quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vond het ook de minste set, niet per se slecht maar gewoon weinig verrassends.
[..]
Hier moet ik ook even op terugkomen, was om 10.15 binnen en het was een chille setMooi even van de tijd gebruik gemaakt om rondjes gelopen en op de tribune te chillen.
Team redHelaas geen Ei met Ui gehoord
Team greenMooi Digital Age spul enzo
Team blueHeel veel promo's idd
Team yellowWas kapot en moe, maar die harde kicks gaven me toch weer wat kleine stootjes energie
Hard Bass![]()
Heb ook maar voor ¤20 aan muntjes gekocht, nieuw recordVooral veel, heel veel (maar niet te veel) water gedronken
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
- Die maat van em-dee-em-aa die als 2 druppels water op Haakon lijkt
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef mstx het volgende:
PM-box geleegd, dus als ik wat gemist heb ontvang ik dat graag
Ik heb van T-Killer nog een foto moeten maken, maar helaas lijkt hij daarop niet zo superveel op Haakon.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
Verrek, je hebt gelijk.Grotere versie van haakon.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb van T-Killer nog een foto moeten maken, maar helaas lijkt hij daarop niet zo superveel op Haakon.![]()
Verder Hard BassLeuk, maar niet geweldig.
Ja op dat soort momenten baal ik er zo van dat ik niet meer kan, maar pfffff ik was gewoon op. Dan snap ik ook meteen dat sommige mensen aan de pep of iets dergelijks gaan, echt hatelijk dat je niet meer kunt stampen terwijl je wel wilquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef 16meter het volgende:
Heb jullie de laatste paar uurtjes inderdaad niet meer gezien.
Ik heb samen met iemand me nog staan verbazen over een shirt wat op de grond lag.. Wel ergens linksvooraan.. Maar we hebben er eigenlijk niks meer mee gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Levitas het volgende:
Hopelijk is iemand in het Gelredome zo eerlijk geweest om m`n oordoppen (waar je overigens niks aan hebt als op maat gemaakte) en/of m`n shirt naar de gevonden voorwerpen heeft gebracht, maar ben er bang voor..
Ik heb de dame achter de bar er nog voor proberen te charmeren maar tis me niet gelukt om dopjes mee tekrijgen voor de flesjesquote:
Yeey, volgens mij was ik er als een van de eersten bij, oftewel binnen enkele minuutjes binnengehaaldquote:Op maandag 14 februari 2011 08:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
En zoals altijd op de maandag... De nieuwe Wake you from your boredom voor de liefhebbers staat weer op m'n site![]()
01. Kodex Weekend
02. Joshua Hiroshy Endovene
03. The Pitcher Serenity
04. The Hose I Survived (Different Edit)
05. T.A.T.A.N.K.A. Project Floor Massacre
06. Blutonium Boy Make It Loud (Headhunterz Remix)
07. Bass Modulators & Zentiments The Strongest
08. Zero Vision Style Droppin
09. Hyperdrive Oldskool Rule
10. Waverider Be As One
11. Kat meets Gerardo Rochini Allright (Zatox Remix)
12. G-Town Madness & The Viper Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
13. Activator & Francesco Zeta Fear & Dark
14. DJ Thera Test 2.0 (Crypsis Remix)
15. Crypsis The Demand
16. Headhunterz The Saifam Mashup
Enjoy!
Jah ik probeer hem altijd 's ochtends vroeg online te zetten, zodat nog niet iedereen wakker is en/ of onderweg naar school/werk zodat het wat meer gespreid gedownload wordt. Als ik hem 's middags of in de avond online zet, dan wordt 't al gauw een drama omdat ie dan heel vaak binnen paar minuten gedownload wordt. Probeer er wel rekening mee te houdenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yeey, volgens mij was ik er als een van de eersten bij, oftewel binnen enkele minuutjes binnengehaaldEn t klinkt gooooodd
Wel apart dat veel mensen dit zeggen, wat had je dan verwacht bij de Wild Motherfuckers?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Wild Motherfuckers hebben mij gewoon teleur gesteld. Alleen het HB anthem was vet, de rest:![]()
Gansta mag van mij onderhand wel in de vuilnisbak, tering wat word ik moe van die track.
standaard-uitrusting voor mijquote:Op maandag 14 februari 2011 06:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Hebben jullie er al eens aan gedacht gewoon een dopje mee te smokkelen naar binnen?..
Nicequote:Op maandag 14 februari 2011 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoe draaide Ruthless eigenlijk als opwarm-DJ?
Wtf?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
- Die maat van em-dee-em-aa die als 2 druppels water op Haakon lijkt
Ik was helemaal niet op HardBass?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Sc0tTy het volgende:
HardBass wad gewoon heerlijk HARD!
Plus Punten:
Dude die zwaar van de kaart stond te spacen![]()
Het is _ALTIJD_ linksvoor hoe kom je in hemelsnaam op rechts voor :p ( Had je je nummer niet aan Rip gegeven dan ? )quote:Op maandag 14 februari 2011 07:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was trouwens tijdens het begin van Green vooraan, maar heb niemand kunnen spotten...
het was toch rechtsvoor?
Ja daar dacht ik achteraf ook aan. Zelf heb ik geen water gedronken, niet echt nodig aangezien ik geen middeltjes gebruikquote:Op maandag 14 februari 2011 06:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Hebben jullie er al eens aan gedacht gewoon een dopje mee te smokkelen naar binnen?..
Mjah ik had totaal geen verwachtingen van WMF aangezien ik nooit tracks van hun had gehoord, maar omdat Tat & Zat altijd juweeltjes maken ( zie Hard Bass anthemquote:Op maandag 14 februari 2011 08:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel apart dat veel mensen dit zeggen, wat had je dan verwacht bij de Wild Motherfuckers?
Het is sowieso niet mijn muziek, maar ze voldeden eigenlijk precies aan mijn verwachting... allle WMF nummers aangevuld met Tat & Zat...
Dat B2S ze beter hadden kunnen wisselen met Crypsis okee, maar daar kunnen ze zelf niets aan doen...
Nee was toevallig daar in die buurt. Maar wist het gewoon niet meer zeker.... En smsen ging daar weer voor geen meter. Jaren daarvoor nooit problemen, maar volgens mij hebben ze een mast in Arnhem weggehaald ofzo. Sinds Qlimax is het gewoon KAK.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Het is _ALTIJD_ linksvoor hoe kom je in hemelsnaam op rechts voor :p ( Had je je nummer niet aan Rip gegeven dan ? )
Inderdaad, moest sommige smsjes gewoon 4 versturen. Ik heb een meet met een maat van me maar opgegeven want duurde echt heel lang voor dat we wat hadden gecommuniceerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee was toevallig daar in die buurt. Maar wist het gewoon niet meer zeker.... En smsen ging daar weer voor geen meter. Jaren daarvoor nooit problemen, maar volgens mij hebben ze een mast in Arnhem weggehaald ofzo. Sinds Qlimax is het gewoon KAK.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef haakon het volgende:
en Sander Remco, raad eens welke plaat van B-Front er op 1gabba staat
say wutquote:Op maandag 14 februari 2011 07:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was trouwens tijdens het begin van Green vooraan, maar heb niemand kunnen spotten...
het was toch rechtsvoor?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
en ik gok iets met Musical A.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Eindelijk weer een goede A-lusion
True, maar ik kon er echt niet meer van maken hoe hard ik het ook probeerdequote:Op maandag 14 februari 2011 12:55 schreef Koepert het volgende:
Nu wil ik niet lullig doen bart (en je kondigt het idd netjes aan) maar nu hebben we een paar "nieuwen" shit gegeven omdat ze alleen linkjes dumpten zonder info, en nu doe je daar zelf vrolijk aan mee..
Dat gevoel ken ik nog wel ja, beetje slepen met kleurtjes en balkjesquote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben aan't produceren, maar heb eerder het idee dat ik in paint bezig ben
Ben allemaal sounds aan het pannen.... nog niet echt heel vaak eerder gedaan... maar vrij precies schijtwerkjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik nog wel ja, beetje slepen met kleurtjes en balkjes
Doe ik altijd, 1 keer mocht het niet maar zaterdag werd niet eens in m'n portemonnee gekekenquote:Op maandag 14 februari 2011 06:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Vond ik ook al ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Bij een feest klinkt ie wel een stuk beter moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn held![]()
The Outside Agency
Vond ik ook wel mooi gedaan jaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik volgens mij nog niet hier heb gelezen maar wel erg vet vond waren die soort van vlammenwerpers vooraan. Het waren er echt moeilijk veel in alle richtingen die telkens de kleuren van de teams hadden.Ze 'spuwden' ook lekker op de beat zoals hier bij 0:50.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef haakon het volgende:
Niet voor mensen met een zwakke maag:hoezo niet geschikt voor zwakke maag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn held![]()
en wie is die kerel?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Maximaal gtp kopquote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo niet geschikt voor zwakke maag?en wie is die kerel?
nou, heb m'n soep binnengehouden hoorquote:
Was wel mooi ja, maar sneeuwwerpers zou ook wel aangenaam zijn geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag een dagje flinke spierpijn...
Zelfs aan mijn armen, wtf.
Wat ik volgens mij nog niet hier heb gelezen maar wel erg vet vond waren die soort van vlammenwerpers vooraan. Het waren er echt moeilijk veel in alle richtingen die telkens de kleuren van de teams hadden.Ze 'spuwden' ook lekker op de beat zoals hier bij 0:50.
Hehe inderdaad. Vooral als die andere grote vuurbalunits begonnen te spuiten voelde je een flinke hittewalm in je face vliegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Was wel mooi ja, maar sneeuwwerpers zou ook wel aangenaam zijn geweestMet andere woorden: Was al warm genoeg daar vooraan
Nog bedankt voor je muntje trouwens! Mijn verzameling is COMPLEET!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KrulliewullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Em-dee-em-aaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robuust89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
16meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
vanavond pas tijd om ff goed te kijken naar alle feestjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je het nu op je werk ook doet kan je 2x stemmendus kan dan morgen ook nog wel stemmen als ik op het werk zit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
MI:Ghostproducer nodig?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Whehe ja dat was echt vetquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag een dagje flinke spierpijn...
Zelfs aan mijn armen, wtf.
Waar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Kheb gekozen voor T-Force zn feest , ik weet niet wat frenchcore is maar daarvoor nog 1.5 uur industrial... Dan komt dat wel goed
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe ja dat was echt vetWaar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Je hebt mijn naam dus wel onthouden. Nice!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Kweet overigens niet meer wie z'n kop nou welke nickname hoordBen echt slecht in namen
Maar ik stond gewoon linksvooraan met mijn 2 maten, maar niet helemaal links vooraan. Ik schat 12 meter naar achteren dan we daarvoor stonden met de FOK!kers. We hadden daar wel een chill plekje. Toen het om 7 uur leeg liep ben ik nog even naar voren gelopen om de laatste overgebleven FOK!kers een fijne avond verder te wensen. (volgens mij waren dat Deeltjesversnellert, Da_Rippert, T-Killert en Robuustt?) Jij was er toen al tussenuit, dus ik heb je geen goede reis meer kunnen wensen, maar ik neem aan dat dat nog wel gelukt is?
gr gr![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe ja dat was echt vetWaar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Kheb gekozen voor T-Force zn feest , ik weet niet wat frenchcore is maar daarvoor nog 1.5 uur industrial... Dan komt dat wel goed
tempo!
The Outside Agency![]()
Omdat ik op mezelf stemmen not done vindmaar op T-Force gestemd
Want dat is ook wel
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Hè kut.. Nou dan houdt het op
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Forum Opties Forumhop: Hop naar: