Daar wil ik dus nu aan werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef Koepert het volgende:
Gefeliciteerd met je OP!
TT = top
Layout nog steeds kut op sommige punten
eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef Koepert het volgende:
Gefeliciteerd met je OP!
TT = top
Layout nog steeds kut op sommige punten
En de 4 van daarvoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
+ kleine aanvulling; #192 moet nog in het lijsje
Jongeeee!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
+ kleine aanvulling; #192 moet nog in het lijsje
sorry, niks gezegdquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jongeeee!
Laat me ff mijn werk doen!
Jij wilde credits voor je OP, zul je ze moeten verdienen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef robuust89 het volgende:
Graftakketering#$%^&*
Nee, het is heel leuk werk
Waar ben ik aan begonnen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij wilde credits voor je OP, zul je ze moeten verdienen ook
Ben je alleen de code aan het veranderen of ook de afbeeldingen? Want ik heb de originele bestandenquote:
De code. Jammer dat de spacers "http://i27.tinypic.com/s2b2vp.gif[" een relatieve maat aanhouden, a.k.a in verhouding, en niet met pixelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben je alleen de code aan het veranderen of ook de afbeeldingen? Want ik heb de originele bestanden
je kan toch zelf de maat bepalen:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
De code. Jammer dat de spacers "http://i27.tinypic.com/s2b2vp.gif[" een relatieve maat aanhouden, a.k.a in verhouding, en niet met pixels![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik niet handig met met fotosjopiig kan In Qontrol eruit, en loudness erin?
1 | [img=450]afbeeldingslink[/img] |
Dat weet ik, ik heb al gevraagd hoe het werkt, en dat is [img=x,y]leipeafbeelding[/img]quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je kan toch zelf de maat bepalen:
[ code verwijderd ]
Fotosjoppen is wel mijn ding, kan ik van dienst zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Krulliewullie op 17-02-2011 13:25:29 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Uh niet. Heb niet met de spacers gewerkt. Volgens mij was Rippert daarvan. Ik heb allen de afbeeldingen en equalizers gemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb al gevraagd hoe het werkt, en dat is [img=x,y]leipeafbeelding[/img]
Als je alleen x opgeeft, wordt y naar verhouding berekend, dus weinig controle erover.
CIMG is dat weer makkelijk, die centreert gewoon
[ afbeelding ]
Of, hoe heb jij het gedaan eigenlijk?
Hoezo weinig controle? Je kan zelf bepalen hoe hoog en breed 'ie wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb al gevraagd hoe het werkt, en dat is [img=x,y]leipeafbeelding[/img]
Als je alleen x opgeeft, wordt y naar verhouding berekend, dus weinig controle erover.
Ik zou het appreciëren als u het plaatje van "bekende feesten" kon modificeren, en wel zodanig dat het In Qontrol logo plaatsmaakt voor het Loudness logo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Fotosjoppen is wel mijn ding, kan ik van dienst zijn?
Ja, dus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hij past de verhouding aan, met 1 parameter
I'm on it!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren als u het plaatje van "bekende feesten" kon modificeren, en wel zodanig dat het In Qontrol logo plaatsmaakt voor het Loudness logo.
ik vind het maar lang duren...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jongeeee!
Laat me ff mijn werk doen!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef 16meter het volgende:
Ik weet nog dat ik, in een duister verleden, alle DJ namen in de OP netjes op alfabetische volgorde had gezet. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Iedere keer weer kijk je er rond, je zoekt er goed, je kijkt, zoekt nog meer. Je favorieten breiden zicht uit. Je krijgt steeds meer kennis van de scene. Je weet wat je wil. En dan ineens zie je in de agenda een feest staan met meerdere gele sterren, een blauwe en een paarse. Meteen, zonder na te denken druk je erop. Alles, maar dan ook alles klopt. De naam, de line-up, de organisatie, de plek, de aankleding. Dit wordt 'm, hier ga je je stekker verliezen.
Dit wordt het feest waar jij alle zorgen en ellende uit je lijf gaat dansen. Ogen dicht en verdwijnen in de muziek. Lekker tegen iemand aan, of alleen. Los. Een glimlach op je gezicht die er niet af te krijgen is. Ook de dagen erna niet. Je weet dat je na dit feest voorlopig weer heerlijk verzadigd rondloopt.
Je gaat naar de website, klikt enkele juiste links aan, random reader, pdf, print en in de la! Nu wachten, of nee, nu leef je ernaartoe!
Je weet precies de datum van het weekeinde. Je weet hoeveel weken er nog te gaan zijn. In de planning met anderen streep je deze avond al weg. Deze avond is van jou. In je hoofd dwarrelen verscheidene data. Je weet al precies de data van het weekeinde ervoor en erna. Je weet alle data ertussen. Niets komt nog tussen jou en je feest. Het weekeinde ervoor doe je niets, een beetje hardlopen, want je wil wel in conditie zijn. Op tijd naar bed en fris de maandag in. Je zit in de aansluitende week. Het weekeinde komt steeds dichterbij, angstvallig.
De avond ervoor slaap je niet, zenuwen, je kan je hoofd er niet vanaf houden en in bed lig je al met een gigantische grijns. Het maakt niet uit, morgenavond ga jij los, helemaal! Mijn god wat is dit lekker stappen. Wat is het fijn om hier naar uit te kijken.
En dan breekt de dag aan, je legt je kleren al klaar, je weet precies wat je in welke zak stopt. En helemaal het mannetje ga je naar het feest toe. Eenmaal aangekomen kijk je op je klokje en je ziet de wijzers en dan bekruipt je een gek gevoel, de volgende keer dat je deze wijzers ziet zal het feest bijna voorbij zijn.
Gloep!
Dansen, lachen, watertje, vrienden maken, praten, watertje, ogen dicht en genieten, verliefd kijken, watertje, red-bull, dansen, voorin staan, achteraan staan, watertje en dan, dan hoor je dat de laatste dj gaat spelen, je kijkt op je klok. Daar zijn die wijzers weer, inderdaad nog maar een uur en dan is het weer voorbij. Je ogen gaan open, je neemt de omgeving in je op. Je danst nog wat, neemt nog een water en loopt naar je kluisje. Pakt je jas en gaat naar huis toe.
De volgende dag neem je de schade op. En die is er niet. Alles, maar dan ook alles was goed, meer dan goed, het was geweldig, een waarlijk top feest. Wat is het toch lekker om een keer in de zoveel tijd helemaal uit je bolletje te gaan.
En dan, wanneer de realiteit van de maandag het weer overneemt, sta je met een glimlach op je werk, je danst nog een beetje na. Je koptelefoon geeft jou het looptempo aan. Maar je weet dat je komende weekeinde weer een feestje gaat zoeken, je best gaat doen om over 5 a 6 weken weer heerlijk uit je stekker te gaan.
Ah, was jij dat! Held!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef 16meter het volgende:
Ik weet nog dat ik, in een duister verleden, alle DJ namen in de OP netjes op alfabetische volgorde had gezet. [ afbeelding ]
Dank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Krulliewullie het volgende:
Fotosjoppen is wel mijn ding, kan ik van dienst zijn?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef melanie_x het volgende:
Jullie weten vast wel hoe dit nummer heet..?
Duits is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Net m'n set ervoor aufgeneemt
Dankje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
STRIKE!!! FROM YOUR SUBCONSIOUS MIND!!!
[..]
Duits is ook niet meer wat het geweest is
Stem dan ook op MIJN feest bij de Boy_snakeeye party verkiezingquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef ElDani het volgende:
Heerlijk weer buiten! Met dit weer al zin in een goed buitenfestijn!
Of de mijne! Op de st. Pietersberg in het zonnetje (in Limburg is het warmer dan de rest van Nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:27 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Stem dan ook op MIJN feest bij de Boy_snakeeye party verkiezingreclame reclame
Vertaling: defqon is niet interessant voor mij, ik laat het links liggen.quote:
Nou ik wil de discussie wel aangaan, want volgens mij zit er meer achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vertaling: defqon is niet interessant voor mij, ik laat het links liggen.
precies, dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nou ik wil de discussie wel aangaan, want volgens mij zit er meer achter
slechtste IQ anthem ooit imoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Are we....out of control??
IN QONTROL!!!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM
*heeft heimwee*
Je hoort wat stampende beesten... meer niet, geen spraak ofzo. Wel een gepast themaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen geluid hier, maar mis ik wat?
quote:
Vooruit die zijn beter, maar Save Exit Planet vind ik niet slecht ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
slechtste IQ anthem ooit imo
Ctrl.alt.del en Last city on earth was 't betere werk.. waardige tracks om dat mooie feest te herdenken.
quote:
Ik ook. Ga zeker geen kaarten via marktplaats halen voor 80-100 euro.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
k ga denk ik wel proberen een kaartje te bestellen, maar als ik niet binnen die 30 minuten (of minder) een kaartje heb, jammer dan.
Idd.. Ik zou het ook niet heel erg vinden als ik geen kaartje kan scoren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook. Ga zeker geen kaarten via marktplaats halen voor 80-100 euro.
deze kan ik zeker wel waarderenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
maar dan blijven de props ook uit
quote:
binnen 25 seconden hetzelfde postenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Koepert het volgende:
http://www.twitvid.com/IANAPNoo he didnt!!
Hij's gekquote:
Op die 2 na een mooie lijstquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
Heren wat vinden we van dit lijstje?
gentalica - ready..?
wild motherfuckers - hard bass
Ooooh nee, ik laat me geen props van rippert door me neus boren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ik heb volgende week vakantie dus als het je tegenvalt, fix ik het dan wel ... maar dan blijven de props ook uit
Dat!! beschouw ik dus als een mooi lijstjequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
brian nrg ft mc da syndrome - revelations
ran-d & adaro - my name is hardstyle
scope dj - rock hypnotic
tatanka meets headhunterz - call it music
the kgb's - infinity (dj phil ty remix)
gentalica - ready..?
williams syndrome - emotions
donkey rollers - we are one
tatarola - who's calling (zenith edit)
crypsis - jealousy
psyko punkz - feel the rythm
bass modulators vs b-front - quarantine
kodex - paranormal activities
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Dat alles in een uurtje
Mooi lijstje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
brian nrg ft mc da syndrome - revelations
ran-d & adaro - my name is hardstyle
scope dj - rock hypnotic
tatanka meets headhunterz - call it music
the kgb's - infinity (dj phil ty remix)
gentalica - ready..?
williams syndrome - emotions
donkey rollers - we are one
tatarola - who's calling (zenith edit)
crypsis - jealousy
psyko punkz - feel the rythm
bass modulators vs b-front - quarantine
kodex - paranormal activities
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Dat alles in een uurtje
Doe gewoon een cue file erbij anders...?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef RiKe het volgende:
Vanavond knal ik hem door de pm lijst heen.
1 lang nummer of geknipt?
Ik weet niet hoe je die aanmaaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Doe gewoon een cue file erbij anders...?
Ja verschrikkelijk irritant, Q-Dance levert altijd super mooie HQ foto's, maar B2s houdt daar niet zo van...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand waar ik HQ foto's van Hard Bass kan vinden?
Op de b2s-site kan je de foto's niet vergroten en dus kan ik ze niet als bureaublad instellen. (of het is heel lelijk)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Koepert het volgende:
Mind IllusionIk bescheur me om je
![]()
(Ja ik twitter...Sue me!)
Twitter is relax! Gewoon volgen wat ik wil, geen uitgebreid getypte teksten... gewoon kort bonding.. klaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Koepert het volgende:
Ik schaam me ook niet echt dat ik twitterMaar sommigen zijn er nog niet zo van (niet perse hier trouwens) dus vandaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |