïef, maar ik vergelijk mezelf liever niet met een kaastosti, anders zou ik mezelf moeten opetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo naief als een kaastosti
Die vriendin is toch niet echt van Guido, dat geloof ik gewoon nietIk denk dat het allemaal gespeeld is. Misschien kunnen Gert en Pietjpuk vanavond opletten of die vriendin aanwezig is
Denk je dat die vriendin op tv wil? We weten niet wat de reactie van haar is op die foto's. Maar dat is het enige. Hij heeft gewoon echt die vriendin, als je dat niet doorhebt dan ben je echt te dom voor woorden. Waarom zou iemand van 20 anders zo verschikkelijk moeilijk doen mbt dat geheim/missie. Het is (of inmiddels was dankzij de foto's, maar dat weten wij dus niet.. misschien wist ze daar wel vanaf) gewoon zijn vriendin..quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo naief als een kaastosti
Die vriendin is toch niet echt van Guido, dat geloof ik gewoon nietIk denk dat het allemaal gespeeld is. Misschien kunnen Gert en Pietjpuk vanavond opletten of die vriendin aanwezig is
hij had Mo voor die tijd kunnen pakken, voor Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen pak MoMaar ja die lag al bij Maik in bed
Die Baviaan van een Aafke had ik niet op me willen hebbenWat en vies goor wijf was dat
Maar wel grappig om naar te kijken, dus ze mag nog blijven
Taalnazi's op Fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben inderdaad naïef, maar ik vergelijk mezelf liever niet met een kaastosti, anders zou ik mezelf moeten opeten
Neuh.. valt wel het één en ander op af te dingen.quote:
Hahaha wat triest ziet dit eruit zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Dark het volgende:
Bij gebrek aan een aansteker gaat Cynthia haar sigaret aansteken met de broodrooster
Denk dat Guido heel niet zo homo is voelde zich nogal ongemakkelijk met de liefdesverklaring van Servio.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Conclusie poolparty
Niet Sofia is de hoer van het huis, maar Aafke.
Aafke danst als een Baviaan.
Monique is eigenlijk nog een klein kind, dat naar haar ouders luisterd.
Laura is heilig en saai.
Waarom iemand van 20 zo verschrikkelijk moeilijk doetquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk je dat die vriendin op tv wil? We weten niet wat de reactie van haar is op die foto's. Maar dat is het enige. Hij heeft gewoon echt die vriendin, als je dat niet doorhebt dan ben je echt te dom voor woorden. Waarom zou iemand van 20 anders zo verschikkelijk moeilijk doen mbt dat geheim/missie. Het is (of inmiddels was dankzij de foto's, maar dat weten wij dus niet.. misschien wist ze daar wel vanaf) gewoon zijn vriendin..
Dat heeft ze van Karim, want die had dat ook een keer gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Dark het volgende:
Bij gebrek aan een aansteker gaat Cynthia haar sigaret aansteken met de broodrooster
Nogmaals, waarom zou ze in die show moeten zitten vanavond? Dat bewijst toch helemaal niks. Waarom zou dat ''gespeeld'' moeten zijn voor de buitenwereld? Wij als kijker weten toch de geheimen.. slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Taalnazi's op Fok![]()
Ik denk echt dat die vriendin niet echt is. Jammer dat ik vanavond niet kan/ga, anders had ik even goed opgelet...
Deed Karim afgelopen nacht ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Dark het volgende:
Was Karim die d'r mee begon hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Dark het volgende:
gadverquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Dark het volgende:
het is gewoon een vies wijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze zet haar gedrag van gisteren gewoon voort!
Denk dat het echt meevalt. Hij was heel niet geintresseerd in de blote mannen afgelopen nacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom iemand van 20 zo verschrikkelijk moeilijk doetOMG en dat vraag je aan mij
Misschien omdat hij gay is
![]()
Hij straalt gewoon gay uit, nog ergen dan Servio
Laura sterk opereren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Guido heel niet zo homo is voelde zich nogal ongemakkelijk met de liefdesverklaring van Servio.
Guido, Laura, vond ik heel sterk opereren gisteren samen met Sharon. Niet hinderlijk aanwezig om de party tegen te houden maar wel heel controlerend de mensen in de gaten houden. Opvallend hoe de 20 jarige Guido Mo en Maik behandelde.
vele gaydars gaan af bij Guidoquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:49 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat het echt meevalt. Hij was heel niet geintresseerd in de blote mannen afgelopen nacht.
Psies! Hij is echt vroeger in een enorme ketel met gay gevallen, zo gay is hij!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom iemand van 20 zo verschrikkelijk moeilijk doetOMG en dat vraag je aan mij
Misschien omdat hij gay is
![]()
Hij straalt gewoon gay uit, nog erger dan Servio
En waarom moet ze dan wel zuipen? Omdat de rest dat wel doet? Dat heet een meeloper. Als ze dat irl niet doet waarom zou ze dat wel in het huis doen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura sterk opereren?
Die partypoeper? Die had vantevoren al voorgenomen dat ze niet ging zuipen, omdat ze zo niet op tv wil. Ik denk dat ze in het gewone leven ook niet een keer zuipt.
Die staat aan de kant, lacht en staart, en zit eens aan der haar.![]()
Is de discussie over hem niet gewoon klaar? Hij is bi. Klaar. Of is dat te kortzichtig van mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vele gaydars gaan af bij Guido
ow ja jij gaat bepalen waarover we wel en niet mogen discussierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Is de discussie over hem niet gewoon klaar? Hij is bi. Klaar. Of is dat te kortzichtig van mij?
Nou ja inderdaad, dan zal ik het zo zeggen, die hoef je niet mee te nemen naar een feestje want ik vind haar ontzettend saaiquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef Olga het volgende:
[..]
En waarom moet ze dan wel zuipen? Omdat de rest dat wel doet? Dat heet een meeloper. Als ze dat irl niet doet waarom zou ze dat wel in het huis doen?
THXquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Hij is echt vroeger in een enorme ketel met gay gevallen, zo gay is hij!
Sorry Charmed..... hoe kan ik het goedmaken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja jij gaat bepalen waarover we wel en niet mogen discussieren
Dacht het niet
Dat is wat andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ja inderdaad, dan zal ik het zo zeggen, die hoef je niet mee te nemen naar een feestje want ik vind haar ontzettend saai
goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef Ceetje.. het volgende:
mogge allemaal. Ze zijn al wakker?
nee hoor!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
THX![]()
Ik dacht al dat ik de enige was die het zag
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja jij gaat bepalen waarover we wel en niet mogen discussieren
Dacht het niet
Niet helemaal,quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is in z'n eigen bed wakker geworden?
Die stond net onder de douchequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef TimeJumper het volgende:
Is Aafke al boven water? Nog niet gezien. Of ligtze nog in coma?
We zullen het allemaal voor je bijhoudenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Tinos85 het volgende:
Jammer dat ik het op mn werk niet kan volgen, ben benieuwd naar 'the day after'
Moet er wel weer drank komen anders mag Aafke van mij wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm en ook nu zou ik niet weten wie er vanavond uit zou moeten.
- Laura is veel te boeiend i.c.m het geheim met Guido, maar is verder heel saai.
- Aafke,ordinaire meid, slet, irritant accent maar wel geniale televisie als ze van der bed pleurt en haar string vol in beeld ligt voor een paar minuten.
- Cynthia, zondert zich elke dag af, past totaal niet bij de groep. Gisteren was ze wel leuk mee aan het doen.
Ik zeg toch weer Cynthia.
Mogguh,quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Ze zijn wakker, de meeste met een kater, en Aafke danst als en Baviaan in de rimboe
gewoon deze COS volgen, doe ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Tinos85 het volgende:
Jammer dat ik het op mn werk niet kan volgen, ben benieuwd naar 'the day after'
Gelukkigquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We zullen het allemaal voor je bijhouden
Misschien een paringsdansquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Mogguh,
Ja wat was dat?! Ik had plaatsvervangende schaamte, moest echt een paae keer wegkijken.
Nouja Mo had liever Flip dan Maaikquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Zal Aafke nu balen dat monique wel iemand had en zij niet?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Zal Aafke nu balen dat monique wel iemand had en zij niet?
Wat een mietjequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Mogguh,
Ja wat was dat?! Ik had plaatsvervangende schaamte, moest echt een paae keer wegkijken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien een paringsdans
Ik heb werkelijk geen idee...
haar geheim: ik ben opgegroeid in de rimboequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien een paringsdans
Ik heb werkelijk geen idee...
Dat doet ze dan echt zelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Nouja Mo had liever Flip dan Maaik
Ja dat was wel grappigquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
jezelf zo aanbieden aan Phillip en dan nog afgewezen worden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef Ceetje.. het volgende:
aafke, vervang je batterij. Dat zal ze wel kunnen gebruiken, een nieuwe batterij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haar geheim: ik ben opgegroeid in de rimboe
zeg maar gerust: een hele doosquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
LOLLLOL een heel pak vermoed ik
dat die gitaar gisteren niet in het zwembad beland is, daar snap ik nog steeds heeelumaal niks vanquote:
Ik vond het wel een leuke tweetquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haar geheim: ik ben opgegroeid in de rimboe
toen ze als wilde gorilla's met pollepels op krukken aan het trommelen waren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat die gitaar gisteren niet in het zwembad beland is, daar snap ik nog steeds heeelumaal niks van
twitter heb ik ook, ik kan er alleen nog niet zo goed mee overweg (laten we het daar op houden)quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuek tweet
Is het geheim van aafke: Ik ben opgegroeid in de rimboe? Ze danste als een dronken baviaan. #sstnl
Hij is DE afknapperquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef Roguee het volgende:
Zo, the day afterff een paar cossen teruglezen en ik ben weer op de hoogte
![]()
Servio was wel echt een afknapper vannacht zeg
Heb al gereplyed:quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Aafke SST Aafke @
@Faithy_Miranda Nee, haar geheim is, maakt niet uit wat je van me denkt, ik heb schijt.Zouden meer mensen moeten doen, leven dus#sstnl
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb al gereplyed:
@SST_Aafke @Faithy_Miranda Ze had geen schijt, ze heeft het ritmegevoel en motoriek van een peuter met parkinson#sstnl
En hij doet ieders haar, dus mogen we spreken van.. komtie.. de afkapperquote:
Ik ben lief geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb al gereplyed:
@SST_Aafke @Faithy_Miranda Ze had geen schijt, ze heeft het ritmegevoel en motoriek van een peuter met parkinson#sstnl
Doe maar niet.... ik boek wel gewoon een luxe vakantiequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef RethXoth het volgende:
charmed_angel
versabommie
Stelletje azijnpissers, doe eens een Gogo Tourtje pakken
Maik had 2 keer gekotst volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Darakka het volgende:
Hebben meerdere mensen gekotst? Maik had gekotst en lag 2 min daarna weer bij MO in bed haha
misschien als Laura er niet tussen was gekomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef GekkeGast het volgende:
En is er wat gebeurd tussen maik en mo?
Gezoend!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef GekkeGast het volgende:
En is er wat gebeurd tussen maik en mo?
Ik hoop dat ze zaterdag nog zo'n avondje krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Darakka het volgende:
Echt prachtig hoe vaak hij zei: "alles draait... ik ben echt zo..... zo.... dronken!!!"
daar snap ik nou niks van hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Mylene het volgende:
Aafke zegt dat ze hele stukken kwijt is van gisteren.
Goh.
Die is vrees ik eerder al wat kwijtgeraakt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Mylene het volgende:
Goh.
Wat raarquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Mylene het volgende:
Goh.
De stukken waarin ze werd afgewezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Mylene het volgende:
Goh.
Dit vond ik zo'n leuke SS:quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:15 schreef Darakka het volgende:
Aafke, al ratslagend haar spleet laten zien, sloppy sletty om jongens hangen, fysiek verbale bewegingen maken naar de camera...
Aafke;"ik herinner mij niets..."
die is leuk jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit vond ik zo'n leuke SS:
[ afbeelding ]
lullig ja, heeeeel lullig. Dacht dat Servio gewoon de gezellige nicht was, maar het is echt een achterbakse zakquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef Annelies-G het volgende:
Denk dat Alex zich nu heel eenzaam gaat voelen. Servio heeft met zijn geslijm en gelieg de meeste bewoners weten te strikken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura denkt dat de streams zo goed beveiligd zijn dat er geen YT filmpjes van te maken zijn..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura denkt dat de streams zo goed beveiligd zijn dat er geen YT filmpjes van te maken zijn..
die heeft zijn ware aard wel laten zien. Maar ik denk dat Gerard er wel doorheen prikt en Alex niet laat vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lullig ja, heeeeel lullig. Dacht dat Servio gewoon de gezellige nicht was, maar het is echt een achterbakse zak
Ben je haar vader dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Mogguh,
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef Tinos85 het volgende:
Zou Laura zich ook op FOK! melden als ze er uit gaat over een tijd?
Ze kan tenminste met haar haar schudden. Cynthia niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Needie kan dat helemaal niet aan.
Die wil alleen maar bewonderd worden zodat ze met haar haar kan schudden.
Die wil geen kritische opmerkingen
Waar kijken we, Ccquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
De stukken waarin ze werd afgewezen?
ik hoop dat iedereen er doorheen prikt, en dan weg met die relnichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
die heeft zijn ware aard wel laten zien. Maar ik denk dat Gerard er wel doorheen prikt en Alex niet laat vallen.
Is er dan iets waar ze zich voor zou moeten schamen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke heeft haar zonnebril op, ze probeert natuurlijk die puisten en de schaamte te verbergen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze kan tenminste met haar haar schudden. Cynthia niet.
Ik alleen hier. Ik doe het ook dit keer vooral streamloos.quote:
En weer gewoon niet met de groep ontbijten... hoe je jezelf buiten de groep zet in enkele simpele stappen!quote:
Bij de tussenstand van gisteravond zou het tussen Cynthia en Aafke.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Ceetje.. het volgende:
cynthia heeft het gisteravond afgekust met iedereen, zou ze nu denken dat ze mag blijven?
Dat kan ik echt serieus niet snappen. Wat is daar nou zo moeilijk aan? Vind het een raar kind. Alex vind ik ook drol, maar dat vond ik al vanaf het begin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En weer gewoon niet met de groep ontbijten... hoe je jezelf buiten de groep zet in enkele simpele stappen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze kan tenminste met haar haar schudden. Cynthia niet.
Iedereen mag doen wat hij wil hoor, maar in mijn beeld was het vet cheapo gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is er dan iets waar ze zich voor zou moeten schamen dan?
Ze woont toch niet in een SGP-gemeente afaik..
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bij de tussenstand van gisteravond zou het tussen Cynthia en Aafke.
Dan hoop ik toch dat Cyntia eruit gaat in plaats van Aafke.
Elke dag is voor mij ook goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb me gisteravond goed vermaakt moet ik zeggen, met allemaal, alhoewel servio aan het eind van de avond beter z'n mond had kunnen houden. Van mij mag er elke week wel zo'n feestje in
dan is het op een gegeven moment ook niet meer leuk, denk ik, ik heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Elke dag is voor mij ook goed
Laura mag van mij direct eruit, dus ik hoop dat dat vanavond gaat gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop dat laura eruit gaat, moeder theresa,
aafke is idd wel "plat" en cynthia is lichtelijk gedragsgestoord, maar ze zorgen wel dat wij wat te kijken hebben. En wat doet laura? Janken over haar geheim
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Laura en ook Sharon waren gisteren gewoon verstandig, die weten ook wel hoe het werkt dat je nog jaren later ladderzat op een joetoepfilmpje staat.
Goedemorgen
Sharon is de verstandigste van de groep, Laura is een vette leugenaar ( ondanks haar missie/geheim ) "Ik wil niemand kwetsen" my ass.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Laura en ook Sharon waren gisteren gewoon verstandig, die weten ook wel hoe het werkt dat je nog jaren later ladderzat op een joetoepfilmpje staat.
Goedemorgen
Lauraquote:
als ze dan ècht verstandig had willen zijn, had ze niet mee moeten doen aan een RLS, dan weet je dat zoiets kan gebeuren, ze zou toch moeten snappen dat stilzitten en braaf doen geen leuke TV oplevertquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
Bloot?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke en Laura waren gisteravond de toppertjes. Elk op hun eigen manier
Sharon mag van mij wel moven. Lief kind, maar voegt nul toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Is verstandig, maar dat willen we niet zienDus moven uit het huis.
Maar persoonlijk mag Sharon van mij wel blijven
Aafke een topper, er zijn dus nog meer mensen van dat niveau. Wat een onzin.. als ze 16 was zou het al kinderachtig zijn geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke en Laura waren gisteravond de toppertjes. Elk op hun eigen manier
Lauraquote:
Çynthia die over haar opa liegt mag wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon is de verstandigste van de groep, Laura is een vette leugenaar ( ondanks haar missie/geheim ) "Ik wil niemand kwetsen" my ass.
Ja dat gejank tussen Alex en Guido bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan moet je die roze bril eens afzetten, dan zie je het gelijk
Oooooooooo moeten ze liegen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Aafke een topper, er zijn dus nog meer mensen van dat niveau. Wat een onzin.. als ze 16 was zou het al kinderachtig zijn geweest.
@Annelies, nee!! wordt in zo'n programma gelogen? Je meent het niet
goed zo Ceetje, goed verwoord, wilde ik ook zeggen maar jij bent al wakkerderquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze dan ècht verstandig had willen zijn, had ze niet mee moeten doen aan een RLS, dan weet je dat zoiets kan gebeuren, ze zou toch moeten snappen dat stilzitten en braaf doen geen leuke TV oplevert
Wat nou weer dan? (ik kan het niet zien, werk...)quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja dat gejank tussen Alex en Guido bedoel je?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Çynthia die over haar opa liegt mag wel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef Darakka het volgende:
Guido held van de avond, goed gespeeld
Laura te rustig en afwezig geweest. Had leuker kunnen worden met guido en laura.
Sofia veranderde ineens in een afrikaanse stam danseres
Servio was om te kotsen echt met alle acties.
Gerard wilde tactisch blijven maar de whiskey werd hem toch teveel.
Aafke was sloppy de hele avond, echt heeeel vies.
Sharon was ook saai maar zijn we gewend.
Alex baalde eigenlijk hoe alles liep en was ook afwezig.
Philip genoot van de avond.
Cynthia probeerde zich weer in te dekken bij de groep.
Mo en Maik, de M&M's dat was echt prachtig.
Uh nee? Maar je kan ze er moeilijk op veroordelen hè.. Het is niet de echte wereld, of denk je dat Gerard thuis ook zo rondloopt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooooo moeten ze liegen dan?
O, we gaan jijbakken.. En wat is jouw niveau dan wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Aafke een topper, er zijn dus nog meer mensen van dat niveau.
Heksie, waar kijk jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
het kan me niet schelen eigenlijk wie er van de 3 dames naar huis gaat, echt geen voorkeur
En gisteravond wederom. Terwijl ze op camera heeft toegegeven dat ze loogquote:
cynthia? Wie is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Çynthia die over haar opa liegt mag wel?
Aan het ontbijt vroegen ze Guido of hij het gedaan had, die ontkendequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Tinos85 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al wat gezegd over het LG
heb gewoon nu de link Net5 en dan SST openen en dan camera 1 aanklikkenquote:
Iets normaler, bijna iedereen is wel van een hoger niveau dan dat. Kom op, hoe oud is ze? Die anderen hebben ook lol etc maar zij draait echt door op een trieste en kansloze manier.. gelukkig vinden meer dan genoeg mensen dat ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, we gaan jijbakken.. En wat is jouw niveau dan wel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh nee? Maar je kan ze er moeilijk op veroordelen hè.. Het is niet de echte wereld, of denk je dat Gerard thuis ook zo rondloopt?
Not gonna happenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
Laura, dat saaie stuk meubilair moet er keihard uitvliegen!
Is er niet al veel meer gepost dan dat er dagelijkse kijkers zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef gniffie het volgende:
we hebben trouwens al veel meer hier geposts dan dat er tweets zijn gemaakt, en toch word fok niet vermeld tijdens de dagelijkse uitzending
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Laura echt een saaie muts en een stijve hark.
Ik kijk hier moots, via Firefox.. Fijn om te zien dat je weer veilig thuis bent.
http://www.spixtv.nl/
100%.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er niet al veel meer gepost dan dat er dagelijkse kijkers zijn?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
Zelfs Alex liet haar links liggen met al haar saaiheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Laura echt een saaie muts en een stijve hark.Ik kijk hier moots, via Firefox.. Fijn om te zien dat je weer veilig thuis bent.
http://www.spixtv.nl/
den kje serieus dat er al 200 duizend posts zijn gemaakt hier?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij houden heel het programma op de beenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou dat geeft toch nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef Mylene het volgende:
Aafke weet niet meer wat ze heeft gezegd, hoort allemaal dingen, dat ze aan de kut van Sophia heeft gezeten.
Ze heeft niemand een bj gegeven en is ook niet van bil gegaan, dus wat heeft ze dan verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Iets normaler, bijna iedereen is wel van een hoger niveau dan dat. Kom op, hoe oud is ze? Die anderen hebben ook lol etc maar zij draait echt door op een trieste en kansloze manier.. gelukkig vinden meer dan genoeg mensen dat ook.
Wat hij zegt. Wat een ontevreden kop heeft dat kind zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
YW.quote:
Net zoveel als de herhaling dus. En 200.000 kijkers hebben ze sinds deze week niet meer. Stagneert rondom de 185.000quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef gniffie het volgende:
den kje serieus dat er al 200 duizend posts zijn gemaakt hier?![]()
we zitten pas op 70 duzend
Omdat niemand haar wilde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze heeft niemand een bj gegeven en is ook niet van bil gegaan,
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
met der lange nekquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef versabommie het volgende:
De Cyhena moet erin blijven, de pot met Menno is nog lang niet leeg!
Aafke moet erin blijven, zonder goede aso sloerie is het geen goede stream!
Laura is... ja helemaal nix.. beetje huilen beetje zeiken, beetje zeuren en verder he-le-maal niets!
Uhm ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:56 schreef Estherdv het volgende:
ik lees mee, maar ik post nog niets, maar ik vind het wel heel leuk...ik krijg het dgk gevoel weer
post vaker mee, 's ochtends en overdag is het hier zo doodsquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:56 schreef Estherdv het volgende:
ik lees mee, maar ik post nog niets, maar ik vind het wel heel leuk...ik krijg het dgk gevoel weer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
post vaker mee, 's ochtends en overdag is het hier zo doods
maar wel beter te volgen, ik heb rsi overgehouden aan gisteravondquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
post vaker mee, 's ochtends en overdag is het hier zo doods
jaag haar maar lekker weg jahquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent niet lekker er zijn nog zat mensen die alles volposten hoor hier.
er zijn ook mensen die werken en dan geen gelegenheid zien om mee te posten.
Ja.. ik ook ineensquote:
Ik snap jou niet?!?quote:
Who the hell is Lieke?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij verdedigde ze Lieke alsof haar leven er vanaf hing.
Oh, dat ben ik allang weer vergeten, joh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij verdedigde ze Lieke alsof haar leven er vanaf hing.
Liekequote:
Wat komt er uit Joanna's hoofd?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. ik ook ineens![]()
[ afbeelding ]
ze moeten alle witte vlekken in de regiekamer nog schoonpoetsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij alleen voor "druk-gevallen"
Dat is nu haar, Maan.quote:
maar het wordt vastgepakt door iemand en er zit een hele rare hoek in?quote:
Zoals je op de foto eronder zou kunnen zien, is Servio aan het kappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Maanvis het volgende:
maar het wordt vastgepakt door iemand en er zit een hele rare hoek in?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Mylene het volgende:
Alex gaat zo over Servio beginnen, let maar op.
Voor n gesprek met dr AA-mentorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke naar de kamer van de waarheid
Want?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:
Die budgetbedragen op de site van SST kloppen voor geen meter volgens mij. Amateurs.
quote:
Hij was al een paar dagen bezig stemming te maken tegen alex, samen met sofie. Niet echt netjes, maar het zal het spel wel zijn. Ze praten allemaal achter elkaars rug, alleen Servio en sofie zijn er wat valser in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
Ooo wat heb ik na gisteren een pishekel aan Servio gekregen. Hij was mijn nummer 1, nu hoop ik dacht hij snel mag gaan!!! Alle eer aan Alex dat hij zijn rust zo heeft bewaard, ik had Servio zelfs een klap in zijn arrogante smoegel gegeven. Wolf in schaapskleren is idd een goede benaming voor Servio!
Laura zei gisteren dat ze 7500 euro had en na haar sanctie nog maar 3700 euro. Op de site staat dat ze 2500 euro heeft.quote:
Waarschijnlijk dezelfden die Brian's contactpunten bijhielden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:
Die budgetbedragen op de site van SST kloppen voor geen meter volgens mij. Amateurs.
Misschien heeft Laura niet goed geteld en is zij de amateurquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laura zei gisteren dat ze 7500 euro had en na haar sanctie nog maar 3700 euro. Op de site staat dat ze 2500 euro heeft.
Is hij ook, want hij is homo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:59 schreef kaos- het volgende:
Je zou zweren dat Servio een pro-kapper is.
ik zit eigenlijk alleen maar mee te lurken hier. maar jij irriteert me echt mateloos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Wat is Laura aan het doen? Staat die ergens weer lantaarnpaal aan het imiteren
Zoiets ja. Die had een ouwe sok vol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk dezelfden die Brian's contactpunten bijhielden.
Maak je niet zo druk en neem het niet zo serieusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk alleen maar mee te lurken hier. maar jij irriteert me echt mateloos.
waarom haat je laura zo hard? is het een bekende van je? ben je jalours? ben je belachelijk dik? wat is je probleem.
die doen het nooit als er iemand in de KvdW zitquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Estherdv het volgende:
stream 1 en 2 doen het niet...bij jullie wel?
Ja duhquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien heeft Laura niet goed geteld en is zij de amateur.
Klopt, er zit iemand in de KvdW.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Estherdv het volgende:
stream 1 en 2 doen het niet...bij jullie wel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk alleen maar mee te lurken hier. maar jij irriteert me echt mateloos.
waarom haat je laura zo hard? is het een bekende van je? ben je jalours? ben je belachelijk dik? wat is je probleem.
Ah joh dat is geen haat, dat is n treffende vergelijkingquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ze naast dyslexie ook wel last van dyscalculie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef beequeen het volgende:
Ja duh, ze zal toch wel weten hoeveel ze heeft. Het is mij al eerder opgevallen heur.
Dat is gewoon de kutnijd die bij elke RLS de kop opsteekt op de fora. De meiden worden steevast door de vrouwelijke posters onder een vergrootglas gelegd en alles wordt aangegrepen om ze af te fikken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
Misschien heeft ze naast dyslexie ook wel last van dyscalculie.
Het is gewoon mijn hobbyquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kutnijd die bij elke RLS de kop opsteekt op de fora. De meiden worden steevast door de vrouwelijke posters onder een vergrootglas gelegd en alles wordt aangegrepen om ze af te fikken.
Daar moet je de humor van inzien.
Ik vind Joanna wel mooi. Aafke vind ik tofst. Dit zeg ik op basis van 5 minuten kijkplezier gisteren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Echt alles aan Joanna is nep. Heur haar, heur lippen en heur tetten.
nja ik heb een verschrikkellijke graf hekel aan cyntia. klaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk en neem het niet zo serieus![]()
Ik zal speciaal voor jou nu iemand anders "gaan haten"
En toch vind ik het een leuk en lekker ding, hoewel ik doorgaans niet val voor siliconencharmesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Echt alles aan Joanna is nep. Heur haar, heur lippen en heur tetten.
Ik vind haar zo'n ontevreden rotkop hebben. Aafke is erg aanwezig imo, maar ik stream niet zo heel veel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik vind Joanna wel mooi. Aafke vind ik tofst. Dit zeg ik op basis van 5 minuten kijkplezier gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |